Fleece draagjas van allesmama

Zoek je een draagzak, draagdoek of een andere drager? Dit is de plek voor alle praat en vragen rondom dragen

Moderator: Mod_Forum_Dragen


Topic starter
Tierelier

Berichten: 210
Lid geworden op: 24 mei 2013 14:51
Hobbies: Natuur, dieren
Locatie: Haarle

Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Tierelier » 10 okt 2017 13:03

Ik ben mij aan het oriënteren op een draagjas. Ik heb nog geen ervaring met dragen en daardoor ook wat zoekende en wil niet gelijk honderd euro uitgeven aan iets waar ik misschien spijt van ga krijgen (niet van het dragen hoor, maar wel van de jas bijvoorbeeld). Nu heb ik mijn oog laten vallen op een zwarte fleecejas van arbol de amor te koop bij allesmama die je zowel voor buik als rugdragen kan gebruiken, als zwangerschapsjas (al vraag ik me af hoelang dat nog nodig is, met anderhalve week voor de UD en de jas is in mijn maat pas de 17e weer bestelbaar) en als gewone jas. Alleen voor buikdrager vind ik de investering niet aannemelijk, omdat dit ons laatste kindje gaat zijn en zolang draag je je kind toch niet op de buik, een jaar denk, daarna naar rug? Ik ben een buitenmens, in wind en weer, daarom is een jas wel zo prettig.

Wie heeft er ervaring met deze jas, met deze webshop of heeft een andere goede optie die betaalbaar en betrouwbaar is. Ik hoor het graag!
Mama van T.essa & E.smée (Nov '13) en Baby verwacht okt '17

Gebruikersavatar

Mama_van_T
Moderator
Moderator
Berichten: 16275
Lid geworden op: 10 aug 2012 20:26
Hobbies: lezen
Locatie: Gouda

Re: Fleece draagjas van allesmama

Ongelezen bericht door Mama_van_T » 10 okt 2017 18:58

Volgens mij komt de eigenares van die webshop hier ook.

Ik ben zelf erg blij met mijn mam draagjas. Ook voor buik- en rugdragen, waterdicht en de mouwen zijn uitritsbaar. Zeker de eerste winter met onze oktoberbaby vaak gebruikt. Baby in kwestie is nu net een peuter en wil zelf lopen, maar toch gebruik ik de jas nog regelmatig.