Buzzidil XL *reis ten einde*

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Fieje

Berichten: 146
Lid geworden op: 18 mei 2012 17:58
Hobbies: Denken omzetten in doen
Locatie: Lelystad

Re: Buzzidil XL @SiN

Ongelezen bericht door Fieje » 04 mar 2014 23:27

Ik heb hem, hij is bij mij! !!

Los gezien van wat melkvlekken is hij helemaal ok.
mama van een Boefie mei '12

Gebruikersavatar

SiN

Berichten: 71
Lid geworden op: 18 jul 2013 16:27
Hobbies: Leven :D

Re: Buzzidil XL @SiN

Ongelezen bericht door SiN » 05 mar 2014 10:13

Oeps helemaal vergeten de code door te sturen..sorry! Had hem wel gewoon maandag aangetekend verstuurd.
Afbeelding

Gebruikersavatar

SiN

Berichten: 71
Lid geworden op: 18 jul 2013 16:27
Hobbies: Leven :D

Re: Buzzidil XL @SiN

Ongelezen bericht door SiN » 05 mar 2014 10:14

Sorry voor de melkvlekken niet gezien. .beetje warrig laatste tijd [redface]
Afbeelding

Gebruikersavatar

Fieje

Berichten: 146
Lid geworden op: 18 mei 2012 17:58
Hobbies: Denken omzetten in doen
Locatie: Lelystad

Re: Buzzidil XL @SiN

Ongelezen bericht door Fieje » 05 mar 2014 18:57

SiN schreef:Sorry voor de melkvlekken niet gezien. .beetje warrig laatste tijd [redface]

Daar ging ik al vanuit... Ik zei t meer omdat ik dat er dan wel even uitpoets. Vaak staat er bij de regels dat wassen alleen in overleg mag, maar het was er met n poetsdoekje snel uit. [wink]

Vanmiddag voor het eerst gedragen. Vreesde het uitrekken van de heupband, door het smallere gladde band. Viel mee, door het gewicht gebeurde er niets.
De schouderbanden zijn heerlijk zacht, geen problemen met breedte hier. Ze mochten van mij nog wel wat strakker afstelbaar.
Nog even naar kijken.
En o ja hij is zeker voorzien van sleepydust... zl was binnen 5 min vertrokken.
mama van een Boefie mei '12

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Buzzidil XL @SiN

Ongelezen bericht door DaisySanches » 05 mar 2014 21:59

Fieje schreef:Vreesde het uitrekken van de heupband, door het smallere gladde band. Viel mee, door het gewicht gebeurde er niets
??
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

Fieje

Berichten: 146
Lid geworden op: 18 mei 2012 17:58
Hobbies: Denken omzetten in doen
Locatie: Lelystad

Re: Buzzidil XL @SiN

Ongelezen bericht door Fieje » 12 mar 2014 10:22

DaisySanches schreef:
Fieje schreef:Vreesde het uitrekken van de heupband, door het smallere gladde band. Viel mee, door het gewicht gebeurde er niets
??
Ik dacht ik doe het even. .. Een mooi verslag schrijven inclusief leuke foto's maken... maar photobox of mijn instellingen hier werken niet mee. En o ja berichtje typen via mn foon ook niet.
Nu gisteravond al mijn leuke draagfotos gewist vh weekend. Ik heb er 1 gered want bewerkt in ander programma.
Mag ik iemand de foto mailen? ??
Ik ben er zo lang mee bezig, raak steeds gefrustreerder.

Drager is gisteren aangetekend naar Angeldust verstuurd.
mama van een Boefie mei '12

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Buzzidil XL @SiN

Ongelezen bericht door DaisySanches » 12 mar 2014 10:42

Fieje schreef:
DaisySanches schreef:
Fieje schreef:Vreesde het uitrekken van de heupband, door het smallere gladde band. Viel mee, door het gewicht gebeurde er niets
??
Ik dacht ik doe het even. .. Een mooi verslag schrijven inclusief leuke foto's maken... maar photobox of mijn instellingen hier werken niet mee. En o ja berichtje typen via mn foon ook niet.
Nu gisteravond al mijn leuke draagfotos gewist vh weekend. Ik heb er 1 gered want bewerkt in ander programma.
Mag ik iemand de foto mailen? ??
Ik ben er zo lang mee bezig, raak steeds gefrustreerder.

Drager is gisteren aangetekend naar Angeldust verstuurd.
pm
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Buzzidil XL @Fieje

Ongelezen bericht door DaisySanches » 12 mar 2014 20:31

Foto's van Fieje

Afbeelding

Afbeelding
En linksboven een leuke vergelijkingsfoto van R&R preschool met Buzzidil XL.

Thanks. Fieje!

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

Angeldust

Berichten: 16108
Lid geworden op: 09 nov 2008 21:07
Hobbies: *^*
Locatie: In het midden \\ Verkoop aan mij niets meer! //

Re: Buzzidil XL @Fieje

Ongelezen bericht door Angeldust » 12 mar 2014 21:13

Ik heb 'm binnen! Hij is nét afgeleverd...om 9 uur in de avond. Wat een tijd zeg!

Heb 'm nog niet open gemaakt. Bekijk morgen bij daglicht of hij helemaal in orde is.
--> Grote broer '08 en kleine broer '12 <--

Gebruikersavatar

Fieje

Berichten: 146
Lid geworden op: 18 mei 2012 17:58
Hobbies: Denken omzetten in doen
Locatie: Lelystad

Re: Buzzidil XL @Fieje

Ongelezen bericht door Fieje » 12 mar 2014 23:59

DaisySanches schreef:Foto's van Fieje

Afbeelding

Afbeelding
En linksboven een leuke vergelijkingsfoto van R&R preschool met Buzzidil XL.

Thanks. Fieje!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Dank je wel voor het plaatsen DaisySanches!

De BuzzidilXL kwam op de laatste dag dat ik R&R pre school mocht lenen. Het leek me leuk ze even op elkaar te leggen ter vergelijking. Ze zijn zo goed als even lang, de Buzzidil is alleen iets smaller.
Positief vond ik de draagdoekstof, dat was een verrassing voor mij. Na de R&R en Manduca verwachtte ik niet zo een grote drager met dergelijk soepel draagcomfort (R&R voelde als een hobbezak).
Ik heb de verschillende verstelmogelijkheden bekeken, en het is bijzonder om te zien waar ze zoal aan gedacht hebben bij het maken van deze drager. Het is even wennen, maar het lijkt me erg prettig om langer met een drager te kunnen doen op deze manier. In mijn geval was het niet van toepassing meer en naast schouders- en heupbanden hoefde ik niets te verstellen.

Een negatief punt vond ik de heupband, hij is wat kort (voor mij dan) en het band is minder breed dan ik gewend ben van de manduca of R&R. Bij langer dragen voelt dat niet prettig in mijn buik. Het gevulde, stoffen deel vond ik ook iets kort en smal voor het prettige. Bij het omdoen merkte ik als je hem iets verschuift dat hij heel snel uitschuift...het band is te glad en glijdt snel door de gesp heen zodat hij zijn stand niet vasthoudt. Dit vind ik persoonlijk niet heel veilig aanvoelen. Bij het dragen zelf heb ik daar niets van gemerkt, door het gewicht fixeert hij wel.

De schouderbanden voelden erg prettig aan, superzacht, fijne dikte, niet te breed zoals je wel eens hoort (voor mij dan). We dragen nu een stuk minder, in 1 week ben ik er nog niet helemaal vriendjes mee geworden. Los van de heupband, vind ik het een prima drager, maar dan voor niet al te forse mensen misschien?

Ik vroeg me nog af waar de lange verstelband (linker schouder) met dat lusje eraan voor dient. Ik kon het niet vinden in de gebruiksaanwijzing.

Al met al een mooi avontuur, maar ik ben er nog niet uit wat voor drager ik nu zal aanschaffen. Zit er aan te denken om zelf iets te maken (al dan niet met hulp)
mama van een Boefie mei '12

Gebruikersavatar

Angeldust

Berichten: 16108
Lid geworden op: 09 nov 2008 21:07
Hobbies: *^*
Locatie: In het midden \\ Verkoop aan mij niets meer! //

Re: Buzzidil XL @Fieje

Ongelezen bericht door Angeldust » 13 mar 2014 07:47

Drager uitgepakt, ziet er netjes uit, geen mankementen. Ik snap wel gelijk wat mijn voorgangster met de heupband bedoeld en ik vind, zo zonder kind, de riemen snel losschieten. Ben ik niet gewend van de Manduca.

Ik ga zo naar school dragen, ben benieuwd.
--> Grote broer '08 en kleine broer '12 <--

Gebruikersavatar

Angeldust

Berichten: 16108
Lid geworden op: 09 nov 2008 21:07
Hobbies: *^*
Locatie: In het midden \\ Verkoop aan mij niets meer! //

Re: Buzzidil XL @Fieje

Ongelezen bericht door Angeldust » 13 mar 2014 09:04

Wat een fijne drager! Woooow! Ben blij verrast door het comfort. Op zijn kleinst past hij me perfect! De heupband vind ik te smal in vergelijking met de manduca. Nu snijd het in mijn vet. ;-)
--> Grote broer '08 en kleine broer '12 <--

Gebruikersavatar

Fieje

Berichten: 146
Lid geworden op: 18 mei 2012 17:58
Hobbies: Denken omzetten in doen
Locatie: Lelystad

Re: Buzzidil XL @Fieje

Ongelezen bericht door Fieje » 13 mar 2014 14:29

Angeldust schreef:Wat een fijne drager! Woooow! Ben blij verrast door het comfort. Op zijn kleinst past hij me perfect! De heupband vind ik te smal in vergelijking met de manduca. Nu snijd het in mijn vet. ;-)

Jammer hè van die smalle band... Maar wellicht is dat verbeterd bij de vernieuwde versie?
mama van een Boefie mei '12

Gebruikersavatar

Topic starter
DaisySanches

Berichten: 12375
Lid geworden op: 17 feb 2009 21:30
Hobbies: BuJo, Apple, vulpen
Contacteer:

Re: Buzzidil XL @Fieje

Ongelezen bericht door DaisySanches » 13 mar 2014 14:32

Ik heb inmiddels een nieuwe versie in mijn handen gehad, maar mijn oude is nog bij jullie, dus ik heb niet naar de breedte van de banden kunnen kijken [wink].

Wat verbeterd is, is in ieder geval het vast maken aan de heupband. Dit is niet echt meer aan de heupband, maar aan de rug. lastig uitleggen, maar het zag er voor een kindje wel comfortabeler uit.
Trotse mama van S (2008), J (2010), *(2014) en *(2016)

http://www.samanthas.nl
Natibaby- Bloomyloom - Hoppediz- LennyLamb- Fidella- Buzzidil- Emeibaby -Babylonia - Daiesu en meer!

Gebruikersavatar

Angeldust

Berichten: 16108
Lid geworden op: 09 nov 2008 21:07
Hobbies: *^*
Locatie: In het midden \\ Verkoop aan mij niets meer! //

Re: Buzzidil XL @Fieje

Ongelezen bericht door Angeldust » 13 mar 2014 14:57

Net bijna een uur gedragen met slapende zl. Droeg op zich heerlijk als ik de snijdende heupband negeerde. Als die breder is in de nieuwe versie, koop ik 'm. Maar als het zo smal blijft niet want deed echt zeer.
Kun jij de breedte opmeten daisysanches?

Verder echt fijne drager en met sleepydust, slaapkapje is groot genoeg en zl past er helemaal in! Hij draagt mt 92/98 en is 13,5 kilo.
--> Grote broer '08 en kleine broer '12 <--

Plaats reactie