Spam mij ajb je favoriete onbu!

Alles wat gaat over overige dragers zolang het maar geen draagdoeken zijn. (MT, Ring Sling, SSC etc.)

Moderator: Mod_Forum_Dragen


Topic starter
Zilvermeeuw

Berichten: 3215
Lid geworden op: 10 jun 2014 21:15
Hobbies: al het handwerk en mijn piano

Spam mij ajb je favoriete onbu!

Ongelezen bericht door Zilvermeeuw » 28 aug 2018 21:27

Ooit uit nieuwsgierigheid heb ik een onbu gekocht. Lelijk, oud demo-model, maar goed hij was ook maar drie tientjes. Tot mijn verbazing gebruik ik hem vrijwel dagelijks en ben ik volledig om. En nu zoek ik dus een vervanger want de stof is versleten 😩

Eisen:
Vrolijk ontwerp. Mijn doeken zijn regenboog (natibaby rainbow song), blauwwit (Yaro la vita), paars wit (pinknova polaris teamnosleep) en roze (Sjala Rowan I'm still a rockstar). Iets dat in die stijlen past zou tof zijn. In ieder geval niet te stemmig, ik draag zelf vaak donkere kleren en mijn doeken zijn echt mijn knallende accessoire.

Lekker dikke vulling op de schouders. ZL weegt 15kg en mijn schouders verdienen natuurlijk wel wat steun.

Vanaf maat 80/86 ofzo? Iig lang te dragen. Bij voorkeur in maat aanpasbaar.

Volledig draagdoekstof is een enorme pre, ik ben niet zo'n fan van canvas in mijn dragers.

Wie weet dé onbu voor mij?
San. Ouder van J. '16 en W. '18

Gebruikersavatar

Mammalous

Berichten: 4344
Lid geworden op: 08 dec 2013 23:58
Hobbies: Uhm
Contacteer:

Re: Spam mij ajb je favoriete onbu!

Ongelezen bericht door Mammalous » 28 aug 2018 21:49

Ik vind de lenny lamb onbu erg fijn :)
thuismoeke van Ettan okt 2007, Tvåan okt 2008, Trean apr 2010, Fyran mrt 2014


Aysie

Berichten: 355
Lid geworden op: 27 mar 2017 13:46
Hobbies: Lezen

Re: Spam mij ajb je favoriete onbu!

Ongelezen bericht door Aysie » 28 aug 2018 23:39

Ik heb ook een lenny lamb, draagdoekenstof en grote keuze in kleur en print.

Gebruikersavatar

JDee

Berichten: 8230
Lid geworden op: 29 jun 2011 22:20
Hobbies: Creating stuff that works
Locatie: Maker en verkoper ~JL~ Just Love

Re: Spam mij ajb je favoriete onbu!

Ongelezen bericht door JDee » 29 aug 2018 07:49

Mja, ik ben gecharmeerd en door gebruik ook bevestigd in slimme ontwerpen, ergonomisch voor ookde drager. En dan kom ik dus uit bij de babyzouks. De schouderbanden daarvan zijn gevormd en multiaanpasbaar, het is een superslim ontwerp omdat de rugpanden verwisselbaar zijn en, het allerbelangrijkste, het zit fijn. Heel erg fijn. Vederlicht-fijn.
JugendstiL RT- Soodesign springwood sunrise 4- Bramble3 -N Linden cr/g 5-okiringsling kai -ankalia nevaeh 7


Topic starter
Zilvermeeuw

Berichten: 3215
Lid geworden op: 10 jun 2014 21:15
Hobbies: al het handwerk en mijn piano

Re: Spam mij ajb je favoriete onbu!

Ongelezen bericht door Zilvermeeuw » 29 aug 2018 10:20

Cool, ik ga naar allebei kijken. Lennylamb kan ik waarschijnlijk wel ergens lenen, babyzouks ken ik niet dus daar ga ik me even in verdiepen :)
San. Ouder van J. '16 en W. '18

Plaats reactie