Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Hier kun je alle nieuws en mededelingen over DenV vinden

Moderator: Mod_Forum_Algemeen

Gebruikersavatar

Topic starter
Geekess
Forum Eigenaar
Forum Eigenaar
Berichten: 15925
Lid geworden op: 30 mei 2009 14:20
Hobbies: Dragen en Voeden
tag: Bzzzz... Opperbij
Locatie: Heerhugowaard ******** Eigenaar forum en blog voor Natuurlijk Ouderschap
Contacteer:

Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door Geekess » 05 jan 2018 22:59

Dit jaar bestaat Dragen en Voeden 10 jaar. In het afgelopen najaar hebben we daar een beetje over gebrainstormd en zijn er wat ideeën naar voren gekomen. Ik ben nu op zoek naar mensen die samen die ideeën concreet kunnen gaan maken, en kunnen gaan uitvoeren.
Heb je zin om om mee te praten, denken en vooral dóen, laat dat dan in dit topic weten.
Wie hebben we sowieso nodig:
- Mensen die kunnen helpen met het organiseren van de Megameet in de zomer of najaar
- Mensen die verstand hebben van persberichten en communicatie en daar voor Dragen en Voeden het komende jaar iets mee kunnen doen
- Mensen die het leuk lijkt om het Dragen en Voeden succesreceptenboek (of zoiets) van de grond te krijgen (met daarin niet alleen favoriete recepten, maar ook AP-tips en achtergronden, mooie foto's en mooie vormgeving, zowel in druk als in digitale vorm)

En daarnaast natuurlijk mensen die actief willen meepraten en denken over alles wat maar met het 10-jarig bestaan te maken heeft.

Kom in actie voor ons 10-jarig bestaan en meld je in dit topic aan!
DL1 2009 - DL2 2014
Dragen en Voeden *** Forum en Blog voor het bevorderen van Natuurlijk Ouderschap ***

Gebruikersavatar

Mama_van_T
Moderator
Moderator
Berichten: 16275
Lid geworden op: 10 aug 2012 20:26
Hobbies: lezen
Locatie: Gouda

Re: Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door Mama_van_T » 06 jan 2018 16:15

Ik wil wel helpen met de organisatie van de megameet.
Moeder van T (27-8-2011, 6 jr 4 mnd bv, en J (5-10-2015), 6 jr 9 mnd bv.

Ministash: Amazonas Boy * Hoppediz Oslo * Didymos gecko’s macchia * Little Frog Linnen Agat * Didymos Indio Aurora * Lenny Lamb Luna * Natibaby Starling * Bondolino Poplin grijs * Tula Toddler Dino's * R&R preschool Animal

Gebruikersavatar

amira

Berichten: 6770
Lid geworden op: 29 okt 2015 08:03
Hobbies: bloggen
Locatie: çivril Turkije

Re: Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door amira » 06 jan 2018 21:28

Ik wil gerust helpen met het succes recepten boek
Dl1: 29/02/2016 Dl2: 13/12/2017

Gebruikersavatar

Luna
Beheerder
Beheerder
Berichten: 18489
Lid geworden op: 19 jun 2012 16:00
Hobbies: Kriebelbeestjes
tag: raar - apart - bijzonder
Locatie: Nabij Groningen
Contacteer:

Re: Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door Luna » 06 jan 2018 22:18

Ik wil ook helpen! Heb nog wel leuke d en v recepten en kan misschien iets betekenen voor de megameet.
Trotse (pleeg)mama ❤❤❤♡♡ dec 09 okt 13 mrt 16

Het het nog nooit nog nooit zo donker west, of het wer altied wel weer licht (Ede Staal)

Gebruikersavatar

Topic starter
Geekess
Forum Eigenaar
Forum Eigenaar
Berichten: 15925
Lid geworden op: 30 mei 2009 14:20
Hobbies: Dragen en Voeden
tag: Bzzzz... Opperbij
Locatie: Heerhugowaard ******** Eigenaar forum en blog voor Natuurlijk Ouderschap
Contacteer:

Re: Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door Geekess » 07 jan 2018 20:19

De megameet kan alleen doorgaan wanneer ik voldoen gemotiveerde mensen heb die de organisatie en uitvoering daarvan op zich kunnen nemen. Want ik kan dat gewoon écht niet
Het Succesreceptenboek kan ik wel trekken, maar ook daar heb ik hulp bij nodig. Denk aan het verzamelen, checken van recepten, schrijven van leuke tekstjes, schrijven van correcte informatieve teksten, iemand die ervaring heeft met grafische en pre-print vormgeving...
Ik kan dat allemaal wel zelf doen, maar dan gaat al mijn tijd daarin zitten en niet meer in DV, en een dag heeft maar een bepaald aantal uren :-D
Dus... ik heb méér mensen nodig!
DL1 2009 - DL2 2014
Dragen en Voeden *** Forum en Blog voor het bevorderen van Natuurlijk Ouderschap ***

Gebruikersavatar

Luna
Beheerder
Beheerder
Berichten: 18489
Lid geworden op: 19 jun 2012 16:00
Hobbies: Kriebelbeestjes
tag: raar - apart - bijzonder
Locatie: Nabij Groningen
Contacteer:

Re: Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door Luna » 07 jan 2018 20:39

Mijn nadeel is dat ik hoog in het noorden des lands woon, dus niet ter plekke dingen kan voorbereiden. Maar ik kan wel veel overleggen en doen via internet.
Trotse (pleeg)mama ❤❤❤♡♡ dec 09 okt 13 mrt 16

Het het nog nooit nog nooit zo donker west, of het wer altied wel weer licht (Ede Staal)

Gebruikersavatar

Okaasan

Berichten: 1886
Lid geworden op: 04 dec 2014 12:20
Hobbies: Tuinieren

Re: Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door Okaasan » 07 jan 2018 21:24

Als ik tbm blijf, dan kan ik vormgeven en prepress doen.
Ik heb voornamelijk ervaring met gedrukte dingen, minder met online. Maar een goede pdf maken die downloadbaar is, is uiteraard geen probleem.
zoon mrt '15 en zoon mei '17

Gebruikersavatar

amira

Berichten: 6770
Lid geworden op: 29 okt 2015 08:03
Hobbies: bloggen
Locatie: çivril Turkije

Re: Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door amira » 07 jan 2018 21:46

Verzamelen checken schrijven enz kan ik wel mee helpen. Dat kan makkelijk vanuit Turkije
Dl1: 29/02/2016 Dl2: 13/12/2017

Gebruikersavatar

Boukje

Berichten: 7135
Lid geworden op: 29 mar 2012 13:31
Hobbies: ..
tag: Bzzzz... Diagonale bij

Re: Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door Boukje » 07 jan 2018 22:07

Ik vind het wel leuk om voor de megameet concrete dingen te regelen of op de dag zelf te helpen en woon mooi centraal. Ik wil alleen geen kartrekker zijn of de verantwoordelijkheid hebben voor organisatie en financiën etc.
Mama van Aron (2010), Tim (2013) en Loïs (2017)


deeh

Berichten: 2348
Lid geworden op: 08 mei 2012 20:49
Hobbies: fietsen, yoga, de kids!

Re: Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door deeh » 07 jan 2018 22:38

Is er nog zo weinig animo, of gebeurt er achter de schermen eea?

Tja, ik wil ook wel een bijdrage leveren eventueel.
Ik kan in ieder geval goed denken, redelijk organiseren en ben redelijk praktisch. Ik kan niet veel met/ op computers (geen tekstverwerking oid)

Ik ben Wel van ‘vele schouders maken licht werk’ n wil best een van deze schouders zijn, maar liever niet ‘in the lead’
Mem van S (okt 2009), J en Z (juni 2011)

Gebruikersavatar

Luna
Beheerder
Beheerder
Berichten: 18489
Lid geworden op: 19 jun 2012 16:00
Hobbies: Kriebelbeestjes
tag: raar - apart - bijzonder
Locatie: Nabij Groningen
Contacteer:

Re: Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door Luna » 07 jan 2018 22:44

Ik wil best een leidende/coördinerende rol hebben, zolang ik niet ergens heen hoef van te voren.
Trotse (pleeg)mama ❤❤❤♡♡ dec 09 okt 13 mrt 16

Het het nog nooit nog nooit zo donker west, of het wer altied wel weer licht (Ede Staal)


pompedom11

Berichten: 6746
Lid geworden op: 18 dec 2013 17:52
Hobbies: Naaien

Re: Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door pompedom11 » 08 jan 2018 10:21

Ik wil wel helpen bij het boek, was mijn idee tenslotte. Ik woon in wenen, maar online kan veel.
ZL1 1-4-2016, ZL2 11-11-2018

Gebruikersavatar

Appelsientje

Berichten: 2939
Lid geworden op: 12 aug 2014 14:38
Hobbies: Naar buiten!

Re: Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door Appelsientje » 09 jan 2018 15:42

Ik wil ook wel een schouder zijn, om met deeh te spreken :-). Als we met voldoende mensen zijn, is er ook voldoende ruimte voor iedereen om eens te zeggen 'nu even wat minder acties voor mij'.

Ik wil wel meehelpen met de megameet, zoals brainstormen over de invulling van de dag en wat daarvoor allemaal nodig is, dingen regelen.
Ook kan ik eventueel reviewen voor het boek of andere teksten. Dan bedoel ik niet zozeer recepten koken om ze te testen, maar teksten reviewen op taal/spelling/grammatica en of het loopt, onderling consistent is, etc. Daar heb ik geen opleiding in, maar ik heb er wel ervaring mee :-).
Ik ben omdat wij zijn
Dochter herfst 2013, zoon zomer 2017

Gebruikersavatar

vuursteenmeisje

Berichten: 6549
Lid geworden op: 28 dec 2014 05:35
Hobbies: koken

Re: Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door vuursteenmeisje » 09 jan 2018 17:33

Ik wil graag helpen en vind dingen organiseren erg leuk, maar durf niets toe te zeggen met een verbouw huis en een man met burn-out. Maar hebben jullie nog recepten testers nodig voor het kookboek? Koken moet een mens toch en bakken is leuk en samen met peuter te doen.


Hopefultimes

Berichten: 4376
Lid geworden op: 29 dec 2012 12:47
Hobbies: Tijdgebrek ;-)

Re: Dragen en Voeden 10 jaar - Kom in actie!

Ongelezen bericht door Hopefultimes » 09 jan 2018 19:31

ik zou op zich wel willen helpen bij de organisatie van de meet, maar weet niet of ik erg "betrouwbaar" ben op dit moment. Op de één of andere manier hebben we een negatieve flow van ziekte te pakken. Ik heb redelijke ervaring met het organiseren van bijeenkomsten ed en redigeren van teksten, dus ook daarin zou ik wel een oogje kunnen bijspringen.
Van het concert des leven krijgt niemand een program

Gesloten