Welke maat voor mn mei-tai

Maak je eigen draagdoek of dragers! Post hier vragen, verhalen en foto's

Moderator: Mod_Forum_Dragen


Topic starter
Raffie

Berichten: 52
Lid geworden op: 26 mar 2014 15:26
Hobbies: Zingen, lezen
Locatie: 'T Gooi

Welke maat voor mn mei-tai

Ongelezen bericht door Raffie » 25 jul 2014 16:52

Ik ben de mei-tai van de knippie aan het maken voor mn dochtertje. Ik heb de kleinste maat genomen 62/68 maar nu begin ik te twijfelen of ik toch beter voor de maat groter kan gaan. Dl is 6,5 maand en ong 65 cm. Wat zouden jullie doen?
05-01-2014 Trotse mama geworden van een prachtige dochter


Jvk

Berichten: 692
Lid geworden op: 25 mei 2014 21:13
Hobbies: Naaien

Re: Welke maat voor mn mei-tai

Ongelezen bericht door Jvk » 25 jul 2014 20:19

Raffie schreef:Ik ben de mei-tai van de knippie aan het maken voor mn dochtertje. Ik heb de kleinste maat genomen 62/68 maar nu begin ik te twijfelen of ik toch beter voor de maat groter kan gaan. Dl is 6,5 maand en ong 65 cm. Wat zouden jullie doen?
Ik vond zelf dat hij best groot valt. Mijn zoontje is 81 cm en ik heb de middelste maat (74-92) gemaakt. En het rugpand is eigenlijk wat te hoog voor hem. Ik zou dus toch de kleinste maat maken, als ik jou was. Hij is trouwens wel erg fijn! Ik gebruik hem nu bijna elke dag ipv de bopa. En het maken viel mij erg mee.
Moeder van zoontje T. (Mei 2013) en zoontje J. (September 2016)


Topic starter
Raffie

Berichten: 52
Lid geworden op: 26 mar 2014 15:26
Hobbies: Zingen, lezen
Locatie: 'T Gooi

Re: Welke maat voor mn mei-tai

Ongelezen bericht door Raffie » 26 jul 2014 12:05

Jvk schreef:
Raffie schreef:Ik ben de mei-tai van de knippie aan het maken voor mn dochtertje. Ik heb de kleinste maat genomen 62/68 maar nu begin ik te twijfelen of ik toch beter voor de maat groter kan gaan. Dl is 6,5 maand en ong 65 cm. Wat zouden jullie doen?
Ik vond zelf dat hij best groot valt. Mijn zoontje is 81 cm en ik heb de middelste maat (74-92) gemaakt. En het rugpand is eigenlijk wat te hoog voor hem. Ik zou dus toch de kleinste maat maken, als ik jou was. Hij is trouwens wel erg fijn! Ik gebruik hem nu bijna elke dag ipv de bopa. En het maken viel mij erg mee.
Dank je voor je bericht. Ik ga inderdaad dan toch maar de kleine gewoon maken. Die had ik ook al geknipt :)
05-01-2014 Trotse mama geworden van een prachtige dochter

Plaats reactie