Leen de Leentai is op reis!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

yvt

Berichten: 2309
Lid geworden op: 25 okt 2010 20:55
Hobbies: Mijn Qtie
Locatie: Amsterdam

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door yvt » 14 sep 2011 10:38

En hier de foto's, ze zijn niet zo spectaculair als de andere maar er zit 1 vakantie foto bij [cheesygrin] nummertje 2 van een winkel in Weert [lol]
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb nog geprobeerd om de band om te slaan maar vond het toch niet zo fijn. Misschien doe ik iets niet goed maar zakt een beetje uit. Ik denk dat het toch iets fijner is om een korter rugpand te hebben voor zo'n klein mukkeltje als die van ons. Overigens weet ik niet of het normaal is, maar wij dragen Q in de ergo pas sinds een maand of twee zonder de heart2heart. Eerder kwam hij niet met zijn nekje boven de rand uit (terwijl dat ding tot een maand of vijf geadviseerd wordt).

Leen gaat vandaag op de post en ik stuur de T&T codes door aan Mamalianne en Mblom [hello]
Qtje is van 08-2010

Gebruikersavatar

yvt

Berichten: 2309
Lid geworden op: 25 okt 2010 20:55
Hobbies: Mijn Qtie
Locatie: Amsterdam

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door yvt » 14 sep 2011 19:35

En nog even over Leen zelf: hij draagt heerlijk. Mamalianne heeft een prachtige MT gemaakt en de kikker is echt geweldig.

De banden zijn lekker breed en goed gevuld, hierdoor snijden ze niet en zit Leen ook lekker na een eindje wandelen.

Ik was eigenlijk nog van plan om de lengte van het rugpand op te meten zodat ik weet welke lengte te groot is voor Q [smile] maar dat ben ik helemaal vergeten [wink] [redface] Dus mamalianne, mocht jij het zo uit je hoofd weten [smile] [smile] [smile] dan zou ik het graag willen weten [smile] [smile] [smile]
Qtje is van 08-2010

Gebruikersavatar

Topic starter
mamalianne

Berichten: 5422
Lid geworden op: 26 mar 2008 10:51
Hobbies: Tornen (aan alles)
Locatie: 't Hooogelaand
Contacteer:

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door mamalianne » 14 sep 2011 19:43

Ik weet het niet precies hoor, maar Leen is een paar centimeter groter dan mijn - toch ook al niet kinderachtige - standaardtais. Die zijn 55 cm hoog; ik denk dat Leen de 59cm benadert. Hij is dus echt mega, dus maak je geen zorgen of andere mei tais wel passen (en Toplapje kan ze natuurlijk in elke gewenste maat leveren [cheesygrin] )

Ik denk dat ik Leen binnenkort vervang door zijn* neefje, die bij deze Leendert heet :). Die gebruik ik nu zelf, maar die is wel maatje standaard en dus minder mega. Pik ik Leen zelf weer in voor mijn mega-uk [grin]


---
*of haar (in België is Leen een meisje)
Afbeelding

Gebruikersavatar

mblom10

Berichten: 976
Lid geworden op: 27 mar 2010 17:59
Hobbies: teveel
Locatie: Zaandam

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door mblom10 » 15 sep 2011 23:13

Leen is vandaag aangekomen en het eerst wat ik hoorde dat ik hem uit de doos haalde was: MIJN KIKKER...... [eeks]


Dus als hij ooit in de verkoop gaat.....Ik heb hier twee niet al te stille aanbidders..
Marleen, moeder van L ars, J orn en W out

Gebruikersavatar

Topic starter
mamalianne

Berichten: 5422
Lid geworden op: 26 mar 2008 10:51
Hobbies: Tornen (aan alles)
Locatie: 't Hooogelaand
Contacteer:

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door mamalianne » 16 sep 2011 09:39

Klinkt als een duurzame vriendschap [biggrin] Mooi man, veel plezier weer!

O en Yvt ik had nog niet eens iets van je foto's gezegd. Ik vind ze leuk! Vooral die laatste, met die oogjes en dat bijpassende mutsje. Dank.
Afbeelding

Gebruikersavatar

Nrg50

Berichten: 5251
Lid geworden op: 21 feb 2010 11:11
Hobbies: Dansen, fietsen, skaten, Wii-e
Locatie: Almere

Re: Leen de Leentai is op reis!

Ongelezen bericht door Nrg50 » 20 okt 2011 13:07

Eindelijk is Leen aangekomen! Voelt heerlijk zacht, ben erg benieuwd :)
Het leven is geen krentenbol!

Plaats reactie