Action Baby Carrier op reis!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 27 sep 2013 16:19

vievster schreef:Wil je mij er ook bij zetten? Ik dacht dat ik er al bij stond....

Verstuurd van mijn HTC Desire C met Tapatalk
Sorry, ik heb je ertussen gezet!
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers


MamaVanMike

Berichten: 244
Lid geworden op: 13 dec 2012 13:52
Hobbies: Kunst

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door MamaVanMike » 29 sep 2013 22:45

Hij is prachtig! Bij het omdoen mis ik wel meteen een safety aan de heupgesp. Er zitten niet veel verstelmogelijkheden aan. Wel makkelijk :) maar niet handig, blijkt.
Afbeelding
Hier zie je Mike op mijn rug gedragen. Hij hangt lekker, zoals gewoonlijk een arm eruit. Omdat het rugpand van deze draagzak hoger is dan ik gewend ben, zit dat niet lekker, het trekt als dat armpje eruit hangt.
De rugbanden zijn aan de zijkant bevestigd ipv aan de bovenkant. Afbeelding
Daardoor zitten ze aan beide kanten ongeveer 10 cm wijder. Dit geeft me het gevoel dat ze van mijn schouders zakken. Dat kan niet door het klikje voor, maar het voelt erg los.
Het rugpand heeft zo ook meer ruimte, een beweeglijk kind als Mike maakt daar gelijk gebruik van. Hij greep mijn oorbel en trok hem los. Dat is nog niet eerder gebeurd bij rugdragen, dat hij zover kon grijpen...
Afbeelding
Maar het kan natuurlijk toeval zijn!

Conclusie: ik had m zo gekocht op grond van zijn uiterlijk. Maar hij is groot voor me en nauwelijks af te stellen. Ik moet zeggen dat ik maar 1.60 ben, dus best klein. Een dame van 1.80 zal hem veel beter passen denk ik. Ik heb me nooit beseft dat er maten in draagzakken zijn :) Dit was een leuke test. Dank je dat ik hem mocht proberen.


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Mama van Mike (19-10-2012), Lizzy (2008) en Daisy (2006)
Ik draag met een Manduca maar nu even niet want mijn schouder is gebroken. Papa draagt met de Ergo.


Marla

Berichten: 1461
Lid geworden op: 12 apr 2011 12:59
Hobbies: Koken, duiken, bordspellen
Locatie: Amsterdam

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Marla » 30 sep 2013 15:41

Oh, in dat geval kan ik me beter weer afmelden, ik ben namelijk nog kleiner dus dan zal hij bij mij al helemaal niet goed zitten. Jammer, maar haal mij dus maar van de lijst!
DL okt 2011 & ZL okt 2014

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 30 sep 2013 17:33

MamaVanMike schreef:Hij is prachtig! Bij het omdoen mis ik wel meteen een safety aan de heupgesp. Er zitten niet veel verstelmogelijkheden aan. Wel makkelijk :) maar niet handig, blijkt.
http://img.tapatalk.com/d/13/09/30/9y5era4y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier zie je Mike op mijn rug gedragen. Hij hangt lekker, zoals gewoonlijk een arm eruit. Omdat het rugpand van deze draagzak hoger is dan ik gewend ben, zit dat niet lekker, het trekt als dat armpje eruit hangt.
De rugbanden zijn aan de zijkant bevestigd ipv aan de bovenkant. Afbeelding
Daardoor zitten ze aan beide kanten ongeveer 10 cm wijder. Dit geeft me het gevoel dat ze van mijn schouders zakken. Dat kan niet door het klikje voor, maar het voelt erg los.
Het rugpand heeft zo ook meer ruimte, een beweeglijk kind als Mike maakt daar gelijk gebruik van. Hij greep mijn oorbel en trok hem los. Dat is nog niet eerder gebeurd bij rugdragen, dat hij zover kon grijpen...
http://img.tapatalk.com/d/13/09/30/a5e8y9yp.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar het kan natuurlijk toeval zijn!

Conclusie: ik had m zo gekocht op grond van zijn uiterlijk. Maar hij is groot voor me en nauwelijks af te stellen. Ik moet zeggen dat ik maar 1.60 ben, dus best klein. Een dame van 1.80 zal hem veel beter passen denk ik. Ik heb me nooit beseft dat er maten in draagzakken zijn :) Dit was een leuke test. Dank je dat ik hem mocht proberen.


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Ja, als het rugpand hoger is en het eigenlijk tot aan de nek zou komen, hij met z'n arm eruit zit dan is dat inderdaad niet lekker. Ik kan me niet voorstellen dat het verschil maakt over losser/vaster zitten vwb de oorbel; als hij z'n arm bij welke andere drager ook, ook erbuiten draagt kan hij (mits even hoog "geknoopt") bij je oren/oorbel. [lol]

Had je de banden op z'n strakst?
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 30 sep 2013 17:34

Marla schreef:Oh, in dat geval kan ik me beter weer afmelden, ik ben namelijk nog kleiner dus dan zal hij bij mij al helemaal niet goed zitten. Jammer, maar haal mij dus maar van de lijst!
Ik heb je van de lijst gehaald, jammer!
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers


MamaVanMike

Berichten: 244
Lid geworden op: 13 dec 2012 13:52
Hobbies: Kunst

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door MamaVanMike » 30 sep 2013 20:54

[quote="wic"

Ja, als het rugpand hoger is en het eigenlijk tot aan de nek zou komen, hij met z'n arm eruit zit dan is dat inderdaad niet lekker. Ik kan me niet voorstellen dat het verschil maakt over losser/vaster zitten vwb de oorbel; als hij z'n arm bij welke andere drager ook, ook erbuiten draagt kan hij (mits even hoog "geknoopt") bij je oren/oorbel. [lol]

Had je de banden op z'n strakst?[/quote]

Ja, ik had de banden zo strak als comfortabel was aangespannen. Ik check het grijpen morgen nog met de manduca.
Mama van Mike (19-10-2012), Lizzy (2008) en Daisy (2006)
Ik draag met een Manduca maar nu even niet want mijn schouder is gebroken. Papa draagt met de Ergo.

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 30 sep 2013 21:34

Bedankt voor het uitproberen en je bijdrage! [smile]
Duidelijk dus, dat voor kleine/slanke mensen hij niet zo geschikt is.
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Jola

Berichten: 2078
Lid geworden op: 16 sep 2012 22:29
Hobbies: Social networking, film kijken

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Jola » 01 okt 2013 13:48

Hij is hier binnengekomen vandaag!

Dl ligt nu slaperig op m'n rug zal zo even een foto proberen te maken.
Ik snap wat er in het vorige verhaal met los wordt bedoeld.

Ik draag meestal best wel strak en hier komt er meer druk op de achterkant van dl.
Nu gebruik ik als vergelijkingsmateriaal de Tula..naar mijn zin kan de ABC niet strak genoeg?

Maar dat is de eerste indruk.. ik test lekker verder [cheesygrin]
Afbeelding
True strength is not measured when you are at your strongest but when you are at your weakest

Gebruikersavatar

Lot

Berichten: 4393
Lid geworden op: 31 okt 2011 12:58
Hobbies: wandelen, lezen, en koken
Locatie: Noord-Holland

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Lot » 01 okt 2013 14:18

Hoewel ik klein en slank ben wil ik toch wel meedoen ....zl2 is 4 maanden oud. De emeibaby bevalt ons niet zo dus op zoek naar wat anders.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar

Jola

Berichten: 2078
Lid geworden op: 16 sep 2012 22:29
Hobbies: Social networking, film kijken

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Jola » 01 okt 2013 18:07

Hier een eerste impressie met slapende dl.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Doordat ie ruimer is heeft m'n dl meer bewegingsvrijheid voor d'r armen dat vind ik een voordeel als ze d'r armpjes binnenboord heeft.
Bij de Tula heeft ze dat niet maar dan zit ze met haar armen er bovenuit, dat gaat met de ABC ook prima trouwens het zit niet krap in d'r oksels als ze haar armen eruit heeft aan de bovenkant.

Maar ik zou 'm dus wel strakker willen hebben dit lukt me niet zonder dl d'r houding te veranderen.
Verder een fijne drager al tot nu toe [smile]
Afbeelding
True strength is not measured when you are at your strongest but when you are at your weakest

Gebruikersavatar

Jola

Berichten: 2078
Lid geworden op: 16 sep 2012 22:29
Hobbies: Social networking, film kijken

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Jola » 06 okt 2013 22:48

Mag ik het volgende adres alvast?

M'n mening blijft hetzelfde, een fijne drager met wat kleine aandachtspuntjes.
Veel ruimte wat ik wel weer fijn vind als de armpjes binnenboord zitten, de schouderbanden mogen iets steviger dat voelt voor mij prettiger.

Ik heb er veel plezier van gehad, bedankt voor het testen!
Afbeelding
True strength is not measured when you are at your strongest but when you are at your weakest

Gebruikersavatar

Jola

Berichten: 2078
Lid geworden op: 16 sep 2012 22:29
Hobbies: Social networking, film kijken

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Jola » 07 okt 2013 12:05

Ik heb nog geen volgend adres Nellie3?
Afbeelding
True strength is not measured when you are at your strongest but when you are at your weakest

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 07 okt 2013 22:27

Sorry, even gemist.
Ik heb een pbtje gedaan, heb het adres zo even niet paraat (ik en mijn pm-box zijn geen vriendjes [rolleyes] )

Bedankt voor je review!
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Jola

Berichten: 2078
Lid geworden op: 16 sep 2012 22:29
Hobbies: Social networking, film kijken

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Jola » 07 okt 2013 22:36

Ik had zowel hier een bericht gedaan als pb dus heb d'r adres al [smile]
Afbeelding
True strength is not measured when you are at your strongest but when you are at your weakest

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 07 okt 2013 22:44

Jola schreef:Ik had zowel hier een bericht gedaan als pb dus heb d'r adres al [smile]
[mrgreen]
Heel goed
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Plaats reactie