It's a BetsY wrap conversion op reis! AFGELOPEN

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Figaro

Berichten: 257
Lid geworden op: 01 nov 2012 12:47
Hobbies: .

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Figaro » 25 okt 2013 16:16

Hij is binnen hoor! Ik heb hem meteen uitgeprobeerd met tegenstribbelende dreumes.. Dus ging nog niet helemaal goed [cheesygrin] Knoop je de banden af als een ruck, dus eerst over het beentje, dan eronder? Als ik hem op mijn buik afknoop vind ik het wel veel 'knoop' zo met die heupband ook erbij.

Zo nog eens oefenen, misschien wil peuterdochter nog wel even meewerken [razz]
Mama van DL (oktober 2010) en ZL (september 2012)


Nancydegeling22

Berichten: 539
Lid geworden op: 19 mar 2013 22:50
Hobbies: Mijn 2 kerels :)

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Nancydegeling22 » 25 okt 2013 16:33

Figaro schreef:Hij is binnen hoor! Ik heb hem meteen uitgeprobeerd met tegenstribbelende dreumes.. Dus ging nog niet helemaal goed [cheesygrin] Knoop je de banden af als een ruck, dus eerst over het beentje, dan eronder? Als ik hem op mijn buik afknoop vind ik het wel veel 'knoop' zo met die heupband ook erbij.

Zo nog eens oefenen, misschien wil peuterdochter nog wel even meewerken [razz]
Ik deed dat wel.. maar dan tibetaans afknopen in plaats van gewoon een knoop op de buik. Ook omdat ik de banden erg lang vond.

Gebruikersavatar

Figaro

Berichten: 257
Lid geworden op: 01 nov 2012 12:47
Hobbies: .

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Figaro » 25 okt 2013 18:39

Ja, dat wilde ik ook doen. Banden zijn er lang genoeg voor idd. En dan nog één vraag, op welke manier krijg je het makkelijkst je kind op je rug in deze WC? Met doek doen we de Superman, met Manduca schuif ik hem onder mijn arm door. Beide lukt niet echt met deze drager..
Mama van DL (oktober 2010) en ZL (september 2012)


Nancydegeling22

Berichten: 539
Lid geworden op: 19 mar 2013 22:50
Hobbies: Mijn 2 kerels :)

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Nancydegeling22 » 25 okt 2013 18:46

Figaro schreef:Ja, dat wilde ik ook doen. Banden zijn er lang genoeg voor idd. En dan nog één vraag, op welke manier krijg je het makkelijkst je kind op je rug in deze WC? Met doek doen we de Superman, met Manduca schuif ik hem onder mijn arm door. Beide lukt niet echt met deze drager..
Eerst buikband om knopen, dan kind met superman op je rug en het rugpand omhoog trekken over je kind. Zo doe ik het ook met een ssc.

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Wic » 25 okt 2013 19:32

Nancydegeling22 schreef:
Figaro schreef:Ja, dat wilde ik ook doen. Banden zijn er lang genoeg voor idd. En dan nog één vraag, op welke manier krijg je het makkelijkst je kind op je rug in deze WC? Met doek doen we de Superman, met Manduca schuif ik hem onder mijn arm door. Beide lukt niet echt met deze drager..
Eerst buikband om knopen, dan kind met superman op je rug en het rugpand omhoog trekken over je kind. Zo doe ik het ook met een ssc.
Als het op je 'manducamanier' niet lukt, op deze manier inderdaad.
:)
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Figaro

Berichten: 257
Lid geworden op: 01 nov 2012 12:47
Hobbies: .

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Figaro » 25 okt 2013 19:44

Ga ik het morgen nog maar eens proberen met superman, lag ook aan tegenstribbelende dreumes dat het niet lukte denk ik [rolleyes]
VL heeft hem in ieder geval al getest, zijn eerste reactie is dat hij erg fijn draagt, misschien zelfs fijner dan de Manduca [eeks] Van t weekend maar eens lange-afstand-testen [razz]
Mama van DL (oktober 2010) en ZL (september 2012)


Tamara

Berichten: 7965
Lid geworden op: 21 jul 2009 16:58
Hobbies: Forummen!
Locatie: Heiloo ********* Verkoper van wasbare luiers
Contacteer:

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Tamara » 25 okt 2013 20:41

Ik doe altijd wc om Chris heen, banden onder de oksels samenpakken. Dan over mijn schouder gooien, banden klemmen tussen mijn benen (dan logt hij gezekerd door de banden onder zijn oksel). Tailleband tussen de beentjes en knopen, banden over Chris zijn schouders, hem laten zakken in het zitje en banden knopen.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Afbeelding Afbeelding
Babybum.nl Wasbare luiers & Co NatureBabies.nl Een compleet assortiment voor jou en je baby.


Tamara

Berichten: 7965
Lid geworden op: 21 jul 2009 16:58
Hobbies: Forummen!
Locatie: Heiloo ********* Verkoper van wasbare luiers
Contacteer:

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Tamara » 01 nov 2013 15:57

Ik heb hem gisteren ontvangen en meteen even geprobeerd, eerste indruk is goed! Ik vind de dik gevulde heupband erg fijn dragen.
Chris is nu ziek en kotst alles onder dus nu even niet in gebruik. Wanneer spugen weer over is test ik verder.

Ik ben wel heel benieuwd wat je nou in de band hebt gestopt


Sent from my iPhone using Tapatalk
Afbeelding Afbeelding
Babybum.nl Wasbare luiers & Co NatureBabies.nl Een compleet assortiment voor jou en je baby.


Tamara

Berichten: 7965
Lid geworden op: 21 jul 2009 16:58
Hobbies: Forummen!
Locatie: Heiloo ********* Verkoper van wasbare luiers
Contacteer:

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Tamara » 06 nov 2013 10:54

Zo nu een aantal dagen in gebruik dus ik zal mijn bevindingen even neer zetten.

Voordelen:
De dik gevulde band, draagt echt heerlijk!
De maat, zowel voor C als voor mij, hij lijkt op ons gemaakt.
De stof, lekker stevig, mooie kleur en patroon
Lange touwtjes op de puntmuts

Nadelen:
Ik moet hem weer doorsturen morgen :-P

En nu echt..
Bandbreedte, ik heb de banden liever echt een halve doekbreedte dan kan ik beter/makkelijker spreiden.
Puntmuts, erg groot en zat in de weg bij knopen. Ik geef zelf de voorkeur aan een slaapkapje.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Afbeelding Afbeelding
Babybum.nl Wasbare luiers & Co NatureBabies.nl Een compleet assortiment voor jou en je baby.


Huisje11

Berichten: 692
Lid geworden op: 17 nov 2011 18:28
Hobbies: ...
Locatie: Den Haag

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Huisje11 » 08 nov 2013 20:40

Hij is binnen!

Gebruikersavatar

Loessie

Berichten: 255
Lid geworden op: 18 mei 2012 20:26
Hobbies: forummen

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Loessie » 08 nov 2013 20:55

Jeeej! Dan ben ik ook bijna aan de beurt :grin:

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Gebruikersavatar

Figaro

Berichten: 257
Lid geworden op: 01 nov 2012 12:47
Hobbies: .

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Figaro » 12 nov 2013 11:29

Ik had mijn ervaringen nog niet gedeeld.. Bij deze:
Tamara schreef: Voordelen:
De dik gevulde band, draagt echt heerlijk!
De maat, zowel voor C als voor mij, hij lijkt op ons gemaakt.
De stof, lekker stevig, mooie kleur en patroon
Lange touwtjes op de puntmuts
Eens, de band draagt prettig. Ben ik ook gewend van de Manduca. Andere SSC's met ongevulde band (bijv. Storch Carrier) vind ik met dreumes niet prettig dragen. De maat was hier ook goed voor zowel mijn dreumes (mt 86/92) als ik (1.70 lang, maat 40) als mijn VL (bijna 2 meter lang).
Ik vind een drager van doekenstof ook duidelijk voordelen hebben tov een canvas drager. Het draagt fijn, luchtig en is erg mooi!

Ik vind het slaapkapje van de Manduca niet zo fijn ( te smal), ik heb de puntmuts van deze drager tijdens het testen niet als slaapkapje gebruikt. Dus weet niet of hij daarvoor geschikt zou zijn.

Nadeel vind ik zelf toch het afknopen.. Tibetaans afknopen zorgt bij mij voor een oncharmante voorgevel [redface] Op de buik afknopen zorgt voor veel knoperij op de buik.. Ik neig dus toch naar een FB drager. VL had hier minder problemen mee omdat hij de banden kan kruisen op de buik of tibetaans kan afknopen zonder rare voorgevel natuurlijk [cheesygrin]

Afbeelding
Mama van DL (oktober 2010) en ZL (september 2012)


Huisje11

Berichten: 692
Lid geworden op: 17 nov 2011 18:28
Hobbies: ...
Locatie: Den Haag

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Huisje11 » 14 nov 2013 09:16

Mijn ervaringen.

Draagt lekker! Heupband voelt prettig en stevig.
Toch ben ik geen vriendjes geworden. Ik vond de banden erg lang voor mijn postuur. Ik ben 1.63 cm. En met de regen van afgelopen dagen vond ik het een onderneming om hem te knopen. Ik denk dat ik te angstvallig alles schoon wil houden, wat gewoon niet lukt....

Ik ga de drager dus weer door doen. En dat ligt aan mij en niet aan de drager!

Bedankt voor de mogelijkheid om te testen !


Huisje11

Berichten: 692
Lid geworden op: 17 nov 2011 18:28
Hobbies: ...
Locatie: Den Haag

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Huisje11 » 14 nov 2013 12:45

De drager is vervroegd door naar Loessie!

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: It's a BetsY wrap conversion op reis! -VOL-

Ongelezen bericht door Wic » 14 nov 2013 17:49

Huisje11 schreef:Mijn ervaringen.

Draagt lekker! Heupband voelt prettig en stevig.
Toch ben ik geen vriendjes geworden. Ik vond de banden erg lang voor mijn postuur. Ik ben 1.63 cm. En met de regen van afgelopen dagen vond ik het een onderneming om hem te knopen. Ik denk dat ik te angstvallig alles schoon wil houden, wat gewoon niet lukt....

Ik ga de drager dus weer door doen. En dat ligt aan mij en niet aan de drager!

Bedankt voor de mogelijkheid om te testen !
Ja, om iedereen (elk postuur) gelegenheid te geven te testen, zijn de banden goed lang .. erg lang voor jouw lengte en waarschijnlijk normaal tot slank postuur. ;)
Vies worden is overigens heel niet erg bij een reisdrager, schoonmaken kan altijd. Met dit weer buiten .. nee, dan kan je het niet altijd schoonhouden.

Bedankt voor je deelname!
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Plaats reactie