Heb jij je al aangemeld voor de Dragen en Voeden MegaMeet op 29 september 2018?
Niet te lang twijfelen en gewoon doen! Klik hier om alle informatie over het leuke Dragen en Voeden verjaardagsfeest te vinden.

Drager in het wild 2

Zoek je een draagzak, draagdoek of een andere drager? Dit is de plek voor alle praat en vragen rondom dragen

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Topic starter
MamaRF

Hobbies: Mijn meisjes, naaien, bakken

Drager in het wild 2

Ongelezen bericht door MamaRF » 04 sep 2013 20:36

***mededeling beheer: topic gesplitst vanwege de lengte. Oude topic is hier te lezen
Salami schreef:Vandaag in Leide n, op de Sumatrastrt. Moeder met peutertje en baby in gekleurde girasol (volgens mij). Gekleurde rugzak op je rug, heb de voorkant niet gezien.
[chat] Ik denk dat ik dat was, met gira tulipaani :D
Freya 11-2010 ♥ Annika 3-2013
***Unicorns for the win***

Salami

Hobbies: leven!

Re: Drager in het wild

Ongelezen bericht door Salami » 04 sep 2013 20:46

MamaRF schreef:
Salami schreef:Vandaag in Leide n, op de Sumatrastrt. Moeder met peutertje en baby in gekleurde girasol (volgens mij). Gekleurde rugzak op je rug, heb de voorkant niet gezien.
[chat] Ik denk dat ik dat was, met gira tulipaani :D
[chat]
mv van 2 dochters: okt '07 en juni '10
Girasol Lilia 6, Indio Viola Natur 6, wereldwinkel streepjes 4, draagdoek.nl, Bondolino Olijf, MT Blozekriekse

mandy21

Hobbies: paardrijden

Ongelezen bericht door mandy21 » 04 sep 2013 21:20

Ik zit niet zoveel meer op het forum, maar ik zie nu elke dag in assen (kloosterveen) bij de school de kloostertuin en de Leonardo afdeling daar een mama met of een draagdoek of een mei tai.

Ik fiets zelf in een zwarte bakfiets [wink]

Ben benieuwd of ze hier op het forum zit.

MGH

Hobbies: Geocachen

Ongelezen bericht door MGH » 04 sep 2013 22:37

Vandaag zag ik zowaar op de parkeerplaats voor mijn werk een stel voorbij lopen waarvan de papa een klein baby'tje droeg. Helaas in een bungel. Ik heb nog nooit een drager gezien hier dus ik was te verbaasd, heb alleen maar naar die beentjes gekeken (zag er zo oncomfortabel uit), dat ik niet eens heb opgelet of het FF of F2F was.
Dl S, 22-05-2013

macjuh09

Hobbies: ...

Ongelezen bericht door macjuh09 » 04 sep 2013 23:38

Mama_T schreef: Jaa ik dacht van wel!! [biggrin] zo lief zo'n klein friemeltje bij papa!
Wat leuk! Had jij een werkloze doek om? Of zag ik dat verkeerd. Volgens mij zag ik je kijken, ik dacht nog, zal het iemand van hier zijn? (Ik werd trouwens door bijna iedereen aangestaard... Zoals gewoonlijk haha)
Ik heb echt niet meer dragers gezien, stom eigenlijk hihi.
We liepen op het witte paard plein (bij de eetgelegenheden langs) en ik had zl in de lichte roosjes doek voor [smile]
Ja klopt, we hadden net geruild want kleintje zette zich continu af. Dacht toen nog dat ienwel weer terug zou komen hihi. wat leuk!!! [hello] Dan was jij de blonde mama (ff op je site gegluurd [wink] ) alleen je doek dan niet zo zandkleurig denk ik [smile]
Ja ik zat ook al te twijfelen maar durfde je ook niet goed aan te spreken. En de mannen (ml, broertje en zl1) wilden door en hadden totaaaal geen interesse in mogelijke dragers [grin]
Wij werden idd ook overal aangestaard, vooral toen ik met ukkie in de doek in de monorail in het land van laaf ging. [mrgreen] Meeste dragers heb ik trouwens gezien toen ik op een bankje zat te voeden, wachtend op ml en broertje. Lekker apies kijken [wink]. Maar ook heel veel rijdende MC's [nopompom]
Mama van 2 lieve mannetjes (12/09 en 05/13)

BVchick

Hobbies: Voeden/dragen

Drager in het wild

Ongelezen bericht door BVchick » 05 sep 2013 00:47

MGH schreef: Ik heb nog nooit een drager gezien hier dus ik was te verbaasd, heb alleen maar naar die beentjes gekeken (zag er zo oncomfortabel uit), dat ik niet eens heb opgelet of het FF of F2F was.
Haha dat is bij een bungel aan de beentjes inderdaad niet te zien!
Edit: oeps dat is eigenlijk niet om te lachen [sad]
Moeder van 2 dochters (2011 en 2013) en zwanger. "Een dag niet gedragen is een dag niet geleefd"

Suzan-mv-Robin

Hobbies: Fotografie!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suzan-mv-Robin » 05 sep 2013 06:43

Dinsdag rond 16:30 voor de P erry in N ijmegen een moedér met een nog kleine baby in een draagdoek.
Lichte jeanskleur, ik heb geen verstand meer van merken. [smile]
mv R obin ( 15 ) J ulian ( 12 ) en I sobel ( 5,5 )
Moet ik nou straks de aardappelen voeden? Of de baby afgieten? Snapt geen snars van kookwekkers...

mayo

Hobbies: lezen, fröbelen, winkelen :)
tag: Gek kuuk'n

Ongelezen bericht door mayo » 05 sep 2013 07:09

Gisteren op camping de B eerze Bulten een D&V-er gespot met een minibaby in een doek! We hebben even gekletst maar ik ben haar naam kwijt. [redface] (Iets met vakantie en hersenverweking ofzo... [wink] )

Verder hier ook nog in een flits een grijze rekbare doek gezien.
mv ZL1 (01-2010) en ZL2 (02-2012)

MGH

Hobbies: Geocachen

Ongelezen bericht door MGH » 05 sep 2013 08:43

BVchick schreef:
MGH schreef: Ik heb nog nooit een drager gezien hier dus ik was te verbaasd, heb alleen maar naar die beentjes gekeken (zag er zo oncomfortabel uit), dat ik niet eens heb opgelet of het FF of F2F was.
Haha dat is bij een bungel aan de beentjes inderdaad niet te zien!
Edit: oeps dat is eigenlijk niet om te lachen [sad]
Nou, ik probeerde inderdaad toen ik dit typte me te herinneren hoe de voetjes dan hingen. Maar ik kon het me gewoon echt niet voor de geest halen. Sneu eigenlijk dus ja..
Dl S, 22-05-2013

MamaFN

Hobbies: Kunst, cultuur, koken

Ongelezen bericht door MamaFN » 05 sep 2013 09:49

Vanochtend op de rotonde bij de korreweg in de buurt een mama met een mini in een rood gestreepte doek!
Dl1.02.12 - Dl2.07.15

JudithB

Hobbies: Haken

Ongelezen bericht door JudithB » 05 sep 2013 10:35

Gisteren in Bussum, mama met kindje op de rug in donkerblauwe manduca met witte boogjes bij de beentjes.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
DL 04-2012, *02-2014, ZL* 11-2014 en ZL2 12-2015

hmje

Hobbies: handwerken, textiel

Ongelezen bericht door hmje » 05 sep 2013 11:15

Gisterochtend in Nijmegen zag bij de stoplichten op kruispunt st Annastraat en Groenestraat/ Groenewoudseweg een draagmoeder op de fiets. Zooo leuk!! Mn hele dag was meteen goed :)
http://www.buskerbij.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Esmaralda

Hobbies: Kinderen, lezen, muziek

Ongelezen bericht door Esmaralda » 05 sep 2013 12:26

Blossom schreef:Vandaag in H.a.r.lingen een BB fw en een jongetje in een groene mei tai bij papa op de rug.
Beetje late reactie, maar volgens mij waren dat mijn man en zoon (mei tai.) [mrgreen]
Zaten er aapjes op? Het is er 1 van Liv
Afbeelding
Afbeelding

eva87

Hobbies: Lezen, koken, reizen

Ongelezen bericht door eva87 » 05 sep 2013 13:40

Vanmorgen in de kleine dom een moeder met dreumes (?) in een Manduca. Ze had ook nog twee grotere kinderen bij zich.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk 4
Trotse moeder van een ZL (03/2012) + DL (09/2014)

JDee

Hobbies: Creating stuff that works

Ongelezen bericht door JDee » 05 sep 2013 14:41

verlaat maar: spotte een mooie mama met aubergine moby wrap op de open dag WKZ/UMC afgelopen zaterdag. Even gebabbeld. Van t een kwam t anders en ehm... Mijn SNN uitgeleend (dat was wel een beetje spannend, maar ach... good faith?) en vandaag ook weer teruggehad, het was leuk even te kletsen en kennis te maken, misschien komt ze nog wel naar d&v en leest ze dit ooit :)
JugendstiL RT- Soodesign springwood sunrise 4- Bramble3 -N Linden cr/g 5-okiringsling kai -ankalia nevaeh 7

Gesloten