maten baby wompat

Alles wat gaat over overige dragers zolang het maar geen draagdoeken zijn. (MT, Ring Sling, SSC etc.)

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Gebruikersavatar

Topic starter
pluimpiet

Berichten: 2723
Lid geworden op: 07 feb 2013 13:47
Hobbies: geen
Locatie: nabij A'dam

maten baby wompat

Ongelezen bericht door pluimpiet » 12 mei 2016 11:13

Nu snap ik het niet meer, ik dacht dat ik een baby wompat had maar die is toch te gebruiken vanaf geboorte? Maar mijn 4 maanden oude zeker niet kleine baby (maat 68) past er net niet perfect in, haar beentjes staan een beetje omhoog. Is het dan wel een baby maat?
Hoe dan ook slaapt ze er geweldig in dus we blijven hem wel gebruiken [smile] Maar ik wil toch graag weten of dit wel klopt...
dl sept '13 en dl jan '16

Gebruikersavatar

Maartje80

Berichten: 2341
Lid geworden op: 01 aug 2011 22:23
Hobbies: Hardlopen!!
tag: Just keep running.

Re: maten baby wompat

Ongelezen bericht door Maartje80 » 12 mei 2016 11:53

Ik weet de maten niet maar heb bij zl2 een babymaat wompat gehad en die was zeker niet te gebruiken de eerste maanden. Gebruikte hem vanaf maat 68 denk ik

Op de site van dragenenzo staat bij wompat baby vanaf kleding maat 50 (met beentjes naar binnen) 56-62 met versmalbandje en maat 68 zonder versmalbandje.

Beentjes naar binnen zou ik zelf nooit doen. Misschien idd versmalbandje gebruiken?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mama van twee zoontjes en een klein meisje!

Gebruikersavatar

Topic starter
pluimpiet

Berichten: 2723
Lid geworden op: 07 feb 2013 13:47
Hobbies: geen
Locatie: nabij A'dam

Re: maten baby wompat

Ongelezen bericht door pluimpiet » 12 mei 2016 12:27

Dank voor je antwoord! Het is dus wel een baby wompat [biggrin] Suf eigenlijk dat ze dat er niet ergens op een labelte in zetten.
Beentjes naar binnen is ze echt veel te groot voor. En op zich vind ik ook niet dat haar beentjes echt heel erg teveel omhoog worden geduwd. Ze lijkt er ook geen last van te hebben. Maar een versmalbandje zal ik eens proberen, kijken hoe het uitpakt.
dl sept '13 en dl jan '16

Plaats reactie