Action Baby Carrier op reis!

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Action Baby Carrier op reis!

Ongelezen bericht door Wic » 31 aug 2013 22:49

Na zijn broer de toddler drager, is nu de baby variant aan de beurt!

De Action Baby Carrier is geschikt vanaf ca 3,5 kg/leeftijd van 2 maanden. Althans, volgens de gebruiksaanwijzing.
Daar ik zelf geen newborn of überhaupt baby meer heb, kan ik de startleeftijd moeilijk testen.
Daar heb ik dus jullie voor nodig!

De Toddler variant van deze drager wordt over het algemeen genomen als (zeer) positief ervaren. De babydrager is eenzelfde drager, maar dan kleiner - het kan haast niet anders dan dat de reviews voor deze drager in dezelfde lijn zullen liggen ;)

Je zult begrijpen; ik heb testers/reizigers nodig die enige ervaring hebben met dragen/het gebruik van een ergonomische drager. Ik wil uiteraard dat de testkindjes op juiste wijze en verantwoord gedragen worden. Dit houdt niet in dat ik geen vertrouwen heb in onervaren draagsters of dit product ;) maar ik kies graag voor zeker.

Reislijst:
1. MamaVanMike
2. Jola
3. nellie3
4. Lonne84
5. vievster
6. Luppy
7. Lot
8. Tamara
9. MGH
10. barbamama


Voorwaarden voor de reis :
- Je hebt meer dan 150 posts, of bent minimaal 6 maanden lid en hebt minstens 100 posts;
- Je bent een "ervaren draagster" : je hebt draagervaring met een SSC of aanverwant en weet hoe je kindje goed (ondersteund) zit in een drager.
- De drager is geschikt vanaf ca 3,5kg, officieel tot ca 18 kilo. De afmeting van het pand in de breedte is ca 34 cm - dit is duidelijk voor kleinere kindjes en niet voor dreumessen. Als je graag wilt testen, prima maar houdt er dan rekening mee dat het pand van de drager niet breed genoeg zal zijn. (ter vergelijking : een Wompat Baby is ca 38cm breed)
- De drager mag 1 week bij je blijven. Ontvang je op woensdag, dan verzend je ook weer op woensdag.
- In dit reisdraadje schrijf je je ervaring/mening, mét foto!
- Verzenden gaat met PostNL pakketpost. Het T&T nummer geef je bij verzending door aan de ontvanger en aan mij;
-Verzenden is voor risico verzender; je bent aansprakelijk voor de drager tot deze op de volgende tijdelijke plek van bestemming is;
- Als de drager zoekraakt of beschadigt, zorg je voor vergoeding van de aankoopwaarde. Dit geldt dus vanaf het moment dat je de drager ontvangen hebt tot de volgende deelnemer de drager ontvangen heeft;
- Bij ontvangst controleer je eerst de drager. Bij beschadigingen/vlekken meld je die diezelfde dag aan mij. Krijg ik geen bericht dan ga ik ervan uit dat je de drager in goede orde ontvangen hebt;
- Bij aanmelding/inschrijving voor de reis, ga je akkoord met bovenstaande voorwaarden.

Iemand die nog durft na dit verhaal? [cool]
Laatst gewijzigd door Wic op 22 okt 2013 19:22, 9 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers


Corrien

Berichten: 127
Lid geworden op: 29 mei 2012 08:42
Hobbies: Mijn kinderen

Re: Action Baby Carrier op reis?

Ongelezen bericht door Corrien » 01 sep 2013 08:05

Ik heb de drager even opgezocht, kende hen niet. Lijkt me een mooie/fijne drager, maar heb helaas te weinig posts.

Gebruikersavatar

barbamama

Berichten: 16851
Lid geworden op: 20 jun 2010 19:01
Hobbies: Veel

Re: Action Baby Carrier op reis?

Ongelezen bericht door barbamama » 01 sep 2013 08:44

Ik durf nog wel hoor. Vond de Toddler een fijne drager (zo jammer dat ik de gemaakte foto's niet meer kon vinden) maar momenteel draag ik nog binnenbuiks dus voor dat dit kindje in de ABC past is de reis misschien al voorbij.


MamaVanMike

Berichten: 244
Lid geworden op: 13 dec 2012 13:52
Hobbies: Kunst

Re: Action Baby Carrier op reis?

Ongelezen bericht door MamaVanMike » 01 sep 2013 10:12

Ik draag vooral op mijn rug, mijn zl is nu 10 mnd en ruim 10 kg, geldt dat nog als baby?
Mama van Mike (19-10-2012), Lizzy (2008) en Daisy (2006)
Ik draag met een Manduca maar nu even niet want mijn schouder is gebroken. Papa draagt met de Ergo.


Pickle

Berichten: 9391
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:48
Hobbies: :)

Re: Action Baby Carrier op reis?

Ongelezen bericht door Pickle » 01 sep 2013 10:20

Hier paste de ABC vanaf een maand of 4. Voor die tijd kun je je kind met beentjes binnenboord erin doen, maar of dat nou aan te raden is? Rond de 1,5 zijn we overgegaan op de Toddler variant. Maar goed, dat is allemaal natuurlijk ook kind-afhankelijk [biggrin] .

Gebruikersavatar

Jola

Berichten: 2078
Lid geworden op: 16 sep 2012 22:29
Hobbies: Social networking, film kijken

Re: Action Baby Carrier op reis?

Ongelezen bericht door Jola » 01 sep 2013 13:17

Ik zou het graag proberen al moet ik wel zeggen dat ik het eng vind na de ''kwijt in de post verhalen'' te hebben gelezen [redface]

Mijn dl is 15 maanden en 10kg en draag ik op de rug sinds een tijdje.
Afbeelding
True strength is not measured when you are at your strongest but when you are at your weakest

Gebruikersavatar

nellie3

Berichten: 2631
Lid geworden op: 07 jun 2012 18:59
Hobbies: dieren, koken, reizen
Locatie: Dordrecht

Re: Action Baby Carrier op reis?

Ongelezen bericht door nellie3 » 01 sep 2013 15:05

Ik wil ook wel meedoen als mijn zoontje nog onder de baby's geschaard kan worden. Hij is 1 jaar en hij weegt net nog geen 10 kg.
Mama van Jari 10.8.2012 en Rozemarijn 29.4.2015

Gebruikersavatar

Lonne84

Berichten: 1630
Lid geworden op: 25 mei 2012 10:29
Hobbies: yoga, zingen, eten, buitenzijn

Re: Action Baby Carrier op reis?

Ongelezen bericht door Lonne84 » 04 sep 2013 13:49

Verwacht je dat de carrier al te klein is voor een zl van 11 kg die ik op de rug draag?
Mama van zl1 (sep 2012), *(sep 2014) en zl2 (okt 2015)

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis?

Ongelezen bericht door Wic » 04 sep 2013 15:37

Lonne84 schreef:Verwacht je dat de carrier al te klein is voor een zl van 11 kg die ik op de rug draag?
Wat is zijn kledingmaat/lengte? Draag je al met een drager, of alleen met doeken?
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis?

Ongelezen bericht door Wic » 04 sep 2013 15:38

barbamama schreef:Ik durf nog wel hoor. Vond de Toddler een fijne drager (zo jammer dat ik de gemaakte foto's niet meer kon vinden) maar momenteel draag ik nog binnenbuiks dus voor dat dit kindje in de ABC past is de reis misschien al voorbij.
Even denken ..wanneer ben je uitgerekend?
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Lonne84

Berichten: 1630
Lid geworden op: 25 mei 2012 10:29
Hobbies: yoga, zingen, eten, buitenzijn

Re: Action Baby Carrier op reis?

Ongelezen bericht door Lonne84 » 04 sep 2013 16:18

Wic schreef:
Lonne84 schreef:Verwacht je dat de carrier al te klein is voor een zl van 11 kg die ik op de rug draag?
Wat is zijn kledingmaat/lengte? Draag je al met een drager, of alleen met doeken?
Maat 74/80. Ik draag bijna altijd met manduca maar ben nu ook rugknopen aan het oefenen.
Mama van zl1 (sep 2012), *(sep 2014) en zl2 (okt 2015)

Gebruikersavatar

Topic starter
Wic

Berichten: 7228
Lid geworden op: 19 mei 2009 21:12
Hobbies: geen tiet veur ;-)
tag: Stampvoetend Piepkuiken: IK WIL KNALROZE!!
Locatie: ***Gecertificeerd draagdoekconsulente omgeving Harderwijk*** ******Draagdoekverkoper******
Contacteer:

Re: Action Baby Carrier op reis?

Ongelezen bericht door Wic » 04 sep 2013 16:20

De manduca is bijna van gelijke breedte als de Action Baby Carrier.
Zeg maar hoor, of je mee wilt doen?
Afbeelding Afbeelding
www.Ooiebeest.nl - Voor Draagconsulten, Workshops, Draagdoeken & Ergonomische Dragers

Gebruikersavatar

Lonne84

Berichten: 1630
Lid geworden op: 25 mei 2012 10:29
Hobbies: yoga, zingen, eten, buitenzijn

Re: Action Baby Carrier op reis?

Ongelezen bericht door Lonne84 » 04 sep 2013 16:52

Zet mij maar op de lijst! :)
Mama van zl1 (sep 2012), *(sep 2014) en zl2 (okt 2015)

Gebruikersavatar

barbamama

Berichten: 16851
Lid geworden op: 20 jun 2010 19:01
Hobbies: Veel

Re: Action Baby Carrier op reis?

Ongelezen bericht door barbamama » 04 sep 2013 16:59

Wic schreef:
barbamama schreef:Ik durf nog wel hoor. Vond de Toddler een fijne drager (zo jammer dat ik de gemaakte foto's niet meer kon vinden) maar momenteel draag ik nog binnenbuiks dus voor dat dit kindje in de ABC past is de reis misschien al voorbij.
Even denken ..wanneer ben je uitgerekend?

week of 6 nog, nouja ongeveer dan ;)

Gebruikersavatar

ikkeislaura

Berichten: 4035
Lid geworden op: 23 sep 2010 12:08
Hobbies: Mama zijn, zingen, lezen.
Locatie: Vroomshoop

Re: Action Baby Carrier op reis?

Ongelezen bericht door ikkeislaura » 05 sep 2013 14:30

Hier ook nog een prille bib, maar mocht het een lange reis worden sluit ik graag op aan.. Ik maak wel grote baby's (4kg en 4,5 kg) tot nu toe ;)
Trotse mama van drie boefjes en het zusje [mrgreen]

Plaats reactie