Too good to go

Consuminderen, tuinieren en groen leven. Kortom leven in harmonie met de natuur

Moderator: Mod_Forum_OT


mamaMarije

Berichten: 13408
Lid geworden op: 05 jul 2011 19:18
Hobbies: ..
tag: .

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door mamaMarije » 29 jun 2019 08:55

MissSnickje91 schreef:
28 jun 2019 23:35
mamaMarije schreef:
28 jun 2019 22:39
MissSnickje91 schreef:
28 jun 2019 12:04
Wij halen straks ons eerste pakket op uit Assen.
Steeds meer Jumbo vestigingen doen mee.
Super leuk!
Was je toevallig in Marsdijk enigzins klemgeparkeerd?
Ja! Dat waren wij!
De dame bood nog haar excuses aan.
Wist het niet zeker of jij het was en kon op dat moment niet op je real life naam komen.
En hé miss Snickje of mama van M vond ik ook zo wat 😂

Gebruikersavatar

MissSnickje91

Berichten: 4206
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:35
Hobbies: Katten, lezen en schrijven

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door MissSnickje91 » 29 jun 2019 10:44

Mama Milan is mijn bijnaam.
Dus volgende keer gewoon roepen! Haha.
Ik heb überhaupt niet opgelet..
Was alleen maar aan het bedenken hoe ik in godsnaam mijn auto in kwam, lol.
Love build a bridge, between your heart and mine.

Trotse mama van Milan; 27-07-2017 & Julia; 05-09-2022

Gebruikersavatar

caroline1985

Berichten: 3673
Lid geworden op: 04 apr 2012 13:24
Hobbies: thee drinken

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door caroline1985 » 29 jun 2019 12:24

Wij hadden gisteren ook een bakkertas. Een wit brood een noten brood een bruinbrood en een soort zuidvruchtenbrood denk ik. Die laatste ingevroren geen idee. Wel een lekkere variatie en drie gebakjes. Die gaan er zo aan. Ik heb bog niet gekeken wat t precies is. Maar helemaal prima.
Dl 2011, ZL 2013 en kleine ZL 2016


Petrak

Berichten: 5549
Lid geworden op: 02 mar 2011 11:01
Hobbies: borduren haken lezen
Locatie: zuid holland

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door Petrak » 05 jul 2019 19:01

Ik had vandaag voor het eerst dat bestelling gecanceld werd.

Dl had vandaag studiedag, dus we gingen een middagje naar Den Haag. Gister gekeken wat daar aangeboden werd, op een tijd dat wij daar nog zouden kunnen zijn en een bon voor coffeelicious gekocht. Dl zat zich daar echt op te verheugen als afsluiting van een middag shoppen. Tussen 16.00 en 17.00 konden we afhalen. Om 15.00 uur waren we wel klaar met shoppen, dus maar even bij een Mcdonalds een ijssmoothie gaan drinken, om daarna rustig naar het lange Voorhout te wandelen (dachten we). Toen we de smoothie bijna op hadden kreeg ik bericht (een sms, een mail en een melding in de app) dat er helaas niets meer over was vandaag en mijn bestelling geannuleerd was en ik het betaalde bedrag teruggestort zou krijgen.
Dl baalde, maar ja, als er niets over is, is er niets om mee te geven natuurlijk...
Mama van dl (2008)


mamjanuari

Berichten: 3279
Lid geworden op: 24 mar 2009 16:30
Locatie: in de buurt van den haag

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door mamjanuari » 05 jul 2019 22:03

Petrak schreef:
05 jul 2019 19:01
Ik had vandaag voor het eerst dat bestelling gecanceld werd.

Dl had vandaag studiedag, dus we gingen een middagje naar Den Haag. Gister gekeken wat daar aangeboden werd, op een tijd dat wij daar nog zouden kunnen zijn en een bon voor coffeelicious gekocht. Dl zat zich daar echt op te verheugen als afsluiting van een middag shoppen. Tussen 16.00 en 17.00 konden we afhalen. Om 15.00 uur waren we wel klaar met shoppen, dus maar even bij een Mcdonalds een ijssmoothie gaan drinken, om daarna rustig naar het lange Voorhout te wandelen (dachten we). Toen we de smoothie bijna op hadden kreeg ik bericht (een sms, een mail en een melding in de app) dat er helaas niets meer over was vandaag en mijn bestelling geannuleerd was en ik het betaalde bedrag teruggestort zou krijgen.
Dl baalde, maar ja, als er niets over is, is er niets om mee te geven natuurlijk...
Balen maar veel heb je daar niet aangemist
Vaak een salade en een chocomelk ding


Petrak

Berichten: 5549
Lid geworden op: 02 mar 2011 11:01
Hobbies: borduren haken lezen
Locatie: zuid holland

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door Petrak » 06 jul 2019 10:06

mamjanuari schreef:
05 jul 2019 22:03
Petrak schreef:
05 jul 2019 19:01
Ik had vandaag voor het eerst dat bestelling gecanceld werd.

Dl had vandaag studiedag, dus we gingen een middagje naar Den Haag. Gister gekeken wat daar aangeboden werd, op een tijd dat wij daar nog zouden kunnen zijn en een bon voor coffeelicious gekocht. Dl zat zich daar echt op te verheugen als afsluiting van een middag shoppen. Tussen 16.00 en 17.00 konden we afhalen. Om 15.00 uur waren we wel klaar met shoppen, dus maar even bij een Mcdonalds een ijssmoothie gaan drinken, om daarna rustig naar het lange Voorhout te wandelen (dachten we). Toen we de smoothie bijna op hadden kreeg ik bericht (een sms, een mail en een melding in de app) dat er helaas niets meer over was vandaag en mijn bestelling geannuleerd was en ik het betaalde bedrag teruggestort zou krijgen.
Dl baalde, maar ja, als er niets over is, is er niets om mee te geven natuurlijk...
Balen maar veel heb je daar niet aangemist
Vaak een salade en een chocomelk ding
O, ik dacht dat dat bij chocolade factory was, bij coffeelicious heb ik (op facebook) vaak cheesecake en donuts voorbij zien komen.
Mama van dl (2008)


xillia

Berichten: 1246
Lid geworden op: 11 jun 2012 14:23
Hobbies: --
Locatie: 's Gravenzande

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door xillia » 10 jul 2019 18:10

Ik heb, enthousiast gemaakt door jullie berichten, de app ook geïnstalleerd.
Morgen kan ik al mn eerste box ophalen bij de bakker in het dorp. Ik ben erg benieuwd wat er in zit.
Mama van M (dec '10) en L (jan '16)

Gebruikersavatar

Olga mv Evi en Tess

Berichten: 1379
Lid geworden op: 27 jan 2009 19:07
Hobbies: ik hou van: hobbies
Locatie: Uithoorn

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door Olga mv Evi en Tess » 10 jul 2019 19:14

Ik ben erg tevreden over de bakker hier in het dorp. Vandaag 2 broden, waarvan 1 met lekker veel pitjes en zaden, en 1 gewoon licht bruin. En verder 1 croissantje, 2 kaasbroodjes, 1 saucijzenbroodje en 3 grote chocolade koeken.
E en T (2008) en F (2011)

“I wish it need not have happened in my time,” said Frodo. “So do I,” said Gandalf, “and so do all who live to see such times. But that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.”


mamjanuari

Berichten: 3279
Lid geworden op: 24 mar 2009 16:30
Locatie: in de buurt van den haag

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door mamjanuari » 10 jul 2019 19:18

Ik haal nu sinds drie weken twee keer per week een tas op bij bakker Bart
Twee broden en heel veel losse broodjes en stokbrood een aanrader deze bakker Bart zegt nooit taart te doen


Petrak

Berichten: 5549
Lid geworden op: 02 mar 2011 11:01
Hobbies: borduren haken lezen
Locatie: zuid holland

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door Petrak » 10 jul 2019 19:48

Ik haal ook 1 tot 2 keer per week een tas bij de bakker. Wanneer het brood uit de vriezer bijna op is bestel ik weer een nieuwe tas. Dat is wel opletten op de tijd want binnen 5 minuten is het uitverkocht.
Mama van dl (2008)

Gebruikersavatar

Olga mv Evi en Tess

Berichten: 1379
Lid geworden op: 27 jan 2009 19:07
Hobbies: ik hou van: hobbies
Locatie: Uithoorn

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door Olga mv Evi en Tess » 10 jul 2019 20:06

Ja hier is het ook altijd snel uitverkocht bij de bakker. Het sushirestaurant daarentegen heeft blijkbaar voor de meeste mensen zo irritante afhaaltijden, dat dat er meestal verbazingwekkend lang op staat. Want dat is echt super lekker, en voor de prijs echt de moeite waard. Maar voor ons alleen haalbaar in de weekend, en dan is het meestal wel sneller weg, of is er niets.
E en T (2008) en F (2011)

“I wish it need not have happened in my time,” said Frodo. “So do I,” said Gandalf, “and so do all who live to see such times. But that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.”

Gebruikersavatar

Pino
Moderator
Moderator
Berichten: 3177
Lid geworden op: 16 mar 2011 21:49
Hobbies: forummen
tag: Bzzzzz Chatbij

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door Pino » 11 jul 2019 20:28

Ik haalde gisteren mijn eerste pakket op van een bakker.
Een witbrood, een donkerbruin, 3 puntjes, 1 focaccia, een aantal luxe koekjes en een zak stroopwafels. 1 brood in de vriezer, het witte is door de kinderen vanmorgen van gesmikkeld. Focaccia was een prima lunch en de stroopwafels kunnen nog wel even.
Het ultieme geluk in je leven is dat je bemind werd. Victor Hugo, schrijver/dichter (1802-1885)
(Pleeg)moeder van 4


xillia

Berichten: 1246
Lid geworden op: 11 jun 2012 14:23
Hobbies: --
Locatie: 's Gravenzande

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door xillia » 12 jul 2019 06:52

Ik gisteren ook mijn eerste bakker pakket:
2 broden, licht en donkerbruin
2 stokbroden, wit en bruin
2 muesli bollen
4 bladerdeeg broodjes, ik dacht eerst met kaas, maar het bleek met asperge en stukjes ham te zijn. Ik vond ze lekker, kinderen iets minder.

Ik vond het een mooi pakketje en voor herhaling vatbaar.
Nu wil ik ook nog de Jumbo in het dorp een keertje gaan proberen
Mama van M (dec '10) en L (jan '16)

Gebruikersavatar

Annet

Berichten: 5727
Lid geworden op: 30 sep 2010 12:42
Hobbies: Te veel
Locatie: Groningen

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door Annet » 13 jul 2019 12:04

Yes, na steeds achter het net te hebben gevist nu weer eens een lekker pakket bij de bakker gescoord:
2 broden, volkoren zo te zien
2 vruchtenbroodjes
Zak bruine bolletjes
2 grote kasstengels
Helemaal blij mee, want de vriezer zit behoorlijk vol en hiervan gaat een deel zo op. Ruim anderhalf brood in de vriezer gestopt voor komende week. Met ZL ruim drie dagen op zomerkamp en ML die helemaal op wit is overgestapt, doen we daar zeker tot volgend weekend mee.
ZL 13-09-2009
You are my dearest one, I have no other / Sleep warm and soft in the arms of your mother / Sleep soft, my darling, my trouble and treasure / Dream of pretty things, dream of your pleasure


Petrak

Berichten: 5549
Lid geworden op: 02 mar 2011 11:01
Hobbies: borduren haken lezen
Locatie: zuid holland

Re: Too good to go

Ongelezen bericht door Petrak » 13 jul 2019 15:58

Ha, de bakker hier wist zeker dat mijn vriendin vanavond komt [lol]

4 tompoucen (precies genoeg dus, voor dl, ml, mijn vriendin en ikzelf)
3 eierkoeken
1 tomaten/ui? Kaas? Brood
1 notenbrood (denk ik)
1 klein bruin brood

Ik vond het vandaag alleen wel heel veel plastic (stond ook al klaar in een plastic tas, anders doen ze het altijd in de tas die ik meeneem)
20190713_154407.jpg
Mama van dl (2008)

Plaats reactie