Ooiebeest HoodieTai op reis!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 29 feb 2012 19:19

En ook mag op reis, een Ooiebeest Hoodietai! [cheer]

Hier issie dan eindelijk!
DL2 wilde 'm even showen:
Afbeelding

Afbeelding

Hij verdient, in tegenstelling tot de MT's op voorraad ( ;) ), niet de schoonheidsprijs. Ik kwam niet uit met stof, dus je ziet voorop een naad helaas. De binnenzijde is van donkerpaars en bij gebrek aan voorraad is in plaats van donkerpaars, zwart garen gebruikt aan de binnenzijde. [mrgreen] Maar, dit doet niks af aan het draagcomfort zullen we maar zeggen.
Ik heb een opzet gemaakt voor de reis, beetje lui want gewoon in volgorde van aanmelding ;) ; had je verzoekjes en ben ik die vergeten : laat gewoon even weten.
Wil je onderling ruilen? Prima, maar geef het me even door dat ik het ook in deze lijst kan aanpassen.
Zonder tegenbericht gaat de Mei Tai maandag op stap!
[cheer]

Deelnemers:

1. Jennifer 4/4 - 16/4
2. junipermay 18/4 - 30/4
3. draagsmoesje 2/5 - 14/5
4. Steffie 16/5 - 28/5
5. mamates 30/5 - 11/6
6. surfbabe 13/6 - 25/6
7. Yunyah 27/6 - 9/7
8. mamaMarije 11/7 - 23/7
9. MaHeB 25/7 - 6/8
10. petersmama 8/8 - 20/8

Voorwaarden om mee te mogen doen:

- Minimaal 3 maanden lid, of meer dan 150 posts.
- De HoodieTai gaat elke 2 weken door naar de volgende; dat wil zeggen dat je de drager effectief in ieder geval anderhalve week in huis hebt en kan gebruiken. Maandag is verzenddag; de drager is uiterlijk woensdag bij de volgende deelnemer.
- In dit reisdraadje schrijf je je ervaringsverhaal of verhalen met minimaal 1 foto.
- Verzenden met PostNL plus Track&Trace. Het T&T nummer geef je bij verzending door aan de ontvanger én aan mij.
- Verzenden is voor risico van verzender; je kant kiezen voor aangetekende verzending zodat deze verzekerd is.
- Als de HoodieTai zoekraakt of beschadigt, zorg je voor vergoeding van de aankoopwaarde. Dit geldt dus vanaf het moment dat je de HoodieTai ontvangen hebt tot de volgende deelnemer de HoodieTai ontvangen heeft.
- Bij ontvangst controleer je eerst de HoodieTai. Bij beschadigingen/kapotte onderdelen meld je die diezelfde dag aan mij.

Wil je meedoen met de reis?
PM mij je naam, adres, telefoonnummer.
Voldoe je niet aan de eisen maar wil je graag meedoen? Doe me even een PM; ik beoordeel per aanvraag dan of je mee kunt doen.
Vooralsnog mogen er ca 10 personen deelnemen. Deelnemen gaat op volgorde van aanmelding. De aanmeldingen zet ik in de OP; in principe zal de Wompat op die volgorde gaan reizen tenzij mensen dicht bij elkaar wonen/makkelijk door kunnen geven. Ik kan in dat geval de volgorde aanpassen; laat me het even weten als die wens er blijkt te zijn.
Laatst gewijzigd door Wic op 29 mei 2012 15:00, 10 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Jennifer

Berichten: 4960
Lid geworden op: 04 dec 2011 12:54
Hobbies: haken
Locatie: Montfoort, medewerker Ooiebeest
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Jennifer » 29 feb 2012 19:32

Voor wie is deze geschikt ?? Misschien een hele domme vraag maar goed vragen mogen gesteld worden toch ??
Zoals al over de pm besproken ben ik vrij klein dus de Wompat valt al af helaas. Nu nog de vraag voor O&A en voor deze dan natuurlijk ook. Wil me graag voor reisjes aanmelden [cheesygrin] maar is een beetje zonde als op voorhand al duidelijk is dat ze niet passen......
DL 30-11-2009, ZL 13-10-2011, DL2 11-02-2014
https://www.ooiebeest.nl/

Gebruikersavatar

Twinkly

Berichten: 1869
Lid geworden op: 09 mar 2009 12:18
Hobbies: Piep!
Locatie: Wageningen

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Twinkly » 29 feb 2012 19:37

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! [biggrin]
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 29 feb 2012 20:05

Jennifer schreef:Voor wie is deze geschikt ?? Misschien een hele domme vraag maar goed vragen mogen gesteld worden toch ??
Zoals al over de pm besproken ben ik vrij klein dus de Wompat valt al af helaas. Nu nog de vraag voor O&A en voor deze dan natuurlijk ook. Wil me graag voor reisjes aanmelden [cheesygrin] maar is een beetje zonde als op voorhand al duidelijk is dat ze niet passen......
De MeiTais En HoodieTais ga je ongetwijfeld passen; je zult alleen veel stof overhouden van de banden. :) Kan je fijn tibetaans afknopen. ;)
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 29 feb 2012 20:05

Twinkly schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar! [biggrin]
Zie hierboven ;)
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Mysticia

Berichten: 4077
Lid geworden op: 19 jan 2012 23:11
Hobbies: Haken, breien, netflix, lezen

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Mysticia » 29 feb 2012 20:44

Is die ook voor baby's van 4 maanden? ;)
Dl °05-11-2011 ZL1 °20-01-2015 ZL2 °14-07-2017
lijstje januari-februari '15

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 29 feb 2012 20:45

Ik denk dat ie daar wat te groot voor zal zijn.
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

junipermay

Berichten: 5124
Lid geworden op: 03 mar 2009 21:46

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door junipermay » 29 feb 2012 21:31

je hebt pm
mama van 2 meisjes, (2008) en (2011)

Gebruikersavatar

draagsmoesje

Berichten: 1041
Lid geworden op: 23 jun 2011 17:37
Hobbies: .
Locatie: ..

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door draagsmoesje » 29 feb 2012 21:58

Lijkt me leuk om te proberen.. maar hoe ziet hij eruit? Welke print heeft de stof?

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 29 feb 2012 21:59

draagsmoesje schreef:Lijkt me leuk om te proberen.. maar hoe ziet hij eruit? Welke print heeft de stof?
Dat moet ik nog bedenken. [cool]
Het kan zijn dat het er 1 uit voorraad wordt (wegens tijdelijk tijdtekort), het kan ook zijn dat er een nieuwe komt.
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

draagsmoesje

Berichten: 1041
Lid geworden op: 23 jun 2011 17:37
Hobbies: .
Locatie: ..

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door draagsmoesje » 29 feb 2012 22:06

okay, de Mooh (koeieprint) vind ik echt te gek! Dan wil ik me wel aanmelden.
Als het te meisjesachtig is ga ik afhaken.. Mm.. moeilijk ik zie dat je ook een Emeibaby op reis stuurt!!
Daar heb ik in de poll op gestemd een hele tijd terug.
Tja, uhm weet je toevallig ook nog niet welke je daarvan op reis stuurt? [wink]

Mag ik ook als ''voorlopig'' op de lijst van deelnemers, dat ik afval als het een meisjesprint wordt of liever niet??
Of dat het 1 van de 2 wordt? (voorkeur gaat wel uit naar de Hoodie Tai.
Laatst gewijzigd door draagsmoesje op 29 feb 2012 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 29 feb 2012 22:10

draagsmoesje schreef:okay, de Mooh (koeieprint) vind ik echt te gek! Dan wil ik me wel aanmelden.
Als het te meisjesachtig is ga ik afhaken.. Mm.. moeilijk ik zag ook dat je een Olives & Applesauce Carrier op reis stuurt. Maar dat is met klipjes, ik wil graag eens iets zonder klipjes proberen maar ook weer geen doek..
Mag ik ook als voorlopig op de reis, dat ik afval als het een meisjesprint wordt of liever niet??
Ja hoor, dat is prima. :)
Stuur je gegevens even per pm ;)
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 02 mar 2012 13:18

Oke, even wat meningen verzamelen.

Ik heb 2 opties, nl een bestaande HoodieTai op deze reis sturen, zie hier, of een nieuwe maken; waarschijnlijk zou dat met dit stofje worden.
Afbeelding

Bij de eerste keuze kan de reis snel beginnen; maandag gaat ie dan weg.
Bij de tweede keuze gaat het nog een aantal weken duren, aangezien ik mijn tijd heel erg hard voor iets anders nodig heb de komende weken.

Laat even weten hoe jullie er over denken!
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

draagsmoesje

Berichten: 1041
Lid geworden op: 23 jun 2011 17:37
Hobbies: .
Locatie: ..

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door draagsmoesje » 02 mar 2012 14:12

Wic schreef:Oke, even wat meningen verzamelen.

Ik heb 2 opties, nl een bestaande HoodieTai op deze reis sturen, zie hier, of een nieuwe maken; waarschijnlijk zou dat met dit stofje worden.
Afbeelding
Laat even weten hoe jullie er over denken!
Mijn voorkeur gaat uit naar de koeienprint maar dat had ik al gezegd :) Of anders de eerste foto die je ziet bij het openklikken met zonnestelsels ofzoiets (even snel gekeken dus misschien zeg ik nu iets heel geks)

Gebruikersavatar

surfbabe

Berichten: 1715
Lid geworden op: 08 jul 2011 14:57
Hobbies: windsurfen, yoga
Locatie: Friesland

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door surfbabe » 02 mar 2012 22:29

PM
mem van J (sept 2011), B (mei 2014) en V (aug 2016)

Plaats reactie