Welke drager zoek ik?

Alles wat gaat over overige dragers zolang het maar geen draagdoeken zijn. (MT, Ring Sling, SSC etc.)

Moderator: Mod_Forum_Dragen

Gebruikersavatar

Topic starter
Boukje

Berichten: 7135
Lid geworden op: 29 mar 2012 13:31
Hobbies: ..
tag: Bzzzz... Diagonale bij

Welke drager zoek ik?

Ongelezen bericht door Boukje » 28 okt 2015 21:26

Er zijn vast al 100 dit soort draadjes maar ik kom er toch niet helemaal uit welke drager we moeten hebben voor mijn zl van 2. Ik draag altijd met een doek, maar nu gaan we over een paar maanden naar de VS en ik bedacht dat een drager dan wel handig is: voor in het vliegtuig bijvoorbeeld (knopen in smal gangpad lijkt me niet ideaal) en voor snel in en uit (zl wil vaak zelf lopen maar nog niet zo ver, dan even gedragen en dan er toch weer uit etc).

Peuter is nu bijna 2, dan 2 jr en 4 mnd. Draagt nu maat 92, heeft normaal postuur, weegt 15 kg ongeveer.
Ik wil denk ik iets met een kliksysteem, makkelijk iets te verstellen (of is dat niet nodi? ml is iets kleiner dan ik en ongeveer even breed, ik draag mt 38 en ben 1.78.). Verder natuurlijk comfortabel met dragen (lange reis en met overstap).
Wat is de ideale drager? en waarom?
Dank dank! (en als iemand iets in de aanbieding heeft hoor ik t ook graag!)

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Mama van Aron (2010), Tim (2013) en Loïs (2017)

Gebruikersavatar

Wicky

Berichten: 10672
Lid geworden op: 16 jul 2012 12:46
Hobbies: o.a. kind, boek, tuin, fiets
tag: Bzzzz... Was-bij

Re: Welke drager zoek ik?

Ongelezen bericht door Wicky » 29 okt 2015 08:22

Volgens mij voldoent zo'n beetje elke ssc daar wel aan en kan je dus gewoon af gaan op wat je mooi vindt en lekker vindt zitten. Ben je in gelegenheid om wat verschillende modellen te passen, via een meet of verkooppunt bijvoorbeeld? Dat zou het beste zijn want je weet het pas echt als je het geprobeerd hebt.
Zoon juni 2011, zoon maart 2016

Als een kind zich niet ontwikkelt volgens het boekje, dan heb je niet het goede boekje

Gebruikersavatar

Topic starter
Boukje

Berichten: 7135
Lid geworden op: 29 mar 2012 13:31
Hobbies: ..
tag: Bzzzz... Diagonale bij

Re: Welke drager zoek ik?

Ongelezen bericht door Boukje » 29 okt 2015 21:31

Is het zo makkelijk? Zal eens zoeken naar een verkooppunt, zal vast wel iets zijn in de hoofdstad. Heb nu al zin :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Mama van Aron (2010), Tim (2013) en Loïs (2017)

Gebruikersavatar

Penelope

Berichten: 2969
Lid geworden op: 13 jul 2012 12:37
Hobbies: Breien|naaien|koken|lezen|
Locatie: Den Haag

Re: Welke drager zoek ik?

Ongelezen bericht door Penelope » 29 okt 2015 21:44

In de hoofdstad kun je naar kinderwinkel teuntje gaan. Die hebben een mooi aanbod en goed advies!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mama van ZL1 (01/12) en ZL2 (02/14) en DL (03/16)

Plaats reactie