gezocht: iemand die iets op kan halen in Meckenheim (Nordrein-Westfalen)

Naar iets op zoek? Vraag het hier, en wie weet vind je het eerder dan gedacht!

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Topic starter
Almirena

Hobbies: fröbelen, zingen, bakken

gezocht: iemand die iets op kan halen in Meckenheim (Nordrein-Westfalen)

Ongelezen bericht door Almirena » 11 jul 2018 07:07

Ik realiseer me dat de kans dat dit lukt niet groot is maar niet geschoten is altijd mis dus ik probeer het toch maar:
Is er misschien iemand die deze week in Meckenheim (Nordrein-Westfalen) komt en daar onder schooltijden iets op zou kunnen halen bij een school? Er worden op ebay kleinanzeigen oude onderwijsmaterialen aangeboden en met een beetje mazzel zou ik daarmee de oude sets van onze school weer bruikbaar kunnen maken. Het zijn wel redelijk grote dozen maar ook met een selectie (of zelfs alleen de handleidingen) zou ik al blij zijn. Versturen was volgens de adverteerder niet mogelijk maar ik kan me voorstellen dat dat hem daar ook in tijdgebrek zit vanwege einde van het schooljaar. Ik zoek ook nog naar andere mogelijkheden maar voor het geval er een forummer daar woont of iemand daar heel toevallig deze week moet zijn probeer ik het ook maar even via deze weg.

Ik zou daar natuurlijk wel iets tegenover willen stellen waar jij/jullie gezin blij van wordt. Misschien een vlaggenlijn in lievelingskleuren, of een gymtas met naam? Of (op termijn) een wetenschapskinderfeestje tegen de tijd dat ik dat op de rit heb?
Happiness is just like honey, you cannot spread even a little without getting some on yourself

Plaats reactie