Ooiebeest HoodieTai op reis!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats


jessie90

Berichten: 4775
Lid geworden op: 19 jul 2010 20:06
Hobbies: van alles

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door jessie90 » 29 aug 2012 17:17

Nog wat foto's van ons
Afbeelding
In de woestijn
Afbeelding
Bij een cafe
Afbeelding
Afbeelding
In het regenwoud

Wij hebben er veel plezier van gehad. [cheer]

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 29 aug 2012 17:32

Bedankt voor alle foto's!
[cheer]
Ik word er helemaal vrolijk van. :)
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers


majka

Berichten: 1278
Lid geworden op: 25 nov 2011 19:22
Hobbies: mijn lieve dochter en zoon

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door majka » 31 aug 2012 17:20

Leuke foto's Petersmama [biggrin]

Nou, ik word ook héél vrolijk van koeiebeest [smile] Wat draagt tie fijn [biggrin] [cheer]

Vanmiddag lekker gewinkeld en koeiebeest mocht mee!

Heb dl een paar uur zonder problemen kunnen dragen, helaas stond er vandaag heel veel wind dus heb dl onder mijn draagjas gedragen.. koeiebeest was dus niet zichtbaar, dus heb niet kunnen showen [rolleyes]
Hahaha, maar iedereen die maar een beetje interesse toonde over hoe ik mijn dl zo op mijn rug kon dragen heb ik wel even een kijkje achter de schermen gegund [lol]

Helaas geen foto's gemaakt vandaag [sad]
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 01 sep 2012 15:38

[applaus]

Jammer van de foto's, maar die komen vast nog wel. ;)
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers


majka

Berichten: 1278
Lid geworden op: 25 nov 2011 19:22
Hobbies: mijn lieve dochter en zoon

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door majka » 01 sep 2012 18:12

Vandaag niks spectaculairs, alleen een paar wandelingen met onze hond en even de was ophangen [smile]

Helaas was er niemand in de buurt die even een foto kon maken,
maar gelukkig is daar onze brievenbus die ook als standaard dienst doet [biggrin]
Helaas hangt tie net te laag aan de muur, maar koetje staat er iig goed op [lol]
Afbeelding

En wéér valt het me op hoe lekker dit koetje draagt in vergelijking met de mayawrap die ik heb gehad!
Koeiebeest vormt zich super naar het lichaam van dl en ze zit er gewoon heerlijk in [smile] De mayawrap was een vierkant model en vond ik er in de praktijk sowieso niet mooi uitzien en ik kreeg er ook pijn van in mijn onderrug tijdens het dragen [dontknow] + dl worstelde en etterde net zolang totdat haar armen erboven uitkwamen en daardoor was gelijk het steuntje in haar nek weg [rolleyes] Bij koeiebeest niks helemaal geen last van dit alles!! Door de handige opening aan de zijkanten van koetje is dl niet meer aan het worstelen om haar armpjes erboven uit te steken want ze heeft zo heerlijk wat bewegingsruimte! Op warme dagen is dit idd lekker luchtig [wink] Ik ervaar de openingen aan de zijkanten dus als een echte pluspunt [wink] Heb ook niet het idee dat dl daar makkelijk uit zou kunnen vallen, maar misschien als ze nog wat kleiner was geweest dat ik daar wel bang voor zou kunnen zijn, maar nu helemaal niet [biggrin]

Het kapje van de Hoodie Tai heeft haar nut trouwens ook al bewezen toen ik aan het winkelen was gisteren, was ik nog vergeten te vertellen.

Oef, ik denk dat ik koetje straks met heel veel moeite weer huiswaarts moet sturen [sad] Gelukkig voor ons duurt dat nog ruim een week [smile] Kunnen we nog even heerlijk genieten van het dit zachte, knuffelige, maar o zo heerlijk dragende koeiebeest [biggrin]

Liefs, Majka
Afbeelding Afbeelding


majka

Berichten: 1278
Lid geworden op: 25 nov 2011 19:22
Hobbies: mijn lieve dochter en zoon

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door majka » 03 sep 2012 16:02

Vandaag heerlijk genoten van koetje en het mooie weer.. we hebben een fijne boswandeling gemaakt [smile]
Afbeelding
Waardeloze foto, sorry daarvoor! kan mijn arm niet zo ver naar achteren draaien [wink]
Afbeelding Afbeelding


majka

Berichten: 1278
Lid geworden op: 25 nov 2011 19:22
Hobbies: mijn lieve dochter en zoon

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door majka » 07 sep 2012 08:38

Omdat ik volgende week druk ben stuur ik koeiebeestje morgen weer naar huis, dus wic.. je hebt pm! [smile]

We hebben hier heel veel draagplezier van je Hoodie Tai gehad en ik vond hem echt heel makkelijk te hanteren en was verbaasd over hoe fijn en draagkrachtig die is.. Ik heb dus een Mayawrap mei tai gehad in het verleden maar deze is in niets te vergelijken met de Hoodie Tai!

De tijd dat koetje hier was heb ik mijn doekjes links laten liggen en alleen maar met het koetje gedragen! Hij is snel om te doen, zeker wanneer ik buiten moet knopen en er staat veel wind... is makkelijk mee te nemen want neemt niet veel ruimte in en draagt zeer comfortabel. Jammer dat hij alweer moet gaan! [smile] Maar, heel erg bedankt dat ik Koeiebeest ook mocht uitproberen! [cool] We hebben er echt van genoten!

Gisteren voor het eerst weer met één van mijn doekjes gedragen.. vond ik ook wel weer heel fijn [smile]
Hahaha, moest wel even denken hoe de drs2s ook alweer ging [rolleyes]
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 07 sep 2012 11:38

Bedankt!

[cheer]
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 10 sep 2012 13:10

Koeiebeest is veilig thuis aangekomen!
Iedereen bedankt voor het uitproberen van de HoodieTai, ik vind het superleuk te lezen dat Koeiebeest over het algemeen als heel positief en prettig is ervaren!

Voor de (snelste?) geïnteresseerde : Koeiebeest staat in onze webshop te koop tegen een gereduceerde reizigersprijs.


[cheer]
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers


mamaMarije

Berichten: 13408
Lid geworden op: 05 jul 2011 19:18
Hobbies: ..
tag: .

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door mamaMarije » 10 sep 2012 14:30

wat leuk dat die nu ook echt als Koeiebeest in de winkel ligt [lol] .


Steffie

Berichten: 829
Lid geworden op: 01 jul 2011 16:47
Hobbies: schrijven
Locatie: Utrecht

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Steffie » 24 okt 2012 11:04

(Komt Spuit 11 ook nog een keer [redface]. Mijn oprechte excuses dat ik zo laat ben! [sorry] Het was een beetje hectisch hier.)

Zowel manlief als ik hebben de hoodie tai met veel plezier gebruikt. Door de print valt de doek lekker op en we kregen veel leuke feedback van mensen. Binnen no time werd de drager hier met affectie de 'koedoek' genoemd en mijn moeder dacht zelfs dat 'koedoek' een beschrijving was zoals 'mei tai' :). Dus hoewel ik zelf niet meteen voor een animal print zou gaan, denk ik dat er zeker een markt voor is.

Wat betreft knopen vond ik de hoodie tai heel fijn. Hij voelde zacht op mijn rug, sloot goed stevig aan op mijn lijf en zelfs met mijn slechte rug heb ik uren achtereen kunnen dragen. Dankzij de lange banden kon ik Tibetaans afknopen en dat was echt een pré; manlief is een stuk groter dan mij en kon niet Tibetaans afknopen, en bij hem zakten de banden soms over zijn schouders.

Dochterlief heeft ook erg genoten van de doek, maar we moesten wel haar knietjes beschermen met beenwarmertjes. We hebben haar één keer in de doek gedaan zonder beenwarmers en toen kwam ze eruit met rode en geschaafde knieën. Ik denk dat dat komt omdat ze nog vrij klein was voor de doek, maar misschien is er een manier om de doek zo te maken dat je hem zelf breed of minder breed kunt maken (misschien met een flap die je kunt vouwen?) of om de doek bij de knieholtes extra zachte kussentjes te geven. Anders zou ik zeggen dat de doek voor de hele kleintjes minder geschikt is.

(Foto's hieronder - die stonden natuurlijk op de andere computer.)
Laatst gewijzigd door Steffie op 24 okt 2012 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Hopp Kairo, Didy Eva, RS Gira Eaurthy Rainbow, RS Sakura Bloom, SSC Emeibaby grün-lila. Op zoek naar een leuke manduca.


Steffie

Berichten: 829
Lid geworden op: 01 jul 2011 16:47
Hobbies: schrijven
Locatie: Utrecht

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Steffie » 24 okt 2012 16:52

Foto's van ons bij de Efteling!

Afbeelding Afbeelding

Fiere papa

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Hopp Kairo, Didy Eva, RS Gira Eaurthy Rainbow, RS Sakura Bloom, SSC Emeibaby grün-lila. Op zoek naar een leuke manduca.

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 24 okt 2012 16:59

Super! [applaus]
Dank je wel alsnog!
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

biancajaycee

Berichten: 360
Lid geworden op: 01 apr 2012 20:15
Hobbies: knuffelen met me dochter
Locatie: noord-holland 023
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door biancajaycee » 24 okt 2012 21:49

Hij blijft gaaf!
Jaycee-lee (4 sept 2011) Nino (22 juli 2014)

Gebruikersavatar

Patriesepies

Berichten: 1024
Lid geworden op: 08 jun 2012 21:01
Hobbies: dragen, reizen
Locatie: Vlissingen

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Patriesepies » 22 jan 2013 13:34

ai...ik zie dit draadje nu pas. wat een leuke koeie print! daar ben ik een half jaar geleden volop naar op zoek geweest.
kan ik misschien nog op de reserve lijst? of zit die ook al vol?

als ik de datum zie, is deze hoodie tai waarschijnlijk al weer terug bij Wic..
jammer...
K (9mei2006), L (28okt2011)...
Shire Slings Russian Dolls6, Roses Aphro 6, Kokadi Mother Earth6, Indio 6 black/red, Braid raspberry 4, Doek en Dracht drager okinami Zen

Plaats reactie