Liliputi Soft Babycarrier @Mblom reis afgelopen!!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Marla

Ongelezen bericht door DaisySanches » 12 jan 2014 17:03

deschrijfster schreef:Draagkids willen er niet meer in... Ze verkiezen de andere reisdrager.
Mijn conclusie van de drager, leuk voor kleine kindjes, ienienini kindjes weet ik niet, heb insert niet kunnen gebruiken, bij gebrek aan vers babietje.
Vind m veel weg hebben van de Manduca, al is hij qua stof dunner (maar dubbellaags). Manduca past in mijn beleving langer. Het lage rugpand van deze drager zou ideaal zijn voor "armen eruit-kindjes, nadeel vind ik dus persoonlijk dat ze bij mijn 18maanden er niet meer in kunnen. Dragen wordt zo in mijn beleving zwaarder, mijn dochter hangt dan teveel achterover.

Drager gaat morgen naar de volgende.
Thanks voor je beleving. De Buzzidil zit voor jou kindjes dus prettiger. Leuk! [thumbright]
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

stef

Berichten: 5553
Lid geworden op: 07 mar 2009 11:50
Hobbies: .
tag: Bikkel!
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Deschrijfster

Ongelezen bericht door stef » 17 jan 2014 20:08

Gisteren is de drager hier gearriveerd. Hij was dinsdag al aangeboden, natuurlijk net toen ik er een uurtje niet was. Op 1 of andere manier woensdag niet aangeboden en gister onderschepte ik de postmeneer toen hij weg wilde rijden.
Gister meteen uitgeprobeerd. Ik draag alleen thuis, kan niet ver lopen al dragend. Maar wat me meteen positief opviel: hij draagt veel hoger dan de manduca. En dat vindt zl fijn! Want hij kijkt daarmee dus over mijn schouder.
Wat ook opviel ,en waar ik al voor "gewaarschuwd" was, is dat het rugpand erg kort is. Normaliter is zl er 1 die graag zijn armpjes binnenboord heeft, dat doet hij nu dus niet. De breedte valt wel mee, ik vind hem nog goed genoeg ondersteund bij de bovenbenen.

Komende dagen nog eens verder uitproberen. Printje vind ik in ieder geval errug mooi!
Zorgdragen Opleidingen
Mama van grote zus N (5/2008) en kleine broer T (7/2012)

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Stef

Ongelezen bericht door DaisySanches » 17 jan 2014 20:27

Veel draagplezier! [cool]
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

stef

Berichten: 5553
Lid geworden op: 07 mar 2009 11:50
Hobbies: .
tag: Bikkel!
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Stef

Ongelezen bericht door stef » 20 jan 2014 13:25

ZEER Gedenkwaardig moment net:

Ik heb zojuist, met zl op mijn rug, een blokje om gewandeld (in de liliputi Soft Babycarrier).
Nou vinden jullie dat misschien niet bijzonder, maar voor mij is dat het wel. ZL is inmiddels 18 maanden, maar vanwege een heftige complicatie tijdens mijn bevalling, heb ik nooit eerder met hem al dragend buiten kunnen wandelen....
Af en toe droeg ik hem op mijn rug tijdens het pannenkoeken bakken ofzo. Heb wel veel fwcc gedragen al zittend, al dan niet op de scootmobiel.
Ik ging er eigenlijk al van uit dat ik hem nooit meer zou kunnen dragen, omdat hij inmiddels echt te zwaar zou zijn als ik er fysiek eindelijk weer in staat toe zou zijn.

Maar goed, we hebben GENOTEN! (het was maar een tien minuten denk ik, maar he, dat was een mega afstand voor mij)

Zoals ik eerder al schreef: ik vind hem heerlijk zitten. De drager draagt wat hoger dan de manduca, en blijkbaar is dat voor mij positief. Zl vindt dat ook leuk, want hij kijkt over mijn schouders.
jammer vind ik dat het rugpand dus echt kort is. ZL weet zelf ook niet goed wat hij ermee moet: armpjes eruit of eronder. Hij wisselde constant (wat op een gegeven echt grappig werd). Blijkbaar zat eroverheen net niet fijn, maar eronder al helemaal niet (dan kwamen de banden hinderlijk tegen zijn armen).

Ik heb al gekeken of deze drager er ook in een maatje groter was, want dan wist ik het wel. Maar helaas.

Oh ja, gister ook nog fijn met zl in de drager gedanst. muziek hard aan, en swingen maar (en dan een keihard lachend zoontje op de rug [cheesygrin] )
Zorgdragen Opleidingen
Mama van grote zus N (5/2008) en kleine broer T (7/2012)

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Stef

Ongelezen bericht door DaisySanches » 20 jan 2014 17:35

stef schreef:ZEER Gedenkwaardig moment net:

Ik heb zojuist, met zl op mijn rug, een blokje om gewandeld (in de liliputi Soft Babycarrier).
Nou vinden jullie dat misschien niet bijzonder, maar voor mij is dat het wel. ZL is inmiddels 18 maanden, maar vanwege een heftige complicatie tijdens mijn bevalling, heb ik nooit eerder met hem al dragend buiten kunnen wandelen....
Af en toe droeg ik hem op mijn rug tijdens het pannenkoeken bakken ofzo. Heb wel veel fwcc gedragen al zittend, al dan niet op de scootmobiel.
Ik ging er eigenlijk al van uit dat ik hem nooit meer zou kunnen dragen, omdat hij inmiddels echt te zwaar zou zijn als ik er fysiek eindelijk weer in staat toe zou zijn.

Maar goed, we hebben GENOTEN! (het was maar een tien minuten denk ik, maar he, dat was een mega afstand voor mij)

Zoals ik eerder al schreef: ik vind hem heerlijk zitten. De drager draagt wat hoger dan de manduca, en blijkbaar is dat voor mij positief. Zl vindt dat ook leuk, want hij kijkt over mijn schouders.
jammer vind ik dat het rugpand dus echt kort is. ZL weet zelf ook niet goed wat hij ermee moet: armpjes eruit of eronder. Hij wisselde constant (wat op een gegeven echt grappig werd). Blijkbaar zat eroverheen net niet fijn, maar eronder al helemaal niet (dan kwamen de banden hinderlijk tegen zijn armen).

Ik heb al gekeken of deze drager er ook in een maatje groter was, want dan wist ik het wel. Maar helaas.

Oh ja, gister ook nog fijn met zl in de drager gedanst. muziek hard aan, en swingen maar (en dan een keihard lachend zoontje op de rug [cheesygrin] )
Gaaf [applaus]

Misschien kun je nog aansluiten bij de Buzzidil XL reis? Die is iets groter. Liliputi is inderdaad helaas maar in 1 maat. En van emeibaby heb ik ook nog een reis lopen.
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

alicemay

Berichten: 1195
Lid geworden op: 14 jan 2013 22:31
Hobbies: dameszadelrijden, Shakers
tag: blije bep
Locatie: Under the dome

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Stef

Ongelezen bericht door alicemay » 20 jan 2014 18:27

Stef wat een heerlijk gevoel moet dat geweest zijn! Een echte mijlpaal. ...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Afbeelding

Niet meer zoveel Firespiral, Mamamerel Winter Twilight Seafoam FB, Shui Long Nahua RS

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Stef

Ongelezen bericht door DaisySanches » 22 jan 2014 22:27

Selena heeft zich afgemeld voor de reis.
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

alicemay

Berichten: 1195
Lid geworden op: 14 jan 2013 22:31
Hobbies: dameszadelrijden, Shakers
tag: blije bep
Locatie: Under the dome

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Alicemay

Ongelezen bericht door alicemay » 23 jan 2014 07:10

Ik heb gisteren de drager opgehaald bij Stef. Heb er meteen in gekookt en hoewel A prima zat moet ik nog beter bekijken wat het verschil is met onze Boba.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
Afbeelding

Niet meer zoveel Firespiral, Mamamerel Winter Twilight Seafoam FB, Shui Long Nahua RS

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Alicemay

Ongelezen bericht door DaisySanches » 23 jan 2014 08:15

Ben benieuwd!
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

stef

Berichten: 5553
Lid geworden op: 07 mar 2009 11:50
Hobbies: .
tag: Bikkel!
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Alicemay

Ongelezen bericht door stef » 23 jan 2014 16:09

Dank je wel (nogmaals) voor het testen.
ik ben nog een pluspuntje vergeten te melden: Het bovenste stuk van het rugpand is zacht gevoerd. Lijkt me wel fijn voor de kleine.

Het was mijn bedoeling om nog een vergelijkingsfoto met de manduca te maken, de manduca lag klaar, maar ik was zo aan de klets met alicemay [hello] dat ik de doos met drager al ingepakt in haar handen had gedrukt voor ik er erg in had dat ik de foto nog niet gemaakt had. Wie weet is er een ander in de reis die dat kan doen?
Zorgdragen Opleidingen
Mama van grote zus N (5/2008) en kleine broer T (7/2012)

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Alicemay

Ongelezen bericht door DaisySanches » 23 jan 2014 22:03

stef schreef:Dank je wel (nogmaals) voor het testen.
ik ben nog een pluspuntje vergeten te melden: Het bovenste stuk van het rugpand is zacht gevoerd. Lijkt me wel fijn voor de kleine.

Het was mijn bedoeling om nog een vergelijkingsfoto met de manduca te maken, de manduca lag klaar, maar ik was zo aan de klets met alicemay [hello] dat ik de doos met drager al ingepakt in haar handen had gedrukt voor ik er erg in had dat ik de foto nog niet gemaakt had. Wie weet is er een ander in de reis die dat kan doen?
[lol]
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!


Martha

Berichten: 40
Lid geworden op: 12 aug 2011 14:55
Hobbies: denkpuzzels, lezen

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Alicemay

Ongelezen bericht door Martha » 31 jan 2014 21:38

als er nog een plekje vrij is zou ik graag mee willen doen met deze reis :)

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Alicemay

Ongelezen bericht door DaisySanches » 01 feb 2014 15:42

Je staat er bij. Voor mij is het handigst wanneer mblom hem als laatste krijgt. Je staat er bij ;).


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!


FaithMama

Berichten: 397
Lid geworden op: 30 mei 2013 22:39
Hobbies: Muziek en zang, creatief, tuin

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Alicemay

Ongelezen bericht door FaithMama » 02 feb 2014 17:00

Ik wil ook graag meedoen!
Mama van 3 mooie meiden en 2 lieve hemelkindjes

J. (07-2010), J. (* 09-2011), Y. (07-2012), E. (* 02-2013), A. (12-2013) .

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Alicemay

Ongelezen bericht door DaisySanches » 02 feb 2014 18:28

Je staat erbij!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Plaats reactie