Cute Cotton op reis! - Bij Datura -

Voor alle reizende artikelen. Hier kan je dus feedback over diverse artikelen vinden.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Gebruikersavatar

Litha

Berichten: 3264
Lid geworden op: 16 aug 2012 19:33
Hobbies: ...

Re: Cute Cotton op reis! - Bij Ankje -

Ongelezen bericht door Litha » 27 aug 2013 19:04

Donderdagavond doen dan, tijdens de Ladies-Night? Wel toepasselijk [cheesygrin]

Gebruikersavatar

Ankje

Berichten: 3339
Lid geworden op: 02 okt 2010 22:06
Hobbies: kamperen, lezen
Locatie: Prov. Groningen

Re: Cute Cotton op reis! - Bij Ankje -

Ongelezen bericht door Ankje » 27 aug 2013 19:28

alicemay schreef:De doos is vandaag aangekomen [cheer] . Ankje heeft 'm goed verpakt, er zat een beste rol plakband omheen [cheesygrin]

Er is met mij te meeten, pm me maar. Ik ga later vanavond even lekker voelen en kijken, ik heb geen zin om aan zl van 9 uit te leggen wat het allemaal is [cool]
I love plakband. [cheesygrin]

Mijn dl van 3 vond het trouwens heel interessant allemaal. Vooral het verbandje met de uiltjes vond ze erg mooi.
Moeder van J. 08/2010, L. 11/2012 ,W. 11/2014 en S. 10/2017

Gebruikersavatar

Karine

Berichten: 6984
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:26
Hobbies: Handwerken, swappen
tag: Afgetreden swapkoningin
Locatie: Groningen

Re: Cute Cotton op reis! - Bij Ankje -

Ongelezen bericht door Karine » 27 aug 2013 22:14

Litha schreef:Donderdagavond doen dan, tijdens de Ladies-Night? Wel toepasselijk [cheesygrin]
Oh ja, dat komt mij ook wel goed uit. [mrgreen]
Ik PB je even.
ZL: feb '09 en DL: nov '10

Storch Ulli8, Girasol ER7, Indio Koralle6, Kiesel linnen6 (plumblossom), Pola Arosa 4m, TS, 2x Wompat Preschool Geckos en ER

Gebruikersavatar

Litha

Berichten: 3264
Lid geworden op: 16 aug 2012 19:33
Hobbies: ...

Re: Cute Cotton op reis! - Bij alicemay -

Ongelezen bericht door Litha » 29 aug 2013 22:37

Zoogcompressen kunnen voelen, wat zijn ze fijn!

Ik kan de Fuzzibunz niet in je webshop terugvinden, klopt dat? Ze lijken erg op de Imse Vimse stay dry en ik was erg benieuwd naar de verschillen in de shop [smile]

Bedankt voor het organiseren van de reis en wat zag alles er mooi verzorgd uit [thumbright]

Gebruikersavatar

Topic starter
Nienke

Berichten: 13488
Lid geworden op: 25 jan 2008 13:32
Hobbies: geen tijd voor...
Locatie: Maarssen| Kruiden | Voeding & Gezondheid | Darmflora | Duurzame menstruatieproducten
Contacteer:

Re: Cute Cotton op reis! - Bij alicemay -

Ongelezen bericht door Nienke » 30 aug 2013 09:24

Litha schreef:Zoogcompressen kunnen voelen, wat zijn ze fijn!

Ik kan de Fuzzibunz niet in je webshop terugvinden, klopt dat? Ze lijken erg op de Imse Vimse stay dry en ik was erg benieuwd naar de verschillen in de shop [smile]

Bedankt voor het organiseren van de reis en wat zag alles er mooi verzorgd uit [thumbright]
Ik denk dat de zoogcompressen van Fuzzibunz op zijn. Ze lijken idd erg op die van Imse en worden niet veel meer verkocht. Ik haal er denk ik bij de volgende bestelling nog wel een paar in huis voor de compleetheid, maar misschien laat ik ze er op termijn wel uitlopen [wink]
De Groene Vrouw
~ Eigenwijs in Voeding en Gezondheid ~
Cute Cotton
~ Duurzame menstruatieproducten ~

Gebruikersavatar

Litha

Berichten: 3264
Lid geworden op: 16 aug 2012 19:33
Hobbies: ...

Re: Cute Cotton op reis! - Bij alicemay -

Ongelezen bericht door Litha » 30 aug 2013 09:59

Dank je, dan kijk ik tzt nog even. Heb nog wel eventjes [smile]

Ik heb zelf trouwens MaM-verband en die bevallen mij (en volgens mij velen als ik het draadje zo lees) goed. Is er een reden dat je geen MaM-merk verkoopt? Misschien moet het van te ver weg komen?

Gebruikersavatar

Topic starter
Nienke

Berichten: 13488
Lid geworden op: 25 jan 2008 13:32
Hobbies: geen tijd voor...
Locatie: Maarssen| Kruiden | Voeding & Gezondheid | Darmflora | Duurzame menstruatieproducten
Contacteer:

Re: Cute Cotton op reis! - Bij alicemay -

Ongelezen bericht door Nienke » 30 aug 2013 16:01

Nee, ik heb zelf een aantal MaM-verbandjes en ik ben er niet onverdeeld positief over na langere tijd gebruik. Komt bij dat MaM op veel plekken verkrijgbaar is, en dan vind ik het niet speciaal meerwaarde bieden. Ik kon ook niet ontdekken waar ze precies vandaan komen; ik kies er bewust voor om alleen producten uit Europa te verkopen dus Amerika valt al af. Maar wie weet... op een dag [wink]
De Groene Vrouw
~ Eigenwijs in Voeding en Gezondheid ~
Cute Cotton
~ Duurzame menstruatieproducten ~

Gebruikersavatar

Litha

Berichten: 3264
Lid geworden op: 16 aug 2012 19:33
Hobbies: ...

Re: Cute Cotton op reis! - Bij alicemay -

Ongelezen bericht door Litha » 30 aug 2013 16:12

Ah, ok. Voor langere termijn heb ik nog niet genoeg ervaring.

Ik vond daar een vorm, maat en kleur die bij me past en gezien het voordeel dat ik er van mag genieten, wil ik best mijn Kerstcadeaubudget opofferen om op een gegeven moment nieuwe te kopen [thumbright]

Oh en Alicemay, dank je wel dat je gisteravond alles gisteravond speciaal voor ons had meegebracht [hello]

Gebruikersavatar

alicemay

Berichten: 1195
Lid geworden op: 14 jan 2013 22:31
Hobbies: dameszadelrijden, Shakers
tag: blije bep
Locatie: Under the dome

Re: Cute Cotton op reis! - Bij alicemay -

Ongelezen bericht door alicemay » 02 sep 2013 21:36

En de grote verrassingsdoos is weer op weg naar de volgende!

Wat was dit ontzettend fijn Nienke, lekker rustig voelen en kijken en omdraaien en nog een keer voelen. Ik zat 's ochtends vroeg, toen iedereen nog sliep, lekker in mijn eentje op de bank met al die mooie lapjes en cupjes om me heen. Ik vond dat je een mooie selectie had gemaakt en de beschrijving was fantastisch, net een priveconsult dat je af en toe kon wegleggen [cheesygrin]

Ik ben blij dat ik op de ON Beurs ook al een verrassingspakketje had gekocht, want nu weet ik dat de Fuzzibunz inlegkruisjes heerlijk zitten en niet broeierig zijn zoals ik anders gedacht zou hebben. Het was op de beurs ook zo ontzettend druk bij de kraam dat ik natuurlijk nooit alles zo had kunnen bekijken, dus ook hierom was deze reis een fantastisch initiatief.

Ik ben eruit en dat is dankzij de Cute Cotton reis, je mag binnenkort een order van mij verwachten! [cheer]

(En als ik gelijktijdig bij de Groene Vrouw bestel, combineer je dan de verzending en hoe werkt dat dan? Even checken dan heb ik meer shopping money [cool] )
Afbeelding

Niet meer zoveel Firespiral, Mamamerel Winter Twilight Seafoam FB, Shui Long Nahua RS

Gebruikersavatar

Topic starter
Nienke

Berichten: 13488
Lid geworden op: 25 jan 2008 13:32
Hobbies: geen tijd voor...
Locatie: Maarssen| Kruiden | Voeding & Gezondheid | Darmflora | Duurzame menstruatieproducten
Contacteer:

Re: Cute Cotton op reis! - Bij alicemay -

Ongelezen bericht door Nienke » 03 sep 2013 12:14

alicemay schreef:En de grote verrassingsdoos is weer op weg naar de volgende!

Wat was dit ontzettend fijn Nienke, lekker rustig voelen en kijken en omdraaien en nog een keer voelen. Ik zat 's ochtends vroeg, toen iedereen nog sliep, lekker in mijn eentje op de bank met al die mooie lapjes en cupjes om me heen. Ik vond dat je een mooie selectie had gemaakt en de beschrijving was fantastisch, net een priveconsult dat je af en toe kon wegleggen [cheesygrin]

Ik ben blij dat ik op de ON Beurs ook al een verrassingspakketje had gekocht, want nu weet ik dat de Fuzzibunz inlegkruisjes heerlijk zitten en niet broeierig zijn zoals ik anders gedacht zou hebben. Het was op de beurs ook zo ontzettend druk bij de kraam dat ik natuurlijk nooit alles zo had kunnen bekijken, dus ook hierom was deze reis een fantastisch initiatief.

Ik ben eruit en dat is dankzij de Cute Cotton reis, je mag binnenkort een order van mij verwachten! [cheer]

(En als ik gelijktijdig bij de Groene Vrouw bestel, combineer je dan de verzending en hoe werkt dat dan? Even checken dan heb ik meer shopping money [cool] )
Wat fijn dat de reis zo goed bevalt! [biggrin]

Om een bestelling te combineren bestel je bij beide webshops, en vermeld bij allebei even dat je ook een bestelling bij de andere webshop gaat doen/hebt gedaan. Ik verstuur ze samen in één pakje en stort de teveel betaalde verzendkosten naar je terug [smile]
De Groene Vrouw
~ Eigenwijs in Voeding en Gezondheid ~
Cute Cotton
~ Duurzame menstruatieproducten ~

Gebruikersavatar

Mysticia

Berichten: 4077
Lid geworden op: 19 jan 2012 23:11
Hobbies: Haken, breien, netflix, lezen

Re: Cute Cotton op reis! - Bij Datura -

Ongelezen bericht door Mysticia » 09 sep 2013 14:57

Nienke of de persoon die nu het pakket heeft, een vraagje.
Kan iemand mijn geheugen nog eens opfrissen over hoe die little gumnets nu weer in elkaar zaten.
Wat was waar de voor en de achterkant. Ik weet nl dat 1 combinatie me aanstond, maar weet niet meer vanbuiten de welke?.
Dl °05-11-2011 ZL1 °20-01-2015 ZL2 °14-07-2017
lijstje januari-februari '15

Gebruikersavatar

Datura

Berichten: 971
Lid geworden op: 15 sep 2009 12:47
Hobbies: :)
Locatie: Arnhem

Re: Cute Cotton op reis! - Bij Datura -

Ongelezen bericht door Datura » 09 sep 2013 17:48

De little gumnets waren die mooie ;) Met zwarte fleece of witte wol onderkant.

De doosvol is alweer onderweg naar Cupcake, ik heb wat beoordelingen achter gelaten in de shop.
Ik gebruik al 'heel lang' wasbaar, en vond het erg leuk om te zien dat er heel wat veranderd (verbeterd!) is in de loop van de tijd. Conclusie: mijn stashje is dus nodig aan vervanging toe [cool]
Waar ik zelf veel last van heb bij het wasbare maandverband, is dat de verbandjes verschuiven, das uiteraard heel irritant. Bij sommige uit het reispakket zijn de onderkantjes vrij glad, blijven ze dan wel goed op hun plek? Mijn stenen-tijdperk verbandjes zijn ook nogal dik, dat helpt misschien ook niet?
Mama van een dochter (juli 2007), een zoon (november 2009) en een zoon (juli 2013)

Gebruikersavatar

Cupcake

Berichten: 561
Lid geworden op: 03 mar 2011 16:31
Hobbies: Lezen, bakken, gadgets
Locatie: D'ter

Re: Cute Cotton op reis! - Bij Datura -

Ongelezen bericht door Cupcake » 10 sep 2013 16:56

Het pakket is keurig aangekomen! Ik heb al uitgebreid bekeken. Wat handig zeg, ik had een paar voorkeuren toen ik er iets over las, maar nu toch een iets andere mening en voorkeur. Fijn dus dat ik kon voelen! Ik ga zeker iets bestellen en zal mijn review achterlaten in de shop.
When the world says, give up,
hope whispers, try it one more time

Gebruikersavatar

Topic starter
Nienke

Berichten: 13488
Lid geworden op: 25 jan 2008 13:32
Hobbies: geen tijd voor...
Locatie: Maarssen| Kruiden | Voeding & Gezondheid | Darmflora | Duurzame menstruatieproducten
Contacteer:

Re: Cute Cotton op reis! - Bij Nienke-

Ongelezen bericht door Nienke » 16 sep 2013 21:37

Het pakket is weer onderweg hiernaartoe [cheer]

Ik heb net een hele rits beoordelingen goedgekeurd in de webshop [blij] met extra dank aan Alicemay die er een paar extra had geschreven [thumbright]

Volgens mij mis ik nog wel de beoordelingen van 2 of 3 deelneemsters... denken jullie daar nog even aan, dames? [smile]
De Groene Vrouw
~ Eigenwijs in Voeding en Gezondheid ~
Cute Cotton
~ Duurzame menstruatieproducten ~

Gebruikersavatar

alicemay

Berichten: 1195
Lid geworden op: 14 jan 2013 22:31
Hobbies: dameszadelrijden, Shakers
tag: blije bep
Locatie: Under the dome

Re: Cute Cotton op reis! - Bij Datura -

Ongelezen bericht door alicemay » 16 sep 2013 22:08

Awwwww [redface] , ik was lekker op dreef moet je maar denken. Ik was volgens mij ook een van de eersten die heeeeel enthousiast reageerde op de reis, dus dan moet je er natuurlijk ook wat mee. Het grootste gedeelte van het pakket is ook meegeweest naar de G roningse Ladies Night, dus er hebben flink veel dames lekker kunnen kijken en voelen. Als ik toch eens een grote zak met geld had... [whistle]

Ik ga mee in je suggestie voor de MeLuna, zo groot ben ik inderdaad niet [cool] . Wil je die dan voor mij meebestellen dan? [thumbright]
Afbeelding

Niet meer zoveel Firespiral, Mamamerel Winter Twilight Seafoam FB, Shui Long Nahua RS

Plaats reactie