Welke draagzak/doek voor newborn

Zoek je een draagzak, draagdoek of een andere drager? Dit is de plek voor alle praat en vragen rondom dragen

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Gebruikersavatar

Lapino

Berichten: 620
Lid geworden op: 23 jul 2012 11:30
Hobbies: Mijn gezinnetje ♡♥♡

Re: Welke draagzak/doek voor newborn

Ongelezen bericht door Lapino » 01 okt 2018 10:51

Ik ben helemaal fan van de Tula draagzakken :) Ik heb nu naast de standaard babyversie, ook de Tula free to grow aangeschaft en vind het fijn dat je het snel kan vast klikken en klaar ben je! Dl is nu bijna 7 weekjes en ze valt vrij snel in slaap :) Ideaal!
Mama van 3 prachtige prinsesjes Juni 2012, Juli 2015 & Augustus 2018
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


ELA
Moderator
Moderator
Berichten: 5375
Lid geworden op: 07 nov 2008 21:53
Hobbies: Tijd

Re: Welke draagzak/doek voor newborn

Ongelezen bericht door ELA » 01 okt 2018 11:33

Oeh, mijn vinger hangt echt gevaarlijk boven een tula free to grow blossom. Die zou voor manlief echt ideaal zijn, en zelf als ik straks met de bakfiets weg kan en niet mijn doek over de grond hoef te slepen buiten. Twijfel, twijfel, op zich mag ik mezelf best verwennen, toch?

Zit een newborn er echt al zo mooi in?
Kijk, ik ben net zo anders als jij.

Gebruikersavatar

Simba81

Berichten: 4250
Lid geworden op: 26 sep 2014 13:51
Hobbies: Muziek, wandelen, skieen

Re: Welke draagzak/doek voor newborn

Ongelezen bericht door Simba81 » 01 okt 2018 11:39

Zelf vind ik isara baby veel handiger dan tula free to grow. Volledig verstelbaar. Heel lang te gebruiken. Super zacht. Zl paste er rond zes weken in en nu nog steeds gemakkelijk. Draagt nu maat 80-86
E aug 2014 M feb 2017


Madelyfke

Berichten: 353
Lid geworden op: 24 apr 2013 22:17
Hobbies: lezen

Re: Welke draagzak/doek voor newborn

Ongelezen bericht door Madelyfke » 01 okt 2018 14:07

Fidella fly tai.
Ben helemaal fan. Superzacht en makkelijk. En door brede lange banden kun je er nog creatief mee knopen. Ook erg fijn op.de rug. Is er in een baby en peuter maat.
Pas ontdekt bij 4de kind. Hiervoor naast een doek een bondolino, mei tai, tula en storgenwieche geprobeerd, die lijken nu allemaal stug en stijf naast de fly tai.
En past binnen je budget. En op m.p. voor zeer redelijke prijsjes.

Plaats reactie