Opruimen: meitai 2x en ringsling neobulle

Plaats hier je advertentie voor gebruikte doeken en overige dragers die je wilt verkopen of ruilen.
Leden met 30 posts en minimaal 30 dagen lidmaatschap mogen hier posten.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Forumregels
Dit is de verkorte versie van de verkoopregels. De lange versie van de verkoopregels staat hier.
  • Minimaal 30 posts en minimaal 30 dagen lid
  • Maximaal één actief verkooptopic per persoon
  • Alleen spullen aanbieden die je op moment van plaatsen fysiek in je bezit hebt, én die duidelijk voor eigen gebruik aangeschaft of gemaakt waren
  • Duidelijke beschrijving van ieder artikel, waarbij je minimaal een goede eigen foto en een prijs vermeldt
  • Alles verkocht: meld het in het onderwerp, dan kan Beheer je topic sluiten
  • Zodra je hier spullen aanbiedt, gaan we er van uit dat je de lange versie van de verkoopregels hier hebt gelezen en daarmee akkoord bent gegaan
Heb je vragen of opmerkingen over deze regels, neem dan contact op met een van onze moderatoren.

Topic starter
HM

Opruimen: meitai 2x en ringsling neobulle

Ongelezen bericht door HM » 05 jun 2017 11:30

het moet nu maar eens gebeuren, deze dragers en ringslings liggen al te lang te niksen. Ik ben er ook een beetje uit dus weet niet of ik rare prijzen geef, als je een ander bod wilt doen hoor ik dat graag.

Edit - ben er duidelijk uit: vraagprijzen excl verzendkosten, in dit huis wordt niet gerookt, we hebben een kat maar die is hier komen wonen nadat de dragers in een kast zijn opgeborgen (minimaal contact met kattenharen dus)

Ringsling gemaakt van een Hoppediz, Eur 15 - verkocht

Neobulle ringsling, Eur 25
Afbeelding

Twee meitais van Bymama, op verzoek gemaakt van eigen stof, vrijwel nooit gebruikt, Eur 50 per stuk
Afbeelding
Laatst gewijzigd door HM op 17 jun 2017 12:39, 4 keer totaal gewijzigd.
Moes van twee dochters

Afbeelding Afbeelding

Topic starter
HM

Re: Opruimen: dragers en ringslings

Ongelezen bericht door HM » 17 jun 2017 12:35

Hoppediz sling verkocht, up voor de rest
Moes van twee dochters

Afbeelding Afbeelding

Plaats reactie