Liliputi Soft Babycarrier @Mblom reis afgelopen!!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats


FaithMama

Berichten: 397
Lid geworden op: 30 mei 2013 22:39
Hobbies: Muziek en zang, creatief, tuin

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Martha

Ongelezen bericht door FaithMama » 28 feb 2014 19:05

ps...

Aangezien Martha hem pas op woensdag kon verzenden en ik hem dus pas donderdag heel laat ontving, mag ik hem dan ook woensdag verzenden of moet ik alsnog gewoon op dinsdag verzenden?
En heeft iemand het adres van RoosjePost voor mij? Mijn PM aan haar wordt niet bezorgd ofzo...
Mama van 3 mooie meiden en 2 lieve hemelkindjes

J. (07-2010), J. (* 09-2011), Y. (07-2012), E. (* 02-2013), A. (12-2013) .

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Martha

Ongelezen bericht door DaisySanches » 28 feb 2014 20:34

FaithMama schreef:ps...

Aangezien Martha hem pas op woensdag kon verzenden en ik hem dus pas donderdag heel laat ontving, mag ik hem dan ook woensdag verzenden of moet ik alsnog gewoon op dinsdag verzenden?
En heeft iemand het adres van RoosjePost voor mij? Mijn PM aan haar wordt niet bezorgd ofzo...
woensdag is prima ;)

Misschien dat je verbreders nodig hebt voor je DL2 zit ik te denken.
Ik snp alleen niet wat er bij de heupband nou precies zeer doet.
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!


Martha

Berichten: 40
Lid geworden op: 12 aug 2011 14:55
Hobbies: denkpuzzels, lezen

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Martha

Ongelezen bericht door Martha » 28 feb 2014 22:41

hier dan ook nog mijn review:

Ik heb mijn jongste dochter erin gehad, 8,5 maand oud, ongeveer 68cm en tussen de 6,5 en 7 kilo (wat een verschil met de dochter van Faithmama, die het zelfde meet en weegt met 3 maanden :)).
Ik wilde hem gaan gebruiken om te rug dragen, dat is erg goed bevallen, niet over de jas, dat werd te propperig, maar onder een draagvest. heerlijk zat mijn dochter erin, nergens last van gehad, heb denk ik wel 2 uur rond gelopen zo. Mijn belangrijkste pluspunt vind ik dat ik geen last heb van de verstelgespen onder mijn armen, dit in tegenstelling tot mijn Manduca waar ik dat wel voel maar nu redelijk aangewend ben.
Maar mijn dochter begon na die tijd een beetje te mopperen dus heb haar naar mijn buik toe gedraaid. Helaas werd dit me te zwaar, ik kreeg binnen het half uur erg last van mijn schouders en rug. Dit heb ik niet met mijn Manduca, toevallig de dag erop die gebruikt op de 9maanden beurs en daar totaal geen last van gehad op de buik. Zo zie je maar dat er toch wel verschil zit in de dragers.
wat mij wel opvalt, dit geldt zowel voor de Liliputi als voor mijn eigen Manduca, is dat mijn dochter er met haar hoofdje niet goed ondersteunt wordt, haar hoofdje neigt er naar om naar achter te gaan hangen. dit kan ook door haar zelf komen, dat ze dit zelf doet, maar ik kan niet goed inschatten of dat nou zo goed is of niet. het rugpand zit precies tot aan haar nek.
Mijn zus heeft haar 1,5 jaar oude zoon van 14 kilo er in gehad, heel even, maar haar zoon is te groot voor het rugpand, ik kan haar foto ook wel even plaatsen als dat mag van haar.

conclusie voor mij:
pluspunten: prettige heup band, makkelijk te verstellen, geen verstelpunten op onprettige plaatsen, prettig op de rug te dragen.
minpunt(je): niet prettig voor mij op de buik te dragen, hoofdje van mijn dochter neigt naar achter te hangen. Borstbandje zit inderdaad niet prettig, is erg scherp, maar kun je oplossen door wat lager te zetten of òp de kleding te dragen. op de rug (bij buikdragen dus) heb ik nergens last van bij dit bandje.

bedankt voor het lenen, zeker het overwegen waard om aan te schaffen.
foto's plaats ik in de volgende reactie.

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Martha

Ongelezen bericht door DaisySanches » 28 feb 2014 22:59

Thanks voor je duidelijke review. [biggrin]

ben benieuwd naar de foto's.
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!


Martha

Berichten: 40
Lid geworden op: 12 aug 2011 14:55
Hobbies: denkpuzzels, lezen

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Martha

Ongelezen bericht door Martha » 28 feb 2014 23:58

Bij deze foto is te zien dat het hoofdje van mijn dochter wat naar achter helt, mijn ervaring is dat in het echt, haar hoofdje nog iets verder naar achter hangt:
[img][IMG]http://i1319.photobucket.com/albums/t66 ... yn1biu.jpg[/img][/img]


[img][IMG]http://i1319.photobucket.com/albums/t66 ... hkq0rq.jpg[/img][/img]

als ik de foto's van mijn zus heb, zet ik die ook nog even hier.


Martha

Berichten: 40
Lid geworden op: 12 aug 2011 14:55
Hobbies: denkpuzzels, lezen

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Martha

Ongelezen bericht door Martha » 02 mar 2014 23:02

Bij deze de foto van mijn zus: haar zoon is ongeveer 90cm en 14 kilo zwaar. Het is wat moeilijk te zien maar de drager bedekt niet helemaal van knie tot knie. Wel goed te zien dat het rugpand Veel te laag is: [img][IMG]http://i1319.photobucket.com/albums/t66 ... yafskn.jpg[/img] img]


FaithMama

Berichten: 397
Lid geworden op: 30 mei 2013 22:39
Hobbies: Muziek en zang, creatief, tuin

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Faithmama

Ongelezen bericht door FaithMama » 03 mar 2014 10:56

Oke. Hier komt mijn meer volledige review.

De drager is prachtig! Shiny, shoon, en uit de printjes die available zijn kan ik goed kiezen, erg veel heeele leuke printjes..

Voor buikdragen vind ik hem niet prettig. Zoals ik zal zei, de heup/buikband (hoe heet die eigenlijk?) is bij het rugpand breed, dat is erg fijn, maar aan de kant van de sluiting is er niet voldoende dikke stof, waardoor de eigenlijke band met gesp in mijn rug snijdt. Ook moet het borstbandje zo laag dat ik hem zelf niet dichtkrijg. Hoger kan niet omdat hij dan in mijn schouderbladen snijdt en de banden van mijn schouders afglijden. Dit maakt het gebeuren niet erg bruikbaar voor als ik alleen ben, en juist dan heb ik dragers meer nodig. (ML werkt bijna altijd thuis, dus ik kan altijd DL3 daar wel even droppen om vast te houden, dat kan niet als hij af en toe toch naar kantoor moet, en dan zijn dragers handig)

Voor rugdragen vind ik hem zonder insert erg prettig. Met insert zit DL3 zo hoog dat ik enorm pijn tussen mijn schouderbladen krijg. Zonder insert is DL3 helaas net te klein, dus dat vond ze zelf helemaal niet prettig, maar ik wel, had ik makkelijk nog veel langer vol kunnen houden, maar dat was een beetje sneu voor DL3.
DL2 is al te groot voor de drager. Ze wordt niet van knie tot knie gesteund en het rugpand is te laag. Hij droeg wel fijn bij haar, ware het niet dat ze zelf gewoon vrij zwaar is en ik snel last heb van mijn schouders.
Ze heeft er ook nog even bij ML ingezeten, maar ik heb van hem geen mening gehoord. Heb er wel een foto van, een hele grappige, want hij wilde niet op de foto dus hij liet zn hoofd zakken. Dus nu lijkt hij onthoofd. Foto's staan nog op camera en mn kaartlezer is kapot, dus ik ben van ML afhankelijk om ze op de computer te zetten. Dus dat komt hopelijk morgen.

Mijn persoonlijke conclusie:
Fijn voor rugdragen met kindjes van ongeveer maat 68 tot max 86... Dat maakt voor mij dat hij in zo'n klein gebied maar te gebruiken is dat ik het zonde van mijn geld zou vinden om hem aan te schaffen.


Aangezien ik DL2 eigenlijk niet mag dragen (illegale ik) en hij voor DL3 dus op dit moment op geen enkele manier prettig is, stuur ik hem gewoon dinsdag weer verder naar Roosjepost

Ik ben heeeel blij dat ik hem mocht uitproberen, hartelijk dank voor deze reis!
Mama van 3 mooie meiden en 2 lieve hemelkindjes

J. (07-2010), J. (* 09-2011), Y. (07-2012), E. (* 02-2013), A. (12-2013) .

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Mblom reis bijna te einde

Ongelezen bericht door DaisySanches » 13 mar 2014 10:18

Deze drager is inmiddels bij Mblom gearriveerd.
De reis is dus bijna ten einde.

Zijn er liefhebbers die deze reisdrager voor een zacht prijsje zouden willen kopen? Stuur dan even een pm.
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

Roosjepost

Berichten: 2820
Lid geworden op: 06 nov 2010 16:56
Hobbies: lezen, yoga
Locatie: Noord-Holland

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Mblom reis bijna te einde

Ongelezen bericht door Roosjepost » 14 mar 2014 19:46

Sorry, laaaate reactie, druk druk druk.

Ik heb de drager getest met mijn zoontje van 5 mnd. Hij is 64 cm en 7.1 kg.
Ik vond dat de drager precies goed past, maar voor mij een reden dus om hem niet te kopen, ik vind hem erg klein.
Verder vond ik de kleuren leuk, maar de vorm vind ik niet mooi, hij is een beetje breed, niet mooi qua model.
Ik vond de schouderbanden aan de smalle kant en ook erg breed voor een smal persoon.

Nu heb ik de drager doorgegeven aan mblom, maar de doos heb ik er niet bijgedaan, stom, want daar zaten nog wat briefjes voor jou in daisysanches. Kan ik die nog aan mblom geven, of kom je nog naar het mamacafe zaanstreek? Anders stuur ik ze naar je op.
zl1 mei 2011 en zl2 oktober 2013

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Mblom reis bijna te einde

Ongelezen bericht door DaisySanches » 14 mar 2014 22:02

Roosjepost schreef:Sorry, laaaate reactie, druk druk druk.

Ik heb de drager getest met mijn zoontje van 5 mnd. Hij is 64 cm en 7.1 kg.
Ik vond dat de drager precies goed past, maar voor mij een reden dus om hem niet te kopen, ik vind hem erg klein.
Verder vond ik de kleuren leuk, maar de vorm vind ik niet mooi, hij is een beetje breed, niet mooi qua model.
Ik vond de schouderbanden aan de smalle kant en ook erg breed voor een smal persoon.

Nu heb ik de drager doorgegeven aan mblom, maar de doos heb ik er niet bijgedaan, stom, want daar zaten nog wat briefjes voor jou in daisysanches. Kan ik die nog aan mblom geven, of kom je nog naar het mamacafe zaanstreek? Anders stuur ik ze naar je op.
Briefjes voor mij? Klinkt spannend [wink] .
Ik moeten even opzoeken wanneer er weer een mamacafe is ;).
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Liliputi Soft Babycarrier @Mblom reis afgelopen!!

Ongelezen bericht door DaisySanches » 05 apr 2014 03:02

Foto's Faithmama;
Afbeelding
Afbeelding
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Plaats reactie