bamboozle stretch mt 1 (en gratis kiddybips, overbroekjes)

Heb je wasbare luiers die je graag door wilt verkopen? Plaats hier je advertentie.
Leden met 30 posts en minimaal 30 dagen lidmaatschap mogen hier posten.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Forumregels
Dit is de verkorte versie van de verkoopregels. De lange versie van de verkoopregels staat hier.
  • Minimaal 30 posts en minimaal 30 dagen lid
  • Maximaal één actief verkooptopic per persoon
  • Alleen spullen aanbieden die je op moment van plaatsen fysiek in je bezit hebt, én die duidelijk voor eigen gebruik aangeschaft of gemaakt waren
  • Duidelijke beschrijving van ieder artikel, waarbij je minimaal een goede eigen foto en een prijs vermeldt
  • Alles verkocht: meld het in het onderwerp, dan kan Beheer je topic sluiten
  • Zodra je hier spullen aanbiedt, gaan we er van uit dat je de lange versie van de verkoopregels hier hebt gelezen en daarmee akkoord bent gegaan
Heb je vragen of opmerkingen over deze regels, neem dan contact op met een van onze moderatoren.

Topic starter
Femtaine

Hobbies: ladila

bamboozle stretch mt 1 (en gratis kiddybips, overbroekjes)

Ongelezen bericht door Femtaine » 10 jul 2018 20:24

14 (eigenlijk 15 als ik de laatste terugvind) bamboozle stretch maat 1, en 15 inleggers. 5 euro per stuk maar liefst in één koop, als er mensen maar een paar luiers willen moet ik daar even over nadenken.

Gebruikt voor één kindje maar duidelijk gebruikt. Zijn in de kraamweek al roze geworden, met dank aan de kraamhulp... Daarnaast inmiddels ook wel vage poepvlekken, zie foto's in volgende post. Verder geen gebreken. Altijd gewassen met Klok poeder en gedroogd aan de lijn. Zeker stugger dan nieuw, een keertje droger zou vast helpen om ze weer zachter te krijgen, maar die hebben wij niet. En in de zon leggen wil vast ook helpen voor de vlekken, maar een tuin hebben we ook niet.

Verder 18 Kiddybips maat 2, zoveeldehands, mogen gratis door naar wie ze nog kan gebruiken. [edit, gereserveerd]

Er volgen misschien nog overbroekjes van little lamb, gratis bij de bamboozles, want ik weet niet welke er lekken en welke niet, en kiddybips maat 1 mocht ik ze terugkrijgen van iemand. [edit, Kiddybips 1 alvast gereserveerd áls ik ze terugkrijg, overbroekjes zijn in principe om gratis mee te geven aan wie de bamboozles overneemt]

Ophalen in centrum 030 of evt verzenden. We gaan 22 juli op vakantie.
Laatst gewijzigd door Femtaine op 11 jul 2018 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Topic starter
Femtaine

Hobbies: ladila

Re: bamboozle stretch mt 1 (en gratis kiddybips, overbroekjes)

Ongelezen bericht door Femtaine » 10 jul 2018 20:39

20810E5E-9A12-4EA7-86ED-F12F3B5BCB74.jpeg
Foto’s
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Plaats reactie