Draagjas Liliputi Folktale maat M (+event. bijpassende tas)

Voor alle andere gebruikte zaken die je wilt verkopen, ruilen of weggeven.
Leden met 30 posts en minimaal 30 dagen lidmaatschap mogen hier posten.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Forumregels
Dit is de verkorte versie van de verkoopregels. De lange versie van de verkoopregels staat hier.
  • Minimaal 30 posts en minimaal 30 dagen lid
  • Maximaal één actief verkooptopic per persoon
  • Alleen spullen aanbieden die je op moment van plaatsen fysiek in je bezit hebt, én die duidelijk voor eigen gebruik aangeschaft of gemaakt waren
  • Duidelijke beschrijving van ieder artikel, waarbij je minimaal een goede eigen foto en een prijs vermeldt
  • Alles verkocht: meld het in het onderwerp, dan kan Beheer je topic sluiten
  • Zodra je hier spullen aanbiedt, gaan we er van uit dat je de lange versie van de verkoopregels hier hebt gelezen en daarmee akkoord bent gegaan
Heb je vragen of opmerkingen over deze regels, neem dan contact op met een van onze moderatoren.
jojojooh

Hobbies: (Hard)lopen en buiten zijn

Draagjas Liliputi Folktale maat M (+event. bijpassende tas)

Ongelezen bericht door jojojooh » 14 nov 2017 21:39

Wordt nog steeds via o.a. babybio verkocht voor de nieuwprijs van €229 maar ik heb deze draagjas al tijden nauwelijks gebruikt in de kast hangen. Ik was helemaal weg van die grappige ronde zakken met retroprint en kon me zelfs niet inhouden en heb de bijpassende draagtas erbij gekocht (waarvan de nieuwprijs € 59 was). De vraagprijs is voor beiden is € 179 tezamen wat ik een heel erg vriendelijke prijs vindt :-). Mocht je de tas overbodig vinden, dan kan je ook los bieden op alleen de draagjas. De jas is trouwens superwarm en eigenlijk de hoofdreden dat ik zelf uiteindelijk bijna altijd koos voor mijn andere fleece-draagtrui ipv de jas.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Plaats reactie