gold baby carrier, heeft iemand ervaring met deze draagzak?

Alles wat gaat over overige dragers zolang het maar geen draagdoeken zijn. (MT, Ring Sling, SSC etc.)

Moderator: Mod_Forum_Dragen


Topic starter
ammie

Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2014 19:57
Hobbies: klussen

gold baby carrier, heeft iemand ervaring met deze draagzak?

Ongelezen bericht door ammie » 19 sep 2014 09:17

ik ben op zoek naar een iet zo dure draagzak, de draagzak van gold baby carrier is niet duur vergeleken andere merken maar is deze ook goed?

Gebruikersavatar

Marijketje

Berichten: 3789
Lid geworden op: 01 nov 2012 18:04
Hobbies: Theater, Engels, wandelen

Re: gold baby carrier, heeft iemand ervaring met deze draagzak?

Ongelezen bericht door Marijketje » 19 sep 2014 15:01

Ik ken hem niet, maar als ik op de foto's op de website af ga zie ik in ieder geval weinig tot geen knie tot knie ondersteuning.
Mama van H. (9-'12), J. (7-'14) en C. (12-'16)
Go make a life, not a living

Gebruikersavatar

Biebeltje81

Berichten: 1195
Lid geworden op: 10 aug 2011 02:47
Hobbies: Van alles...
Locatie: Amsterdam

Re: gold baby carrier, heeft iemand ervaring met deze draagzak?

Ongelezen bericht door Biebeltje81 » 19 sep 2014 18:59

Er zijn mensen die hem getest (gesloopt [cheesygrin] ) hebben.
Het komt er op neer dat de prijs ook echt de kwaliteit weergeeft: laag...
Kleine naadtoeslag waardoor er een grotere kans is op scheuren. Chemisch ruikend materiaal. Gespen die los springen. Relatief smal zitje waardoor je al snel geen knie tot knie ondersteuning meer hebt.

Alles bij elkaar genomen kun je beter voor een (tweedehands) bekend merk gaan. Ergobaby kun je met een beetje mazzel al voor 50 euro vinden (wel oppassen dat het geen nep ergo is).

Een andere budgetvriendelijke drager is de Mucibi. Zelf geen ervaring mee. Hij lijkt mij ook wat smaller dan de Ergo of Manduca.
♂ 07-2011

Gebruikersavatar

Liedje

Berichten: 622
Lid geworden op: 23 apr 2012 15:27
Hobbies: naaien, haken, zeilen
Locatie: Verkoper, maker, consulent Rotterdam

Re: gold baby carrier, heeft iemand ervaring met deze draagzak?

Ongelezen bericht door Liedje » 20 sep 2014 15:30

Ik zie dezelfde dragers terugkomen op websites waar ze chinese dragers van zeer lage (lees: onveilige) kwaliteit verkopen. Ik zeg niet dat het dezelfde zijn (hoewel... als ik de post van biebeltje zie ben ik geneigd te zeggen dat het een ondernemer is die ze daar vandaan haalt), maar ik zou het niet kopen.

Liever meer geld uitgeven voor iets waarvan je echt zeker weet dat het goed is, dan besparen en over 2 maanden/weken/dagen alweer een nieuwe moeten komen omdat hij kapot is. Of nog erger...
Zoon 07-2012 en dochter 11-2015:

www.lidewij.me - Custom dragers - gepersonaliseerde (kraam)kado's

Gebruikersavatar

ronja

Berichten: 8918
Lid geworden op: 17 mei 2011 19:12
Hobbies: van alles en nog wat
Locatie: Zuid Limburg

Re: gold baby carrier, heeft iemand ervaring met deze draagz

Ongelezen bericht door ronja » 07 jun 2016 19:07

Eh de laatste post uit dit topic is bijna 2 jaar oud.
Moeder van tweeling (12/2012) en eenling (05/2015)

Gebruikersavatar

DenV
Beheerder
Beheerder
Berichten: 244
Lid geworden op: 24 jan 2008 00:01
Contacteer:

Re: gold baby carrier, heeft iemand ervaring met deze draagz

Ongelezen bericht door DenV » 07 jun 2016 22:25

Mededeling van Beheer:

We hebben gemerkt dat de verkopers van de Gold Babycarrier een zeer agressieve verkooptechniek erop nahouden. Het laatste bericht dat hier geplaatst was door hen was ongeoorloofde reclame en hebben we daarom verwijderd. De producent in kwestie kan gewoon een Marktabonnement nemen (hebben we een tijd geleden aangeboden) om zijn product aan te prijzen, maar maakt daar geen gebruik van.

We hebben ook via via gehoord dat mensen privé benaderd zijn door deze 'verkoper' en dat er druk uitgeoefend wordt om negatieve ervaringen te verwijderen.
Als dit klopt, vinden wij dat echt onacceptabel. Mocht je benaderd zijn door deze mensen, laat het beheer alsjeblieft weten.
Het is gewoon onder de Nederlandse wet toegestaan om (gefundeerde) kritiek te leveren op een product en daar hoeft helemaal geen wederhoor bij aangezien het niet om een journalistiek stuk gaat, maar om een mening.
Intimidatie of omkoping van onze leden tolereren wij niet. De gebruiker modereren we nu even, tot we besloten hebben wat we hiermee gaan doen.

Plaats reactie