Leen de Leentai is op reis!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Topic starter
mamalianne

Berichten: 5422
Lid geworden op: 26 mar 2008 10:51
Hobbies: Tornen (aan alles)
Locatie: 't Hooogelaand
Contacteer:

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door mamalianne » 26 jun 2011 21:49

Ge! Wel! Dig!

en ja, laat ik eens wat administratiefs gaan doen. Je krijgt pb. [redface]
Afbeelding

Gebruikersavatar

Aukje_db

Berichten: 4133
Lid geworden op: 19 mei 2010 12:59
Hobbies: Wandelen | Knutselen | Naaien
Locatie: Den Bosch

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door Aukje_db » 27 jun 2011 09:37

Leuke foto's annehoog! Leen is dus ook echt op reis geweest. Griekenland?
Bedenk me dat Leen bij ons de kerst doorgebracht heeft, maar volgens mij heb ik daar nog steeds geen foto's van geplaatst.
[redface]
Trotse mama van een 14-jarige jongedame en een bijnaaaa 12-jarige (eigen)wijsneus. [love]

Gebruikersavatar

annehoog

Berichten: 19378
Lid geworden op: 01 aug 2008 09:43
Locatie: Leiden

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door annehoog » 27 jun 2011 09:47

Aukje_db schreef:Leuke foto's annehoog! Leen is dus ook echt op reis geweest. Griekenland?
Bedenk me dat Leen bij ons de kerst doorgebracht heeft, maar volgens mij heb ik daar nog steeds geen foto's van geplaatst.
[redface]
Yep, het crisisland [wink] Corfu om precies te zijn, want daar kan je heerlijk fietsen. [smile]
Twee heerlijke jongens, bouwjaar 2007 en 2010. :-)

Gebruikersavatar

Miempje

Berichten: 226
Lid geworden op: 08 mar 2010 15:42
Hobbies: wasbare luier verslaafd
Locatie: Provincie Groningen

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door Miempje » 27 jun 2011 11:20

Mooie foto's a nnehoog!! Ik krijg helemaal zin in vakantie! [cool]
Leen gaat in augustus met ons mee naar Zwitserland. Ik kan niet wachten!!
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar

Aukje_db

Berichten: 4133
Lid geworden op: 19 mei 2010 12:59
Hobbies: Wandelen | Knutselen | Naaien
Locatie: Den Bosch

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door Aukje_db » 27 jun 2011 11:41

@ Annehoog: Misschien kom ik nog wel bij je voor tips. Wij willen eind september naar Griekenland. Corfu is één van de mogelijkheden op ons lijstje.
Trotse mama van een 14-jarige jongedame en een bijnaaaa 12-jarige (eigen)wijsneus. [love]

Gebruikersavatar

annehoog

Berichten: 19378
Lid geworden op: 01 aug 2008 09:43
Locatie: Leiden

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door annehoog » 27 jun 2011 11:51

Aukje_db schreef:@ Annehoog: Misschien kom ik nog wel bij je voor tips. Wij willen eind september naar Griekenland. Corfu is één van de mogelijkheden op ons lijstje.
Prima, wij zijn nu twee keer op Corfu geweest, 1 keer op Kreta en vl heeft 3 keer langs verschillende eilanden gezeild. [smile]
Twee heerlijke jongens, bouwjaar 2007 en 2010. :-)

Gebruikersavatar

Aldonza

Berichten: 2566
Lid geworden op: 11 okt 2009 00:13
Locatie: Brabant

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door Aldonza » 28 jun 2011 13:26

Mooie foto's A nnehoog! Ook heerlijke vakantie gehad?
Mama van 2 prachtzonen A rthur(2007) en H idde(2010).

Gebruikersavatar

annehoog

Berichten: 19378
Lid geworden op: 01 aug 2008 09:43
Locatie: Leiden

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door annehoog » 01 jul 2011 09:02

Aldonza schreef:Mooie foto's A nnehoog! Ook heerlijke vakantie gehad?
Ja, was heerlijk!

Volgens Track&Trace is Leen afgeleverd bij de volgende. Veel plezier er mee!
Twee heerlijke jongens, bouwjaar 2007 en 2010. :-)

Gebruikersavatar

Raja

Berichten: 9455
Lid geworden op: 21 jul 2010 07:40
Hobbies: Lezen, wandelen, slapen
Locatie: Groningen

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door Raja » 01 jul 2011 09:18

Ik heb Leen gister binnen gekregen en Y er vanmorgen mee naar het Kdv gebracht. Ik vind hem erg fijn knopen! Alleen wel een probleempje, dat ligt niet aan Leen maar aan mij: hoe krijg ik die doek toch evenwichtig over Y's billen heen? Ik had dit probleem ook met mijn beco, ik dacht toen dat het aan de breedte van het zitvlak lag maar... Aan de ene kant zit de doek in Y's knieholte en aan de andere kant bungelt haar beentje er helemaal uit, komt de doek tot net iets over haar billen. En dat gebeurt zowel als ik Y vanuit mijn heup op mijn rug doe als van achteren. Wat doe ik verkeerd?

Verder hoop ik van het weekend foto's te maken, we zullen bij goed weer denk ik naar het bos gaan :)
moeder van een geweldige dochter 10-2008

Gebruikersavatar

annehoog

Berichten: 19378
Lid geworden op: 01 aug 2008 09:43
Locatie: Leiden

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door annehoog » 01 jul 2011 09:25

Raja schreef:Ik heb Leen gister binnen gekregen en Y er vanmorgen mee naar het Kdv gebracht. Ik vind hem erg fijn knopen! Alleen wel een probleempje, dat ligt niet aan Leen maar aan mij: hoe krijg ik die doek toch evenwichtig over Y's billen heen? Ik had dit probleem ook met mijn beco, ik dacht toen dat het aan de breedte van het zitvlak lag maar... Aan de ene kant zit de doek in Y's knieholte en aan de andere kant bungelt haar beentje er helemaal uit, komt de doek tot net iets over haar billen. En dat gebeurt zowel als ik Y vanuit mijn heup op mijn rug doe als van achteren. Wat doe ik verkeerd?

Verder hoop ik van het weekend foto's te maken, we zullen bij goed weer denk ik naar het bos gaan :)
Ik voel altijd even of de zijkanten gelijk zitten (of met spiegel) zo niet dan sjor ik hem aan zijn beentje even recht voor het afknopen.
Twee heerlijke jongens, bouwjaar 2007 en 2010. :-)

Gebruikersavatar

Raja

Berichten: 9455
Lid geworden op: 21 jul 2010 07:40
Hobbies: Lezen, wandelen, slapen
Locatie: Groningen

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door Raja » 07 jul 2011 10:18

Vandaag gaat Leen alweer terug...Hij draagt echt heerlijk in elk geval! Ik had gehoopt nog wat leukere (duidelijkere) foto's te kunnen plaatsen, maar het is van dragen niet meer gekomen sinds afgelopen weekend. Leen is mee geweest naar Roze Zaterdag in Groningen. Het is me nu wel gelukt Y goed te knopen, nog bedankt voor de tip annehoog! Alleen... ik had Y dus net lekker in de doek, gewoon helemaal goed geknoopt, blijk ik hem binnenstebuiten geknoopt te hebben! Kon je die leuke kikker niet zien! [headbang] Maar ik wilde niet weer overnieuw beginnen, ben al niet zo'n knoopwonder, dus ik was allang blij dat Y goed zat... Annyway, hier foto's [smile]

Afbeelding
Je kunt zien dat het roze zaterdag is aan de...

Afbeelding
lekker stukje geitenkaas

Afbeelding
komkommers in overvloed
Laatst gewijzigd door Raja op 07 jul 2011 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
moeder van een geweldige dochter 10-2008

Gebruikersavatar

annehoog

Berichten: 19378
Lid geworden op: 01 aug 2008 09:43
Locatie: Leiden

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door annehoog » 07 jul 2011 10:31

Raja schreef: Alleen... ik had Y dus net lekker in de doek, gewoon helemaal goed geknoopt, blijk ik hem binnenstebuiten geknoopt te hebben! Kon je die leuke kikker niet zien! [headbang]
Dat deed VL dus ook telkens! [biggrin]

Overigens had ik nog geen review gegeven:
Heerlijke mei tai! breed en hoog genoeg, lekker soepel en nog klein en lichtgewicht genoeg om in een tas te te nemen.
Nadeeltje: het zakje zou ik liever op een heupband hebben, wij zaten er telkens mee in de knoei met tibetaans afknopen.
Twee heerlijke jongens, bouwjaar 2007 en 2010. :-)

Gebruikersavatar

Raja

Berichten: 9455
Lid geworden op: 21 jul 2010 07:40
Hobbies: Lezen, wandelen, slapen
Locatie: Groningen

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door Raja » 07 jul 2011 14:29

annehoog schreef:
Raja schreef: Alleen... ik had Y dus net lekker in de doek, gewoon helemaal goed geknoopt, blijk ik hem binnenstebuiten geknoopt te hebben! Kon je die leuke kikker niet zien! [headbang]
Dat deed VL dus ook telkens! [biggrin]

Overigens had ik nog geen review gegeven:
Heerlijke mei tai! breed en hoog genoeg, lekker soepel en nog klein en lichtgewicht genoeg om in een tas te te nemen.
Nadeeltje: het zakje zou ik liever op een heupband hebben, wij zaten er telkens mee in de knoei met tibetaans afknopen.
laat ik het mezelf makkelijk maken: ben het helemaal eens met bovenstaande (ook wat betreft het zakje) en heb niks toe te voegen. [wink]
moeder van een geweldige dochter 10-2008

Gebruikersavatar

Miempje

Berichten: 226
Lid geworden op: 08 mar 2010 15:42
Hobbies: wasbare luier verslaafd
Locatie: Provincie Groningen

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door Miempje » 07 jul 2011 16:33

Hé chips, had ik dus toch naar roze zaterdag moeten gaan! Waren we Leen en jullie misschien nog tegen gekomen Raja! Alhoewel, zonder kikker had ik Leen waarschijnlijk niet herkend... Anyway, leuke foto's!! Grappig dat Leen zo dichtbij is geweest (woon 10 autominuten van GN).
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar

Topic starter
mamalianne

Berichten: 5422
Lid geworden op: 26 mar 2008 10:51
Hobbies: Tornen (aan alles)
Locatie: 't Hooogelaand
Contacteer:

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door mamalianne » 07 jul 2011 20:16

Oooo het blijft prachtig, Leen op de foto. En hij is reuze veelzijdig (letterlijk), zonder kikker kan 't ook best ;) )

En ja, dat zakje. Dat is het beruchte Hoppediz-zakje, dat ook al in de weg zit als de doek nog een doek is. Dat het bij Leen aan de lange band zit, is een doekverkniptechnisch verhaal; misschien moest ik het er maar gewoon afhalen, net als iedereen doet die een lange hopp-doek heeft. (zelf heb ik een hekel aan tibetaans, dus mij was 't nog niet opgevallen [cheesygrin] )
Afbeelding

Plaats reactie