Speelgoedreis - winnaar op pagina 9!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats


meisjesmama

Berichten: 4223
Lid geworden op: 03 jun 2009 18:01
Hobbies: teveel
tag: Rum-eitje
Locatie: zeeuws-vlaanderen
Contacteer:

Re: Mama i - speelgoedreis in Nederland!

Ongelezen bericht door meisjesmama » 07 jul 2011 17:11

Dankzij dit draadje heb ik nu bilibo's onderweg, en ik heb niet eens meegedaan aan de reis [redface] [lol]

Ik ben héél benieuwd wat het is volgens mijn dochters [smile]
Afbeelding Afbeelding Trotse Thuisblijfmama!

Gebruikersavatar

Topic starter
Mama i

Berichten: 1203
Lid geworden op: 09 aug 2010 21:14
Hobbies: op stap met de kids, zeilen
Locatie: Belgisch Limburg *** draagconsulente *** verkoper ***
Contacteer:

Re: Mama i - speelgoedreis in Nederland!

Ongelezen bericht door Mama i » 07 jul 2011 17:52

Jore schreef:Foto's! [cheer]

Zoonlief in de weer met het snijsetje
Afbeelding

Een overheerlijke combinatie [cheesygrin] . Hij heeft het culinaire talent van z'n moeder!
Afbeelding

Bilibo
Afbeelding

Close-upje
Afbeelding
Hey, ik dacht dat ik hierop gereageerd had - blijkbaar niet...

Het ziet er erg smakelijk uit, zijn culinaire uitspatting [biggrin]

Bedankt voor de foto's van de Bilibo. Het ziet er idd redelijk gehavend uit - zou ik ook niet meer 2de hands kopen. Ik zal eens kijken of ik het wat schoongemaakt krijg als ik hem thuis heb (na mijn vakantie). Ik heb hier ook wel gemerkt dat kleine stofjes en steentjes zich erin vastzetten...
Ilse - Mama van Hasse (♀ 06/2006) en Jeren (♂ 08/2009)

draagconsulente regio Lanaken-Hasselt-Maastricht
http://www.mama-i.com - Eco voor kids

Gebruikersavatar

Topic starter
Mama i

Berichten: 1203
Lid geworden op: 09 aug 2010 21:14
Hobbies: op stap met de kids, zeilen
Locatie: Belgisch Limburg *** draagconsulente *** verkoper ***
Contacteer:

Re: Mama i - speelgoedreis in Nederland!

Ongelezen bericht door Mama i » 07 jul 2011 17:52

RenatemvJiro schreef: Bilibo heb ik zelf uitgeprobeerd, ik weeg toch weinig..en ben er een seconde in gaan zitten en heb rondgedraaid. Manoman wat heb je dan een evenwicht nodig. Ben benieuwd of zl tot spel komt hiermee....
Dat komt omdat jij natuurlijk ook bijna 2 keer zo groot bent als je ZL - je benen hangen er iets verder uit ;o)

meisjesmama schreef:Dankzij dit draadje heb ik nu bilibo's onderweg, en ik heb niet eens meegedaan aan de reis [redface] [lol]

Ik ben héél benieuwd wat het is volgens mijn dochters [smile]
Veel plezier ermee!
Ze waren op tijd bij TNT, dus zouden morgen moeten aankomen...
Ilse - Mama van Hasse (♀ 06/2006) en Jeren (♂ 08/2009)

draagconsulente regio Lanaken-Hasselt-Maastricht
http://www.mama-i.com - Eco voor kids


meisjesmama

Berichten: 4223
Lid geworden op: 03 jun 2009 18:01
Hobbies: teveel
tag: Rum-eitje
Locatie: zeeuws-vlaanderen
Contacteer:

Re: Mama i - speelgoedreis in Nederland!

Ongelezen bericht door meisjesmama » 08 jul 2011 13:54

ze waren er idd vanmorgen al [blij]

Ze vinden ze helemaal te gek! ik heb al heel de ochtend geen kind aan ze [lol] ik heb bewust geen plaatjes laten zien en de boekjes ook niet, om te kijken wat ze zouden doen. eerst gingen ze erin zitten, daarna deed D.aimy hem op haar rug en was ze een olifant [lol] daarna zette J enna hem op haar hoofd en was ze 'dokter bouwer' [rofl] ook hadden ze helemaal zelf een spelletje bedacht waarbij ze op de grote bilibo's gingen zitten , en al schuivend door de kamer de kleintjes gingen 'vangen' eronder. [biggrin] En D.aimy , die normaal eigenlijk niet zo heel 'handig' is , draait als een gek rondjes in de bilibo [biggrin]

de 'knoopjes' die bij het spel zitten zijn ze ook heel druk mee, ze worden op kleur gesorteerd, verdeeld, ze hebben ze gekookt en ik vond er net 1 bij een pop in zn mond [lol]

spambommetje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en nog 2 filmpjes

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding Afbeelding Trotse Thuisblijfmama!

Gebruikersavatar

Topic starter
Mama i

Berichten: 1203
Lid geworden op: 09 aug 2010 21:14
Hobbies: op stap met de kids, zeilen
Locatie: Belgisch Limburg *** draagconsulente *** verkoper ***
Contacteer:

Re: Mama i - speelgoedreis in Nederland!

Ongelezen bericht door Mama i » 08 jul 2011 14:21

Oh, wat leuk!
En wat spelen ze lief samen, fijn zeg!

Dat ze al die dingen ook zelf verzinnen - is toch wel grappig, he...

Wel een tip - staat ook al ergens in dit draadje: Ik zie dat jullie een houten vloer hebben. Je kan de Bilibo's dan best regelmatig even nakijken of er niet een steentje of zo in vast is komen zitten dat je vloer kan beschadigen...
Ilse - Mama van Hasse (♀ 06/2006) en Jeren (♂ 08/2009)

draagconsulente regio Lanaken-Hasselt-Maastricht
http://www.mama-i.com - Eco voor kids

Gebruikersavatar

RenatemvJiro

Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 mei 2009 13:28

Re: Mama i - speelgoedreis in Nederland!

Ongelezen bericht door RenatemvJiro » 16 jul 2011 21:23

Hier de beloofde feedback:

Ik ben begonnen om 2 dingen neer te zetten:
het groentesnij pakketje en de bilibo's. ZL rende meteen naar de groentesnijplank en begon te snijden, ik hoefde hem niks voor te doen, geen frustratie, hij speelde echt helemaal zelf (komt sporadisch voor, meestal wil hij met mama spelen hihi)
Okee, dacht ik, eens kijken hoe lang dit leuk blijft...de eerste twee dagen vond hij het leuk, daarna taalde hij er niet meer naar. Het fruit deed hij in de kleine bilibo bakjes, verder gebruikte hij die nergens voor. De grote bilibo vond hij niet zo interessant, ik moest echt begeleid spelen met hem. Eigenlijk had hij er geen interesse in.

Dag 3 was de auto en het klittenband spel (ik kom even niet op de eigenlijke naam) aan de beurt. Het spel was te moeilijk voor hem om zelf te doen, bovendien vond ik de klittenband niet heel goed kleven. Hij heeft er tien minuutjes mee gespeeld en daarna niet meer ernaar gekeken.
De houten auto vond hij heel even leuk....

Het gezelschapsspel heb ik niet aangeboden, omdat hij hier nog te jong voor was.

Ik vond het heel leuk om te proberen, zeker de bilibo. Zelf had ik dit als cadeautje in mijn hoofd voor zijn verjaardag, maar doordat ik nu kon lenen, kwamen we erachter dat hij dit niet echt leuk vond. Dat weet ik dan liever op deze manier dan dat we het vragen en het hier maar ligt te liggen.

Eigenlijk is dit een bevestiging van hetgeen we al weten: geef zl een autootje - liefst die kleine metalen (liggen lekker in de hand)- zo echt mogelijk nagemaakt, dat heeft hij het liefste. Je doet hem geen groter plezier dan dat.

Ilse in ieder geval bedankt voor het lenen [biggrin]
Trotse mama van zl 30.08.2008 en twee engeltjes in mijn hart

Gebruikersavatar

Topic starter
Mama i

Berichten: 1203
Lid geworden op: 09 aug 2010 21:14
Hobbies: op stap met de kids, zeilen
Locatie: Belgisch Limburg *** draagconsulente *** verkoper ***
Contacteer:

Re: Mama i - speelgoedreis in Nederland!

Ongelezen bericht door Mama i » 14 sep 2011 21:52

[redface] [redface] [redface] [redface] [redface] [redface] [redface]
Met het schaamrood op mijn kaken moet ik bekennen dat ik heeeeeelemaal vergeten was dat er ook nog iets aan de speelgoedreis verbonden zat... [headbang]

Maar goed, tijd dus om dat goed te maken!

Ik heb via [rand om.or g] even loterijtje gespeeld: alle deelnemers in Excel, [rand om.or g] kiest cijfertje tussen 1 en 15 - dat werd 5 en daar stond....(zoekt even een poppetje met een trom, maar kan het jammer genoeg niet vinden)

[blij] DaisySanches [blij]


Je had geen echte favoriet doorgegeven, dus je mag kiezen:
- een nieuwe Bilibo in kleur naar keuze (het huidige exemplaar werkt natuurlijk wel nog, maar ziet er toch niet meer zo netjes uit om als cadeautje te geven ;o)
- de groentensnijset
- de set click cars...

Bedankt allemaal om mee te doen met deze reis - het is fijn om te merken dat de Bilibo ook doet wat ie belooft - de fantasie aanscherpen! En snijsets zijn duidelijk een hit [biggrin]
Ilse - Mama van Hasse (♀ 06/2006) en Jeren (♂ 08/2009)

draagconsulente regio Lanaken-Hasselt-Maastricht
http://www.mama-i.com - Eco voor kids

Gebruikersavatar

Marith

Berichten: 4466
Lid geworden op: 17 aug 2009 11:18
Hobbies: .
Locatie: Weert ************* Draagdoekconsulente regio Limburg (V) Draagdoekenverkoper
Contacteer:

Re: Speelgoedreis - winnaar op pagina 9!

Ongelezen bericht door Marith » 14 sep 2011 22:03

Proficiat! [cheer]

Wij hebben de Bilibo's (groot en klein) inmiddels aangeschaft bij Mama i en de kids zijn er heel blij mee. Leuk dus dat we 't konden proberen!
http://www.dragenenzo.nl Voor de mooiste draagdoeken & babydragers!
Nieuw in de webshop; Em's 4 Bubs Baby Earmuffs!


zjojes

Berichten: 2846
Lid geworden op: 14 jul 2009 06:51
Hobbies: Bloggen
Contacteer:

Re: Speelgoedreis - winnaar op pagina 9!

Ongelezen bericht door zjojes » 14 sep 2011 22:13

Gefeliciteerd! [cheer]

Ik heb er wel nog een paar keer aan gedachtr, maar je raad het al, verder dan denken kwam ik niet [lol]
<3 A.von 20-10-2005 E.lin 29-04-2009 en F.ender 05-07-2011 <3

Gebruikersavatar

mblom10

Berichten: 976
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:59
Hobbies: teveel
Locatie: Zaandam

Re: Speelgoedreis - winnaar op pagina 9!

Ongelezen bericht door mblom10 » 14 sep 2011 23:16

gefeliciteerd [cheer] [cheer]
Marleen, moeder van L ars, J orn en W out

Gebruikersavatar

Jolijn

Berichten: 4059
Lid geworden op: 13 nov 2009 11:14
Hobbies: Re-enactment
tag: Kip met het gouden ei
Locatie: Julianadorp***** gecertificeerd draagconsulente Kop van Noord-Holland
Contacteer:

Re: Speelgoedreis - winnaar op pagina 9!

Ongelezen bericht door Jolijn » 14 sep 2011 23:52

Gefeliciteerd!!

Hier staan ook de grote en kleine bilibo's en houten snijfruit/groente al in cadeauverpakking klaar! Bedankt Mama i!
Groetjes Jolijn, mv DL1 (24-07-2001), DL2 (22-07-2004), DL3 (08-09-2009) en ZL (28-07-2011)

Neem je dromen eens mee de dag in.

Gebruikersavatar

DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Mama i - speelgoedreis in Nederland!

Ongelezen bericht door DaisySanches » 16 sep 2011 16:04

Mama i schreef:[redface] [redface] [redface] [redface] [redface] [redface] [redface]
Met het schaamrood op mijn kaken moet ik bekennen dat ik heeeeeelemaal vergeten was dat er ook nog iets aan de speelgoedreis verbonden zat... [headbang]

Maar goed, tijd dus om dat goed te maken!

Ik heb via [rand om.or g] even loterijtje gespeeld: alle deelnemers in Excel, [rand om.or g] kiest cijfertje tussen 1 en 15 - dat werd 5 en daar stond....(zoekt even een poppetje met een trom, maar kan het jammer genoeg niet vinden)

[blij] DaisySanches [blij]


Je had geen echte favoriet doorgegeven, dus je mag kiezen:
- een nieuwe Bilibo in kleur naar keuze (het huidige exemplaar werkt natuurlijk wel nog, maar ziet er toch niet meer zo netjes uit om als cadeautje te geven ;o)
- de groentensnijset
- de set click cars...

Bedankt allemaal om mee te doen met deze reis - het is fijn om te merken dat de Bilibo ook doet wat ie belooft - de fantasie aanscherpen! En snijsets zijn duidelijk een hit [biggrin]
Ik zie ineens mijn naam.... [blij] [blij]
Ben helemaal geschrokken... zo even verder lezen, ben nu op mijn werk... [redface]
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Plaats reactie