Emeibaby op reis: Ten einde

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Emeibaby op reis @Erwina

Ongelezen bericht door DaisySanches » 21 mei 2014 01:06

Fjaril84 schreef:Ik zie dat ik ook bijna mag!! Volgens mij heb ik nog geen adres doorgegeven, kan dat kloppen?


Tapatalk
PM je me even?
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

poezewoefke

Berichten: 1172
Lid geworden op: 15 sep 2010 08:56
Hobbies: Bezig zijn met men zoontje :-)
Locatie: Sint niklaas

Re: Emeibaby op reis @Erwina

Ongelezen bericht door poezewoefke » 22 mei 2014 22:45

DaisySanches schreef:
Fjaril84 schreef:Ik zie dat ik ook bijna mag!! Volgens mij heb ik nog geen adres doorgegeven, kan dat kloppen?


Tapatalk
PM je me even?
Heb ik al gegevens gegeven of kan het toch niet naar BE?
ZL 15/01/2010 en DL 28/9/2012

Stashje: sand 6, jade yonder 5 dyed, girasol amitola azarfan 7, girasol gothic rainbow, boba kangooroo, zara trisugar 6 , zara silk nostalgia 6 , jade ooak 6, Rose and rebellion retro style kleuter versie

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Emeibaby op reis @Erwina

Ongelezen bericht door DaisySanches » 23 mei 2014 13:56

Er is even iets vertraging in de reis. Niks ernstigs.. gewoon te veel hooi op mijn vork dat ik in een dag wilde doen. Als het vandaag niet meer lukt gaat hij maandag op de post.
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

kikker82

Berichten: 2687
Lid geworden op: 09 nov 2009 20:51
Hobbies: Beginnende moeder
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Emeibaby op reis @Erwina

Ongelezen bericht door kikker82 » 29 mei 2014 13:16

Ik ga me helaas afmelden voor de reis, ik zie het eigenlijk niet meer zitten om met een vers babytje iets te moeten testen, foto's plaatsen en vooral op tijd weer opsturen. Te veel aan mijn hoofd [rolleyes]
Afbeelding
N - sept. 2009 / I - nov. 2011 / L - juni 2014
thingsonmybakfiets.wordpress.com

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Emeibaby op reis @Erwina

Ongelezen bericht door DaisySanches » 29 mei 2014 13:53

kikker82 schreef:Ik ga me helaas afmelden voor de reis, ik zie het eigenlijk niet meer zitten om met een vers babytje iets te moeten testen, foto's plaatsen en vooral op tijd weer opsturen. Te veel aan mijn hoofd [rolleyes]
Jammer.. ik had je juist als laatste geplaatst zodat er geen druk is op wanneer hij weer verder moet.. want hij komt gewoon terug naar mij. En de data schuiven 10 dagen op. Hij's gister verzonden naar Fjaril.

Maar ik zal je van de lijst halen.
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

kikker82

Berichten: 2687
Lid geworden op: 09 nov 2009 20:51
Hobbies: Beginnende moeder
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Emeibaby op reis @Erwina

Ongelezen bericht door kikker82 » 29 mei 2014 14:13

DaisySanches schreef:
kikker82 schreef:Ik ga me helaas afmelden voor de reis, ik zie het eigenlijk niet meer zitten om met een vers babytje iets te moeten testen, foto's plaatsen en vooral op tijd weer opsturen. Te veel aan mijn hoofd [rolleyes]
Jammer.. ik had je juist als laatste geplaatst zodat er geen druk is op wanneer hij weer verder moet.. want hij komt gewoon terug naar mij. En de data schuiven 10 dagen op. Hij's gister verzonden naar Fjaril.

Maar ik zal je van de lijst halen.
Ja snap ik, heel lief dat je me als laatste gedaan had, maar ik krijg er nu al stress van dat het eraan komt [rolleyes] ik moet mezelf dwingen om niet zo veel te willen [wink]
Afbeelding
N - sept. 2009 / I - nov. 2011 / L - juni 2014
thingsonmybakfiets.wordpress.com

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Emeibaby op reis @Erwina

Ongelezen bericht door DaisySanches » 29 mei 2014 14:53

kikker82 schreef:
DaisySanches schreef:
kikker82 schreef:Ik ga me helaas afmelden voor de reis, ik zie het eigenlijk niet meer zitten om met een vers babytje iets te moeten testen, foto's plaatsen en vooral op tijd weer opsturen. Te veel aan mijn hoofd [rolleyes]
Jammer.. ik had je juist als laatste geplaatst zodat er geen druk is op wanneer hij weer verder moet.. want hij komt gewoon terug naar mij. En de data schuiven 10 dagen op. Hij's gister verzonden naar Fjaril.

Maar ik zal je van de lijst halen.
Ja snap ik, heel lief dat je me als laatste gedaan had, maar ik krijg er nu al stress van dat het eraan komt [rolleyes] ik moet mezelf dwingen om niet zo veel te willen [wink]
[thumbright]
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

Oem 3isaa

Berichten: 10379
Lid geworden op: 26 sep 2009 13:20
Hobbies: breien wandelen muziek

Re: Emeibaby op reis @Erwina

Ongelezen bericht door Oem 3isaa » 29 mei 2014 22:14

Mag ik mezelf ook nog afmelden? DD3 wordt niet gedragen helaas...
mama van 3 jongens 2006/2007/2010 en 4 meisjes 2009/2012/2014/2020 en 💖 januari 2018


Fjaril84

Berichten: 2912
Lid geworden op: 09 mar 2012 22:51
Hobbies: Naaien, draagdoeken
Locatie: Randstad

Re: Emeibaby op reis @Erwina

Ongelezen bericht door Fjaril84 » 03 jun 2014 19:05

Hij is aangekomen! Ik heb hem net heel even uitgeprobeerd na een vluchtige blik op de handleiding. Ik vond het systeem makkelijker om af te stellen dan ik vooraf dacht. Overmorgen kan ik langer dragen, nu wilde DL vooral drinken en naar bed.


Tapatalk
Moeder van J. (2010), E. (2013) en T. (2017)


Erwina

Berichten: 939
Lid geworden op: 18 nov 2013 18:02
Hobbies: Huisdieren, lezen, wandelen
Locatie: Gelderland

Re: Emeibaby op reis @Erwina

Ongelezen bericht door Erwina » 03 jun 2014 19:36

Ik moet er echt nog even voor gaan zitten om mijn ervaring te schrijven. Gaat echt nog komen!
~ Groetjes Erwina ~
Afbeelding

Stash: Amazonas Mocca, Didymos Indio Glut, Didymos Lisa, Bykay Denim, Liliputi Mei-Tai.


Erwina

Berichten: 939
Lid geworden op: 18 nov 2013 18:02
Hobbies: Huisdieren, lezen, wandelen
Locatie: Gelderland

Re: Emeibaby op reis @Fjaril

Ongelezen bericht door Erwina » 12 jun 2014 16:25

Het is alweer 1,5 maand geleden dat de Emeibaby hier was, maar bij deze mijn ervaring.

DL was ongeveer 5 weken oud toen de Emeibaby hier arriveerde, dus echt nog een ukkie. We hadden alleen pas ervaring met doeken en na alle verhalen vreesde ik best wel voor het afstellen. Maar dit viel mij ontzettend mee! De eerste keer zijn we er even mee bezig geweest, maar alle keren daarna was het klik klik en dragen maar [biggrin] Wat ik wel lastig vond was om DL er goed met haar billen in te laten zakken, dit gaat mij met een doek toch echt beter af. Als ik de foto's achteraf zo zie zat ze toch nog redelijk netjes.
We hebben er lekker wandelingen mee gemaakt, maar vooral in huis ook veel gebruikt. Als ze last kreeg van krampjes had ik haar er gewoon ontzettend snel in zitten. We hadden toen nog niet zo heel veel knoopervaring, ik denk dat het intussen niet heel veel meer uit maakt.
Ik vind het heerlijk dat er een deel van draagdoekenstof is. Ik heb geen ervaringen met andere dragers, maar zit er soms nog wel over te twijfelen om deze aan te schaffen. Hij zat gewoon heerlijk en ik vond het niet zwaar om ermee te dragen. Rug hebben we niet geprobeerd, omdat ik twijfelde of dat met die leeftijd al kon.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Al met al dus een goede eerste ervaring met een drager. Heel erg bedankt dat we mee mochten doen [smile]
~ Groetjes Erwina ~
Afbeelding

Stash: Amazonas Mocca, Didymos Indio Glut, Didymos Lisa, Bykay Denim, Liliputi Mei-Tai.


Fjaril84

Berichten: 2912
Lid geworden op: 09 mar 2012 22:51
Hobbies: Naaien, draagdoeken
Locatie: Randstad

Re: Emeibaby op reis @Fjaril

Ongelezen bericht door Fjaril84 » 13 jun 2014 16:42

Ik zal ook mijn ervaringen posten met de Emeibaby, die inmiddels is opgestuurd naar Belgie.
De eerste indrukken waren zeker goed: het systeem was makkelijker dan ik dacht, de banden kon ik goed op mijn maat afstellen (ik ben vrij smal, dus de heupband is soms te breed, maar dat is hier zeker niet het geval) en ik vind de combinatie zwart met doekenstof erg mooi.
Ik heb de drager redelijk intensief uitgetest en heb deze gepakt op alle momenten waarop ik DL wilde dragen (alleen naar het strand durfde ik hem niet mee te nemen). Dus ik heb er twee keer mee gereisd naar mijn werk en haar kdv (dan zit ze meestal op mijn buik, zodat ik in het OV eventueel met haar kan zitten en een rugzak kan meenemen) en verder een heel aantal momenten thuis (dat zijn vaak korte momenten dat ze het zat is op de grond, dan gaat ze lekker mijn rug op) en we hebben er een lekkere lange wandeling mee gemaakt. Voor al die doeleinden vind ik de Emeibaby prima te gebruiken: hij klikt makkelijk om, draagt lekker, ook voor een langere tijd en ook het rugdragen gaat erg makkelijk.
Twee minpunten: als DL al op mijn schoot zat (zoals bijvoorbeeld in de trein) vergat ik snel om de doekstof tussen de heupband te stoppen, en dat was ook wat lastig om te doen. Verder vond ik moeilijk om haar knietjes op de goede hoogte te krijgen en haar echt in de doek te laten zakken met haar kontje. Uiteindelijk ben ik de touwtjes gaan gebruiken die vastzitten aan de heupband, daarna zat het iets beter.
Al met al een hele mooie en fijne drager. Ik heb aan één SSC genoeg, maar zou zeker aan mensen die al vanaf de geboorte een SSC willen deze aanraden. Zeker omdat je geen insert hoeft te gebruiken voor een newborn en de doekstof heel prettig voelt.
Moeder van J. (2010), E. (2013) en T. (2017)

Gebruikersavatar

poezewoefke

Berichten: 1172
Lid geworden op: 15 sep 2010 08:56
Hobbies: Bezig zijn met men zoontje :-)
Locatie: Sint niklaas

Re: Emeibaby op reis @Fjaril

Ongelezen bericht door poezewoefke » 14 jun 2014 19:04

Hij is goed aangekomen!!!
Al even gekeken hoe het zat 'maar leek me chinees, even youtube bekeken maar heb DL net in bed gestoken.
Dus verder proberen zal voor morgen zijn.
ZL 15/01/2010 en DL 28/9/2012

Stashje: sand 6, jade yonder 5 dyed, girasol amitola azarfan 7, girasol gothic rainbow, boba kangooroo, zara trisugar 6 , zara silk nostalgia 6 , jade ooak 6, Rose and rebellion retro style kleuter versie

Gebruikersavatar

poezewoefke

Berichten: 1172
Lid geworden op: 15 sep 2010 08:56
Hobbies: Bezig zijn met men zoontje :-)
Locatie: Sint niklaas

Re: Emeibaby op reis @Poezewoefske

Ongelezen bericht door poezewoefke » 15 jun 2014 13:52

Goed afgesteld zit hij alleszins al beter als de boba vooraan.

Afbeelding

Verstuurd van mijn C1905 met Tapatalk
ZL 15/01/2010 en DL 28/9/2012

Stashje: sand 6, jade yonder 5 dyed, girasol amitola azarfan 7, girasol gothic rainbow, boba kangooroo, zara trisugar 6 , zara silk nostalgia 6 , jade ooak 6, Rose and rebellion retro style kleuter versie

Gebruikersavatar

poezewoefke

Berichten: 1172
Lid geworden op: 15 sep 2010 08:56
Hobbies: Bezig zijn met men zoontje :-)
Locatie: Sint niklaas

Re: Emeibaby op reis @Poezewoefske

Ongelezen bericht door poezewoefke » 18 jun 2014 23:37

Wanneer en naar waar zend ik door? Zaterdag goed?

Verstuurd van mijn C1905 met Tapatalk
ZL 15/01/2010 en DL 28/9/2012

Stashje: sand 6, jade yonder 5 dyed, girasol amitola azarfan 7, girasol gothic rainbow, boba kangooroo, zara trisugar 6 , zara silk nostalgia 6 , jade ooak 6, Rose and rebellion retro style kleuter versie

Plaats reactie