Ooiebeest HoodieTai op reis!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats


mamaMarije

Berichten: 13408
Lid geworden op: 05 jul 2011 19:18
Hobbies: ..
tag: .

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door mamaMarije » 26 mei 2012 22:24

Wic schreef:Ik snap 'm nog, maar dat gaat niet lukken. ;)
Oké [smile] .
Hele schema doorschuiven dus ook niet en dan MaHeB achteraan sluiten?
Al denk ik dat dat de meeste simpele optie was die vast als eerste door je hoofd is gegaan [lol] .

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 26 mei 2012 22:40

Zou ook een optie zijn, maar niet direct de meest makkelijke. Ik weet nu niet meer wie aangegeven heeft welke periode niet te kunnen, en dan moet ik iedereen op de lijst benaderen of ze een periode eerder kunnen.
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

MaHeB

Berichten: 1342
Lid geworden op: 30 dec 2010 00:01
Hobbies: lezen, pc, kinderen
Locatie: Natuurpark Weerribben-Wieden

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door MaHeB » 29 mei 2012 14:32

Wic, is het gelukt??
Moeder van 2 dochters en 2 zonen, oma van 8 kleinkinderen,2005,2007 en 2010, 2010 en 2012 en 2012 en 2014 en 2016.
Div. doeken en dragers.

Gebruikersavatar

mamates

Berichten: 2721
Lid geworden op: 01 aug 2011 12:52
Hobbies: huisdieren, koken, naaien
Locatie: Groningen

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door mamates » 29 mei 2012 14:58

O, ik zie het nu pas.. ik wil wel ruilen als het nog nodig is. Het maakt mij niet zoveel uit wanneer ik aan de beurt ben. Ik draag hoe dan ook wel veel [cheesygrin]
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 29 mei 2012 15:01

Sorry, gister en vandaag in de lappenmand dus geen tijd gehad erachter aan te zitten.

mamates, dan komt ie nu naar jou en is je plekje geruild!
Wil je je gegevens even doorsturen naar Steffie?
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

MaHeB

Berichten: 1342
Lid geworden op: 30 dec 2010 00:01
Hobbies: lezen, pc, kinderen
Locatie: Natuurpark Weerribben-Wieden

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door MaHeB » 29 mei 2012 15:06

Gelukkig, ik zat er erg mee in.
Sterkte Wic met opknappen!! (vervelend dat je in de lappenmand zit)
En Mamates, veel plezier met proberen.
Steffie, dank je voor je berichtjes.
Veel Hoodie tai plezier allemaal, ik lees hier graag de verslagjes.
Moeder van 2 dochters en 2 zonen, oma van 8 kleinkinderen,2005,2007 en 2010, 2010 en 2012 en 2012 en 2014 en 2016.
Div. doeken en dragers.

Gebruikersavatar

mamates

Berichten: 2721
Lid geworden op: 01 aug 2011 12:52
Hobbies: huisdieren, koken, naaien
Locatie: Groningen

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door mamates » 29 mei 2012 15:15

Nou, geregeld! [cheer]
Leuk, ik heb er zin in en ben heel benieuwd!

O ja, Wic, sterkte! Balen met dit mooie weer in de lappenmand.. [sad]
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar

mamates

Berichten: 2721
Lid geworden op: 01 aug 2011 12:52
Hobbies: huisdieren, koken, naaien
Locatie: Groningen

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door mamates » 31 mei 2012 13:55

Hoodie Tai is hier! [cheer]

De postbode bracht em net optijd, zat namelijk met een hangerige zl (tandjes en verkouden). Nu slaapt hij lekker in het koeie-velletje [biggrin]

Eerste indruk: ziet er mooi uit! lekker makkelijk om te doen en draagt tot zo ver prima. Zl vindt dat blijkbaar ook, want hij sliep in 10 minuten. [thumbright]
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar

mamates

Berichten: 2721
Lid geworden op: 01 aug 2011 12:52
Hobbies: huisdieren, koken, naaien
Locatie: Groningen

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door mamates » 05 jun 2012 20:09

We hebben al lekker veel gedragen met de hoodie tai. Elke dag wel even of wat langer.
Ik vind het een fijne drager, lekker stevig en makkelijk te knopen. Ook heel makkelijk met rugdragen vind ik, je gooit hem zo over je kindje heen.
Ml vindt ook dat ie makkelijk knoopt. Ml draagt wel met doeken, maar vond tot nu toe andere dragers maar niks. Dus dat zegt wel wat.

Foto moeten we nog even maken, maar we hebben ook nog een week! [biggrin]
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar

surfbabe

Berichten: 1715
Lid geworden op: 08 jul 2011 14:57
Hobbies: windsurfen, yoga
Locatie: Friesland

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door surfbabe » 14 jun 2012 14:00

Hij is hier aangekomen. Eerste indruk: lekker zacht aaibaar koeienvelletje!
mem van J (sept 2011), B (mei 2014) en V (aug 2016)

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 14 jun 2012 17:44

Fijn!
Veel plezier ermee!
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Yunyah

Berichten: 1255
Lid geworden op: 06 sep 2011 19:00
Hobbies: Dingen Maken
Locatie: Assen

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Yunyah » 27 jun 2012 00:04

Ik heb hem vandaag ontvangen. Eerste indruk: afschuwelijk stofje [redface] [lol] Nee ff serieus, heb hem meteen even getest. Zat lekker stevig, die eerste stukjes vulling in de banden vind ik fijn. Maar het zitvlak is te smal voor mijn zoontje (10 maand, maat 68/74), althans: het komt met geen mogelijkheid van knie tot knie. Dat moet toch wel? Rugpand is daarentegen nog te lang, maar ik las hier al dat je kunt omslaan. Ik kan wel makkelijk bij de slaapkap-touwtjes als die zo lang zijn.
En ik snapte echt geen hout van de omschrijving voor rugdragen (voor kruisen ehh...??) [redface] [dontknow] Ik dacht dat ik een mei tai gewoon kon knopen net als een ruck? Kruisen onder de billen en voor afknopen? Anyway, ik hoop er morgen even lekker mee te wandelen.
Moeder van J - 08.2011

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 27 jun 2012 07:48

Yunyah schreef:Ik heb hem vandaag ontvangen. Eerste indruk: afschuwelijk stofje [redface] [lol] Nee ff serieus, heb hem meteen even getest. Zat lekker stevig, die eerste stukjes vulling in de banden vind ik fijn. Maar het zitvlak is te smal voor mijn zoontje (10 maand, maat 68/74), althans: het komt met geen mogelijkheid van knie tot knie. Dat moet toch wel? Rugpand is daarentegen nog te lang, maar ik las hier al dat je kunt omslaan. Ik kan wel makkelijk bij de slaapkap-touwtjes als die zo lang zijn.
En ik snapte echt geen hout van de omschrijving voor rugdragen (voor kruisen ehh...??) [redface] [dontknow] Ik dacht dat ik een mei tai gewoon kon knopen net als een ruck? Kruisen onder de billen en voor afknopen? Anyway, ik hoop er morgen even lekker mee te wandelen.
[lol]

Gewoon gebruiken zoals je zelf wilt ;)
Pand hoort inderdaad van knieholte tot knieholte te komen. Ik weet uit mijn hoofd niet meer hoe breed het zitje is (ik heb verschillende maten en weet niet meer welke op reis is [rolleyes] ); hoe is het de meiden hiervoor vergaan qua breedte pand?
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

mamates

Berichten: 2721
Lid geworden op: 01 aug 2011 12:52
Hobbies: huisdieren, koken, naaien
Locatie: Groningen

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door mamates » 27 jun 2012 15:10

Toen ik hem had, had zl mt 74 denk ik. Alle maten waren precies goed eigenlijk. Het rugpand was precies mooi hoog genoeg en volgens mij kwam het ook wel goed met de stof van knieholte naar knieholte.
Ik heb nog geen foto's geplaatst, maar ik heb wel duidelijke foto's geloof ik. Ml had ze gemaakt. Ik kan het pas weer zien als ik thuis ben. En dan zal ik ze ook even plaatsen voor ik het weer vergeet!
Afbeelding
Afbeelding


mamaMarije

Berichten: 13408
Lid geworden op: 05 jul 2011 19:18
Hobbies: ..
tag: .

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door mamaMarije » 05 jul 2012 12:57

ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe breed en vooral hoe hoog het pand is?

Want ik heb nu zelf een Wompat medium (en die is mooooooiiii [cheer] ) die eigenlijk nog net te groot is voor ZL4.
Als de HoodieTai net zo groot dan wel groter is dan heeft het voor mij geloof ik niet zo heel veel zin om mee te doen met de reis (al ben ik geloof ik al bijna aan de beurt).

De Wompat vandaag mee gedragen en hoewel hij relaxed zit is het toch qua hoogte niet je van het...

Dus Yunyah (daar is die nu toch?) zou je hem voor me op willen meten?

Plaats reactie