Oscha starry night 7, fidella fly tai toddler, kokadi erna im wunderland en meer

Plaats hier je advertentie voor gebruikte doeken en overige dragers die je wilt verkopen of ruilen.
Leden met 30 posts en minimaal 30 dagen lidmaatschap mogen hier posten.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Forumregels
Dit is de verkorte versie van de verkoopregels. De lange versie van de verkoopregels staat hier.
  • Minimaal 30 posts en minimaal 30 dagen lid
  • Maximaal één actief verkooptopic per persoon
  • Alleen spullen aanbieden die je op moment van plaatsen fysiek in je bezit hebt, én die duidelijk voor eigen gebruik aangeschaft of gemaakt waren
  • Duidelijke beschrijving van ieder artikel, waarbij je minimaal een goede eigen foto en een prijs vermeldt
  • Alles verkocht: meld het in het onderwerp, dan kan Beheer je topic sluiten
  • Zodra je hier spullen aanbiedt, gaan we er van uit dat je de lange versie van de verkoopregels hier hebt gelezen en daarmee akkoord bent gegaan
Heb je vragen of opmerkingen over deze regels, neem dan contact op met een van onze moderatoren.

Topic starter
Appelsientje

Hobbies: Naar buiten!

Oscha starry night 7, fidella fly tai toddler, kokadi erna im wunderland en meer

Ongelezen bericht door Appelsientje » 07 mei 2019 21:52

De doeken en dragers waarin ik met liefde en plezier en dankbaarheid mijn kinderen droeg, mogen weg, want mijn draagdagen zijn over.

Als je meer wilt weten of de prijs wilt onderhandelen: ik hoor graag van je!
Ophalen bij Apeldoorn of Maarsbergen, verzenden kan ook. Ik reis veel voor mijn werk, dus kan altijd kijken of ik toevallig in de buurt ben.

Oscha Starry night Shona, maat 7. 50% katoen, 50% hennep. Heerlijke, prachtige, krachtige doek. 2e foto laat kleur het beste zien. €150
oscha patroon.JPG
oscha label.JPG
oscha gevouwen.JPG
Fidella gereserveerd/verkocht
Fidella Fly tai toddler, blue lines. Fijne mei tai met padded schouderbanden die fijne breedte hebben. €70.
fidella 1.JPG
fidella 2.JPG
Kokadi Erna im Wunderland. Ik kocht m ooit als maat 6, maar hij viel krap. Hij is 4,38 meter, dus tussen maat 5 en 6 in. €70
kokadi 1.JPG
kokadi 2.JPG
Natibaby Elves ringsling. Heerlijk soepel. €30
nati blauw.JPG
nati wit.JPG
Hoppediz das Leichte Montreal (de blauwe) maat 5. Zooooo zacht, deze doek. Heerlijk voor de zomer! €30
Hoppediz Osaka maat 6. De doek waar wij mee begonnen - vl vond neutrale patroon wel fijn in het begin :-). Ik zag net bij het fotograferen een haaltje. (voor de 2e kocht ik de oscha, daar heeft hij ook met liefde veel mee gedragen). €30
hoppediz.JPG

Tula gereserveerd
Tula baby €40
tula.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Appelsientje op 27 aug 2019 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben omdat wij zijn
Dochter herfst 2013, zoon zomer 2017

Lyzz

Hobbies: Honden

Re: Oscha starry night 7, fidella fly tai toddler, kokadi erna im wunderland en meer

Ongelezen bericht door Lyzz » 27 aug 2019 13:15

Hoi, ze zijn vast al weg. Maar heb je de fidella nog??

Topic starter
Appelsientje

Re: Oscha starry night 7, fidella fly tai toddler, kokadi erna im wunderland en meer

Ongelezen bericht door Appelsientje » 27 aug 2019 13:22

Hi Lyzz, nog niets weg, de fidella is er nog. Zou leuk zijn als die een ander kind mag gaan dragen :-).
Ik ben omdat wij zijn

anna1983

Hobbies: lezen, fietsen, cafeetjes,

Ongelezen bericht door anna1983 » 27 aug 2019 16:35

Ha, is de tula er nog en mag ik een optie? Wol even overleggen (we hebben er een maar de band is versleten).
Zoon R mei 2014, zoon O juli 2016 en zoon W mei 2019

Lyzz

Hobbies: Honden

Ongelezen bericht door Lyzz » 27 aug 2019 17:17

Hoi, dan zou ik hem graag overnemen. Je wilt er graag 70 euro voor hebben?

Topic starter
Appelsientje

Ongelezen bericht door Appelsientje » 27 aug 2019 21:11

Lyzz schreef:
27 aug 2019 17:17
Hoi, dan zou ik hem graag overnemen.
Ik heb je een pb teruggestuurd.
Ik ben omdat wij zijn

Topic starter
Appelsientje

Ongelezen bericht door Appelsientje » 27 aug 2019 21:12

anna1983 schreef:
27 aug 2019 16:35
Ha, is de tula er nog en mag ik een optie? Wol even overleggen (we hebben er een maar de band is versleten).
Prima, ik hoor het graag!
Ik ben omdat wij zijn

Plaats reactie