Mama i - Laatste maand: belachelijk lage prijzen!!

Voor eigenaren van (web-) winkels en aanbieders van diensten, de overige marktplaatsen zijn voor gebruikte artikelen.
Alleen betalende verkopers mogen hier topics starten. Info via sales@dragen-en-voeden.nl.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Topic starter
Mama i

Hobbies: op stap met de kids, zeilen
Locatie: Belgisch Limburg *** draagconsulente *** verkoper ***
Contacteer:

Mama i - Laatste maand: belachelijk lage prijzen!!

Ongelezen bericht door Mama i » 04 jan 2019 14:16

Over 4 weken sluit ik de webshop volledig af. Daarom nu:

[cheer]

Belachelijk lage prijzen:

alle kleding aan 1 euro per stuk - alle andere artikelen ook extra laag geprijsd!

[cheer]

Dit blijft wel gelden:

De webshop is verouderd en het afrekenproces wil niet zo vlotten, maar stuur gerust een printscreen van je winkelwagen naar ilse@mama-i.com. Ik maak dan de bestelling voor je aan in mijn admin.
Volgende gegevens heb ik van je nodig:
- naam en voornaam
- e-mailadres
- verzendadres (thuislevering 6 euro, Bpost of PostNL afhaalpunt 4 euro – gratis vanaf 100 euro).
- betaalmethode (overschrijving, Bancontact, iDeal – telkens met een betaallink die je via mail krijgt toegestuurd. Paypal kan ook maar kost 3,4% extra)

Op kleine foutjes (en snellere mensen) na is alles wat online staat ook effectief in voorraad – en OP is ook echt OP…
Ik verwerk de mails in volgorde van aankomst (tijdens pauzes en ‘s avonds na mijn werk) - verzending gebeurt ongeveer 1x per week, na ontvangst van betaling. Geef een seintje als iets dringend is, dan doe ik mijn best om je deadline te halen.

Check je spam folder als je een bestelling hebt doorgegeven - mijn mails komen jammer genoeg vaak daar terecht...

Deel dit bericht gerust met je vrienden - ik heb nog heel wat voorraad liggen - waaronder nog enkele mooie doeken en prachtige babykleding!
Laatst gewijzigd door Mama i op 01 mar 2019 19:38, 5 keer totaal gewijzigd.
Ilse - Mama van Hasse (♀ 06/2006) en Jeren (♂ 08/2009)

draagconsulente regio Lanaken-Hasselt-Maastricht
http://www.mama-i.com - Eco voor kids

WZK

Hobbies: Have fun!

Re: Stopzettingsuitverkoop bij Mama i

Ongelezen bericht door WZK » 04 jan 2019 18:37

Ach wat jammer dat je ermee stopt.
Jaren terug op de beurs heb ik aardig wat mooie bij je besteld. Je bent hier idd al een tijdje niet meer actief. Ik hoop dat het goed met je gaat. Succes met de verkopen!
mv4

Boredom is a symptom of a conditioned and closed mind. If you are bored, you're doing yourself a tremendous disservice. Open your mind, break-free from your conditioned routine, and reignite the flames of excitement and discovery. (Dr. Steve Maraboli).

Topic starter
Mama i

Contacteer:

Ongelezen bericht door Mama i » 04 jan 2019 22:03

WZK schreef:
04 jan 2019 18:37
Ach wat jammer dat je ermee stopt.
Jaren terug op de beurs heb ik aardig wat mooie bij je besteld. Je bent hier idd al een tijdje niet meer actief. Ik hoop dat het goed met je gaat. Succes met de verkopen!
Dankjewel! Alles gaat goed hier, alleen te weinig tijd [shhh]

jozefet

Ongelezen bericht door jozefet » 05 jan 2019 08:37

Jammer dat je stopt, ik weet nog dat je begon ;) maar alles heeft zijn tijd en ik snap helemaal dat tijd voor je gezin ook heel belangrijk is, ook juist als ze groter zijn
Mama van J oris, januari '08, en A ndreas, april '10, en V ictor, februari '13 en Ha nnah, augustus '15 [cheer]

Topic starter
Mama i

Contacteer:

Re: Mama i - nu alles ronde prijzen - 50-90% korting

Ongelezen bericht door Mama i » 02 feb 2019 01:53

De tweede maand van de uitverkoop gaat in! Alle producten zijn aangepast met mooie ronde prijzen, 50 tot 90% korting op alles!

[cheer] Alle doeken en dragers met 50% korting en alle overbroekjes aan 5 euro. [cheer]

Afbeelding

Lees het eerste bericht in dit draadje om te weten hoe je kan bestellen...

ELA
Moderator
Moderator
Hobbies: Tijd

Ongelezen bericht door ELA » 02 feb 2019 13:31

Ik heb net 5 wasbare luiers easyfit van Totbots, 19 wasbare billendoekjes, 60 wegwerp zoogcompressen, 6 rompertjes met lange mouwen en een houten rammelaar voor 69 euro!

Ik ben er nu al helemaal blij mee! Dankjewel!
Mama van mijn eigen 'Party of five'

Topic starter
Mama i

Contacteer:

Ongelezen bericht door Mama i » 02 feb 2019 13:34

ELA schreef:
02 feb 2019 13:31
Ik heb net 5 wasbare luiers easyfit van Totbots, 19 wasbare billendoekjes, 60 wegwerp zoogcompressen, 6 rompertjes met lange mouwen en een houten rammelaar voor 69 euro!

Ik ben er nu al helemaal blij mee! Dankjewel!
[applaus] En ik ben blij dat het de deur uit gaat... er is al veel verkocht, maar er ligt ook nog heel wat!

Topic starter
Mama i

Contacteer:

Re: Mama i - Laatste maand: belachelijk lage prijzen!!

Ongelezen bericht door Mama i » 01 mar 2019 19:39

Over 4 weken sluit ik de webshop volledig af. Daarom nu:

[cheer]

Belachelijk lage prijzen:

alle kleding aan 1 euro per stuk - alle andere artikelen ook extra laag geprijsd!

[cheer]

Dit blijft wel gelden:

De webshop is verouderd en het afrekenproces wil niet zo vlotten, maar stuur gerust een printscreen van je winkelwagen naar ilse@mama-i.com. Ik maak dan de bestelling voor je aan in mijn admin.
Volgende gegevens heb ik van je nodig:
- naam en voornaam
- e-mailadres
- verzendadres (thuislevering 6 euro, Bpost of PostNL afhaalpunt 4 euro – gratis vanaf 100 euro).
- betaalmethode (overschrijving, Bancontact, iDeal – telkens met een betaallink die je via mail krijgt toegestuurd. Paypal kan ook maar kost 3,4% extra)

Op kleine foutjes (en snellere mensen) na is alles wat online staat ook effectief in voorraad – en OP is ook echt OP…
Ik verwerk de mails in volgorde van aankomst (tijdens pauzes en ‘s avonds na mijn werk) - verzending gebeurt ongeveer 1x per week, na ontvangst van betaling. Geef een seintje als iets dringend is, dan doe ik mijn best om je deadline te halen.

Check je spam folder als je een bestelling hebt doorgegeven - mijn mails komen jammer genoeg vaak daar terecht...

Deel dit bericht gerust met je vrienden - ik heb nog heel wat voorraad liggen - waaronder nog enkele mooie doeken en prachtige babykleding!

Plaats reactie