Fleece draagjas van allesmama

Zoek je een draagzak, draagdoek of een andere drager? Dit is de plek voor alle praat en vragen rondom dragen

Moderator: Mod_Forum_Dragen


Topic starter
Tierelier

Berichten: 210
Lid geworden op: 24 mei 2013 14:51
Hobbies: Natuur, dieren
Locatie: Haarle

Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Tierelier » 10 okt 2017 13:03

Ik ben mij aan het oriënteren op een draagjas. Ik heb nog geen ervaring met dragen en daardoor ook wat zoekende en wil niet gelijk honderd euro uitgeven aan iets waar ik misschien spijt van ga krijgen (niet van het dragen hoor, maar wel van de jas bijvoorbeeld). Nu heb ik mijn oog laten vallen op een zwarte fleecejas van arbol de amor te koop bij allesmama die je zowel voor buik als rugdragen kan gebruiken, als zwangerschapsjas (al vraag ik me af hoelang dat nog nodig is, met anderhalve week voor de UD en de jas is in mijn maat pas de 17e weer bestelbaar) en als gewone jas. Alleen voor buikdrager vind ik de investering niet aannemelijk, omdat dit ons laatste kindje gaat zijn en zolang draag je je kind toch niet op de buik, een jaar denk, daarna naar rug? Ik ben een buitenmens, in wind en weer, daarom is een jas wel zo prettig.

Wie heeft er ervaring met deze jas, met deze webshop of heeft een andere goede optie die betaalbaar en betrouwbaar is. Ik hoor het graag!
Mama van T.essa & E.smée (Nov '13) en Baby verwacht okt '17

Gebruikersavatar

Mama_van_T
Moderator
Moderator
Berichten: 16275
Lid geworden op: 10 aug 2012 20:26
Hobbies: lezen
Locatie: Gouda

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Mama_van_T » 10 okt 2017 18:58

Volgens mij komt de eigenares van die webshop hier ook.

Ik ben zelf erg blij met mijn mam draagjas. Ook voor buik- en rugdragen, waterdicht en de mouwen zijn uitritsbaar. Zeker de eerste winter met onze oktoberbaby vaak gebruikt. Baby in kwestie is nu net een peuter en wil zelf lopen, maar toch gebruik ik de jas nog regelmatig.
Moeder van T (27-8-2011, 6 jr 4 mnd bv, en J (5-10-2015), 6 jr 9 mnd bv.

Ministash: Amazonas Boy * Hoppediz Oslo * Didymos gecko’s macchia * Little Frog Linnen Agat * Didymos Indio Aurora * Lenny Lamb Luna * Natibaby Starling * Bondolino Poplin grijs * Tula Toddler Dino's * R&R preschool Animal

Gebruikersavatar

Gin

Berichten: 7857
Lid geworden op: 07 jul 2011 16:28
Hobbies: met zl spelen, lezen, koken
Locatie: Utrecht

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Gin » 10 okt 2017 19:07

Mama_van_T schreef:Volgens mij komt de eigenares van die webshop hier ook.

Ik ben zelf erg blij met mijn mam draagjas. Ook voor buik- en rugdragen, waterdicht en de mouwen zijn uitritsbaar. Zeker de eerste winter met onze oktoberbaby vaak gebruikt. Baby in kwestie is nu net een peuter en wil zelf lopen, maar toch gebruik ik de jas nog regelmatig.
Ik zit zelf ook naar een draagjas te kijken, niet naar fleece want ik wil een waterdichte, maar daarom viel mijn oog op dit draadje.

Mama_van_T: Hoe bedoel je de mouwen uitritsbaar? En is de jas kwa maatvoering ok of valt hij groter? En is de jas warm genoeg voor de winter?
Mama van grote jongen feb 2011 en kleine jongen feb 2018

Gebruikersavatar

Mama_van_T
Moderator
Moderator
Berichten: 16275
Lid geworden op: 10 aug 2012 20:26
Hobbies: lezen
Locatie: Gouda

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Mama_van_T » 11 okt 2017 11:32

Je kunt de mouwen er uit ritsen, zodat je een bodywarmer overhoudt.
Het is geen echte winterjas, maar met bijv. een (fleece)vest eronder en een sjaal wel goed in de winter te gebruiken. Ik vind wat dunner wel prettig, want anders is het echt alleen een winterjas en bij iets warmer weer al te warm.
Bij echt koud weer en langere tijd buiten, droeg ik de Lennylamb draagtrui van vl met daarover de jas.
Hij valt goed op maat. Ik heb normaal maat 40 en de M zit goed.
Moeder van T (27-8-2011, 6 jr 4 mnd bv, en J (5-10-2015), 6 jr 9 mnd bv.

Ministash: Amazonas Boy * Hoppediz Oslo * Didymos gecko’s macchia * Little Frog Linnen Agat * Didymos Indio Aurora * Lenny Lamb Luna * Natibaby Starling * Bondolino Poplin grijs * Tula Toddler Dino's * R&R preschool Animal


Topic starter
Tierelier

Berichten: 210
Lid geworden op: 24 mei 2013 14:51
Hobbies: Natuur, dieren
Locatie: Haarle

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Tierelier » 13 okt 2017 11:06

Ik draag zelf liever ook niet een te warme jas, loop zelf ook al snel in een bodywarmer, als je romp maar warm is, dus dat de ritsen van de MaM jas af kunnen is wel handig. Ik dacht alleen dat deze jassen best aan de prijs waren?

Mijn maat is ook altijd een ramp, ik zit tussen S en M in...

Maar verder niemand hier ervaring met de jas die ik in mn OP noem?
Mama van T.essa & E.smée (Nov '13) en Baby verwacht okt '17

Gebruikersavatar

Mama_van_T
Moderator
Moderator
Berichten: 16275
Lid geworden op: 10 aug 2012 20:26
Hobbies: lezen
Locatie: Gouda

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Mama_van_T » 13 okt 2017 15:15

Ik weet niet wat je aan de prijs moemt? Ik heb er volgens mij ruim 100 euro voor betaald.

https://babybio.nl/produit/mam-two-way- ... oof-zwart/
Hier voor 119,95. En dat heb ik er zeker al af gesleten. [smile]
Moeder van T (27-8-2011, 6 jr 4 mnd bv, en J (5-10-2015), 6 jr 9 mnd bv.

Ministash: Amazonas Boy * Hoppediz Oslo * Didymos gecko’s macchia * Little Frog Linnen Agat * Didymos Indio Aurora * Lenny Lamb Luna * Natibaby Starling * Bondolino Poplin grijs * Tula Toddler Dino's * R&R preschool Animal

Gebruikersavatar

ronja

Berichten: 8918
Lid geworden op: 17 mei 2011 19:12
Hobbies: van alles en nog wat
Locatie: Zuid Limburg

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door ronja » 13 okt 2017 15:54

Tierelier schreef:Ik ben mij aan het oriënteren op een draagjas. Ik heb nog geen ervaring met dragen en daardoor ook wat zoekende en wil niet gelijk honderd euro uitgeven aan iets waar ik misschien spijt van ga krijgen (niet van het dragen hoor, maar wel van de jas bijvoorbeeld). Nu heb ik mijn oog laten vallen op een zwarte fleecejas van arbol de amor te koop bij allesmama die je zowel voor buik als rugdragen kan gebruiken, als zwangerschapsjas (al vraag ik me af hoelang dat nog nodig is, met anderhalve week voor de UD en de jas is in mijn maat pas de 17e weer bestelbaar) en als gewone jas. Alleen voor buikdrager vind ik de investering niet aannemelijk, omdat dit ons laatste kindje gaat zijn en zolang draag je je kind toch niet op de buik, een jaar denk, daarna naar rug? Ik ben een buitenmens, in wind en weer, daarom is een jas wel zo prettig.

Wie heeft er ervaring met deze jas, met deze webshop of heeft een andere goede optie die betaalbaar en betrouwbaar is. Ik hoor het graag!
Is dat die met die cirkels met rood en geel erop?

mama van twee jongens (12/2012) en een meisje (5/2015)
Moeder van tweeling (12/2012) en eenling (05/2015)


Topic starter
Tierelier

Berichten: 210
Lid geworden op: 24 mei 2013 14:51
Hobbies: Natuur, dieren
Locatie: Haarle

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Tierelier » 13 okt 2017 15:59

@ Ronja, jep die.
Mama van T.essa & E.smée (Nov '13) en Baby verwacht okt '17


Zilvermeeuw

Berichten: 3216
Lid geworden op: 10 jun 2014 21:15
Hobbies: al het handwerk en mijn piano

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Zilvermeeuw » 13 okt 2017 16:19

Tierelier, volgens mij heeft Mir die MaM jas met die cirkels. Gooi het anders ff in de app...
San. Ouder van J. '16 en W. '18

Gebruikersavatar

ronja

Berichten: 8918
Lid geworden op: 17 mei 2011 19:12
Hobbies: van alles en nog wat
Locatie: Zuid Limburg

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door ronja » 13 okt 2017 16:42

Ik heb m gehad en veel gedragen. Nauwelijks als zwangerschapsjas, vooral daarna. Droeg m ook gewoon zonder insert. Voor mij was het dus een goede aankoop en niet duur. Heb m net dooverkocht aan iemand, dus ook goed voor een volgende ronde.

mama van twee jongens (12/2012) en een meisje (5/2015)
Moeder van tweeling (12/2012) en eenling (05/2015)


Topic starter
Tierelier

Berichten: 210
Lid geworden op: 24 mei 2013 14:51
Hobbies: Natuur, dieren
Locatie: Haarle

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Tierelier » 13 okt 2017 17:35

Mama_van_T schreef:Ik weet niet wat je aan de prijs moemt? Ik heb er volgens mij ruim 100 euro voor betaald.

https://babybio.nl/produit/mam-two-way- ... oof-zwart/
Hier voor 119,95. En dat heb ik er zeker al af gesleten. [smile]
Is maat XS, kan niks in S vinden, iig niet op Nederlandse sites... of ik zoek gewoon verkeerd?
Mama van T.essa & E.smée (Nov '13) en Baby verwacht okt '17


Topic starter
Tierelier

Berichten: 210
Lid geworden op: 24 mei 2013 14:51
Hobbies: Natuur, dieren
Locatie: Haarle

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Tierelier » 13 okt 2017 17:37

SannevW schreef:Tierelier, volgens mij heeft Mir die MaM jas met die cirkels. Gooi het anders ff in de app...
MaM jas met cirkels dat is weer een andere dan ik tot nu toe gezien heb... Ik kijk denk ik niet op de juiste webshops [dontknow]
Mama van T.essa & E.smée (Nov '13) en Baby verwacht okt '17


Zilvermeeuw

Berichten: 3216
Lid geworden op: 10 jun 2014 21:15
Hobbies: al het handwerk en mijn piano

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Zilvermeeuw » 13 okt 2017 19:24

Ik zat nog aan een ding te denken... Ik gok er even op dat je voor je beroep hele goede buitenkleding hebt. Dan zou je deze winter ook met een fleece cover kunnen buikdragen (ik heb er wel een te leen voor je) en pas na de winter een draagjas kopen want dan is er vaak uitverkoop. Je zou even kunnen googelen op draagcover fleece, dat geeft een beeld van wat ik bedoel
San. Ouder van J. '16 en W. '18

Gebruikersavatar

Mama_van_T
Moderator
Moderator
Berichten: 16275
Lid geworden op: 10 aug 2012 20:26
Hobbies: lezen
Locatie: Gouda

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Mama_van_T » 14 okt 2017 19:53

Tierelier schreef:
Mama_van_T schreef:Ik weet niet wat je aan de prijs moemt? Ik heb er volgens mij ruim 100 euro voor betaald.

https://babybio.nl/produit/mam-two-way- ... oof-zwart/
Hier voor 119,95. En dat heb ik er zeker al af gesleten. [smile]
Is maat XS, kan niks in S vinden, iig niet op Nederlandse sites... of ik zoek gewoon verkeerd?
Ik had niet naar de maat gekeken, ik zocht de prijs. Je zou een mailtje kunnen sturen, vragen of ze nog nieuwe voorraad krijgen. Zal vast wel, de winter moet nog beginnen.
Moeder van T (27-8-2011, 6 jr 4 mnd bv, en J (5-10-2015), 6 jr 9 mnd bv.

Ministash: Amazonas Boy * Hoppediz Oslo * Didymos gecko’s macchia * Little Frog Linnen Agat * Didymos Indio Aurora * Lenny Lamb Luna * Natibaby Starling * Bondolino Poplin grijs * Tula Toddler Dino's * R&R preschool Animal


Topic starter
Tierelier

Berichten: 210
Lid geworden op: 24 mei 2013 14:51
Hobbies: Natuur, dieren
Locatie: Haarle

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Tierelier » 19 okt 2017 17:35

SannevW schreef:Ik zat nog aan een ding te denken... Ik gok er even op dat je voor je beroep hele goede buitenkleding hebt. Dan zou je deze winter ook met een fleece cover kunnen buikdragen (ik heb er wel een te leen voor je) en pas na de winter een draagjas kopen want dan is er vaak uitverkoop. Je zou even kunnen googelen op draagcover fleece, dat geeft een beeld van wat ik bedoel
Ik heb zeker goede buitenkleding, maar dat is werkkleding met logo en naam van werkgever. Als ik daar mee door het bos loop wordt ik constant aangesproken, niet echt mijn bedoeling komend winter tijdens mijn verlof.

De draagcovers heb ik gezien ja, die van little frog zijn ook ook betaalbaar. Daar draag je dan je normale jas los overheen toch? en die cover maak je dan achter je rug vast met gespen/klittenband ofzo? of hangt het los?
Is ook het overwegen waard.
Mama van T.essa & E.smée (Nov '13) en Baby verwacht okt '17

Plaats reactie