Boba 4G op reis: afgelopen

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

zonnetje86

Berichten: 826
Lid geworden op: 07 okt 2013 10:09
Hobbies: Slapend rijk worden

Boba 4G op reis binnen NL: bij Tamara

Ongelezen bericht door zonnetje86 » 02 apr 2014 10:37

Tamara schreef:Hij moet vandaag weer door jammer genoeg. Ik vind hem echt erg lekker zitten. Heupband zit lekker, nergens snijd het bij de armen of oksels. Het rugpand is voor Chris wat kort dus zijn armen komen er bovenuit, vind hij wel erg lekker momenteel. Wanneer hij slaapt is dat nog goed te ondersteunen met het slaapkapje. Het slaapkapje heeft het enigste minpunt, de touwtjes zijn niet lang genoeg voor mij om hem zelf omhoog te trekken.
De stof trekt inderdaad veel stof, pluisjes en haren aan, dus ik zal er nog even grondig met plakband overheen gaan voor hij in de doos gaat.
Van mij mag je hem morgen ook wel opsturen, ik ben er nml morgen de hele dag niet en anders blijft hij bij de post liggen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Mem van twee heerlijke ventjes december '10 & mei '13

Als je wilt dat je dromen uitkomen, moet je niet gaan liggen slapen


Tamara

Berichten: 7965
Lid geworden op: 21 jul 2009 16:58
Hobbies: Forummen!
Locatie: Heiloo ********* Verkoper van wasbare luiers
Contacteer:

Re: Boba 4G op reis binnen NL: bij Tamara

Ongelezen bericht door Tamara » 02 apr 2014 12:42

Het is of vandaag of vrijdag. Bij mij word de post opgehaald, vandaar ;-)
Afbeelding Afbeelding
Babybum.nl Wasbare luiers & Co NatureBabies.nl Een compleet assortiment voor jou en je baby.

Gebruikersavatar

zonnetje86

Berichten: 826
Lid geworden op: 07 okt 2013 10:09
Hobbies: Slapend rijk worden

Boba 4G op reis binnen NL: bij Tamara

Ongelezen bericht door zonnetje86 » 02 apr 2014 13:29

Ah oke nou doe dan maar vandaag, dan hoop ik dat de postbode het bij de buren wil afgeven en anders moet het maar een nachtje op het postkantoor liggen. Kan ik hem t weekend gaan testen :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Mem van twee heerlijke ventjes december '10 & mei '13

Als je wilt dat je dromen uitkomen, moet je niet gaan liggen slapen

Gebruikersavatar

zonnetje86

Berichten: 826
Lid geworden op: 07 okt 2013 10:09
Hobbies: Slapend rijk worden

Boba 4G op reis binnen NL: bij Tamara

Ongelezen bericht door zonnetje86 » 03 apr 2014 19:13

Hij is binnen :) De postbode heeft hem afgegeven, dus ik heb hem net al even kunnen testen.

Mijn eerste indruk met zl2 van 11 maanden:

Op mijn buik vond ik het heel erg lastig om de sluiting op mijn rug dicht te krijgen. Ik denk dat het een handigheidje is? Ik had hierdoor het gevoel dat de banden afgleden en zl werd ongeduldig, dus maar snel op mijn rug geprobeerd...

Ik vond het lastig zl op mijn rug te krijgen (heb alleen ervaring met doeken en een bondolino), maar toen hij uiteindelijk zat, zat hij heerlijk en draagt hij fijn.
Hij is nog te klein voor de voetensteuntjes, dus die heb ik eraf gehaald. Hier hebben we ook het gootje die eerder genoemd werd.

Ik ga het weekend lekker testen, dus ben heel benieuwd wat ik ervan vind als hij langer dan een half uur erin zit :)
En ML wil ook gaan testen en wie weet wil ZL van 3 er ook nog wel even in om te kijken hoe dat gaat. Wordt dus vervolgt.




Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Mem van twee heerlijke ventjes december '10 & mei '13

Als je wilt dat je dromen uitkomen, moet je niet gaan liggen slapen

Gebruikersavatar

Topic starter
Marith

Berichten: 4466
Lid geworden op: 17 aug 2009 11:18
Hobbies: .
Locatie: Weert ************* Draagdoekconsulente regio Limburg (V) Draagdoekenverkoper
Contacteer:

Re: Boba 4G op reis binnen NL: bij Zonnetje86

Ongelezen bericht door Marith » 03 apr 2014 22:09

BEdankt voor je feedback Tamara!

Zonnetje 86 veel plezier met proberen!
http://www.dragenenzo.nl Voor de mooiste draagdoeken & babydragers!
Nieuw in de webshop; Em's 4 Bubs Baby Earmuffs!


MvL

Berichten: 1034
Lid geworden op: 25 nov 2012 19:59
Hobbies: lezen

Re: Boba 4G op reis binnen NL: bij Zonnetje86

Ongelezen bericht door MvL » 09 apr 2014 14:40

Na heel lang twijfelen, ga ik me toch afmelden voor deze reis. Zl is/was in draagstaking. Hij vindt het nu iets vaker ok, maar nog steeds draag ik max 1 a 2 keer per week. Te weinig om goed te kunnen testen. Hopelijk staat er nog iemand op de wachtlijst die er meer plezier van gaat hebben. Bedankt voor de mogelijkheid in ieder geval! [smile]
L. sept 2012 & S. juni 2015

Gebruikersavatar

zonnetje86

Berichten: 826
Lid geworden op: 07 okt 2013 10:09
Hobbies: Slapend rijk worden

Boba 4G op reis binnen NL: bij Zonnetje86

Ongelezen bericht door zonnetje86 » 09 apr 2014 21:27

De drager is weer otw. Ik heb hem met heel veel plezier getest.

Ik heb weinig ervaring met SSC's, we hebben in het verleden alleen een Bondolino gehad en verder draag ik met doeken. Het was een leuke ervaring om een week met de Boba te kunnen dragen. Ik heb de hele week geen doek gebruikt...

De Boba vind ik een hele fijne drager voor op de rug, voor op de buik vind ik hem wat minder fijn. Als ik ZL1 op mijn buik doe krijg ik de clip op mijn rug alleen zelf dicht wanneer ik die heel laag op mijn rug doe. Het gevolg hiervan is dat de banden gaan afzakken, omdat ik hem niet strak genoeg krijg. Met hulp kon de clip hoger en strakker en zat de drager heerlijk. Ik moet er wel bij vermelden dat ik smal ben en dus weinig schouders over heb om af te zakken ;)

Ik krijg ZL heel makkelijk op mijn rug in de boba op de manier van het filmpje dat eeder in dit draadje terug te vinden is. ZL2 is 10 kg en voelt in de Boba als een veertje. Wandelen, grasmaaien, werken in de tuin, we hebben vanalles samen geprobeerd en ik had nergens last van. Wel miste ik sleepy dust. Waar ZL in een doek als hij moe is heel snel in slaap valt werd hij nu steeds onrustig en wilde hij eruit. Toch kon ik uren achter elkaar dragen zonder pijnlijke schouders of iets dergelijks.

ZL1 heeft eventjes bij ML op zijn rug gezeten. Hij is 3 jaar en 16 kg. Met de voetensteuntjes zat hij in de goede houding en hij gaf aan dat hij het met voetensteuntjes fijner vond dan zonder. Maar langer dan 15 min wou hij niet gedragen worden :) oja en ook het slaapkapje bij hem getest en ook die past prima voor grotere kindjes.

Ik vond de teething pads handig, maar jammer dat ze wit zijn. Kan je die ook in een ander (zwarte) kleur krijgen? Dat vind ik beter bij de Boba passen en dan vallen ze niet zo op en vlekken evenmin ;)

Hij heeft inderdaad een grote aantrekkingskracht voor pluisjes, maar die zijn er heel makkelijk af te halen met een pluizenroller.

Al met al vind ik het een heerlijk drager en hij ziet er prachtig uit. Ik overweeg serieus om er eentje te gaan aanschaffen, ben benieuwd of ik hem ga missen nu hij weg is :)

Marith heel erg bedankt dat ik hem mocht testen! En de rest heel veel plezier met testen gewensd.


[img]http://img.tapatalk.com/d/14/04/10/uje6umap.jpg[/img]


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Mem van twee heerlijke ventjes december '10 & mei '13

Als je wilt dat je dromen uitkomen, moet je niet gaan liggen slapen

Gebruikersavatar

Topic starter
Marith

Berichten: 4466
Lid geworden op: 17 aug 2009 11:18
Hobbies: .
Locatie: Weert ************* Draagdoekconsulente regio Limburg (V) Draagdoekenverkoper
Contacteer:

Re: Boba 4G op reis binnen NL: bij Zonnetje86

Ongelezen bericht door Marith » 10 apr 2014 09:09

MvL schreef:Na heel lang twijfelen, ga ik me toch afmelden voor deze reis. Zl is/was in draagstaking. Hij vindt het nu iets vaker ok, maar nog steeds draag ik max 1 a 2 keer per week. Te weinig om goed te kunnen testen. Hopelijk staat er nog iemand op de wachtlijst die er meer plezier van gaat hebben. Bedankt voor de mogelijkheid in ieder geval! [smile]
Oké geen probleem! Bedankt voor het melden [smile]
http://www.dragenenzo.nl Voor de mooiste draagdoeken & babydragers!
Nieuw in de webshop; Em's 4 Bubs Baby Earmuffs!

Gebruikersavatar

Topic starter
Marith

Berichten: 4466
Lid geworden op: 17 aug 2009 11:18
Hobbies: .
Locatie: Weert ************* Draagdoekconsulente regio Limburg (V) Draagdoekenverkoper
Contacteer:

Re: Boba 4G op reis binnen NL: otw naar Borgje

Ongelezen bericht door Marith » 10 apr 2014 09:11

Bedankt voor je feedback Zonnetje 86!
De Teething pads zijn er alléén in het wit/creme, Ik vind het een heel goede suggestie om ze in het zwart te laten produceren en geef dit zeker door!
http://www.dragenenzo.nl Voor de mooiste draagdoeken & babydragers!
Nieuw in de webshop; Em's 4 Bubs Baby Earmuffs!


Borgje

Berichten: 3150
Lid geworden op: 31 jul 2009 11:01
Hobbies: Mijn kindjes en ML

Re: Boba 4G op reis binnen NL: otw naar Borgje

Ongelezen bericht door Borgje » 10 apr 2014 20:23

De boba is gearriveerd. Uitproberen zal nog even een dag of twee moeten wachten, ben vanochtend bevallen van onze vierde [cheesygrin] .
Maar ik en ml gaan de boba zekr uitproberen.
dl 04-2008 zl 12-2009 zl 09-2011 zl 04-2014 zl 04-2017

Gebruikersavatar

zonnetje86

Berichten: 826
Lid geworden op: 07 okt 2013 10:09
Hobbies: Slapend rijk worden

Re: Boba 4G op reis binnen NL: otw naar Borgje

Ongelezen bericht door zonnetje86 » 10 apr 2014 21:26

Borgje schreef:De boba is gearriveerd. Uitproberen zal nog even een dag of twee moeten wachten, ben vanochtend bevallen van onze vierde [cheesygrin] .
Maar ik en ml gaan de boba zekr uitproberen.
Ohh kersvers in de drager wat leuk :)
Van harte gefeliciteerd en heel veel draagplezier!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Mem van twee heerlijke ventjes december '10 & mei '13

Als je wilt dat je dromen uitkomen, moet je niet gaan liggen slapen


Maart2013

Berichten: 1442
Lid geworden op: 10 nov 2012 19:41
Hobbies: Dragen!

Re: Boba 4G op reis binnen NL: otw naar Borgje

Ongelezen bericht door Maart2013 » 10 apr 2014 21:42

Borgje schreef:De boba is gearriveerd. Uitproberen zal nog even een dag of twee moeten wachten, ben vanochtend bevallen van onze vierde [cheesygrin] .
Maar ik en ml gaan de boba zekr uitproberen.
Leuk kraamkadootje!
Gefeliciteerd!
Mama van K. (17-03-'13)
Tula Toddler Chloe, Didymos indio azurblau 6, Yaro RS Turtle Emerald


Contactpersoon voor Zeazoo Kids - Barefoot kinderschoenen
http://www.zeazookids.com

Gebruikersavatar

Topic starter
Marith

Berichten: 4466
Lid geworden op: 17 aug 2009 11:18
Hobbies: .
Locatie: Weert ************* Draagdoekconsulente regio Limburg (V) Draagdoekenverkoper
Contacteer:

Re: Boba 4G op reis binnen NL: otw naar Borgje

Ongelezen bericht door Marith » 10 apr 2014 22:37

Borgje schreef:De boba is gearriveerd. Uitproberen zal nog even een dag of twee moeten wachten, ben vanochtend bevallen van onze vierde [cheesygrin] .
Maar ik en ml gaan de boba zekr uitproberen.
Wauw, proficiat!! [cheer]
http://www.dragenenzo.nl Voor de mooiste draagdoeken & babydragers!
Nieuw in de webshop; Em's 4 Bubs Baby Earmuffs!


Tamara

Berichten: 7965
Lid geworden op: 21 jul 2009 16:58
Hobbies: Forummen!
Locatie: Heiloo ********* Verkoper van wasbare luiers
Contacteer:

Re: Boba 4G op reis binnen NL: otw naar Borgje

Ongelezen bericht door Tamara » 11 apr 2014 22:30

Gefeliciteerd!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Afbeelding Afbeelding
Babybum.nl Wasbare luiers & Co NatureBabies.nl Een compleet assortiment voor jou en je baby.


Borgje

Berichten: 3150
Lid geworden op: 31 jul 2009 11:01
Hobbies: Mijn kindjes en ML

Re: Boba 4G op reis binnen NL: bij Borgje

Ongelezen bericht door Borgje » 17 apr 2014 17:31

Gisteren een poosje met de boba gedragen. Ben er nog niet helemaal over uit of ik hem echt prettig vindt voor een pasgeborene.
Er zit naar mijn mening te veel ruimte tussen de drager en het hoofdje van de kleine.
Zal eens kijken of ik foto's kan plaatsen (zijn te groot, dus moet ze aanpassen), kan je zien wat ik bedoel.

Edit: verder vind ik hem qua heupband en schouderbanden wel erg prettig zitten en vond hem ook makkelijk om te verstellen.
dl 04-2008 zl 12-2009 zl 09-2011 zl 04-2014 zl 04-2017

Plaats reactie