Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

bestmayo

Berichten: 259
Lid geworden op: 27 apr 2012 13:31
Hobbies: toneel
Locatie: Draagconsulent Arnhem e.o, verkoper overig

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door bestmayo » 11 mei 2013 12:36

Mama i schreef:Er komt nog twee plekjes vrij voor wie ev. naar voren wil schuiven - zie OT.

Als er zondag niemand van de anderen heeft gereageerd, zet ik de reservepersonen op deze plekken...
Heb je mijn mail gehad?
Trotse mama van Zoon T. (juli-2010) & zoon J. (nov- 2012)
Draagconsulent Liever Wij Regio Arnhem /Nijmegen

http://www.lieverhip.nl Webwinkel voor wasbaar maandverband, menstruatiecups, borstvoedingspads en meer.


Mikado

Berichten: 4438
Lid geworden op: 14 aug 2010 13:13
Hobbies: lieve M. & L.
Locatie: Noord-Holland

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Mikado » 14 mei 2013 07:29

Is er al bekend wie na mij komt?
Hier druk ah testen!

Luiers van reis 1 zijn trouwens door mij gestript.
Alles is liefde.: M. April 2010.
Nog meer liefde te geven: L. December 2012

Gebruikersavatar

bestmayo

Berichten: 259
Lid geworden op: 27 apr 2012 13:31
Hobbies: toneel
Locatie: Draagconsulent Arnhem e.o, verkoper overig

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door bestmayo » 14 mei 2013 09:06

Mikado schreef:Is er al bekend wie na mij komt?
Hier druk ah testen!

Luiers van reis 1 zijn trouwens door mij gestript.
ik? [wink]
zou ik niet erg vinden maar stond reserve reserve en nog niets gehoord dus waarschijnlijk niet....
Trotse mama van Zoon T. (juli-2010) & zoon J. (nov- 2012)
Draagconsulent Liever Wij Regio Arnhem /Nijmegen

http://www.lieverhip.nl Webwinkel voor wasbaar maandverband, menstruatiecups, borstvoedingspads en meer.

Gebruikersavatar

Topic starter
Mama i

Berichten: 1203
Lid geworden op: 09 aug 2010 21:14
Hobbies: op stap met de kids, zeilen
Locatie: Belgisch Limburg *** draagconsulente *** verkoper ***
Contacteer:

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Mama i » 15 mei 2013 00:43

Sorry, buikgriep was hier...

Ik heb het OT aangepast met de nieuwe volgorde. Enkel NiniD is naar voren geschoven, de anderen zijn op de vrije plaatsen ingevuld.
Ilse - Mama van Hasse (♀ 06/2006) en Jeren (♂ 08/2009)

draagconsulente regio Lanaken-Hasselt-Maastricht
http://www.mama-i.com - Eco voor kids

Gebruikersavatar

bestmayo

Berichten: 259
Lid geworden op: 27 apr 2012 13:31
Hobbies: toneel
Locatie: Draagconsulent Arnhem e.o, verkoper overig

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door bestmayo » 15 mei 2013 08:09

Mama i schreef:Sorry, buikgriep was hier...

Ik heb het OT aangepast met de nieuwe volgorde. Enkel NiniD is naar voren geschoven, de anderen zijn op de vrije plaatsen ingevuld.
Buikgriep is niet leuk, beterschap!

En leuk dat ik mee mag testen!
Trotse mama van Zoon T. (juli-2010) & zoon J. (nov- 2012)
Draagconsulent Liever Wij Regio Arnhem /Nijmegen

http://www.lieverhip.nl Webwinkel voor wasbaar maandverband, menstruatiecups, borstvoedingspads en meer.

Gebruikersavatar

dollemieke

Berichten: 1361
Lid geworden op: 12 feb 2013 22:39
Hobbies: spellen spelen, musiceren etc

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door dollemieke » 15 mei 2013 09:55

[blij] Joehoe! Zaterdag al! heb er heeeel veel zin in! Thanx!
Ennuh....hoop dat jullie inmiddels weer helemaal opgeknapt zijn!!!
ZL okt 2012, DL sept 2014, bib sept 2016


Mikado

Berichten: 4438
Lid geworden op: 14 aug 2010 13:13
Hobbies: lieve M. & L.
Locatie: Noord-Holland

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Mikado » 15 mei 2013 22:11

Zo, de luiers hangen te drogen!

Of ik t vnvnd allemaal red om te tikken weet ik niet, ik doe een poging:

Ik heb getest met mijn baby van 5 maanden, hij is flink aan de maat, ik gok een kilo of 9 a 10, hij zit in maat 80, soms 86. L plast niet ongelooflijk veel. Ik heb alle luiers getest, maar ze waren hier een dag later en ik heb de luiers vooraf extra gewassen en gestript dus had iets minder tijd om te testen. Uiteindelijk geen nachten getest.
Mijn zoon heeft geen benen maar hammen en eigenlijk sloot elke luier wel mooi aan, alles werd opgevuld :D

Totsbots Easyfits
Hebben we zelf ook, heerlijk zachte luier. Ik word blij van de luiers. Blijven bij L zonder inlegger een uur of twee an drie droog (ik verschoon ongeveer om de twee uur). Alleen met clusteren, savonds als ie op zn zij bij mij ligt wil het nog wel eens lekken. Drukknoopjes vond ik hierbij echt een crime.
Toch vraag ik me af of we de hele luierperiode doorkomen. De luier staat voor L nu al op zn 'langste' stand.

Hiphipbaby wonderoos
Dat zijn de bolletjeluiers toch? Vond ik een fijne luier, de kleine was alleen wel echt te klein. Vond L niet lekker zitten.
Is de luier met grote gele en oranje stippen nou ook een wonderoos maar dan een maat groter? Lekker zacht! Wel een enorm pakket hoor, deze luier hield het best een tijd uit, denk ruim drie uur toen ik verschoonde -en was nog lang niet verzadigd- vrolijke luier. Geloof alleen dat deze -miss door de dikte vh pak- minder mooi bij zn buikje aan sloot, kan ook zijn omdat ik moest wennen aan drukknopen. Met een kleinere inlegger is ie denk ik top. Denk dat L t zonder jongensinlegger ook nog prima zou redden. Had ik ff moeten testen, dan is de luier slanker.

Hiphipbaby Realeasy
Ik was blij verrast! Wat een fijne luier. De drukknopen hierbij vond ik -had ik niet gedacht- erg prettig, de luier van PUL was ook lekker groot waardoor ik het gevoel had dat het echt een luier was die tot 'groot' mee kan. Ik heb m zonder extra inlegger gedaan en dat hield t prima. Ik zou deze luiers -al heb ik geen idee van prijs- zeker overwegen om aan te schaffen naast mn EF.

Bambino Mio
Fijne luier, wat groter dan de easyfits en net zo lekker soepel..nadeel van de microvezel inlegger is dat er vezeltjes van poep in blijven hangen (denk van een bijvoedingskindje eerder in de reis) want die heb ik er -zelfs met extra rondjes wassen- niet uit kunnen krijgen. Verder prima luier, maar ben er niet lyrisch over.

Pop in Bamboo
Mijn hemel wat een pak! Ik vind t wel een stoere, wat 'grove' luier. Ik zou m alleen voor de nacht gebruiken. Mijn vriend vond ze lastig aan te trekken met die loswapperende inlegger. Snap ik wel, voordeel van deze luier vond ik wel dat ze wel snel goed zitten bij de beentjes. Ik had deze gepland voor de nacht en toen dacht L.. PrRRT, zoooo die kak ik ff lekker vol. Bleef er netjes in overigens. Oh ik vond m wel klein trouwens, vraag me af hoelang je er mee doet. en ik vind groter klittenband fijner en mooier

Bamboozle flexitot
Niet gebruikt dus voor de nacht, weinig aantrekkelijke luier, ik val echt voor kleurtjes merk ik, wel leuk om een overbroekje te doen! Tweedelig vond ik interessanter dan gedacht!

Bamboozle stretch
Stugge luier. Ook niet zo aantrekkelijk. Wel weer super met overbroekje, ook deze hield een flinke bv spuitpoepexplosiw netjes binnen. -weer geen testnacht-. Ik denk dat de kracht van deze luiers toch echt snachts naar voren komen, balen dus dat ik dat niet heb kunnen testen!

Bamboe inleggers:
Fijn! Heb ik ook, slurpen lekker en blijven soepel. Lekker dun

Inlegger mio:
Niet geprobeerd.

Morgen check ik of ik alles heb gehad en zal ik even kijken of ik foto's heb!

Dank je wel, Mama-I voor het op pad sturen van de luiers!
Alles is liefde.: M. April 2010.
Nog meer liefde te geven: L. December 2012

Gebruikersavatar

Topic starter
Mama i

Berichten: 1203
Lid geworden op: 09 aug 2010 21:14
Hobbies: op stap met de kids, zeilen
Locatie: Belgisch Limburg *** draagconsulente *** verkoper ***
Contacteer:

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Mama i » 15 mei 2013 22:43

Bedankt voor je review en voor het strippen! Jammer dat je niet 's nachts hebt kunnen testen. Ik ben nu een bamboozle maatje 3 aan het testen, maar hij is nog niet op volle absorptie...
dollemieke schreef:[blij] Joehoe! Zaterdag al! heb er heeeel veel zin in! Thanx!
Ennuh....hoop dat jullie inmiddels weer helemaal opgeknapt zijn!!!
We zijn weer helemaal genezen, hoor ;o) Alleen DL en ik hadden er last van, de rest bleef ervan gespaard.
Ilse - Mama van Hasse (♀ 06/2006) en Jeren (♂ 08/2009)

draagconsulente regio Lanaken-Hasselt-Maastricht
http://www.mama-i.com - Eco voor kids

Gebruikersavatar

dollemieke

Berichten: 1361
Lid geworden op: 12 feb 2013 22:39
Hobbies: spellen spelen, musiceren etc

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door dollemieke » 17 mei 2013 16:20

Joehoeee! Het pakket is hier binnen. Even snel gekeken...nog niet echt goed. ZL begon net te huilen om een natte broek. Dus als eerste maar even de easyfit gepakt....die hebben we zelf ook, dus bekend systeem. Moet zo weg, dus óf pappa mag een andere uitzoeken zo of ik verdiep me er zo verder in. ;-) Ben wel benieuwd. Met onze easyfits veel lekkage gehad, dus nu tegenwoordig een overbroekje erbij. Ik gebruikte waspoeder uit de supermarkt...begreep dat dat mocht, maar misschien toch niet zo handig?Deze easyfits voelen toch anders...dus benieuwd of deze het wel houden. [wink]
ZL okt 2012, DL sept 2014, bib sept 2016

Gebruikersavatar

dollemieke

Berichten: 1361
Lid geworden op: 12 feb 2013 22:39
Hobbies: spellen spelen, musiceren etc

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door dollemieke » 18 mei 2013 15:24

Inmiddels zo'n 8 luiers ofzo verder.
De easyfits hebben het allebei gehouden! [biggrin] Dus ligt blijkbaar toch aan die van ons. [wink]
Verder de bambino mio's geprobeerd. Pasvorm leek goed, maar bij de laatste is het toch wat gelekt. Waarschijnlijk toch bij het beentje. Vind het wel een fijne luier, maar hij lijkt iets stroever dan de easyfit.
Ook de tots bots flexitot en bamboozle zijn al gepasseerd. Die gingen beiden goed. Denk toch dat ik een 2-delig systeem prettiger vind. Lijkt minder snel te lekker bij de beentjes....en dan geeft dat me (vooral als ik m in de draagdoek heb [razz] ) een iets veiliger gevoel
En de wonderroos....ooooh...wat een leuke luier!!! [biggrin] ML had die aangegaan en heb 'm niet aangezien...volgens ML viel die goed. Geen lekkage, maar hij was ook amper nat, maar toch maar verschoond omdat we de nacht ingingen.
Later volgt uitgebreider verslag...nu snel verder met puinruimen hier [wink]
ZL okt 2012, DL sept 2014, bib sept 2016

Gebruikersavatar

NiniD

Berichten: 1096
Lid geworden op: 15 jun 2011 15:07
Hobbies: paardrijden

Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door NiniD » 18 mei 2013 22:09

Ze zijn hier vandaag aangekomen, heb er al twee gebruikt :-)

[img]http://img.tapatalk.com/d/13/05/19/a4y9amuq.jpg[/img]
ZL1 mei 2011, ZL2 maart 2013 en DL december 2015

http://www.bpes.nl

Gebruikersavatar

Eindelijkemaak

Berichten: 656
Lid geworden op: 18 nov 2012 15:25
Hobbies: Van alles

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Eindelijkemaak » 23 mei 2013 21:02

Excuus, maar ik kom mij definitief afmelden voor deze reis. In elk geval bedankt dat ik mee mocht doen!
ZL 10-2012
AP S iberian T iger RS, O scha NV Bramble, O scha NV Willow, O scha A phrodite Roses, G irasol N isus

Gebruikersavatar

Topic starter
Mama i

Berichten: 1203
Lid geworden op: 09 aug 2010 21:14
Hobbies: op stap met de kids, zeilen
Locatie: Belgisch Limburg *** draagconsulente *** verkoper ***
Contacteer:

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door Mama i » 23 mei 2013 21:18

Eindelijkemaak schreef:Excuus, maar ik kom mij definitief afmelden voor deze reis. In elk geval bedankt dat ik mee mocht doen!
Ik heb het OT aangepast!

NiniD en Dollemieke, veel testplezier...
Ilse - Mama van Hasse (♀ 06/2006) en Jeren (♂ 08/2009)

draagconsulente regio Lanaken-Hasselt-Maastricht
http://www.mama-i.com - Eco voor kids

Gebruikersavatar

bestmayo

Berichten: 259
Lid geworden op: 27 apr 2012 13:31
Hobbies: toneel
Locatie: Draagconsulent Arnhem e.o, verkoper overig

Re: Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door bestmayo » 27 mei 2013 22:27

Ik heb op de ON beurs de doos luiers ontvangen en nu 2 dagen aan t testen......
Trotse mama van Zoon T. (juli-2010) & zoon J. (nov- 2012)
Draagconsulent Liever Wij Regio Arnhem /Nijmegen

http://www.lieverhip.nl Webwinkel voor wasbaar maandverband, menstruatiecups, borstvoedingspads en meer.

Gebruikersavatar

NiniD

Berichten: 1096
Lid geworden op: 15 jun 2011 15:07
Hobbies: paardrijden

Nieuwe Luierreis Mama i - volgorde in OT

Ongelezen bericht door NiniD » 27 mei 2013 22:41

Ja ik heb ze vast doorgegeven.. Wasbaar is vrees ik niet echt voor ons weggelegd. Ik heb al twee keer een stash aangelegd en weer verkocht. Nu met een verse baby wilde ik het nog een keer proberen, maar drie keer is hier helaas geen scheepsrecht (wat dat ook mag betekenen :-) )

Ik zal nog een review geven van de door ons geteste luiers.
ZL1 mei 2011, ZL2 maart 2013 en DL december 2015

http://www.bpes.nl

Plaats reactie