Action Baby Carrier op reis!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Lonne84

Berichten: 1630
Lid geworden op: 25 mei 2012 10:29
Hobbies: yoga, zingen, eten, buitenzijn

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Lonne84 » 24 okt 2013 17:43

Vievster, stuur je me je adres? Ons verhaal met foto's volgt! Gisteren twee uur gewandeld, al iets positiever :)
Mama van zl1 (sep 2012), *(sep 2014) en zl2 (okt 2015)

Gebruikersavatar

Lonne84

Berichten: 1630
Lid geworden op: 25 mei 2012 10:29
Hobbies: yoga, zingen, eten, buitenzijn

Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Lonne84 » 25 okt 2013 14:09

Daar zijn we opnieuw, de uiltjes zijn inmiddels onderweg naar de volgende.
Hier nog wat meer ervaringen! Nu zl en ik wat minder dikke kleren aan hadden, kon hij met zijn armen wel onder de banden. Dat scheelde veel! Het zat een stuk steviger.
Toch vond ik dat hij relatief veel ruimte had (in vergelijking met manduca dan) waardoor hij soms wat heen en weer wiebelde. Het rugpand is ook net wat korter, dus minder steun in rug/nekje. Bij het slapen hebben we het kapje daarvoor wel gebruikt, maar mss niet op de juiste manier.
Hij zat nu wel beter naar beneden!

Het nadeel vind ik dat je de grote banden maar op 1 plek kunt verstellen. Je trekt het aan de onderkant aan, waardoor er toch wat ruimte blijft bovenaan.
Bij vl (die een stuk breder is) leek het of hij niet zo goed een zitje kon maken, ook als we zijn voetjes wat omhoog duwden in m-vorm, zakte zl later en hing hij meer.

Al met al vind ik de print heel leuk, denk ik dat het een goed (mogelijk goedkoper?) alternatief is voor de bekendere ssc's, maar zijn er ook wat nadelen.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel! Leuk dat we mee mochten doen!
Hier nog een rits foto's!AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Mama van zl1 (sep 2012), *(sep 2014) en zl2 (okt 2015)

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 25 okt 2013 19:36

Dank je wel!
Als ik deze foto's zo zie, vind ik de drager wat te klein voor 'm. Welke kledingmaat heeft hij?
Dank je wel voor je deelname!
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Lonne84

Berichten: 1630
Lid geworden op: 25 mei 2012 10:29
Hobbies: yoga, zingen, eten, buitenzijn

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Lonne84 » 25 okt 2013 20:04

Hij heeft maatje 80. Je schreef in de OT natuurlijk ook al dat ie eigenlijk niet voor dreumesen was :) ik denk dat ie voor een kleinere baby idd beter past. *slik, wat wordt ie groot....*
Mama van zl1 (sep 2012), *(sep 2014) en zl2 (okt 2015)

Gebruikersavatar

vievster

Berichten: 1438
Lid geworden op: 25 jun 2011 09:36
Hobbies: Hardlopen, koken, handmade.
Locatie: Uden, Noord Brabant

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door vievster » 26 okt 2013 22:44

Hij is er. Meteen geprobeerd. Morgen ff foto's posten. Voelde prima aan.

Sent from my HTC Desire C using Tapatalk
Mama van Jul@ 24-06-2010 en Len@ 11-9-2012

Podeagi uit Vietnam, DIY Mei Tai, Storch Anna 6, Beco Butterfly, DIY sling, Girasol Amitola FS 6.

Gebruikersavatar

vievster

Berichten: 1438
Lid geworden op: 25 jun 2011 09:36
Hobbies: Hardlopen, koken, handmade.
Locatie: Uden, Noord Brabant

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door vievster » 28 okt 2013 21:02

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn zelfgemaakte foto's van toen de ABC net binnenkwam. Ik denk dat dl precies past, ze heeft mt 74 kleding. Gewicht weet ik niet...

Hij zat lekker. Itt onze Beco. Maar dat weet ik pas als ml ermee gedragen heeft omdat die de Beco echt vreselijk vindt. Maar ik denk dat het slimmer is om de toddler versie aan te schaffen als ik hem langer zou willen gebruiken of niet? Wat is eigenlijk nou het grote verschil met bv manduca enzo?
Mama van Jul@ 24-06-2010 en Len@ 11-9-2012

Podeagi uit Vietnam, DIY Mei Tai, Storch Anna 6, Beco Butterfly, DIY sling, Girasol Amitola FS 6.

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 29 okt 2013 22:41

Er is wel een flink verschil in maat met de toddler, maar als ze nu precies past, is de toddler tzt wel beter op z'n plaats.
Het verschil met eigenlijk alle (slag om de arm ;)) andere ergonomische dragers is hoe ze in elkaar gezet zijn.
Daarbij heeft ABC weinig verstelmogelijkheden - redelijk simpel gehouden.
Dit werkt niet voor iedereen goed, maar veelal wordt deze drager goed ontvangen (zowel baby als toddler versie).

Een kijkje 'in' de drager:
http://www.actionbabycarriers.com/produ ... e-carrier/" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

vievster

Berichten: 1438
Lid geworden op: 25 jun 2011 09:36
Hobbies: Hardlopen, koken, handmade.
Locatie: Uden, Noord Brabant

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door vievster » 30 okt 2013 20:25

Ik zag dat ie tot 18 kilo is. Mn dl1 van 3,5 kan er dan nog ruim in. Die weegt denk ik 13 kilo. Ik heb t niet geprobeerd, maar kan t wel? Dan kan ik kijken of t deze moet zijn. Dl2 is ook geen grote. Ze is nu bijna 14 mnd en 8 kilo. Die kan nog ff mee toch? Hij zit wel echt fijn. Ml heeft nog geen tijd gehad om m te proberen. Komt nog.

Sent from my HTC Desire C using Tapatalk
Laatst gewijzigd door vievster op 30 okt 2013 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Mama van Jul@ 24-06-2010 en Len@ 11-9-2012

Podeagi uit Vietnam, DIY Mei Tai, Storch Anna 6, Beco Butterfly, DIY sling, Girasol Amitola FS 6.

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 30 okt 2013 21:33

Proberen is geen probleem hoor, de drager kan het hebben. :)
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

vievster

Berichten: 1438
Lid geworden op: 25 jun 2011 09:36
Hobbies: Hardlopen, koken, handmade.
Locatie: Uden, Noord Brabant

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door vievster » 03 nov 2013 19:20

Oooh schaam schaam.....vergeten door te sturen.....net sleutel van ons nieuwe huis gekregen en ik ben werkelijk alle afspraken vergeten. Waar moet die drager heen?

Sent from my HTC Desire C using Tapatalk
Mama van Jul@ 24-06-2010 en Len@ 11-9-2012

Podeagi uit Vietnam, DIY Mei Tai, Storch Anna 6, Beco Butterfly, DIY sling, Girasol Amitola FS 6.

Gebruikersavatar

vievster

Berichten: 1438
Lid geworden op: 25 jun 2011 09:36
Hobbies: Hardlopen, koken, handmade.
Locatie: Uden, Noord Brabant

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door vievster » 06 nov 2013 06:39

Op de post naar de volgende! T was n fijne drager, ik heb door de verbouwing te weinig kunnen testen. Bedankt iig!

Sent from my HTC Desire C using Tapatalk
Mama van Jul@ 24-06-2010 en Len@ 11-9-2012

Podeagi uit Vietnam, DIY Mei Tai, Storch Anna 6, Beco Butterfly, DIY sling, Girasol Amitola FS 6.

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 06 nov 2013 09:55

[sorry] voor mijn late (of eigenlijk geen) reactie; ik heb een paar drukke dagen achter de rug en het schoot er tussen door!
Jammer dat je niet veel hebt kunnen proberen, wel fijn dat je het volgende adres hebt kunnen achterhalen. ;)

Dank je wel voor je deelname!
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Luppy

Berichten: 854
Lid geworden op: 31 dec 2008 15:48
Hobbies: reizen, lezen, zwemmen

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Luppy » 08 nov 2013 14:48

Er zijn hier net een paar uiltjes naar binnen komen vliegen. Nu nog even wachten tot het draagobject wakker wordt, en dan ga ik gelijk testen. Hij ziet er in elk geval erg leuk uit.
Mama van 3 jongens uit 2006, 2009 en 2013

Doeken: Amazonas Laguna, Hoppediz Dublin Ringsling, Manduca en Tula Chloe

Gebruikersavatar

Luppy

Berichten: 854
Lid geworden op: 31 dec 2008 15:48
Hobbies: reizen, lezen, zwemmen

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Luppy » 09 nov 2013 21:01

Vandaag hebben we de ABC voor het eerst echt geprobeerd, in Plaswijkpark. Geen foto's, want buiten zat hij onder mijn draagjas en binnen was babyzoon er direct uit om lekker te spelen en rond te kruipen.
Onze baby is overigens 10 maanden, ca 9,5 kilo en ik heb geen idee hoe groot, iets van 71/72 cm schat ik, kledingmaat 74.

Ik vergelijk hem het makkelijkst met de Manduca. We hebben ook een Boba, maar die heb ik al niet meer gebruikt sinds 2 jaar of zo, omdat hij meer voor iets grotere kinderen is.

Vergeleken met de Manduca vind ik de heupband lekkerder zitten. Verder vond ik het wat lastiger om zoon er zelf goed in te krijgen op mijn rug, hij bleef een beetje hangen op het onderste stuk van het rugpand. Na wat acrobatische toeren zakte hij wel dieper en toen zat hij er heerlijk in. De schouderbanden vind ik bij rugdragen lekker zitten, ze zijn wat zachter dan die van de Manduca. Bij buikdragen (gisteren heel even geprobeerd) vind ik ze snijden. Bij de Manduca heb ik dat ook en dan doe ik vaak de banden kruislings over mijn rug, dat zit beter. Hier uiteraard ook geprobeerd, maar echt lekker werd het niet, want toen zat het al gauw weer te strak in mijn hals. Bij de Manduca kun je bovenaan het voorpand ook nog 2 riempjes losser en vaster stellen en dat kan de ABC niet.
Met dit weer was het wel lekker dat we dat losse flapje bovenaan de rug een beetje omhoog konden zetten, zodat hij wat meer beschut was in de nek.

En ik vind hem gewoon echt ontzettend leuk, met die print. Ik hoop dat ik van de week nog een paar keer de kans heb op hem zonder draagjas te dragen, zodat iedereen kan zien wat een leuke drager het is. Al was manlief wel erg opgelucht toen hij hoorde dat dit alleen maar een logeetje is, terwijl hij dacht dat ik weer eens een uitspatting had begaan, haha.
Mama van 3 jongens uit 2006, 2009 en 2013

Doeken: Amazonas Laguna, Hoppediz Dublin Ringsling, Manduca en Tula Chloe

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 09 nov 2013 21:48

[lol]

Dank je wel, veel plezier nog van de week, met de ABC.
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Plaats reactie