Leen de Leentai is op reis!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

B@bette

Berichten: 256
Lid geworden op: 02 okt 2009 18:49
Hobbies: mijn kids

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door B@bette » 07 apr 2011 16:31

De pakketjesman is dinsdag bij ons aan de deur geweest toen ik aan het werk was en heeft Leen afgeleverd bij de buren 3 huizen verderop. Helaas waren ze dinsdag en woensdag avond niet thuis en kon ik leen pas vanochtend ophalen. Ik heb leen even snel met DL geknoopt en zal morgen zl2 er eens in knopen. DL is helemaal verliefd op de kikker en wil de drager nu al houden (dat gaat nog wat worden als Leen straks weer verder gaat reizen).
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar

Topic starter
mamalianne

Berichten: 5422
Lid geworden op: 26 mar 2008 10:51
Hobbies: Tornen (aan alles)
Locatie: 't Hooogelaand
Contacteer:

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door mamalianne » 11 apr 2011 19:49

O ik heb helemaal nog niets van Mabetjes foto's gezegd! Maar ik vind ze leuk! Mag ik er eentje gebruiken op toplapje.nl, Mabetje?

Burger haakt definitief af en Aldonza was de eerste die vroeg of zij dan mocht, dus zij mag in haar plaats.

En voor de anderen die interesse hebben: haske leuk, maar na juni wil ik Leen wel even zelf inspecteren. Daarna kan ie weer gewoon uit logeren of zelfs een nieuw reisrondje. Pb maar alvast als je interesse hebt!
Afbeelding


marchella

Berichten: 45
Lid geworden op: 03 mar 2011 22:07
Hobbies: m'n kindjes, internet
Locatie: Ergens in de provincie Groningen

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door marchella » 13 apr 2011 18:40

Toch jammer [sad]
Moet ik nog steeds lang wachten [sad]
L. 05-2009 K. 07-2010

Gebruikersavatar

tobay

Berichten: 70
Lid geworden op: 09 jan 2011 22:18
Hobbies: lezen, reizen, fotografie

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door tobay » 19 apr 2011 20:17

Joehoeee Leen is bij ons aangekomen!!! Hij is echt super! T ara was helemaal blij dat er een kadootje met de post was gekomen, en heeft helpen uitpakken. Dolle pret toen Leen zijn gezicht toen liet zien! Uitgelegd dat Leen op reis is, en dat hij nu bij ons komt logeren, en dat we goed voor hem gaan zorgen. Ze wilde gelijk wel mee een rondje door het huis met Leen.

Dusss... gelijk een blije peuter op de rug geknoopt, en dat ging eigenlijk gelijk prima! Eerste x dat ik een meitai gebruik, dus dat viel niets tegen. En T ara was er heel gelukkig in. Als ze in Manduca wordt gehesen, heeft ze meestal wel wat te klagen over het een en ander wat niet goed zit, of afgekneld wordt, maar ze vertelde heel tevreden dat ze echt helemaal goed zit.

Toen papa thuis kwam, heeft ze Leen meteen heel netjes aan hem voorgesteld :) Belangrijk, want als we strax op vakantie gaan, lijkt het mij ideaal als papa T aat lekker kan dragen.

Tot nu toe dus heel tevreden! Had zonet alleen nog geen foto's kunnen maken. Probeer ik van de week nog even te doen, zodat jullie ook al wat materiaal hebben voordat we op vakantie verdwijnen met Leen :)

Gebruikersavatar

Mieye

Berichten: 2073
Lid geworden op: 11 sep 2009 17:11
Locatie: Niet in Nijmegen ;)

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door Mieye » 19 apr 2011 20:36

mamalianne schreef: En voor de anderen die interesse hebben: haske leuk, maar na juni wil ik Leen wel even zelf inspecteren. Daarna kan ie weer gewoon uit logeren of zelfs een nieuw reisrondje. Pb maar alvast als je interesse hebt!
Gelijk heb je, fijn dat je Leen zo goed onderhoudt, wel zo veilig! [thumbright]
Wij willen Leen nog steeds graag een keer lenen, maar weten nog even niet wanneer, dus ik pb nog ff niet ;)
Ik wilde graag voor VL's verjaardag kijken of ik je aan het werk mocht gaan zetten voor een verrassing voor hem,
maar dat wordt nu misschien dan zijn volgende verjaardag! [grin]
Kinderen...het zijn net mensen...

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar

Aldonza

Berichten: 2566
Lid geworden op: 11 okt 2009 00:13
Locatie: Brabant

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door Aldonza » 02 mei 2011 22:56

Oh...spannend...nog 1 iemand voor me en dan komt Leen hier...ben zo benieuwd hoe het ons bevalt....(en mag al bijna weer dagje afkruisen op kalender...)
Mama van 2 prachtzonen A rthur(2007) en H idde(2010).

Gebruikersavatar

mblom10

Berichten: 976
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:59
Hobbies: teveel
Locatie: Zaandam

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door mblom10 » 04 mei 2011 09:05

ik heb Leen de Leentai gisteren van Tobay gekregen.

Hij is echt super mooi en heerlijk zacht.
ZL 1 wou er vanochtend meteen in en de Leentai moest geshowd worden op het KDV, dus dat gaat helemaal goed komen.

Marleen
Marleen, moeder van L ars, J orn en W out

Gebruikersavatar

Aldonza

Berichten: 2566
Lid geworden op: 11 okt 2009 00:13
Locatie: Brabant

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door Aldonza » 06 mei 2011 12:57

T obay, hoe is jullie vakantie geweest? Veel gebruik kunnen maken van Leen?
M arleen, leuk hoor, ZL dus helemaal verliefd, haha.
Mama van 2 prachtzonen A rthur(2007) en H idde(2010).

Gebruikersavatar

tobay

Berichten: 70
Lid geworden op: 09 jan 2011 22:18
Hobbies: lezen, reizen, fotografie

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door tobay » 08 mei 2011 23:12

Hallo allemaal!

De vakantie was heeeeeeeeeerlijk, zo jammer dat't alweer voorbij is! En echt voorbij.. de dag van terugkomst zaten we gelijk al met een ontzettend zieke DL1 en konden we gelijk weer hard aan de bak met een zielig meiske. Grote meis is er nu weer bovenop, maar de kleine zus (die haar natuurlijk in alles na moet doen) heeft het nu flink te pakken.. Vandaar nog geen uitgebreid verslag, sorry!!

Voor nu even snel: Leen was te gek, en we hebben hem met liefde gebruikt, en het was zooo jammer dat hij alweer zo snel verder moest reizen! Over een paar daagjes zal ik wat uitgebreider verslag doen van onze tijd met Leen, en ook even een paar foto's plaatsen!

Gebruikersavatar

Aldonza

Berichten: 2566
Lid geworden op: 11 okt 2009 00:13
Locatie: Brabant

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door Aldonza » 17 mei 2011 01:11

Oh...ben zo benieuwd! Er was vandaag nog niets bezorgd hier, dus ik hoop dat hij morgen aankomt.
Moet morgen eerst met de oudste naar het ziekenhuis, dus laat eind van de middag wel iets weten.
Oja, ik heb trouwens ook nog geen vraag naar mijn adres gehad...misschien dan maar eens handig om dit door te geven aan mijn voorganger dan, ga ik nu maar meteen doen.
Mama van 2 prachtzonen A rthur(2007) en H idde(2010).

Gebruikersavatar

Topic starter
mamalianne

Berichten: 5422
Lid geworden op: 26 mar 2008 10:51
Hobbies: Tornen (aan alles)
Locatie: 't Hooogelaand
Contacteer:

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door mamalianne » 17 mei 2011 08:21

Oeps [bloos] is het alweer tijd? Helemaal vergeten om adres door te geven aan Marleen - goed dat je dat zelf maar even doet, Aldonza.
Afbeelding

Gebruikersavatar

mblom10

Berichten: 976
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:59
Hobbies: teveel
Locatie: Zaandam

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door mblom10 » 17 mei 2011 09:11

adres is ontvangen en ik ga zo naar het postkantoor.

2 verdrietige kindjes dat "Kikker" weer gemoest. Leen de leentai had hier binnen 2 tellen de bijnaam kikker [cheesygrin] . Ik heb mijn oudste nog nooit zoveel gedragen als met leen, dus hij mag hier zeker nog een keertje komen logeren of toch misschien een leuk vaderdag kadootje....... [think]

Hierbij een aantal foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Marleen, moeder van L ars, J orn en W out

Gebruikersavatar

Aldonza

Berichten: 2566
Lid geworden op: 11 okt 2009 00:13
Locatie: Brabant

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door Aldonza » 17 mei 2011 18:09

Als het goed is krijg ik hem morgen met de post....moet helaas de nachtdienst in dus zal nog even moeten wachten om hem echt te gebruiken (maar ga natuurlijk wel 's avonds ff vast proberen), zal er ook bijtijds weer aan moeten denken om het door te sturen (heb overigens adres van A nnehoog al [wink] ) aangezien de oudste volgende week woensdag geopereerd wordt.


Maar...Leuk leuk... Leen komt eraan!
Mama van 2 prachtzonen A rthur(2007) en H idde(2010).

Gebruikersavatar

Topic starter
mamalianne

Berichten: 5422
Lid geworden op: 26 mar 2008 10:51
Hobbies: Tornen (aan alles)
Locatie: 't Hooogelaand
Contacteer:

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door mamalianne » 17 mei 2011 20:56

Geweldige foto's en geweldig verhaal Marleen, dankjewel!
Afbeelding

Gebruikersavatar

tobay

Berichten: 70
Lid geworden op: 09 jan 2011 22:18
Hobbies: lezen, reizen, fotografie

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door tobay » 17 mei 2011 23:47

Hoezeee!!! Eindelijk is de rust hier weer een keertje terug gekeerd. Dus mag ik nog even over onze tijd met Leen vertellen? Het is al wel weer een hele poos geleden... zuuuucht.. die vakantie voelt al zo ver weg..

Net als bij Marleen (leuk je foto's en verhaal trouwens!) was Leen hier onmiddellijk heel erg populair. In eerste instantie had ik Leen in gedachten voor onze jongste van toen 10 maanden. Maar zoals Lianne me al had gewaarschuwd, was Leen toch wat beter voor grotere kindjes. Ook al sloeg ik de band om, Leen bleef een beetje groot voor N oa.

Voor grote zus T ara was Leen echter perfect! Ze was eigenlijk al heel lange tijd niet meer gedragen, maar zodra Leen binnenkwam zag ze dat al helemaal zitten. Toen we nog thuis waren, is Leen voornamelijk hier binnen gebruikt, en een xtje meegeweest naar't kdv.

Leen heeft bij ons vooral zijn diensten bewezen tijdens onze heerlijke vakantie naar Lanzarote. T ara is al bijna 4, dus loopt het grootste gedeelte van de dag prima zelf, maar aan het einde van de dag vond ze niets heerlijker dan zich lekker in Leen laten hijsen en de wereld vanaf wat grotere hoogte te bewonderen.

Jammer was wel dat ML T ara iets minder gedragen heeft dan ik had gehoopt. Had nog voorgesteld dat hij eerst even zou oefenen, maar dat was allemaal niet nodig. Totdat hij dus voor het eerst T wou knopen, in de drukte en de hitte. Hmmm.. Heb niet eens een foto van hun kunnen maken.. Jammer!!! Maar ja.. De tijd dat ik T droeg, droeg hij natuurlijk gewoon N oa. Dus hij was zeker de hele vakantie draagpapa :)

Maar T ara en ik hebben met volle teugen genoten van het feit dat wij opeens ook weer even onze draagmomentjes hadden. En dat was heel bijzonder!!! Ik vond Leen een heerlijke drager! Lekker zacht, en supermakkelijk om te gebruiken. Knopen ging zo snel! Zelfs als de kudde doorliep (we waren samen met onze hele familie) verloren we max maar een half minuutje met knopen en opstijgen.. Fantastisch [biggrin]

Helaas werd T ara de laatste avond ziek. Hoge koorts, en helemaal niet lekker. En toen was het ook heerlijk dat Leen bij ons was. Op het vliegveld hoefde ze niet van hot naar her te lopen, maar gewoon mee op de rug en slapen. Wij hebben dus optimaal van Leen genoten :)

Ik kwam erachter dat ik minder foto's heb (op mijn eigen camera) dan ik dacht. Op één van de foto's zie je Leen niet eens.. maar hij is er wel!! Hier zijn er een paar:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie