Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij Unna

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats


WZK

Berichten: 17524
Lid geworden op: 22 nov 2009 19:48
Hobbies: Have fun!
Locatie: Apeldoorn

Re: Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij Petersmama

Ongelezen bericht door WZK » 01 apr 2012 10:06

Mag ik meedoen??? [pray]
(Pleeg)moeder van vier!

“Told you so.”

Sincerely,
your intuition

Gebruikersavatar

Topic starter
mblom10

Berichten: 976
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:59
Hobbies: teveel
Locatie: Zaandam

Re: Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij Petersmama

Ongelezen bericht door mblom10 » 02 apr 2012 11:25

WZK schreef:Mag ik meedoen??? [pray]

Ja in de volgende luier reis..... [cheesygrin]
Marleen, moeder van L ars, J orn en W out

Gebruikersavatar

Topic starter
mblom10

Berichten: 976
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:59
Hobbies: teveel
Locatie: Zaandam

Re: Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij Petersmama

Ongelezen bericht door mblom10 » 09 apr 2012 11:48

HOe gaat het met de luiers?????
Marleen, moeder van L ars, J orn en W out

Gebruikersavatar

JDee

Berichten: 8230
Lid geworden op: 29 jun 2011 22:20
Hobbies: Creating stuff that works
Locatie: Maker en verkoper ~JL~ Just Love

Re: Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij Petersmama

Ongelezen bericht door JDee » 13 apr 2012 20:47

De luiers zijn gearriveerd, maar er waren niet 2, maar slechts 1 losse extra gro via inlegger, klopt dat? Ik heb in de map bij sommige luiers de kleur bij de betreffende luier geschreven, en heb meteen de bijna- schattigste bij Ventje (9kilo) omgedaan; de vliegtuigjes. Ondanks dat 1 van de flappen verschoof (draaide, omdat hij maar op 1 drukknoopje vast zat), door het kruipen denk ik?, geen lekkage! Wel een heel smal tussen de beentjes vallende luier, we zullen deze week wel merken of dat dat, het als bij de eigen easyfits van totsbots tot compleet verschuivende luiers leidt en daarmee een piemeltje wat dus langs de boel kan piesen... eerste indruk; hangmatjessysteem van gro via spreekt me aan!

Eigen stash bestaat overigens uit motherease sandies met los overbroekje. Was ook vergeten net trouwens dat de vliegtuigjes nog eens gebruikt zouden kunnen worden: dat de inlegger vastgeklikt zit is even wennen ;-)

die velletjes zien er mooi uit, dunner dan die ik nu heb, en lekker breed, ben benieuwd!
JugendstiL RT- Soodesign springwood sunrise 4- Bramble3 -N Linden cr/g 5-okiringsling kai -ankalia nevaeh 7

Gebruikersavatar

JDee

Berichten: 8230
Lid geworden op: 29 jun 2011 22:20
Hobbies: Creating stuff that works
Locatie: Maker en verkoper ~JL~ Just Love

Re: Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij draagsmoesje

Ongelezen bericht door JDee » 14 apr 2012 22:45

tester: Ventje, 13 maanden, plast niet superveel, wel geconcentreerd. Heeft, als je te lang wacht met verschonen of als de luiers gestript dienen te worden, instant eczeem of pukkeltjes.
eigen ervaring met wasbare luiers: AIO's, pockets, maar vooral tweedelig systeem (katoen en bamboe).

ik gebruik met liefde een eerdere post als template voor reviewen.

close parent dream dri
inderdaad handig dat er in het label vermeld staat welke instelling je met de knoopjes moet doen, charmant.
was plasjesluier, is 3 uur droog gebleven bij mijn Ventje.

Handig om te doen? Ja.
Sluit mooi bij buik? Ja
Sluit mooi bij beentjes? Ja
Hoelang droog? 4 uur
overige opmerkingen: goed spul, mooi materiaal. heel ok.


2 delige luier Grovia one size vliegtuigjes met inleggers
leuk! is ie nou echt smaller dan de andere gro via luier (paars) die hetzelfde is maar dan met klitteband/velcro? hmmm, nog even kijken morgen.
Handig om te doen? Ja
Sluit mooi bij buik? ja, prima
Sluit mooi bij beentjes? nee, ik vind m te veel ruimte geven, ben benieuwd of t velletje blijft liggen en of mn ventje er niet naast piest.
Hoelang droog? 1 uur, toen ging ie slapen en dus in zn nachtluier (eigen), geen lekken
overige opmerkingen: toch drooggebleven ondanks spannende smalheid tussen benen. Wel ging de drukkertjesflap dus gedraaid zitten, om de 'as' van het drukknoopje zeg maar, en dat zat niet lekker. mijn ventje kruipt, beweegt, loopt, valt... Dan moet een luier niet gaan bewegen! Er komt vast nog een poging 2, kijken wat er dan gebeurt.


paarse 2 delige luier Grovia one size met vecro sluiting (paars)
heeft grote poepbroek te verduren gekregen, was droog aan buitenkant. inlegvelletje heeft ook netjes zijn werk gedaan :)

Sluit mooi bij buik? ja, heel ok.
Sluit mooi bij beentjes? Ja, volgens mij dus wel.
Hoelang droog? 3 uur, plus een enorme koeienvlaai
overige opmerkingen: werkt goed, dat klitteband/eh velcro dus.


vanille AIO Grove
vies kleurtje inderdaad. niet heel dik voor een aio, ben benieuwd!
Handig om te doen? ja, voor een zijsluiter mooi spul, rekt goed mee bij het aan doen. Luier kan in veel maten, heel klein. Genoeg flexibiliteit in het aanpassen van maat.
Sluit mooi bij buik? ja, prima.
Sluit mooi bij beentjes? ja.
Hoelang droog? 4 uur
overige opmerkingen: prima 4 uur ventje blij gehouden, geen irritatie bij huidje, geen geurtje!


Wasbare billendoekjes:
lekker zacht, wel erg groot, mag de helft kleiner. We hebben zelf een handdoek en een fleece deken verknipt, maar die zijn enkellaags, deze zijn dubbellaags en dat werkt fijn!


morgen meer.
JugendstiL RT- Soodesign springwood sunrise 4- Bramble3 -N Linden cr/g 5-okiringsling kai -ankalia nevaeh 7

Gebruikersavatar

JDee

Berichten: 8230
Lid geworden op: 29 jun 2011 22:20
Hobbies: Creating stuff that works
Locatie: Maker en verkoper ~JL~ Just Love

Re: Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij draagsmoesje

Ongelezen bericht door JDee » 17 apr 2012 22:23

close parent dream dri
Handig om te doen? Ja.
Sluit mooi bij buik? Ja
Sluit mooi bij beentjes? Ja
Hoelang droog? 4 uur
overige opmerkingen: goed spul, mooi materiaal. heel ok.


2 delige luier Grovia one size vliegtuigjes met inleggers
we hadden een dubbele rij knoopjes handiger gevonden. en we vinden m klein, lijkt wel een heupluier!
Handig om te doen? ja
Sluit mooi bij buik? omdat het maar 1 rij is, sluit hij niet zo mooi als de dubbele rij.
Sluit mooi bij beentjes? ja, een beetje, maar zie buik.
Hoelang droog? trok t plasje mooi door naar het deel wat t vast houdt.
overige opmerkingen: Vanwege dus die ene rij knoopjes zouden wij deze luier niet zelf kopen, omdat hij toch mogelijkerwijs niet helemal goed passend is te maken, en het lijkt dus zo'n kleine maat maar dat is ie niet, want hij is toch hetzelfde als de paarse? [dontknow] . De afwerking is prachtig, schitterend! Luxe.
nadeel: de inlegger zit aan 2 kanten aan elkaar vast, en is daardoor neit handig uit te hangen en daardoor dus niet snel droog, jammer want de cover droogt als een tierelier!


paarse 2 delige luier Grovia one size met vecro sluiting (paars)
mooie afwerking weer. liever klitteband dan 1 rij knoopjes. Wel liefst eigenlijk met die gave vliegtuigjes.

Sluit mooi bij buik? ja, heel ok, klitteband. De booster lijkt in fase 3 uit te gaan steken van voor, maar dat is toch niet zo.
Sluit mooi bij beentjes? deze leek groter, gek genoeg.
Hoelang droog? uurtje of 2, kurkdroog, zie de vliegtuigjes.
overige opmerkingen: hij sluit goed maar de klitteband is best hard en je moet hard trekken. Dubbel gevoel erbij: het blijft zeker goed zitten, maar los krijg je hem niet echt als je dat wil.
De booster met een randje vond ML niet handig, dat is onnodig en werkt niet zo goed ofzo. Daarnaast kan je t goed losmaken als je t wil verschonen.


vanille AIO Grovia
best pasvorm van allemaal.

Sluit mooi bij buik? ja, prima, best hoog, maar hij valt mooi weg, hij is vrij compact voor zo'n enorme luier. mooie luier.
Sluit mooi bij beentjes? ja!
Hoelang droog? ja!
overige opmerkingen: mooie compacte luier. Hij ziet er niet klein uit, maar hij is het wel.


close parent licht blauwe
de wastabs van de klitteband werken niet goed, te heftig, het rukt de stof uiteen, denken we. Gaat niet snel mee denken we.

Sluit mooi bij buik? ja, prima, best hoog, maar hij valt mooi weg, hij is vrij compact voor zo'n enorme luier. mooie luier.
Sluit mooi bij beentjes? ja!
Hoelang droog? ja!
overige opmerkingen: mooie compacte luier. Hij ziet er niet klein uit, maar hij is het wel.


Wasbare billendoekjes:
lekker zacht. verder niet gebruikt.
JugendstiL RT- Soodesign springwood sunrise 4- Bramble3 -N Linden cr/g 5-okiringsling kai -ankalia nevaeh 7

Gebruikersavatar

marieke1985

Berichten: 2490
Lid geworden op: 31 dec 2010 16:36
Hobbies: lezen, genieten
Locatie: Prov. Groningen

Re: Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij JDee

Ongelezen bericht door marieke1985 » 18 apr 2012 20:39

Hoeveel loopt de reis nu uit?

Gebruikersavatar

JDee

Berichten: 8230
Lid geworden op: 29 jun 2011 22:20
Hobbies: Creating stuff that works
Locatie: Maker en verkoper ~JL~ Just Love

Re: Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij JDee

Ongelezen bericht door JDee » 20 apr 2012 07:48

De luiers zijn zo goed als droog, morgen gaat het pakket verder. Dan zijn we vlgns mij 3 of 2 weken uitgelopen. MIR75, het komt naar je toe!
JugendstiL RT- Soodesign springwood sunrise 4- Bramble3 -N Linden cr/g 5-okiringsling kai -ankalia nevaeh 7

Gebruikersavatar

Topic starter
mblom10

Berichten: 976
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:59
Hobbies: teveel
Locatie: Zaandam

Re: Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij JDee

Ongelezen bericht door mblom10 » 20 apr 2012 14:12

Sorry voor het feit dat ik even geen reactie geef, maar mijn oma (96) is van de week overleden dus heb nu even andere dingen aan mijn hoofd. Volgende week zal ik iedereen even netjes beantwoorden.


gr. Marleen
Marleen, moeder van L ars, J orn en W out

Gebruikersavatar

JDee

Berichten: 8230
Lid geworden op: 29 jun 2011 22:20
Hobbies: Creating stuff that works
Locatie: Maker en verkoper ~JL~ Just Love

Re: Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij JDee

Ongelezen bericht door JDee » 22 apr 2012 19:24

mblom10 schreef:Sorry voor het feit dat ik even geen reactie geef, maar mijn oma (96) is van de week overleden dus heb nu even andere dingen aan mijn hoofd. Volgende week zal ik iedereen even netjes beantwoorden.


gr. Marleen
Sterkte en regelze.
[grouphug]
JugendstiL RT- Soodesign springwood sunrise 4- Bramble3 -N Linden cr/g 5-okiringsling kai -ankalia nevaeh 7

Gebruikersavatar

Lissymar

Berichten: 3077
Lid geworden op: 18 okt 2011 19:21
Hobbies: Lezen, haken, koken.
Locatie: Dordrecht

Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij JDee

Ongelezen bericht door Lissymar » 22 apr 2012 20:07

mblom10 schreef:Sorry voor het feit dat ik even geen reactie geef, maar mijn oma (96) is van de week overleden dus heb nu even andere dingen aan mijn hoofd. Volgende week zal ik iedereen even netjes beantwoorden.


gr. Marleen
Heel veel sterkte!


IPhone en een baby = spelfoutjes


Suusjeuh

Re: Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij JDee

Ongelezen bericht door Suusjeuh » 22 apr 2012 21:35

Gecondoleerd!

Wij wachten de reis geduldig af, duurt toch nog lange tijd voor ze hier zijn.

Gebruikersavatar

JDee

Berichten: 8230
Lid geworden op: 29 jun 2011 22:20
Hobbies: Creating stuff that works
Locatie: Maker en verkoper ~JL~ Just Love

Re: Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij JDee

Ongelezen bericht door JDee » 25 apr 2012 23:07

ze zijn onderweg!
JugendstiL RT- Soodesign springwood sunrise 4- Bramble3 -N Linden cr/g 5-okiringsling kai -ankalia nevaeh 7

Gebruikersavatar

JDee

Berichten: 8230
Lid geworden op: 29 jun 2011 22:20
Hobbies: Creating stuff that works
Locatie: Maker en verkoper ~JL~ Just Love

Re: Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij JDee

Ongelezen bericht door JDee » 27 apr 2012 20:30

Zijn ze er al?
JugendstiL RT- Soodesign springwood sunrise 4- Bramble3 -N Linden cr/g 5-okiringsling kai -ankalia nevaeh 7

Gebruikersavatar

Mir75

Berichten: 8928
Lid geworden op: 05 mei 2009 22:22

Luiers op reis 2 * De Andere Baby * bij JDee

Ongelezen bericht door Mir75 » 27 apr 2012 22:07

Pakje aangekomen, met grof geschut opengekregen (hoezo geducktaped? [cheesygrin]).
Alleen nog maar even een blik ingeworpen, want was bezig met grote schoonmaak.
Zal zo eens rondneuzen wat er allemaal inzit en of ik er iets van begrijp. (totale wasbare luierleek is)
Stash: zo veranderlijk als het weer

Plaats reactie