Babybum - Luiers op reis 8 - Reis Afgelopen

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats


mamaN

Berichten: 3588
Lid geworden op: 18 aug 2011 23:15
Hobbies: ---

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij Pino

Ongelezen bericht door mamaN » 06 dec 2012 11:07

De rumparooz met klittenband vonden we heel fijn! Zl had nog ontlasting gehad, maar dat schudden we door het zachte fleece zo in de pleepot zonder inleggers oid en met nauwelijks vlekken achterlatend. Ik vind deze variant plezieriger dan de drukknoop, hoewel drukkers bij 'plukkende' kindjes waarschijnlijk weer handiger zullen zijn .
Vannacht heeft zl de bamboozle met een extra itti bitti prefold en hennep booster omgehad met daaromheen de cover van rumparooz. Het was deze keer maar weer goed dat er zoveel inleggers in zaten, want alles was weer goed nat (ja, ik heb een ENORME zeikerd s nachts inderdaad [mrgreen] ). Het broekje voldeed op zich goed, maar wat ons (papa!) opviel is dat dit broekje wat minder makkelijk naar de zijkant vouwt dan de bambinex. Het is een rechte stugge flap die wat minder ruimte voor het bovenbeen over lijkt te houden, dit in tegenstelling tot de bambinex, die is mooier 'gesneden'.
Vandaag is zl naar opa en oma en die zijn van de wegwerp (ik probeer haar nog om te krijgen, maar ze heeft 'nog genoeg' wegwerp zegt ze (wij hadden een paar luiers gegeven, maar ze heeft een verpakking van haar inmiddels zindelijke kleindochter gevonden die nog op gaat). Vanmiddag haal ik hem weer op en gaan we verder met testen. Dan wil ik een totsbots overbroekje testen met een (eigen) lollipop microvezel luier.

To be continued.....

zo, en nu verder met onze eigen luiers vouwen, die e-i-n-d-e-l-i-j-k na 4 dagen droog zijn --> bamboozles in de garage laten drogen met dit weer is géén goed idee....volgende keer maar weer op zolder....


Topic starter
Tamara

Berichten: 7965
Lid geworden op: 21 jul 2009 16:58
Hobbies: Forummen!
Locatie: Heiloo ********* Verkoper van wasbare luiers
Contacteer:

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij Pino

Ongelezen bericht door Tamara » 06 dec 2012 12:46

Zo achter de laptop typt wat makkelijker.
Wat een superschattig ventje heb je zeg! hij lacht zo leuk [biggrin]

Het bambinex wasmiddel zit inderdaad een beetje parfum in.
Hoe vond de gastouder de easyfit?
Rumparooz zit mooi! Hij zou nog iets meer in de liezen kunnen denk ik en dan een standje kleiner maar als het zo prima gaat is het goed.
Dat het overbroekje van rumparooz zo anders zit dan de bambinex komt ook door het elastiek aan de voorkant.
Weet je wat je ook nog kan proberen, de bamboozle met de myllymuksut bamboe prefold. Dat is ook een fijne combi voor snachts.
Afbeelding Afbeelding
Babybum.nl Wasbare luiers & Co NatureBabies.nl Een compleet assortiment voor jou en je baby.


mamaN

Berichten: 3588
Lid geworden op: 18 aug 2011 23:15
Hobbies: ---

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij Pino

Ongelezen bericht door mamaN » 06 dec 2012 16:43

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Het totsbots overbroekje maat 2. Over een eigen teamlollipop luier.


mamaN

Berichten: 3588
Lid geworden op: 18 aug 2011 23:15
Hobbies: ---

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij Pino

Ongelezen bericht door mamaN » 08 dec 2012 12:23

Afbeelding

Vandaag hebben we een totsbots organic aangedaan en daarbij de snappi gebruikt. Zelf gebruik ik Boingo's. Deze snappi is wel wat flexibeler en makkelijker uit te rekken. Boingo's zijn wat stugger. Ik geloof dat deze klemmen elk weer zijn handige eigenschappen hebben en ik niet een echte voorkeur heb.


Topic starter
Tamara

Berichten: 7965
Lid geworden op: 21 jul 2009 16:58
Hobbies: Forummen!
Locatie: Heiloo ********* Verkoper van wasbare luiers
Contacteer:

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij Pino

Ongelezen bericht door Tamara » 09 dec 2012 13:12

Zou je eens een vergelijkingsfoto kunnen plaatsen van de boigo? Ben wel benieuwd hoe die zitten
Afbeelding Afbeelding
Babybum.nl Wasbare luiers & Co NatureBabies.nl Een compleet assortiment voor jou en je baby.


mamaN

Berichten: 3588
Lid geworden op: 18 aug 2011 23:15
Hobbies: ---

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij Pino

Ongelezen bericht door mamaN » 09 dec 2012 17:50

Afbeelding

Dit is met een enkele Boingo, er kunnen ook 2, die doe je dan schuin naar het onderste deel. Ik/wij vinden dit makkelijker.


Topic starter
Tamara

Berichten: 7965
Lid geworden op: 21 jul 2009 16:58
Hobbies: Forummen!
Locatie: Heiloo ********* Verkoper van wasbare luiers
Contacteer:

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij Pino

Ongelezen bericht door Tamara » 10 dec 2012 17:08

Ah kijk dat wist ik niet dat je er 1 kon doen als de flappen maar dicht genoeg bij elkaar zitten.
Als de flappen wat meer uit elkaar zitten gebruik je dus 2 losse.
Ziet er wel leuker uit als de snappie door die sterretjes.
Afbeelding Afbeelding
Babybum.nl Wasbare luiers & Co NatureBabies.nl Een compleet assortiment voor jou en je baby.


mamaN

Berichten: 3588
Lid geworden op: 18 aug 2011 23:15
Hobbies: ---

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij MamaN

Ongelezen bericht door mamaN » 12 dec 2012 16:40

Zo! De hele doos staat weer ingepakt klaar. Ik moet alleen nog even het adres van Violet hebben, dat kan hij verder.
We vonden het erg leuk om mee te doen met de reis. Ik kon een aantal broekjes proberen. Absolute topper vonden we het bambinex broekje. Sloot mooi aan. Een groot deel van de luiers kenden we al, rumparooz klittenband niet. Deze beviel ook goed. Verder enthousiast over de inlegvellen. Thuis gebruiken we fleece inleggers, maar voor de gastouder is dit een mooi alternatief. Waspoeder was overigens ook prima.
Dan mag de doos naar de laatste in rij!

Gebruikersavatar

Violet

Berichten: 2283
Lid geworden op: 09 jun 2011 21:09
Hobbies: dragen, borduren,reizen,muziek
tag: geitenwollenmetalmama
Locatie: Arnhem

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij MamaN

Ongelezen bericht door Violet » 12 dec 2012 20:04

[cheer] Ik ben ZO benieuwd, vooral naar de ecoposh. Als die mijn peuter droog houdt zonder extra inleggers dan ga ik ze misschien toch kopen.
tricot slen x 2,amazonas laguna mei-tai made by the amazing Noor, hopp la paz, didy tom,bondolino zwart-zand, cotonea,mr.mirko mei-tai, calin bleu summer sage
AKLV
trotse mama van Mart 06-02-11, een * en Luuk 02-10-2012


mamaN

Berichten: 3588
Lid geworden op: 18 aug 2011 23:15
Hobbies: ---

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij MamaN

Ongelezen bericht door mamaN » 12 dec 2012 23:17

Morgen gaat ML als het goed is de doos versturen (ik moet de hele dag werken [sad] ). Komt ie jouw kant op Violet.
Ecoposh vind ik op zich fijne luiers, maar wel wat stug en erg lang drogend. Wat hier ook goed werkt is een flexitot vullen met Ecoposh inleggers (bij ecoposh zelf zit bamboe, maar ik heb ook nog losse hennep inleggers besteld destijds) en vervolgens een dubbelgebreide wolbroek. Gaat hier al een paar nachten super. Voordeel van de flexitot vind ik het klittenband en de wat soepelere pasvorm.

Gebruikersavatar

Violet

Berichten: 2283
Lid geworden op: 09 jun 2011 21:09
Hobbies: dragen, borduren,reizen,muziek
tag: geitenwollenmetalmama
Locatie: Arnhem

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij MamaN

Ongelezen bericht door Violet » 14 dec 2012 13:33

[cheer] postbezorger is onderweg!
tricot slen x 2,amazonas laguna mei-tai made by the amazing Noor, hopp la paz, didy tom,bondolino zwart-zand, cotonea,mr.mirko mei-tai, calin bleu summer sage
AKLV
trotse mama van Mart 06-02-11, een * en Luuk 02-10-2012


mamaN

Berichten: 3588
Lid geworden op: 18 aug 2011 23:15
Hobbies: ---

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij Pino

Ongelezen bericht door mamaN » 14 dec 2012 14:33

mamaN schreef:Afbeelding

Dit is met een enkele Boingo, er kunnen ook 2, die doe je dan schuin naar het onderste deel. Ik/wij vinden dit makkelijker.
Ik ben 1 van deze Boingo's kwijt. Violet, wil jij kijken of hij per ongeluk in de doos is beland? Zo ja, dan kun je hem ook proberen, maar dan weet ik even waar hij is gebleven. Aan het eind mag hij dan weer naar mij retour (ik vergoed verzendkosten wel dan...)

Gebruikersavatar

Violet

Berichten: 2283
Lid geworden op: 09 jun 2011 21:09
Hobbies: dragen, borduren,reizen,muziek
tag: geitenwollenmetalmama
Locatie: Arnhem

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij MamaN

Ongelezen bericht door Violet » 14 dec 2012 14:36

Hoi
Nee zit niet in de doos. Ik heb eventueel wel 2 boingo's (groene) die je mag overnemen? Ik vind ze niet fijn.

Ik mis de tots bots bamboe inlegger? Heb jij die nog?
tricot slen x 2,amazonas laguna mei-tai made by the amazing Noor, hopp la paz, didy tom,bondolino zwart-zand, cotonea,mr.mirko mei-tai, calin bleu summer sage
AKLV
trotse mama van Mart 06-02-11, een * en Luuk 02-10-2012


mamaN

Berichten: 3588
Lid geworden op: 18 aug 2011 23:15
Hobbies: ---

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij MamaN

Ongelezen bericht door mamaN » 14 dec 2012 14:53

Zit de totsbots inlegger niet in de easyfit gevouwen?

Gebruikersavatar

Violet

Berichten: 2283
Lid geworden op: 09 jun 2011 21:09
Hobbies: dragen, borduren,reizen,muziek
tag: geitenwollenmetalmama
Locatie: Arnhem

Re: Babybum - Luiers op reis 8 - Bij MamaN

Ongelezen bericht door Violet » 14 dec 2012 14:55

Nee, heb het net nagekeken
tricot slen x 2,amazonas laguna mei-tai made by the amazing Noor, hopp la paz, didy tom,bondolino zwart-zand, cotonea,mr.mirko mei-tai, calin bleu summer sage
AKLV
trotse mama van Mart 06-02-11, een * en Luuk 02-10-2012

Plaats reactie