Babybum - Luiers op reis 3 - Reis is afgelopen

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats


Topic starter
Tamara

Berichten: 7965
Lid geworden op: 21 jul 2009 16:58
Hobbies: Forummen!
Locatie: Heiloo ********* Verkoper van wasbare luiers
Contacteer:

Re: Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Roosmijn)

Ongelezen bericht door Tamara » 15 mei 2011 19:46

De bamboozle heb ik inderdaad niet op voorraad, maar kan ik wel zo bestellen en is dan met een paar dagen in huis. Bamboe luiers kunnen inderdaad enorm absorberen. En de bamboozle stretch is heerlijk zacht.

Fijn dat de rumparooz pocket bevalt [biggrin] , Dat zijn ook de favoriete luiers van mijn ML (die heeft laatst zelfs ZELF de inleggers in de pockets gestopt en Mark verschoont toen alles nog op de wasstapel lag [eeks] [applaus] )
Afbeelding Afbeelding
Babybum.nl Wasbare luiers & Co NatureBabies.nl Een compleet assortiment voor jou en je baby.


Roosmijn

Berichten: 8796
Lid geworden op: 09 sep 2008 10:36
Hobbies: *
Locatie: NB

Re: Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Roosmijn)

Ongelezen bericht door Roosmijn » 16 mei 2011 08:53

Haha, ze leren het wel, die mannen [wink]
Hier pakte DH altijd wegwerp met verschonen, dus ik ben gewoon gestopt met ze te kopen [whistle]

Zal eens gaan kijken wanneer we weer moeten versturen...


Roosmijn

Berichten: 8796
Lid geworden op: 09 sep 2008 10:36
Hobbies: *
Locatie: NB

Re: Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Marieke-1)

Ongelezen bericht door Roosmijn » 18 mei 2011 16:22

De luiers zijn onderweg naar Karoline.
Bedankt voor het lenen, Tamara!

Itti bitti AIO heb ik niet gebruikt, die hebben we zelf en neemt niet meer genoeg op met mijn 3-jarige [wink]

Itti bitti Tutto Pasvorm was helaas niet goed voor DS [sad]

Rumparooz pocket Bevielen super!
Had ik niet verwacht, want ben niet zo`n fan van pockets en DS kan niet zo goed tegen synthetisch, maar met deze ging het prima, nergens last van en ze hielden goed droog.
DH was erg enthousiast over de klittenband rumparooz, hij vindt drukknoopjes niet zo handig [wink]

Rumparooz overbroekjes vonden we minder van pasvorm, op de grootste stand zaten ze strak en ik krijg DS zijn luier er niet mee bedekt, bij de buik. Waarom deze minder passen en de pockets wel? [dontknow]

Bambinex hebben we ook zelf gehad, maar weer verkocht. We hebben hem wel geprobeerd, maar de pasvorm is het niet helemaal voor DS. Bovendien vind ik hem vrij smal tussen de beentjes, waardoor we snel lekkage hebben.

Totsbots bamboozle stretch Superluier [cheer]
`s nacht gedragen met extra inlegger en eigen wolbroek en overdag met PUL broekje.
Houdt supergoed droog, zit mooi en stinkt niet! [smile]

Totsbots easyfit Was de favoriet van DS: "aardbeitjes!"
Heb de eerdere versie hiervan gehad en altijd lekkage mee, maar met deze niet [thumbright]

Totsbots flexitots zat prima, maar de bamboozle wint het voor ons [wink]

Totsbots overbroekje maat 2 Prima overbroekje, dekt de bamboozle en flexitots mooi af.

Bambinex overbroekje hebben we niet gebruikt en ook het zwembroekje niet, wegens te klein [smile]


Topic starter
Tamara

Berichten: 7965
Lid geworden op: 21 jul 2009 16:58
Hobbies: Forummen!
Locatie: Heiloo ********* Verkoper van wasbare luiers
Contacteer:

Re: Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Roosmijn)

Ongelezen bericht door Tamara » 18 mei 2011 16:55

Hé, leuk nog een uitgebreid eindverslag, dank je wel [thumbright]
Ontzettend leuk dat je mee hebt gedaan met de reis [biggrin]
Afbeelding Afbeelding
Babybum.nl Wasbare luiers & Co NatureBabies.nl Een compleet assortiment voor jou en je baby.

Gebruikersavatar

Karoline

Berichten: 3429
Lid geworden op: 04 jun 2009 13:50
Locatie: Almere

Re: Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Marieke-1)

Ongelezen bericht door Karoline » 19 mei 2011 11:26

Roosmijn schreef:De luiers zijn onderweg naar Karoline.
De chauffeur is onderweg!
Fijn dat ik eens thuis ben als er een pakje komt...
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mr X 5/MT/Wellen granat 3/Riemu RS/Amitola Azarfan 4/Wp Jungle/Amitola Azul pacifico 6/Bondolino/Remix DW 2/Wp Chocobana/LF Oliwin RS

Gebruikersavatar

Karoline

Berichten: 3429
Lid geworden op: 04 jun 2009 13:50
Locatie: Almere

Re: Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Roosmijn)

Ongelezen bericht door Karoline » 19 mei 2011 14:41

En ze zijn aangekomen!

Afbeelding

We gaan eens even uitzoeken welke in ons maatje zijn.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mr X 5/MT/Wellen granat 3/Riemu RS/Amitola Azarfan 4/Wp Jungle/Amitola Azul pacifico 6/Bondolino/Remix DW 2/Wp Chocobana/LF Oliwin RS


Topic starter
Tamara

Berichten: 7965
Lid geworden op: 21 jul 2009 16:58
Hobbies: Forummen!
Locatie: Heiloo ********* Verkoper van wasbare luiers
Contacteer:

Re: Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Roosmijn)

Ongelezen bericht door Tamara » 19 mei 2011 14:44

[cheer]
Wat een leuke foto!
Is toch best een aardige stapel zo [lol]
Afbeelding Afbeelding
Babybum.nl Wasbare luiers & Co NatureBabies.nl Een compleet assortiment voor jou en je baby.


Roosmijn

Berichten: 8796
Lid geworden op: 09 sep 2008 10:36
Hobbies: *
Locatie: NB

Re: Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Karoline)

Ongelezen bericht door Roosmijn » 19 mei 2011 16:29

Fijn dat ze er zijn! [smile]

Gebruikersavatar

Karoline

Berichten: 3429
Lid geworden op: 04 jun 2009 13:50
Locatie: Almere

Re: Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Karoline)

Ongelezen bericht door Karoline » 19 mei 2011 17:00

Luiers zijn uitgezocht.

(Enige wat ik miste in je beschrijvingen waren de maten van de tots wrap, dus die heb ik even opgezocht, hoewel ik natuurlijk al vermoedde dat ik voor mijn peuter wel op de grootste uit zou komen)

Ik hoop dat het gaat lukken om alles te testen, ben veel weg de komende dagen en gebruik alleen op de thuisdagen wasbaar. Maar we gaan ons best doen. En natuurlijk krijg je een verslagje met onze bevindingen.

Edit: er zitten twee rollen doekjes bij, maar ik kan niet zien welke welk merk is. Er zat waarschijnlijk aan het begin een wikkel omheen ofzo, maar hoe weet ik nu welke welke is?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mr X 5/MT/Wellen granat 3/Riemu RS/Amitola Azarfan 4/Wp Jungle/Amitola Azul pacifico 6/Bondolino/Remix DW 2/Wp Chocobana/LF Oliwin RS


Topic starter
Tamara

Berichten: 7965
Lid geworden op: 21 jul 2009 16:58
Hobbies: Forummen!
Locatie: Heiloo ********* Verkoper van wasbare luiers
Contacteer:

Re: Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Karoline)

Ongelezen bericht door Tamara » 19 mei 2011 21:03

Ow wat stom zeg dat ik daar geen maten bij heb gezet [doh] . Zal het er morgen anders wel even in de openingspost bijzetten.

Uhm als het goed is, is de ene rol doekjes langer als de andere. De kortste is van Bambinex.
Hopelijk is deze beschrijving duidelijk [lol]
Afbeelding Afbeelding
Babybum.nl Wasbare luiers & Co NatureBabies.nl Een compleet assortiment voor jou en je baby.

Gebruikersavatar

Karoline

Berichten: 3429
Lid geworden op: 04 jun 2009 13:50
Locatie: Almere

Re: Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Karoline)

Ongelezen bericht door Karoline » 20 mei 2011 23:47

Tamara schreef:Ow wat stom zeg dat ik daar geen maten bij heb gezet [doh] . Zal het er morgen anders wel even in de openingspost bijzetten.

Uhm als het goed is, is de ene rol doekjes langer als de andere. De kortste is van Bambinex.
Hopelijk is deze beschrijving duidelijk [lol]
Ja hoor, dat is duidelijk, dank je!

Ze koos vanavond voor het slapengaan zelf het overbroekje met de uiltjes uit. Dus ze slaapt nu ook in wasbaar (wat meestal niet het geval is).
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mr X 5/MT/Wellen granat 3/Riemu RS/Amitola Azarfan 4/Wp Jungle/Amitola Azul pacifico 6/Bondolino/Remix DW 2/Wp Chocobana/LF Oliwin RS


Topic starter
Tamara

Berichten: 7965
Lid geworden op: 21 jul 2009 16:58
Hobbies: Forummen!
Locatie: Heiloo ********* Verkoper van wasbare luiers
Contacteer:

Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Karoline)

Ongelezen bericht door Tamara » 21 mei 2011 11:15

En hoe is de nacht gegaan? Is ze droog gebleven?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Afbeelding Afbeelding
Babybum.nl Wasbare luiers & Co NatureBabies.nl Een compleet assortiment voor jou en je baby.

Gebruikersavatar

Karoline

Berichten: 3429
Lid geworden op: 04 jun 2009 13:50
Locatie: Almere

Re: Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Karoline)

Ongelezen bericht door Karoline » 21 mei 2011 11:26

Tamara schreef:En hoe is de nacht gegaan? Is ze droog gebleven?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, is goed gegaan. Maar dat had ik ook wel verwacht. Heb zelf ook zo'n uiltjes-overbroekje (nog maar net, door ons 1x gebruikt nog maar) maar dan met drukkers. Die vind ik fijner zitten bij haar dan die met klittenband.

Vanmorgen na 3 uur een minimale lekkage bij een van de pockets (de blauwe, weet even zo uit m'n hoofd niet welk merk dat was). Maar dat was gewoon te lang niet verschoond.

Nu weer wegwerp, want we gaan zo weg. Vanavond weer over op wasbaar als we weer thuis zijn.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mr X 5/MT/Wellen granat 3/Riemu RS/Amitola Azarfan 4/Wp Jungle/Amitola Azul pacifico 6/Bondolino/Remix DW 2/Wp Chocobana/LF Oliwin RS

Gebruikersavatar

Karoline

Berichten: 3429
Lid geworden op: 04 jun 2009 13:50
Locatie: Almere

Re: Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Karoline)

Ongelezen bericht door Karoline » 23 mei 2011 20:13

Alvast een tussen-verslagje.

Vind de rumparooz pocket erg fijn. Geen lekkages gehad. Morgen kunnen ze nog een keer allebei, want ben er nog niet uit of ik de klitteband of de drukkers fijner vind.
Overbroekje met de uiltjes deed het 's nachts ook goed (over de bambinex bamboe luier met extra inlegger). Maar daarvan vind ik duidelijk de drukkers fijner. (die heb ik zelf eentje)

De totsbot easyfit beviel ook goed. Die gaat morgen ook nog een tweede keer gebruikt worden.
Afbeelding

Vannacht proberen we het blauwe bambinex overbroekje (over Tots Bots Bamboozle stretch), maar vind hem niet zo mooi zitten bij Judith. Door de gussets sluit ie wel mooi aan bij de beentjes, maar dit gaat hem niet worden.

Morgen proberen we de tots wrap ook nog, die hebben we nog niet gehad (en de flexitots).

Alleen de bambinex bamboe luiers is na 24 uur aan de waslijn (op zolder, waar het relatief warm en droog is) nog niet droog, de rest wat we al geprobeerd hadden wel.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mr X 5/MT/Wellen granat 3/Riemu RS/Amitola Azarfan 4/Wp Jungle/Amitola Azul pacifico 6/Bondolino/Remix DW 2/Wp Chocobana/LF Oliwin RS


Roosmijn

Berichten: 8796
Lid geworden op: 09 sep 2008 10:36
Hobbies: *
Locatie: NB

Re: Babybum - Luiers op reis 3 - (luiers bij Karoline)

Ongelezen bericht door Roosmijn » 23 mei 2011 22:35

Leuke foto! [biggrin]

Plaats reactie