Verkocht! Mag dicht :)

Plaats hier je advertentie voor gebruikte doeken en overige dragers die je wilt verkopen of ruilen.
Leden met 30 posts en minimaal 30 dagen lidmaatschap mogen hier posten.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Forumregels
Dit is de verkorte versie van de verkoopregels. De lange versie van de verkoopregels staat hier.
  • Minimaal 30 posts en minimaal 30 dagen lid
  • Maximaal één actief verkooptopic per persoon
  • Alleen spullen aanbieden die je op moment van plaatsen fysiek in je bezit hebt, én die duidelijk voor eigen gebruik aangeschaft of gemaakt waren
  • Duidelijke beschrijving van ieder artikel, waarbij je minimaal een goede eigen foto en een prijs vermeldt
  • Alles verkocht: meld het in het onderwerp, dan kan Beheer je topic sluiten
  • Zodra je hier spullen aanbiedt, gaan we er van uit dat je de lange versie van de verkoopregels hier hebt gelezen en daarmee akkoord bent gegaan
Heb je vragen of opmerkingen over deze regels, neem dan contact op met een van onze moderatoren.

Topic starter
Quila

Hobbies: Piano, geocachen

Verkocht! Mag dicht :)

Ongelezen bericht door Quila » 06 jan 2015 09:23

Met pijn in het hart doe ik mijn allereerste doekje weg. Het is een Heartiness Pink Butterfly met 50% linnen, dus heerlijk koel in de zomer en lekker zacht!

Ik doe hem weg omdat ik funds nodig heb voor een nieuw doekje voor mijn BIB en ik deze eigenlijk het minst pak van al mijn dragers...

Ik heb er zelf 60 euro incl verzendkosten voor betaald, en dat zou ik er graag voor terug willen.

Afbeelding
Deze foto is het meest kleurecht!

Afbeelding

Afbeelding
Met subtiele vlinder en bloemvormpjes (hij is wat gekreukt omdat ik hem altijd gevingerhaakt bewaar. Ik kan hem uiteraard strijken voor het verzenden)
Laatst gewijzigd door Quila op 12 jan 2015 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

draagstash: Ellevil Paisley Purple 6, Girasol Early Spring 6, Natibaby Bird of Art 4, Y@mmyMammy RS, ByKay Denim Deluxe Mei Tai, LennyLamb Vanilla Lace Mei Tai, Manduca

Wenny

Hobbies: Mijn meisjes...

Re: Heartiness Pink Butterfly maat 6 (met linnen)

Ongelezen bericht door Wenny » 06 jan 2015 16:46

Welke maat is het?
Afbeelding
Afbeelding

Topic starter
Quila

Ongelezen bericht door Quila » 06 jan 2015 16:59

Oh, staat in de titel maar niet in het bericht zie ik :)

Het gaat om een maatje 6
Afbeelding

draagstash: Ellevil Paisley Purple 6, Girasol Early Spring 6, Natibaby Bird of Art 4, Y@mmyMammy RS, ByKay Denim Deluxe Mei Tai, LennyLamb Vanilla Lace Mei Tai, Manduca

Topic starter
Quila

Ongelezen bericht door Quila » 12 jan 2015 19:01

Doekje is verkocht :)
Afbeelding

Gesloten