Stof mei tai snijdt in knieholtes baby

Alles wat gaat over overige dragers zolang het maar geen draagdoeken zijn. (MT, Ring Sling, SSC etc.)

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Gebruikersavatar

Topic starter
Zeester

Berichten: 27
Lid geworden op: 09 apr 2018 15:17
Hobbies: Hardlopen, fotografie
Locatie: Midden NL

Stof mei tai snijdt in knieholtes baby

Ongelezen bericht door Zeester » 17 mei 2018 16:34

Naast mijn geweven doek heb ik de Mei Tai Deluxe van ByKay. Erg praktisch en snel om te binden! Nu merk ik dat naar mate DL langer wordt, de stof gaat snijden in de knieholtes. Ze zit netjes in kikkerhouding met de beentjes tegen mijn zij. Ik knoop de mei tai zoals in het voorbeeldfilmpje. Heeft iemand een tip om het snijden te voorkomen?
Moeder van een kleintje uit nov '17


Madelyfke

Berichten: 353
Lid geworden op: 24 apr 2013 22:17
Hobbies: lezen

Re: Stof mei tai snijdt in knieholtes baby

Ongelezen bericht door Madelyfke » 13 jul 2018 09:49

Ik heb een sjaaltje. Dat vouw ik op en als zitje onder de billen schuiven en uitrekken onder de knieholtes.
Niet ideaal, maar zoek zelf ook een drager met zachte stukken in de holtes. Denk niet dat aan manier van dragen ligt, maar het gemis van zachte stukjes in holtes. Kind zit hier zelfde in storgenwieche als in bondolino en storgenwieche snijd ook. Stof dun, gewicht erop. Lijkt me ook niet prettig zitten. Misschien als je handig bent met naald en draad er iets in naaien?

Gebruikersavatar

ReneeLM

Berichten: 1654
Lid geworden op: 07 jul 2016 14:33
Hobbies: genieten
Contacteer:

Re: Stof mei tai snijdt in knieholtes baby

Ongelezen bericht door ReneeLM » 14 jul 2018 19:35

Misschien ligt het ook aan de stof van bykay.
Ik merk dat mijn doek van bykay ook sneller snijdt dan mijn didymos of yaro doek..
DL1 april 2016 DL2 januari 2019
https://www.vanlifetrip.com/

Plaats reactie