Lennylamb Ergonomical Carrier

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats


Borgje

Berichten: 3150
Lid geworden op: 31 jul 2009 11:01
Hobbies: Mijn kindjes en ML

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door Borgje » 04 feb 2015 23:11

De drager is onderweg naar de Lissymar.

Heb de drager regelmatig gebruikt. Op zich best een prettige drager door de vele afstellingen, waardoor hij goed bruikbaar was voor mij. Had het rugpand nog even willen opmeten om te kunnen vergelijken met de manduca, maar dat ben ik vergeten.
Net even op de site van lennylamb nagekeken, hij lijkt korter dan de manduca, maar het scheelt blijkbaar maar 1 cm.
ZL3 kon hier makkelijker zijn armpjes er uit krijgen waardoor hij wat meer achterover kon hangen.
Wat ik erg prettig vond was het slaapkapje, wat zich echt mooi om het hoofdje vormt en tevens mooi de schoudertjes bedekt als je uk niet meer tot aan het nekje in de drager zit.
Hij hing wel wat meer aan mijn schouders, wat zwaarder gevoel, waarschijnlijk doordat ZL3 er wat meer uit kon hangen.
Moet toch echt gaan rugdragen, maar vind het zo zielig met dit weer [crazy] . Het idee dat hij meer last heeft van de koude wind op mijn rug, net of hij daar last van heeft [lol] .

Nou ja, al met al een prettige soepele drager. Heel erg bedankt voor het uitproberen/-testen.
dl 04-2008 zl 12-2009 zl 09-2011 zl 04-2014 zl 04-2017

Gebruikersavatar

Lissymar

Berichten: 3077
Lid geworden op: 18 okt 2011 19:21
Hobbies: Lezen, haken, koken.
Locatie: Dordrecht

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door Lissymar » 06 feb 2015 11:49

Hij is hier aangekomen. Meteen geprobeerd, maar mijn baby houdt niet van dragen... [img]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02 ... 56543e.jpg[/img]
Eerste indruk: mooie drager, fijn materiaal. Ik kreeg de heupband niet helemaal mooi, maar dat kan ook oefenen zijn.

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door DaisySanches » 12 feb 2015 22:13

Surfbabe heb je hem al?
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

surfbabe

Berichten: 1715
Lid geworden op: 08 jul 2011 14:57
Hobbies: windsurfen, yoga
Locatie: Friesland

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door surfbabe » 12 feb 2015 23:35

Hij is vandaag (donderdag) met de post gegaan, dus ik zal even afwachten [wink]
mem van J (sept 2011), B (mei 2014) en V (aug 2016)

Gebruikersavatar

surfbabe

Berichten: 1715
Lid geworden op: 08 jul 2011 14:57
Hobbies: windsurfen, yoga
Locatie: Friesland

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door surfbabe » 13 feb 2015 18:35

Aangekomen en Zl direct op mn rug geslingerd [wink]
mem van J (sept 2011), B (mei 2014) en V (aug 2016)

Gebruikersavatar

surfbabe

Berichten: 1715
Lid geworden op: 08 jul 2011 14:57
Hobbies: windsurfen, yoga
Locatie: Friesland

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door surfbabe » 13 feb 2015 21:31

Eerste indruk: Zachte drager (vind ik fijn voor op de rug). Ik had voorgevormde schouderbanden (naar binnen draaiend) verwacht, maar ze zijn recht. Is dat een verschil met de peuter drager? Vind ik wel erg jammer, want ik ben op zoek naar een drager die dat wel heeft.
Zl heeft niet echt een fijne ruimte om zijn handen te stoppen. Bij mijn wompat stop ik ze altijd onder mijn oksel en boven het riempje langs. Maar bij deze is het riempje breder of zit hoger aangehecht waardoor ze nog niet echt lekker zaten. Rugpand voelt iets minder hoog dan wompat/manduca.
Ik had nu vrijwel alle banden op zijn strakst en eigenlijk had het nog wel wat strakker gemogen (en ik heb een wintertrui aan). Nog maar eens testen met alleen een T-shirt aan.
mem van J (sept 2011), B (mei 2014) en V (aug 2016)

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door DaisySanches » 13 feb 2015 23:45

Peuter is alleen groter. Banden zijn hetzelfde.
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

Lilotje

Berichten: 1158
Lid geworden op: 16 sep 2013 21:08
Hobbies: koken, bakken, haken, lezen

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door Lilotje » 18 feb 2015 19:59

Beetje een late reactie van mij (en excuses voor het late verzenden)
Ik vond de drager er mooi uitzien en voelde lekker zacht. Niet mijn kleuren maar ach, daar ging het ook niet om.
Ik vond het erg lastig te verstellen en denk dat de drager ook nog wat groot was voor mij dochter (maat 80)
Helaas waren voor mij de schouderbanden ook te breed, ik heb smalle schouders en de banden zakten continue af. Geen idee of dat nou aan mij ligt of niet goed versteld. Op de buik dragen ging dus voor geen meter omdat de banden dan afzakten. Op de rug ging goed vanwege het extra bandje die ik dicht kon doen. Ik moest wel alles erg strak aantrekken terwijl ik toch niet de allerkleinste en lichtste ben. Vraag me dus af hoe kleine en dunnere mensen dat doen.
Maar, toen 'ie eenmaal zat droeg het goed. Alleen dus nog wat te breed voor mijn dl.
Al met al een mooie drager maar ik ga toch voor een doek of meidag ivm het beter passen/aantrekken!
V (oktober 2013)
S (juli 2017)


Erwina

Berichten: 939
Lid geworden op: 18 nov 2013 18:02
Hobbies: Huisdieren, lezen, wandelen
Locatie: Gelderland

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door Erwina » 20 feb 2015 21:31

De babydrager is hier vandaag aangekomen. Morgen gaan we hem proberen!
~ Groetjes Erwina ~
Afbeelding

Stash: Amazonas Mocca, Didymos Indio Glut, Didymos Lisa, Bykay Denim, Liliputi Mei-Tai.

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door DaisySanches » 21 feb 2015 04:15

Thanks Lilotje, jammer.
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!


Erwina

Berichten: 939
Lid geworden op: 18 nov 2013 18:02
Hobbies: Huisdieren, lezen, wandelen
Locatie: Gelderland

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door Erwina » 25 feb 2015 09:48

Ik heb een beetje dezelfde ervaring als surfbabe. Op het eerste gezicht een mooie zachte drager. DL had ook wat problemen met haar armpjes. In de doek heeft ze ze vaak nog in de doek, maar bij deze drager was daar weinig ruimte voor. Handjes dus toch maar uit de drager, over het rugpand.
Bij mij moesten ook zowat alle banden op zijn straks. Ik kreeg DL heel makkelijk op mijn rug, maar kon haar niet zo hoog dragen, omdat de heupband niet strakker kon. Het rugpand vond ik overigens ook vrij laag/kort, maar misschien dat DL met maar 74 er een beetje tussen valt?
Dit was na het proberen van een emeibaby toen DL net een maand oud was, de eerste drager die ik op mijn rug kon proberen. Ik vond het dus makkelijk om haar op mijn rug te krijgen, ging ook lekker snel, maar niet hoog genoeg naar mijn zin. Ik ben benieuwd of dat met andere dragers wel lukt of dat je daarvoor dus echt met een doek moet dragen.

[img]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02 ... eeadf7.jpg[/img]

[img]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02 ... f10506.jpg[/img]
~ Groetjes Erwina ~
Afbeelding

Stash: Amazonas Mocca, Didymos Indio Glut, Didymos Lisa, Bykay Denim, Liliputi Mei-Tai.


lindapinda

Berichten: 1347
Lid geworden op: 27 jan 2010 11:20
Hobbies: wandelen, paardrijden, koken
Locatie: Veluwe

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door lindapinda » 25 feb 2015 10:50

Zou ik misschien uit de lijst gehaald kunnen worden? Door rugproblemen kan ik momenteel eigenlijk alleen echt goed met een doek dragen, dus experimenteren laat ik nu even voor wat het is...

bedankt en alle anderen veel draag- en testplezier!
Mamma van ZL(2009) en DL(2014)

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door DaisySanches » 26 feb 2015 16:43

Grappig. Rugpand is nl iets hoger juist dan Tula Baby. 1 cm.
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door DaisySanches » 26 feb 2015 16:44

@lindapinda Ik haal je eruit.
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

Laura_G

Berichten: 3828
Lid geworden op: 15 apr 2014 13:15
Hobbies: use-less FB pagina
Contacteer:

Re: Lennylamb Ergonomical Carrier

Ongelezen bericht door Laura_G » 05 mar 2015 15:49

Heerlijk zachte drager inderdaad.
Zelf heb ik een vrijwel ongebruikte hoptay. Deze is veel fijner. Haar beentjes zitten zo mooi in spreidzit.
Echt klik-klik klaar. En ik draaide haar ook zo op mn rug.
Wel vond ik haar laag zitten. Echt het hangende rugzak model. Zelf knoop ik de laatste tijd vooral in de SHBC. Hierdoor zit ze nog hoog en kijkt over mn schouder. Dat miste ik wel met deze drager. Ook niet zo af te stellen dat ze hoger zat.
En t rugpand kwam net tot haar schouderbladen. Ze heeft nu mt 82 denk ik, en ik zou zeker voor de peuter versie gaan.

Maar... ik ben nog wel gelukkig met mn doeken. Juist het idee van een drager was dat ML meer zou dragen. En dat heeft hij 1x gedaan. Zie foto... Ik denk gewoon dat t m niet meer gaat worden met rugdragen voor hem. Dan niet....

https://onedrive.live.com/redir?resid=7 ... hoto%2cjpg
op moederdag '14 kwam onze kleine mup

Plaats reactie