Wompat carriers, met actiefoto's

Alles wat gaat over overige dragers zolang het maar geen draagdoeken zijn. (MT, Ring Sling, SSC etc.)

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Gebruikersavatar

noatje

Berichten: 9301
Lid geworden op: 12 mar 2009 06:37
Hobbies: Regenboog-addict
Locatie: Draagdoekconsulent woensdrecht - bergen op zoom e.o.
Contacteer:

Re: Wompat carriers, met actiefoto's

Ongelezen bericht door noatje » 30 jul 2011 10:24

jozefet schreef:mamaO: dank voor de foto's. ML wil ook een pinetree, en ik vond die niet zo mooi, maar op jouw foto's wel. Misschien moet ik ook maar voor horizontale strepen gaan [think]

En is de wompat idd niet geschikt voor handen uit de doek?
ZL 2 wil me vaak wat aanwijzen, en dan gaan die handjes.... maar vaak stopt ie ze ook weer terug.
Het kan wel, maar het rugpand is hoger (wij hebben expres een te grote maat gekozen) en dan hangt hij er teveel overheen ipv goed in het zitje zitten... de handjes kunnen er gewoon tussendoor en dan kan hij ook wijzen hoor ;)
(Bonus)Mama van T'08 - J'12 - C'12 - A'20

Draagdoekconsulente & cursusleidster Liefdevolle Verwachting regio Bergen op Zoom, Roosendaal -

Gebruikersavatar

mamaO

Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 feb 2008 13:50

Re: Wompat carriers, met actiefoto's

Ongelezen bericht door mamaO » 30 jul 2011 10:52

Wij hebben ook een te grote maat gekozen, precies wat noatje zegt. Wijzen kan prima dat moet hij alleen meer actief zijn en zijn best doen. Bij normale zit zorgt het voor een ontspannen zit en meer ontspanning en overgave waardoor hij makkelijk inslaapt.
In doek en Bondolino is het lang geleden dat hij insliep, in de Wallabi is hij zo vertrokken [biggrin]

Gebruikersavatar

jozefet

Berichten: 7924
Lid geworden op: 29 sep 2008 23:00
Locatie: Leiden

Re: Wompat carriers, met actiefoto's

Ongelezen bericht door jozefet » 30 jul 2011 23:02

noatje schreef:
jozefet schreef:mamaO: dank voor de foto's. ML wil ook een pinetree, en ik vond die niet zo mooi, maar op jouw foto's wel. Misschien moet ik ook maar voor horizontale strepen gaan [think]

En is de wompat idd niet geschikt voor handen uit de doek?
ZL 2 wil me vaak wat aanwijzen, en dan gaan die handjes.... maar vaak stopt ie ze ook weer terug.
Het kan wel, maar het rugpand is hoger (wij hebben expres een te grote maat gekozen) en dan hangt hij er teveel overheen ipv goed in het zitje zitten... de handjes kunnen er gewoon tussendoor en dan kan hij ook wijzen hoor ;)

Ok, duidelijk, dank je [smile]
Mag ik vragen welke maat je gekozen hebt? De 1-3 jaar of 2-4 jaar?
Ben nl nog in dubio.
Zl1 is niet zo groot, maat 92 (wel al ruim 3,5 jaar)
en zl2 is nu ruim een jaar en heeft maat 80.
Ik koop hem vooral voor zl2, maar zou het fijn vinden als zl1 er ook nog in past.
Mama van J oris, januari '08, en A ndreas, april '10, en V ictor, februari '13 en Ha nnah, augustus '15 [cheer]

Gebruikersavatar

Karine

Berichten: 6984
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:26
Hobbies: Handwerken, swappen
tag: Afgetreden swapkoningin
Locatie: Groningen

Re: Wompat carriers, met actiefoto's

Ongelezen bericht door Karine » 30 jul 2011 23:16

J ozefet: dan zou ik voor toddler gaan (ik neem aan dat dat is wat jij 1-3 noemt). Zeker als je zegt dat je het vooral voor ZL2 wilt gebruiken. Mijn kinderen hebben dezelfde maten als jouw kinderen en voor DL is hij nog wat ruim nu en ZL past nog net. Dus met maat 80 wordt een preschool (2-4 jaar?) echt te groot.
ZL: feb '09 en DL: nov '10

Storch Ulli8, Girasol ER7, Indio Koralle6, Kiesel linnen6 (plumblossom), Pola Arosa 4m, TS, 2x Wompat Preschool Geckos en ER


Helen81

Berichten: 454
Lid geworden op: 04 jul 2010 12:55
Hobbies: D&V

Re: Wompat carriers, met actiefoto's

Ongelezen bericht door Helen81 » 31 jul 2011 09:18

Ik twijfel ook nog steeds over de maat...

Zou dreumes maat 1-3 jaar te groot zijn voor mijn DL. Ze draag maatje 80 broekjes / maatje 74/80 rompertjes / maatje 74 truitjes. Volgens mij heeft ze langere benen in verhouding tot haar bovenlijf.

[think]

Dreumes wompat met M taille band en

Twijfel schouder banden lengte S of M?

Ff vraagje aan de dames wie is er ongeveer 1.64 m en rond de 61 kg en welke maat banden heb je gepakt?

[think]
Afbeelding

Gebruikersavatar

noatje

Berichten: 9301
Lid geworden op: 12 mar 2009 06:37
Hobbies: Regenboog-addict
Locatie: Draagdoekconsulent woensdrecht - bergen op zoom e.o.
Contacteer:

Re: Wompat carriers, met actiefoto's

Ongelezen bericht door noatje » 31 jul 2011 09:31

jozefet schreef: Ok, duidelijk, dank je [smile]
Mag ik vragen welke maat je gekozen hebt? De 1-3 jaar of 2-4 jaar?
Ben nl nog in dubio.
Zl1 is niet zo groot, maat 92 (wel al ruim 3,5 jaar)
en zl2 is nu ruim een jaar en heeft maat 80.
Ik koop hem vooral voor zl2, maar zou het fijn vinden als zl1 er ook nog in past.
Ik heb de pre-school versie die van 3-5 jaar, ZL heeft maat 92 maar is dus klein voor deze drager. Ik denk dat je deze dus niet moet kiezen als je ook ZL2 erin wil dragen. Ik zou dan voor een toddler gaan ;)
(Bonus)Mama van T'08 - J'12 - C'12 - A'20

Draagdoekconsulente & cursusleidster Liefdevolle Verwachting regio Bergen op Zoom, Roosendaal -


Cato

Berichten: 167
Lid geworden op: 20 aug 2010 15:41
Hobbies: *
Locatie: Noord-Brabant

Re: Wompat carriers, met actiefoto's

Ongelezen bericht door Cato » 31 jul 2011 09:42

Helen81 schreef:Ik twijfel ook nog steeds over de maat...

Zou dreumes maat 1-3 jaar te groot zijn voor mijn DL. Ze draag maatje 80 broekjes / maatje 74/80 rompertjes / maatje 74 truitjes. Volgens mij heeft ze langere benen in verhouding tot haar bovenlijf.

[think]

Dreumes wompat met M taille band en

Twijfel schouder banden lengte S of M?

Ff vraagje aan de dames wie is er ongeveer 1.64 m en rond de 61 kg en welke maat banden heb je gepakt?

[think]
Ik heb de dreumes maat. Mijn dochter is ong 11 mnd en draagt overwegend maat 80. Ze zit er goed in, rugpand komt zelfs nog tot net iets boven haar nekje. Ik ben zelf 1,68m en zo'n 57 kg en ik heb schouderbanden in mt S en de tailleband in mt M. Dit is prima voor mij, ik heb de schouderbanden zowat op zijn strakst staan en de tailleband op een klein stukje na ook.
DL 2010

Gebruikersavatar

jozefet

Berichten: 7924
Lid geworden op: 29 sep 2008 23:00
Locatie: Leiden

Re: Wompat carriers, met actiefoto's

Ongelezen bericht door jozefet » 31 jul 2011 10:33

Ok, de todler dus, dat dacht ik al. Dank voor het meedenken.
Wie weet kan ik later nog eens de pre school kopen [cheesygrin]
Mama van J oris, januari '08, en A ndreas, april '10, en V ictor, februari '13 en Ha nnah, augustus '15 [cheer]


Helen81

Berichten: 454
Lid geworden op: 04 jul 2010 12:55
Hobbies: D&V

Re: Wompat carriers, met actiefoto's

Ongelezen bericht door Helen81 » 31 jul 2011 13:55

Cato schreef:
Helen81 schreef:Ik twijfel ook nog steeds over de maat...

Zou dreumes maat 1-3 jaar te groot zijn voor mijn DL. Ze draag maatje 80 broekjes / maatje 74/80 rompertjes / maatje 74 truitjes. Volgens mij heeft ze langere benen in verhouding tot haar bovenlijf.

[think]

Dreumes wompat met M taille band en

Twijfel schouder banden lengte S of M?

Ff vraagje aan de dames wie is er ongeveer 1.64 m en rond de 61 kg en welke maat banden heb je gepakt?

[think]
Ik heb de dreumes maat. Mijn dochter is ong 11 mnd en draagt overwegend maat 80. Ze zit er goed in, rugpand komt zelfs nog tot net iets boven haar nekje. Ik ben zelf 1,68m en zo'n 57 kg en ik heb schouderbanden in mt S en de tailleband in mt M. Dit is prima voor mij, ik heb de schouderbanden zowat op zijn strakst staan en de tailleband op een klein stukje na ook.
Ik lees overal dat jullie de schouderbanden op zijn strakst hebben staan maar hoeveel losser kunnen ze dan?
Afbeelding

Gebruikersavatar

Nikki121

Berichten: 2080
Lid geworden op: 09 feb 2011 20:11
Hobbies: Doeken en sushi eten
Locatie: Breda

Re: Wompat carriers, met actiefoto's

Ongelezen bericht door Nikki121 » 31 jul 2011 22:07

noatje schreef: Afbeelding
]
Mooi!!! Ik word nu helemaal nieuwsgierig naar die van mij [jump]
Al gewend aan het dragen, bevalt hij goed?

Gebruikersavatar

Nikki121

Berichten: 2080
Lid geworden op: 09 feb 2011 20:11
Hobbies: Doeken en sushi eten
Locatie: Breda

Re: het is wel geen Wompat maar toch

Ongelezen bericht door Nikki121 » 31 jul 2011 22:14

mamaO schreef: Afbeelding .
Wow! Wat een bijzondere drager en helemaal van draagdoekenstof! Super, fijn dat hij zo speciaal gemaakt kon worden voor jullie [biggrin]

Gebruikersavatar

Orea

Berichten: 1073
Lid geworden op: 07 feb 2010 17:36
Hobbies: .

Re: Wompat carriers, met actiefoto's

Ongelezen bericht door Orea » 31 jul 2011 22:25

Ik heb zojuist ook nog een wompat besteld (had de NL Toddler al) maar nu de kleuter (pre-school) pinestree besteld bij Monique [blij] Kan dochter nog niet in (alhoewel ze al prima in de toddler past met haar net 1 jaar [rolleyes] ) maar dan hebben we hem maar alvast :D

Gebruikersavatar

mamaO

Berichten: 1495
Lid geworden op: 19 feb 2008 13:50

Re: Wompat carriers, met actiefoto's

Ongelezen bericht door mamaO » 31 jul 2011 23:19

Orea schreef: kleuter (pre-school) pinestree besteld bij Monique [blij]
Pine tree, goede kleur [thumbright] In het zijn hele mooie volle groene kleuren!


Helen81

Berichten: 454
Lid geworden op: 04 jul 2010 12:55
Hobbies: D&V

Re: Wompat carriers, met actiefoto's

Ongelezen bericht door Helen81 » 01 aug 2011 21:12

Stoute klikvinger [redface]

Dreumes Rainforest met donkerblauwe banden besteld...
Afbeelding


Mama Schaap

Berichten: 659
Lid geworden op: 14 jul 2008 22:24

Re: Wompat carriers, met actiefoto's

Ongelezen bericht door Mama Schaap » 01 aug 2011 21:16

MamaO, heb je ook een niet-actie foto? Die van jou klinkt wel echt super!
K r i s t e l,
E v e l i e n (24 april 2008), T o s c a (30 oktober 2009) en A b e l (29 augustus 2011)

Plaats reactie