Geschiedenis van DenV

Hier kun je alle nieuws en mededelingen over DenV vinden

Moderator: Mod_Forum_Algemeen

Gebruikersavatar

Topic starter
Flupke

Berichten: 19570
Lid geworden op: 24 jan 2008 21:49
Hobbies: DenV
tag: Lid van de vroege kippenclub
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Geschiedenis van DenV

Ongelezen bericht door Flupke » 01 mar 2012 12:56

Naar aanleiding van dit topic. Even wat berichten eruit en in het kort de geschiedenis van DenV. Onder elkaar voor nieuwe leden.

Nou ga lekker zitten rondom de leunstoel van Oma Flupke. Dan zal ik een verhaal uit de oude doos vertellen. [lol]

Er was vroeger een Network54 draagdoekenforum waarop onder andere ik actief was. Maar dat hield ermee op. Toen hebben 2 dames, Renee en Jenneken, het initiatief genomen om dit te starten. Op 24 januari 2008, dag 1 van het forum, kreeg ik een uitnodiging, ik melde me aan en de verslaving begon. [flauwte] Grietje en ik waren nummer 3 en 4 op dit forum, na Renee en Jenneken. Kijk maar eens in de ledenlijst dan kun je zien hoeveel leden er per week bijkwamen. Dat komt er nu soms per dag bij.

In het begin waren er dus weinig mensen en kletsten we letterlijk een eind in de ruimte. We konden onze eigen echo horen. Volgens mij waren er al wel subfora. [lol] Ik heb even teruggezocht wanneer ik moderator werd, dat was op 30 juni 2008. Er was toen een mod team van 4 mensen. Op 17 juli 2008 passeerden we de 30.000 berichten. Kijk eens bij het subforum voorstellen en klik dan op de oudste pagina's. Dat is best geinig. [lol]

DenV groeide en groeit nog steeds hard. In augustus 2010 ben ik eigenaar geworden. Ik ben er trots op en nog steeds dankbaar dat Renee en Jenneken dit gestart zijn. Ik hou van DenV met al zijn ups en downs. Het is echt een gezellige community en dat maken we toch maar mooi met zijn allen. [cheer]

Dit zijn draadjes die er ook over gaan:
klik
klik
Klik

Gebruikersavatar

Topic starter
Flupke

Berichten: 19570
Lid geworden op: 24 jan 2008 21:49
Hobbies: DenV
tag: Lid van de vroege kippenclub
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Re: Geschiedenis van DenV

Ongelezen bericht door Flupke » 01 mar 2012 12:58

Nog een leuk geschiedenis onderwerp: Meets.

Hier in Twente zijn de meets begonnen. Via het network54 forum werd de eerste meet georganiseerd. Gezellig samen zijn met gelijkgestemden, we gingen voor een hele dag en iedereen nam wat mee voor de lunch. Dat smaakte letterlijk naar meer. [cheesygrin]

DenV kwam en andere provincies volgden. Ik herinner me een meet in Groningen bij She thuis in juni 2008. Manlief en ik waren op huwelijksreis en stonden op een camping in de buurt. Goede reden om eens te meeten met mensen die je anders niet zo gauw ziet. Toen was DenV ook nog zo klein dat ik iedereen vrij goed kende. Nu kijk ik soms rond en denk ik [eh] . [lol]

We waren daar in Groningen met 5 leden (She, NmvS, Jemima, IngridN) en mijn man. De kids hebben heerlijk gespeeld, de lunch was lekker en She had ter ere van ons taart gehaald/gebakken. Jemima had haar hele stash meegenomen en die hebben we lekker betast. [lol] De tijd vloog om.

Uren later gingen we weg. Veel later als we allemaal gedacht hadden. Sommige mensen die ik ontmoet heb zijn voor mij irl hele dierbare vrienden geworden. Ik zie ze niet heel vaak, maar als we mekaar zien is het goed. Als er wat is kunnen we altijd bij elkaar terecht.

Ik herinner me ook een legendarische meet bij IngridN in Drenthe. Daar kwamen veel mensen opdagen wederom had iedereen wat meegenomen voor de lunch en lekkers voor bij de koffie. Iedereen had zijn doeken meegenomen en we gingen voor de grootste stash foto aller tijden.

Dat maakt DenV anders dan alleen online fora. Een heleboel mensen ontmoeten elkaar ook in het echt, vriendschappen ontstaan en netwerken worden gevormd. Vroeger waren er nog gebieden zonder DenV-ers en moest je echt iets langer rijden om iemand te ontmoeten als je doeken wilde zien of proberen. We zijn op dit moment zo groot dat er weinig gaten zijn op de landkaart volgens mij.

Ah herinneringen... [verliefd]


Jessie6363

Berichten: 15386
Lid geworden op: 28 nov 2011 13:46
Hobbies: .
Locatie: ..

Re: Geschiedenis van DenV

Ongelezen bericht door Jessie6363 » 08 dec 2014 10:58

Up vr wie niet in het andere draadje leest :)

*taptaptapatalk*


Jannie

Berichten: 4724
Lid geworden op: 25 jan 2008 08:56
Hobbies: Dragen

Re: Geschiedenis van DenV

Ongelezen bericht door Jannie » 08 dec 2014 18:30

Ik kan me als eerste meet van het 'groene forum' eentje in Amersfoort herinneren [think] .

Gebruikersavatar

Topic starter
Flupke

Berichten: 19570
Lid geworden op: 24 jan 2008 21:49
Hobbies: DenV
tag: Lid van de vroege kippenclub
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Re: Geschiedenis van DenV

Ongelezen bericht door Flupke » 09 dec 2014 23:09

Jannie schreef:Ik kan me als eerste meet van het 'groene forum' eentje in Amersfoort herinneren [think] .
Dat was de eerste landelijke. Was jij daar ook? Dat herinner ik me dan weer niet. [redface]
Kirsten mv grote man (2004), middel man (2006) en kleine man (2012)

Instituut voor Hechting


Jannie

Berichten: 4724
Lid geworden op: 25 jan 2008 08:56
Hobbies: Dragen

Re: Geschiedenis van DenV

Ongelezen bericht door Jannie » 10 dec 2014 16:55

Ja, daar was ik. Jij ook? Haha, weet ik ook niet meer.

Plaats reactie