Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats


Shadow

Berichten: 1198
Lid geworden op: 12 jul 2012 07:10
Hobbies: Kindjes,vakantie, naaien
Locatie: Zuid limburg

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Shadow » 06 feb 2013 10:37

dat is fijn! was me ook opgevallen dat hij veel mogelijkheden heeft qua afstellingen. Dat zal even zoeken zijn maar komt vast goed
Dl: 25-12-2009
Zl1: 14-01-2012
zl2: 31-8-2014


Shadow

Berichten: 1198
Lid geworden op: 12 jul 2012 07:10
Hobbies: Kindjes,vakantie, naaien
Locatie: Zuid limburg

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Shadow » 10 feb 2013 21:15

Vandaag de manduce geprobeerd. Meteen mee de optocht in genomen.
Was even twijfel of ik ging omdat y ziek is. Maar hij wilde maar een ding en dat was bij mij zijn. De rest maakte niks uit. Dus ondanks dat toch mee gegaan. Omdat ik niet wist hoe hij droeg op de lange duur, voor mij en mijn zoon. Had ik een doek meegenomen.

Die heb ik echt niet nodig gehad. Wat droeg het prettig. Het verbaasde me eigenlijk wel. Echt lang heb ik niet afgesteld. De heupband wel. De lengte van de schouders een beetje en dat was het.
Y vond het allemaal prima en ik heb geen last van rug of schouders gehad. Alleen als ik mijn dochter van 15 kg aan de voorkant optilde maar dat lag niet aan de manduca haha.

Enige minpunt wat ik tot nu toe kan bedenken is dat ik voor de heupband af te doen 2 handen nodig heb. Oja en de kleur is niet mijn ding dus als ik hem zou kopen zou het zeker een andere kleur zijn.
Dl: 25-12-2009
Zl1: 14-01-2012
zl2: 31-8-2014


Doortje13

Berichten: 18
Lid geworden op: 30 sep 2012 20:09
Hobbies: muziek
Locatie: Brabant

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Doortje13 » 11 feb 2013 22:06

Ik heb een tijdje geleden een manduca gekocht en ben er erg blij mee.
Er werd gevraagd of ik er ook bescherm-dingetjes bij wilde kopen om over de banden te doen voor als je kindje sabbelt. Ik vond die vrij duur dus heb dat niet gedaan.
Maar mijn dochtertje sabbelt behoorlijk, zeker nu ze tandjes aan het krijgen is... Wat nu? Bijvoorbeeld bij Action hebben ze beenwarmers (voor dames) en die kan je er ook overheen doen. Werkt prima en stukken goedkoper. Ik heb meteen een tweede paar gekocht voor als het eerste paar in de was zit. Misschien een tip voor andere draagsters / dragers.
mijn kindjes zijn geboren in juli 2008, augustus 2010 en mei 2012.

Gebruikersavatar

Topic starter
kimpiemientje

Berichten: 708
Lid geworden op: 29 jun 2010 17:43
Hobbies: kunst, reiki, ict, film, scrap

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door kimpiemientje » 16 feb 2013 19:09

Doortje13 schreef:Ik heb een tijdje geleden een manduca gekocht en ben er erg blij mee.
Er werd gevraagd of ik er ook bescherm-dingetjes bij wilde kopen om over de banden te doen voor als je kindje sabbelt. Ik vond die vrij duur dus heb dat niet gedaan.
Maar mijn dochtertje sabbelt behoorlijk, zeker nu ze tandjes aan het krijgen is... Wat nu? Bijvoorbeeld bij Action hebben ze beenwarmers (voor dames) en die kan je er ook overheen doen. Werkt prima en stukken goedkoper. Ik heb meteen een tweede paar gekocht voor als het eerste paar in de was zit. Misschien een tip voor andere draagsters / dragers.
De bandbeschermers van manduca zijn sabbelproof. Dat wil zeggen dat er geen chemicaliën en/of schadelijke stoffen of kleuringen zijn gebruikt om deze te maken. En dus volledig veilig om op te bijten en te sabbelen
Die beenwarmers kan je gebruiken, maar als je kindje erop sabbelt dan kan deze gevaarlijke stoffen binnenkrijgen. Een beter alternatief is een sabbeldoekje of een spuugdoekje er rond binden.
Mama van Mauri (april 2010), Nimmke (maart 2012) en Baby Belleke (oktober 2016)


Shadow

Berichten: 1198
Lid geworden op: 12 jul 2012 07:10
Hobbies: Kindjes,vakantie, naaien
Locatie: Zuid limburg

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Shadow » 19 feb 2013 21:06

Vandaag wilde ik de manduca verder op reis sturen. Helaas had ik niet van te voren gekeken naar het postkantoor. Bleek dit dus helemaal wel te zijn. Morgen nieuwe poging na mijn werk bij een ander postkantoor.
Chava ik hoop dat je er net zoveel plezier van gaat beleven als ik.

Was ik in het begin vrij sceptisch, het zag er ingewikkeld uit en de matterialen leken maar zwaar. Bleek dit helemaal het omgekeerde.
Zeker een drager die ik zal aanraden en ik ga zelfs kijken om er een aan te schaffen. Ik heb hem veel gebruikt en hij is echt fijn om ook even snel aan te trekken.
Zl heeft er veel in geslapen en was er ook zeer tevreden mee.
Dl: 25-12-2009
Zl1: 14-01-2012
zl2: 31-8-2014

Gebruikersavatar

Chava

Berichten: 235
Lid geworden op: 17 apr 2011 19:33
Hobbies: ===

Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Chava » 22 feb 2013 11:11

Manduca vanochtend ontvangen! Gelijk uitgetest met de babypop van dl. Dl vond het interessant, maar of ze er zelf in wil?? We gaan het zien.
Moeder van N.o.r.e 20 september 2010 en F.e.m. 10 juni 2013.

Gebruikersavatar

Chava

Berichten: 235
Lid geworden op: 17 apr 2011 19:33
Hobbies: ===

Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Chava » 08 mar 2013 23:45

Hoi Saskiademik, heb jou een pm gestuurd voor je adres, jij bent de volgende op de reis van de manduca


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Moeder van N.o.r.e 20 september 2010 en F.e.m. 10 juni 2013.

Gebruikersavatar

Chava

Berichten: 235
Lid geworden op: 17 apr 2011 19:33
Hobbies: ===

Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Chava » 13 mar 2013 19:35

Manduca vandaag opgestuurd naar saskiademik.
Ik heb hem uitgeprobeerd met mijn peuter, die er 1 keer in wilde, dat beviel erg goed. Ik wil hem aanschaffen voor mijn bib, en dat ga ik dus ook doen. Erg fijn dat je hem kan gebruiken van pasgeborene tot peuter. Bedankt voor het lenen!!!!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Moeder van N.o.r.e 20 september 2010 en F.e.m. 10 juni 2013.

Gebruikersavatar

Saskiademik

Berichten: 881
Lid geworden op: 26 jun 2012 17:20
Hobbies: Yoga, paardrijden en doeken
Locatie: Draagconsulente omgeving Voorschoten
It’s my birthday
Contacteer:

Re: Koekedoe: Manduca gaat opnieuw op reis (VOLZET)

Ongelezen bericht door Saskiademik » 23 mar 2013 20:41

Was t draadje kwijt...
Heb de manduca een paar keer gepakt, maar zl van 11 maanden wringt zn armen erboven uit en zit dan heel raar. Als ik het ritsje dichtdoe, is t een soort zitje, dan is het veel beter, maar daar vind ik m nog wel een beetje klein voor..

Wanneer wil je m terug hebben?
Mama van timo, 13-4-12

http://www.alles-is-verbinding.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie