Action Baby Carrier op reis!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 12 dec 2013 21:08

barbamama schreef:En inmiddels zijn ze vanmiddag bij ons belandt. DL2 riep gelijk, oh wat mooi, uiltjes, jippie een nieuwe drager [blij] Ze was toch enigszins teleurgesteld dat ie niet mag blijven ;)

ZL4 zit nu heerlijk te slapen op mijn rug. Was even hannesen om hem goed op mijn rug te krijgen (voor het eerst in een niet doek) Eerste indruk is redelijk. Hij is een stuk stugger dan ik van mijn wompat gewend ben maar dat is een toddlersize en kan dus niet vergelijken hoe het voelt met ZL4 in de wompat omdat zoon nog te klein is er voor. Verder is het slaapkapje lastig goed te krijgen, ik kan wel bij de bandjes maar om ze dan omhoog te krijgen, was een hele toer. Als ze langer waren geweest, gaat het een stuk makkelijker denk ik, wel handig is dat je ze op de schouderbanden kan vastklikken :) Verder zijn de schouderbanden ruim. Ik moet ze helemaal aantrekken maar ik zou ze liever nog verder aantrekken, heb ook S-size banden bij mijn wompat. Is wel iets op te lossen door het borstbandje strakker te trekken maar dan begint ie in mijn oksels te trekken.

En ow, de aantrekbandjes, dat zwarte zeg maar van de schouderbanden, die zijn echt megalang, ik ga er steeds op zitten en net nam ik de bureaustoel al mee omdat het bandje ergens tussen zat
Sorry, maar dit was ff [mrgreen]
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 12 dec 2013 21:09

barbamama schreef:Afbeelding

Eerste fotootje, ik had eigenlijk geen moeite om hem goed onderin te hupsen, zou dat met het formaat baby te maken (vorige week 5.5 kg)

ML heeft hem overigens ook goed gekeurd, eerste reactie van hem, hé wat een leuke [biggrin]
[thumbright]
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

MGH

Berichten: 824
Lid geworden op: 17 jun 2013 12:53
Hobbies: Geocachen

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door MGH » 12 dec 2013 22:17

Die aantrekbanden zijn heel lang inderdaad. De Tula, waar Moederhart mee vergeleek, heeft daar van die dingetjes voor waarmee je weer op kan draaien, zodat ze niet vrij rondzwieren.
Dl S, 22-05-2013

Gebruikersavatar

MGH

Berichten: 824
Lid geworden op: 17 jun 2013 12:53
Hobbies: Geocachen

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door MGH » 16 dec 2013 11:18

De beloofde foto's nog even: http://www.mijnalbum.nl/Album=3JMDHLUW" onclick="window.open(this.href);return false;
Dl S, 22-05-2013

Gebruikersavatar

barbamama

Berichten: 16851
Lid geworden op: 20 jun 2010 19:01
Hobbies: Veel

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door barbamama » 17 dec 2013 14:08

ZL4 zit nu op mijn buik en met de banden kruislings over mijn rug, valt het nog mee met de lengte van de aantrekbanden. Ik ga het wel jammer vinden denk ik dat ie deze week weer verder moet.

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 18 dec 2013 21:55

MGH schreef:De beloofde foto's nog even: http://www.mijnalbum.nl/Album=3JMDHLUW" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank je wel!
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 18 dec 2013 21:56

barbamama schreef:ZL4 zit nu op mijn buik en met de banden kruislings over mijn rug, valt het nog mee met de lengte van de aantrekbanden. Ik ga het wel jammer vinden denk ik dat ie deze week weer verder moet.
Dat is een [thumbright] voor de drager ;)
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers


Tamara

Berichten: 7965
Lid geworden op: 21 jul 2009 16:58
Hobbies: Forummen!
Locatie: Heiloo ********* Verkoper van wasbare luiers
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Tamara » 02 jan 2014 08:20

Ik had nog foto's. Omdat hij lang niet tot zijn nek zat wurmde hij vrij vlot zijn armen eruit. Hij vond het geweldig haha. Heb hierdoor wel geleerd dat als ik hem wil dragen als hij wakker is dat zijn armen eruit moeten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding







Sent from my iPhone using Tapatalk
Laatst gewijzigd door Tamara op 02 jan 2014 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
Babybum.nl Wasbare luiers & Co NatureBabies.nl Een compleet assortiment voor jou en je baby.

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 02 jan 2014 08:41

Tamara schreef:Ik had nog foto's. Omdat hij lang niet tot zijn nek zat wurmde hij vrij vlot zijn armen eruit. Hij vond het geweldig haha. Heb hierdoor wel geleerd dat als ik hem wil dragen als hij wakker is dat zijn armen eruit moeten.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Thanks!

Wat issie al groot! [eeks]
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Plaats reactie