De kringloop

Consuminderen, tuinieren en groen leven. Kortom leven in harmonie met de natuur

Moderator: Mod_Forum_OT

kia_sas

Re: De kringloop

Ongelezen bericht door kia_sas » 13 jan 2018 10:58

Bij dezelfde kringloop waar ik me soms verbaas over de kwaliteit tov prijs haal ik ook af en toe parels voor prima prijs.
Prijzen gebeurd niet altijd door dezelfde persoon en niet altijd door hebben wat het is.
Maar zie wel verschil tussen kringlopen waar het vaker de moeite loont om bij kleding te kijken of juist beter aanbod in stoelen, boeken of kinderspeelgoed.

Chiccro

Hobbies: slaapliedjes zingen

Ongelezen bericht door Chiccro » 13 jan 2018 11:27

Suuz schreef:
13 jan 2018 10:06
Ja, ik wil ook wel eens weten Chiccro haar pareltjes koopt. :-D (ik woon in dezelfde regio al Chiccro.)
Hihi grou en gorredijk zijn meestal erg voordelig, daar komen bovenstaande koopjes ook vandaan.

Hart in friesland in drachten kun je zo een heel karretje vol gooien en dan is het met de natte vinger vaak 10 of 15 euro afrekenen. Daar gaat wel alle ouwe troep ook de winkel in maar had bijvoorbeeld ook nieuwe echt leren tamaris laarzen voor 2.50.

Voor goede kleding slaag ik vaak in gorredijk(goedkoop) en de lege knip in heerenveen(iets duurder). Die laatste leegt alle kledingcontainers in de buurt en heeft dus veel aanbod en scheid alle verwassen kleding er al uit voor lappenverwerking volgens mij.

En verder verschilt het heel erg, merk dat je gewoon echt vaak moet gaan, kom vaak met niks of maar 1 dingetje thuis of juist een hele kofferbak vol.

En als ik ergens heen moet kijk ik altijd of er daar ook een kringloop is, dan vind je opeens ook onverwachts leuke dingen zonder dat je extra brandstof kwijt bent.

Suuz

Hobbies: ;-)

Ongelezen bericht door Suuz » 18 jan 2018 22:18

Kringloopscore van vandaag:
3 wollen truien om te recyclen, 2 truien voor mezelf en een blouse met mooi motief om als voering oid te gebruiken. Alles samen €10,50.
We have the right to know all our options.

Stash: Didy Elipsen, CB Mistic Cloud, Neobullé Simon, Manduca en Bondolino.

Plaats reactie