ADDV draadje (deel 1)

Alles over geweven, rekbaar en anderszins doekerige draagdoeken

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Gebruikersavatar

Jenneken

Berichten: 11345
Lid geworden op: 24 jan 2008 11:46
Hobbies: ...

Ongelezen bericht door Jenneken » 24 feb 2009 13:29

Nienke er staat nu een Pamir op gebay he ;)

En over dat excuus dat sommigen verzonnen hebben om te roepen dat het geen verslaving is maar een beroepsmatige noodzaak: QUATSCH!
(om het maar even in de juiste taal uit te drukken ;))
Je een beetje verschuilen achter het consulentschap blrrlrlrlrllr [razz]

Jenn
(die overweegt om volgend jaar de cursus toch te gaan doen zodat ze óók een excuus heeft)


Nicolien

Berichten: 2489
Lid geworden op: 21 feb 2008 23:43
Hobbies: Op knopjes klikken
tag: Knopjes, knopjes, knopjes

Ongelezen bericht door Nicolien » 24 feb 2009 13:38

Jenneken schreef:.... QUATSCH!
(om het maar even in de juiste taal uit te drukken ;))
cool! 'kwatsj' maar dan in geschreven taal ;) Ik kende het woord niet op papier... Maar DS kent het woord ook al.... (En pratsj en daar mag hij met regenlaarsen wel doorheen en met z'n schoentjes weer niet ;) )


Roosmijn

Berichten: 8796
Lid geworden op: 09 sep 2008 10:36
Hobbies: *
Locatie: NB

Ongelezen bericht door Roosmijn » 24 feb 2009 13:48

Tjee, het loopt storm hier!
Ik weet eigenlijk niet of ik hier wel bij hoor.... ik heb maar eh 7 doeken [redface]


En ik ben hier maar iedere dag...een keer of 4,5...


Marietje

Ongelezen bericht door Marietje » 24 feb 2009 13:52

OK, ik heb een klein stashje, heel weinig wensen, dus ik dacht dat ik er wel aan ontkwam.

Maar vannacht heb ik serieus 2 uur (!!!) wakker gelegen vanwege gepieker of ik Morgaine wel op tijd zacht zou kunnen krijgen voor de baby, en hoe ik dat dan zou moeten doen. En of ik Morgaine toch niet beter kon verkopen en dan Aphrodite voor in de plaats zou aanschaffen. Maar of Aphrodite niet te warm zou zijn in de zomer en dat Morgaine toch ook wel heel mooi is. En dat ik ze niet allebei kan hebben (dat overleeft DH niet [lol] ). Enz. enz. enz.

Dus eh... ik ben Marietje en ik ben toch wel draagdoekverslaafd...


Nicolien

Berichten: 2489
Lid geworden op: 21 feb 2008 23:43
Hobbies: Op knopjes klikken
tag: Knopjes, knopjes, knopjes

Ongelezen bericht door Nicolien » 24 feb 2009 13:57

Marietje schreef:OK, ik heb een klein stashje, heel weinig wensen, dus ik dacht dat ik er wel aan ontkwam.

Maar vannacht heb ik serieus 2 uur (!!!) wakker gelegen vanwege gepieker of ik Morgaine wel op tijd zacht zou kunnen krijgen voor de baby, en hoe ik dat dan zou moeten doen. En of ik Morgaine toch niet beter kon verkopen en dan Aphrodite voor in de plaats zou aanschaffen. Maar of Aphrodite niet te warm zou zijn in de zomer en dat Morgaine toch ook wel heel mooi is. En dat ik ze niet allebei kan hebben (dat overleeft DH niet [lol] ). Enz. enz. enz.

Dus eh... ik ben Marietje en ik ben toch wel draagdoekverslaafd...
OOhhhh wat een dilemma's! Troost je, je bent zwanger dan hoort wakker liggen erbij ;) Ennn.... ter ere van nieuw baby, tijdelijk die extra doek? Na een tijdje weet je zeker welke je wilt en dan doe je er eentje weg..... oohnee [silenced] dit helpt niet, zo help ik je niet van je verslaving af natuurlijk..... [cool]

Gebruikersavatar

vero

Berichten: 1480
Lid geworden op: 26 aug 2008 15:02
Hobbies: leven van dag tot dag
Locatie: Belgie, Leuven

Ongelezen bericht door vero » 24 feb 2009 14:03

Misschien kunnen we opdelen in de échte draagdoekverslaafden en de draagdoekforumverslaafden? [confused]
(ik zit in groep 2 dan)

@Nicolien: jij komt zo nog wel aan je 500 posts hè.
mama van ZL1 (januari 2006), DL (juni 2008) en ZL2 (augustus 2010)


lisamuis
Moderator
Moderator
Berichten: 19944
Lid geworden op: 19 mar 2008 21:14
Hobbies: DragenVoedenInternetLezen
Locatie: Draagdoekconsulent C *** Leidsche Rijn
Contacteer:

Ongelezen bericht door lisamuis » 24 feb 2009 14:05

vero schreef:Misschien kunnen we opdelen in de échte draagdoekverslaafden en de draagdoekforumverslaafden? [confused]
(ik zit in groep 2 dan)

@Nicolien: jij komt zo nog wel aan je 500 posts hè.

Ik hoor in allbei thuis!!!
Afbeelding

Gecertificeerd draagconsulent Leidsche Rijn/Vleuterweide Draagkindje.nl


Nicolien

Berichten: 2489
Lid geworden op: 21 feb 2008 23:43
Hobbies: Op knopjes klikken
tag: Knopjes, knopjes, knopjes

Ongelezen bericht door Nicolien » 24 feb 2009 14:06

vero schreef:Misschien kunnen we opdelen in de échte draagdoekverslaafden en de draagdoekforumverslaafden? [confused]
(ik zit in groep 2 dan)

@Nicolien: jij komt zo nog wel aan je 500 posts hè.
[redface] [redface] [redface] ik beken... ik ben zooo verlslaafd....
Op een wandeling met DS na ben ik alleen nog maar 'hier' geweest....

Afbeelding

En op de slingomama website om te kijken naar misterx (zodat ik naar de girasol meet in noord NL kan [redface] )


Nicolien

Berichten: 2489
Lid geworden op: 21 feb 2008 23:43
Hobbies: Op knopjes klikken
tag: Knopjes, knopjes, knopjes

Ongelezen bericht door Nicolien » 24 feb 2009 14:12

Trouwens, ik heb mijn verslavind re-de-lijk onder controle normaal gesproken hoor! [cool]

Ik koop geen doeken meer tot ik daar weer reden toe heb... (lees: een nieuwe beeb in aantocht is, DS wil er toch niet in en DH gaat anders flippen)
En ik ben nooit zo scheutig met berichtjes en beperk mij normaal gesproken tot 20/30 minuten forummen per dag... en de weekenden dan meestal niet omdat we 1 computer delen en DH ook weleens wil...) maar kijk, vandaag is een uitdaging natuurlijk....


lisamuis
Moderator
Moderator
Berichten: 19944
Lid geworden op: 19 mar 2008 21:14
Hobbies: DragenVoedenInternetLezen
Locatie: Draagdoekconsulent C *** Leidsche Rijn
Contacteer:

Ongelezen bericht door lisamuis » 24 feb 2009 14:14

Nicolien schreef:Trouwens, ik heb mijn verslavind re-de-lijk onder controle normaal gesproken hoor! [cool]

Ik koop geen doeken meer tot ik daar weer reden toe heb... (lees: een nieuwe beeb in aantocht is, DS wil er toch niet in en DH gaat anders flippen)
En ik ben nooit zo scheutig met berichtjes en beperk mij normaal gesproken tot 20/30 minuten forummen per dag... en de weekenden dan meestal niet omdat we 1 computer delen en DH ook weleens wil...) maar kijk, vandaag is een uitdaging natuurlijk....

Eigenlijk ben je behoorlijk verslaafd als je zo flink je best doet om mee te doen aan een logeerdoekdraajde [cool]
Afbeelding

Gecertificeerd draagconsulent Leidsche Rijn/Vleuterweide Draagkindje.nl


Nicolien

Berichten: 2489
Lid geworden op: 21 feb 2008 23:43
Hobbies: Op knopjes klikken
tag: Knopjes, knopjes, knopjes

Ongelezen bericht door Nicolien » 24 feb 2009 14:17

lisamuis schreef: Eigenlijk ben je behoorlijk verslaafd als je zo flink je best doet om mee te doen aan een logeerdoekdraajde [cool]
En weet je wat nou het aller-ergste is.... ik was net dat draadje aan het zoeken en ik kan het niet meer vinden! Hopelijk ben ik nog niet te laat? (nog maar 2 berichtjes tegaan!)


lisamuis
Moderator
Moderator
Berichten: 19944
Lid geworden op: 19 mar 2008 21:14
Hobbies: DragenVoedenInternetLezen
Locatie: Draagdoekconsulent C *** Leidsche Rijn
Contacteer:

Ongelezen bericht door lisamuis » 24 feb 2009 14:20

Nicolien schreef:
lisamuis schreef: Eigenlijk ben je behoorlijk verslaafd als je zo flink je best doet om mee te doen aan een logeerdoekdraajde [cool]
En weet je wat nou het aller-ergste is.... ik was net dat draadje aan het zoeken en ik kan het niet meer vinden! Hopelijk ben ik nog niet te laat? (nog maar 2 berichtjes tegaan!)
Hier: http://www.dragen-en-voeden.nl/viewtopi ... highlight=
Afbeelding

Gecertificeerd draagconsulent Leidsche Rijn/Vleuterweide Draagkindje.nl


Nicolien

Berichten: 2489
Lid geworden op: 21 feb 2008 23:43
Hobbies: Op knopjes klikken
tag: Knopjes, knopjes, knopjes

Ongelezen bericht door Nicolien » 24 feb 2009 14:25

lisamuis schreef:
Nicolien schreef:
lisamuis schreef: Eigenlijk ben je behoorlijk verslaafd als je zo flink je best doet om mee te doen aan een logeerdoekdraajde [cool]
En weet je wat nou het aller-ergste is.... ik was net dat draadje aan het zoeken en ik kan het niet meer vinden! Hopelijk ben ik nog niet te laat? (nog maar 2 berichtjes tegaan!)
Hier: http://www.dragen-en-voeden.nl/viewtopi ... highlight=

Oeee, bedankt! en 1x raden wat ik -nu- ga doen!! Afbeelding

Gebruikersavatar

Jenneken

Berichten: 11345
Lid geworden op: 24 jan 2008 11:46
Hobbies: ...

Ongelezen bericht door Jenneken » 24 feb 2009 14:32

ik heb mijn fix voor vandaag weer binnen [cheesygrin] (zie fluffymail)


IngridN

Berichten: 10297
Lid geworden op: 06 feb 2008 20:29
Hobbies: .

Ongelezen bericht door IngridN » 24 feb 2009 16:17

Goedenmiddag allemaal, draagdoekverslaafden [grouphug]

Ik zal me even voorstellen, Ik ben Ingrid, jullie behandelaar [biggrin]

Gesloten