Bambinex meegroei-overbroekje! Er mogen nog testers bij...

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

BeeMee

Berichten: 5324
Lid geworden op: 24 apr 2012 00:38
Hobbies: Sport, haken, lezen
Locatie: Eindhoven

Re: Bambinex meegroei-overbroekje! Er mogen nog testers bij...

Ongelezen bericht door BeeMee » 15 mar 2014 00:13

Sjonge, post verdwenen [confused], nieuwe poging dan maar...

Ik heb vandaag het broekje weer doorgestuurd. Met mijn dement zwangere hoofd ben ik vergeten om foto's te maken. Sorry sorry... Ik heb er 10 keer aan gedacht maar ben het ook 10 keer vergeten.

Wel was ik zeer te spreken over het broekje. Makkelijk aan te trekken, zie er comfortabel uit, geen gekke afdrukken in zl's huid. Normaal gebruik ik totswraps; die werken ook prima maar moet ik wel iets zorgvuldiger aantrekken om netjes aan te laten sluiten en geen vervelende afdrukken te krijgen.

Ik heb het broekje overdag over een oude lekkende tutto gebruikt en s nachts over een bamboozle. Ging allebei goed. Fijn broekje hoor!

Ik heb ook een paar luiers die nog wat hoger zitten dan de bamboozles, daarbij moest ik wel iets meer mijn best doen om het broekje er goed overheen te laten vallen maar was nog steeds goed werkbaar.

Hopelijk heb je iets aan mijn verhaal, nogmaals sorry van de foto's. Misschien goed om te weten dat zl 19 maanden is, vrij lang, opzich een bol buikje maar niet bijzonder veel spek. Als je wilt kan ik nog een fotootje maken van hem in bamboozle ofzo, maar ik denk niet dat je daar heel veel mee opschiet toch?
M ica h 24/7/2012 – S aa r 4/8/2014
Persoonlijk blog: http://www.meijne.eu

Gebruikersavatar

Hazy

Berichten: 241
Lid geworden op: 02 jan 2014 13:59
Hobbies: koken, crea bezig, familie
Locatie: Friesland

Re: Bambinex meegroei-overbroekje! Er mogen nog testers bij...

Ongelezen bericht door Hazy » 15 mar 2014 14:57

Hij is binnen!! :D we gaan hem bij de volgende luier verschoning om doen, ziet er goed uit!
En hij ruikt lekker! haha.
Moeder van 2 zonen Okt '13, en Sept '15. Draag soms. Knuffel veel. Ook ben ik consulente van wasbare luiers in Friesland.

Gebruikersavatar

barbamama

Berichten: 16851
Lid geworden op: 20 jun 2010 19:01
Hobbies: Veel

Re: Bambinex meegroei-overbroekje! Er mogen nog testers bij...

Ongelezen bericht door barbamama » 15 mar 2014 15:02

heb je nog een nlse tester nodig? ik heb een maatje 6mnd en 3.5 jaar in huis

Gebruikersavatar

Hazy

Berichten: 241
Lid geworden op: 02 jan 2014 13:59
Hobbies: koken, crea bezig, familie
Locatie: Friesland

Re: Bambinex meegroei-overbroekje! Er mogen nog testers bij...

Ongelezen bericht door Hazy » 17 mar 2014 13:08

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pasvorm is goed, Baby 5,5 mnd en 8,5 kg. Ik vind het een erg mooi broekje! Klitteband is mijn favoriet, maar door de drukknopen ook goed op maat te maken.
Luier er onder is een Bamboozlestretch maar bij de Lolipop Bamboe zit hij precies zo.
De eerste keer direct in de nacht, ging prima! Bij de rand bij de buik enige nattigheid doordat ik hem niet hoog genoeg (strak genoeg) dicht had gedaan. Daarna wel even te drogen gelegd. Het randje bij de lies (op foto vooraanzicht bij vinger baby) is een risico puntje.
Vandaag wel enige lekkage ik denk doordat de romper erg strak zat. Dit had ik anders dus ook gehad.
Prachtig overbroekje, ik test deze week nog even, en vul daarna mijn bevindingen nog even aan.
Eerste indruk maakt me erg enthousiast en lijkt me een aanwinst voor de uitzet.

Groetjes!
Moeder van 2 zonen Okt '13, en Sept '15. Draag soms. Knuffel veel. Ook ben ik consulente van wasbare luiers in Friesland.

Gebruikersavatar

Hazy

Berichten: 241
Lid geworden op: 02 jan 2014 13:59
Hobbies: koken, crea bezig, familie
Locatie: Friesland

Re: Bambinex meegroei-overbroekje! Er mogen nog testers bij...

Ongelezen bericht door Hazy » 26 mar 2014 12:32

Is hij al aangekomen bij Barbamama?

Mijn ervaring is hetzelfde gebleven als hierboven. Prima!
Wel voelde het soms wat klammig, heb ik met de totswrap niet maar wel het overbroekje van lolipop wel. Dus dit is niet erg.

Hopelijk heb je wat aan deze reis ervaring!
Moeder van 2 zonen Okt '13, en Sept '15. Draag soms. Knuffel veel. Ook ben ik consulente van wasbare luiers in Friesland.

Gebruikersavatar

barbamama

Berichten: 16851
Lid geworden op: 20 jun 2010 19:01
Hobbies: Veel

Re: Bambinex meegroei-overbroekje! Er mogen nog testers bij...

Ongelezen bericht door barbamama » 27 mar 2014 12:35

Zeker is hij aangekomen :)

Tot nu toe positief, lekker soepel, bij ZL4 van 6 mnd nog royaal, bij ZL2 van 3.10 nog niet getest, zijn luiers verwacht ik vandaag maar hij wilde hem niet testen met een lollipop met extra inlegger van ZL2 ;) Overigens nog maar 1 dag getest want de luiers zijn nog niet droog nu ;)

Naar wie mag ik hem doorsturen dit weekend of gaat ie terug naar huis?

Gebruikersavatar

Topic starter
Mama i

Berichten: 1203
Lid geworden op: 09 aug 2010 21:14
Hobbies: op stap met de kids, zeilen
Locatie: Belgisch Limburg *** draagconsulente *** verkoper ***
Contacteer:

Re: Bambinex meegroei-overbroekje! Er mogen nog testers bij...

Ongelezen bericht door Mama i » 28 mar 2014 23:56

Bedankt voor je foto's!

Hij mag naar mij Barbamama, dan kan hij verder naar Naja... (ik pm mijn adres)
Ilse - Mama van Hasse (♀ 06/2006) en Jeren (♂ 08/2009)

draagconsulente regio Lanaken-Hasselt-Maastricht
http://www.mama-i.com - Eco voor kids

Gebruikersavatar

barbamama

Berichten: 16851
Lid geworden op: 20 jun 2010 19:01
Hobbies: Veel

Re: Bambinex meegroei-overbroekje! Er mogen nog testers bij...

Ongelezen bericht door barbamama » 08 apr 2014 18:07

Als het goed is, heb je hem inmiddels weer thuis mamai??

Bij de jongste (7.5 kg) was het even puzzelen, zo was ie eigenlijk nog ruim genoeg maar hij had voldoende verstel mogelijkheden om hem goed om te krijgen. Ik heb het broekje gebruikt in combinatie met een team lollipop maat 2 luier en ik was er erg enthousiast over.

Bij mijn peuter van 16 kg was ie net krap zat, voor hem was ie in combinatie met een Bamboozle maat 3 met extra inlegger eigenlijk net iets aan de kleine kant. Op zich prima bij de benen maar voor mij had hij op de buik wat hoger mogen zijn want daar had ik nog wel iets last van lekkage, vooral langs de benen en op de buik maar dat kan ook de schuld zijn van de luier die nog niet goed ingewassen is, ik heb ze nl niet zo lang. Ik heb ook lekkage gehad bij hem met de rumparooz one size cover. De Popngrow cover is net wat ruimer op de buik heb ik het idee want daarbij blijft hij wel droog. Ik bedenk me net dat ik wel de 2 covers op elkaar had kunnen leggen om te kijken of er ook veel verschil zat in grootte.

Het is verder een fijn broekje, gauw droog, lekker soepel maar voor de wat grotere peuter hier net iets aan de krappe kant.

Wat ik me later bedacht is dat ik nog foto's had moeten maken maar toen zat ie al weer op de post richting mamai [sorry]

Plaats reactie