welke drager past bij ons

Alles wat gaat over overige dragers zolang het maar geen draagdoeken zijn. (MT, Ring Sling, SSC etc.)

Moderator: Mod_Forum_Dragen


Topic starter
suzanne1

Berichten: 135
Lid geworden op: 10 nov 2014 15:25
Hobbies: lezen, hondjes

welke drager past bij ons

Ongelezen bericht door suzanne1 » 23 mei 2015 21:32

Ik wil voor vl een drager cadeau doen voor vaderdag. Zelf heb ik dl van nu bijna 4 maand elke dag in de doek. dl gaat met mij mee naar mijn werk en zit dan in de doek. Ik wil zelf de ergonomische draagzak zelf als reserve gebruiken voor als de doek in de was zit. We zijn op zoek naar een drager waar ze nog lange tijd in kan en waarmee je zowel kunt buik als rugdragen. We gaan hem allebei gebruiken al zal vl hem het meest gebruiken. Ik zat eerst naar de bondoli te kijken maar daar kan ze volgens mij niet tot grote peuter in (vind het zitgedeelte dan te smal) en lees dat hij bij veel mensen als rugdrager minder bevalt.
Oh ja, dl zit nu al in maat 68..... dus ze is geen kleintje

Gebruikersavatar

mniekje

Berichten: 3877
Lid geworden op: 26 jan 2011 12:32
Hobbies: Geocaching
Locatie: N ijkerk

Re: welke drager past bij ons

Ongelezen bericht door mniekje » 23 mei 2015 22:04

Mijn vriend had de Emeibaby. De babyversie past vanaf geboorte tot ongeveer maat 104, dus dan zou je wel even vooruit kunnen!
"Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging zal je hem nooit meer op zien gaan..."


Topic starter
suzanne1

Berichten: 135
Lid geworden op: 10 nov 2014 15:25
Hobbies: lezen, hondjes

Re: welke drager past bij ons

Ongelezen bericht door suzanne1 » 24 mei 2015 22:07

Het is een hop tye geworden. Ik vind zonder gespen etc fijner zodat we zonder verstellen kunnen afwissen. Tot nu toe bevalt hij goed

Gebruikersavatar

ronja

Berichten: 8919
Lid geworden op: 17 mei 2011 19:12
Hobbies: van alles en nog wat
Locatie: Zuid Limburg

Re: welke drager past bij ons

Ongelezen bericht door ronja » 24 mei 2015 23:32

Hoptye is ook fijn, knoopt makkelijk, neemt makkelijk mee. Veel plezier ermee.
Moeder van tweeling (12/2012) en eenling (05/2015)

Plaats reactie