Ooiebeest HoodieTai op reis!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats


mamaMarije

Berichten: 13408
Lid geworden op: 05 jul 2011 19:18
Hobbies: ..
tag: .

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door mamaMarije » 16 jul 2012 09:49

vanmorgen op de psz enthousiaste kindjes over het koetje op mijn buik [lol] .

Had nu het pand een keertje omgeslagen en voor met de armen eruit is die dan perfect qua hoogte [thumbright] .
Alleen moesten de armen wel even naar beneden om het kapje op te krijgen toen het toch iets harder ging regenen en dat vond hij ook geen probleem.

Meneer werd boos toen ik het slaapkapje weer afdeed... snel weer op gedaan dus [wink] .

Ga het lijfje voor die vertrekt even goed opmeten... en dan misschien toch eens zelf een MT maken al dan niet met slaapkapje (ik gok ivm maak gemak zonder [shhh] ). Want vind het wel makkelijk dragen hoor... kan ook lekker klein even meegenomen worden... en als ik dan 1 'mannelijke' kant maak dan kan ML er ook prima mee dragen.

Als overbrugging tot de wompat goed past.... en voor het gewoon eens gedaan hebben... als ik tijd over heb deze zomer.


mamaMarije

Berichten: 13408
Lid geworden op: 05 jul 2011 19:18
Hobbies: ..
tag: .

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door mamaMarije » 20 jul 2012 21:53

en vanavond mocht koeiebeest op de rug.
Dat was nog even handleiding (dank voor het meesturen Wic [lol] ) bestuderen, want eh een MT op je rug... hoe doe je dat?! [doh] .

Ondanks dat ik niet zeker weet of het wel helemaal goed afgeknoopt was (zat wel goed vast hoor, dat wel [wink] ) en dat ik later op de foto zag dat de band die terug ging over en onder zijn beentje wel iets netter had gemogen... zat en liep het super [thumbright] .

Nou 'moet' ik zeker ook nog een hoodie tai/ mei tai/ of een andere tai ook zeker [hmm] [grin] [shhh] .

Dan moet ik overigens nog wel beetje oefenen met dragen/ knopen, want het kost me iets meer moeite om hem er recht in te krijgen... na de 1e foto heb ik hem ook nog iets anders gedaan, want meneertje zat iets scheef/ beentjes niet gelijk hoog.

Afbeelding

Het blauwe is het vest van de oudste, mama was sokjes vergeten, gelukkig bleven de voetjes zo ook warm [redface] . Maar hier is meneertje hard onderweg naar dromeland.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door mamaMarije op 20 jul 2012 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 20 jul 2012 21:54

[applaus] Leuke foto's! Tnx!
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers


mamaMarije

Berichten: 13408
Lid geworden op: 05 jul 2011 19:18
Hobbies: ..
tag: .

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door mamaMarije » 27 jul 2012 22:25

Toen ik vanmiddag op een kinderboederij was en naar een koe stond te kijken met ZL 4 in de doek had ik toch wel zoiets: hier had Koeiebeest eigenlijk bij moeten zijn [smile] .

Maar die is op transport gezet en volgens T&T aangekomen (of in elk geval bij de buren van), veel plezier MaHeB.

Gebruikersavatar

MaHeB

Berichten: 1342
Lid geworden op: 30 dec 2010 00:01
Hobbies: lezen, pc, kinderen
Locatie: Natuurpark Weerribben-Wieden

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door MaHeB » 01 aug 2012 12:51

Ja koeiebeest is hier meteen vrijdag mee geweest naar KDV en KZ vond het net zo lekker maar mama vond het knopen niet zo goed zitten en heeft een paar keer opnieuw geschoven met de knoop.
Maar ja mama is ook helemaal in de Wompat!! dus..... [razz]
Ik vind ook deze lekker zitten al worden de knietjes iets minder ver ondersteunt, het staat wel erg leuk dit printje bij mijn vaak basis zwarte outfitjes en grijze haar.
IJDELTUIT!! [cheesygrin]
Koeiebeest is mee naar Sprookjesland geweest maar vanwege de regen niet uit de tas geweest. Maar s'middags weer heerlijk mee gelopen en KZ heeft erg veel plezier erin weer gedragen te worden en duwt zijn handjes tussen ons in en dan zo'n diepe zucht...van genoegen.
Koeiebeest gaat nog mee naar de boot en dan volgende week weer naar de volgende.
Wij hebben er nog even plezier van.
[cheer]
Moeder van 2 dochters en 2 zonen, oma van 8 kleinkinderen,2005,2007 en 2010, 2010 en 2012 en 2012 en 2014 en 2016.
Div. doeken en dragers.


jessie90

Berichten: 4775
Lid geworden op: 19 jul 2010 20:06
Hobbies: van alles

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door jessie90 » 01 aug 2012 13:17

[cheer] Dat zijn wij. Zo leuk dat ik/wij toch mee mogen doen.

Wij nemen hem lekker mee naar T exel. Hopelijk kan oma hem dan gebruiken. L wilt niet in de wagen, alleen gedragen worden en P en L zijn 2 daagjes bij opa en oma. Ik ben benieuwd wat zij er van zullen vinden.


jessie90

Berichten: 4775
Lid geworden op: 19 jul 2010 20:06
Hobbies: van alles

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door jessie90 » 11 aug 2012 15:10

[blij] [blij] [blij] Ik heb hem net ontvangen en hij is in goede staat.

Alleen ben ik bang dat de schouderbanden te kort voor mij zijn. Als ik knoop zonder draagobject (dus pand strak tegen mij aan) dan kan ik nog net een knoop maken aan de achterkant. Maar oma en PP zullen er waarschijnlijk geen problemen mee hebben.

Dus hij gaat gewoon mee naar T exel, lekker tussen de schaapjes op de dijk.


mamaMarije

Berichten: 13408
Lid geworden op: 05 jul 2011 19:18
Hobbies: ..
tag: .

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door mamaMarije » 11 aug 2012 19:00

Koeiebeest goes Texel!
Ben benieuwd wat de schaapjes er van gaan vinden [lol] .


jessie90

Berichten: 4775
Lid geworden op: 19 jul 2010 20:06
Hobbies: van alles

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door jessie90 » 11 aug 2012 19:19

Toen waren de draagobjecten eindelijk wakker geworden. [cheesygrin]

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Dragen op de rug gaat prima, maar ik draag de banden dan op de rugzak manier. Op de buik lukt dus ook, maar dan heb ik maar 10 cm om de knoop te maken, na de knoop houdt ik +/- 2 cm over van de schouderbanden.
PP heeft ook geprobeerd en die heeft wel meer ruimte met de banden, dus bij MIL moet het zeker lukken.

De koe gaat trouwens eerst nog even naar de bush, de dessert en de oceaan. O, ja en op safari en mee de Rimba in.

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 22 aug 2012 17:39

De banden waren eigenlijk wat te kort, voor het fijne. Jammer!
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers


jessie90

Berichten: 4775
Lid geworden op: 19 jul 2010 20:06
Hobbies: van alles

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door jessie90 » 22 aug 2012 19:16

We hebben hem vandaag nog gebruikt in het Openlucht museum. Heerlijk vooral PP vindt hem fijn. De bymama is toch nog iets te groot voor L. Deze past hij precies in. Ik heb hem vooral op mijn rug gedragen.

Ik zal zo weer wat foto's uploaden.


mamaMarije

Berichten: 13408
Lid geworden op: 05 jul 2011 19:18
Hobbies: ..
tag: .

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door mamaMarije » 22 aug 2012 19:31

petersmama schreef:We hebben hem vandaag nog gebruikt in het Openlucht museum. Heerlijk vooral PP vindt hem fijn. De bymama is toch nog iets te groot voor L. Deze past hij precies in. Ik heb hem vooral op mijn rug gedragen.

Ik zal zo weer wat foto's uploaden.
leuk, het blijft zo'n leuke, vrolijke drager om te zien.


majka

Berichten: 1278
Lid geworden op: 25 nov 2011 19:22
Hobbies: mijn lieve dochter en zoon

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door majka » 22 aug 2012 19:41

[blij] Hoera... Ik mag op de valreep ook kennis maken met het mooie koeiebeestje [cool] [cheer]
Afbeelding Afbeelding


majka

Berichten: 1278
Lid geworden op: 25 nov 2011 19:22
Hobbies: mijn lieve dochter en zoon

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door majka » 29 aug 2012 17:05

[blij] En vandaag is Koeiebeest gearriveerd, wat is tie leuk!!

Gelijk het koetje uitgeprobeerd en jee wat een verschil met de Mayawrap die ik heb gehad!!
Koeiebeest zit direct heel stevig als een huis.. Hoera voor Koeiebeest [cheer]

Afbeelding

Ga nog heel veel plezier hebben de komende dagen, ik hou jullie op de hoogte [hello]
Afbeelding Afbeelding


majka

Berichten: 1278
Lid geworden op: 25 nov 2011 19:22
Hobbies: mijn lieve dochter en zoon

Re: Ooiebeest HoodieTai op reis!

Ongelezen bericht door majka » 29 aug 2012 17:08

Zelfs oma heeft Koeiebeest uitgeprobeerd maar ik kreeg de foto niet erbij in het vorige berichtje...
Afbeelding
In dit nieuwe berichtje blijkbaar wel [dontknow]
Afbeelding Afbeelding

Plaats reactie