• Advertisement

Ouders van Nu zoekt ouders die 'natuurlijk opvoeden'

Hier mag je oproepen plaatsen die gerelateerd zijn aan de forumpijlers.
Leden met 30 posts en minimaal 30 dagen lidmaatschap mogen hier posten.
Een oproep wordt na 30 dagen inactiviteit in het topic automatisch verwijderd.

Moderator: Mod_Forum_Marktplaats

Forumregels
Voorwaarden voor plaatsen oproepen in dit subforum:
  • De oproep is gerelateerd aan minimaal een van de pijlers van dit forum
  • De oproep voldoet aan de forum- en fatsoenregels
  • Je bent minimaal 30 dagen lid en je hebt minimaal 30 berichten op je teller staan
  • Oproepen waar 30 dagen geen activiteit in is, zullen automatisch opgeruimd worden
  • Beheer zal topics die niet aan de regels van dit subforum zonder bericht aan de topic-starter verwijderen

Ouders van Nu zoekt ouders die 'natuurlijk opvoeden'

Berichtdoor Antje1973 » 14 jul 2017 10:54

Ha allemaal, mijn buurvrouw werkt bij de tv en is bezig met dit programma. Ze zoekt nog ouders die lang borstvoeding geven, samenslapen e.d. en dacht natuurlijk aan mij [razz] maar ik ben al op tv geweest. Iemand anders geïnteresseerd? Er doet al een 'democratisch gezin' mee. Je moet ook bereid zijn je mening te geven over andere gezinnen. https://www.oudersvannu.nl/nieuws/ouder ... -tv-serie/
Anne, producent van F lip (2006), E milia (2011), TIET ZAT (2011) en Kohnlezingen (2013)
Antje1973

Hobbies: Actievoeren
tag: Tiet Zat

Re: Ouders van Nu zoekt ouders die 'natuurlijk opvoeden'

Berichtdoor Geekess » 15 jul 2017 20:09

Even een caveat hierbij: het gaat om Ouders van Nu, die borstvoeding/langvoeden/samenslapen/wasbare luiers etc geen echt goed hart toedragen, aangezien ze een Nutricia mondstuk zijn, en reclame hun core business is.
En de kern van het programma is dat de ouders die meedoen elkaar afkraken ("kritisch over de andere ouders zijn"). Dan is de kans dat het een genuanceerde en respectvolle BBC-stijl-documentaire wordt best wel klein ;-)
Afbeelding Afbeelding

Dragen en Voeden *** Forum en Blog voor het bevorderen van Natuurlijk Ouderschap ***
Geekess
Forum Eigenaar
Forum Eigenaar

Woonplaats: Den Haag ******** (Mede) Eigenaar forum en blog voor Natuurlijk Ouderschap
Hobbies: Computers, garens, tekst

Berichtdoor lyly » 15 jul 2017 22:08

Dat "je moet bereid zijn je mening te geven over andere gezinnen" was voor mij al echt een no-go, wat een vreemd concept? [dontknow]
mama van twee blije kikkers! (februari 2013) en (augustus 2015)
lyly

Hobbies: knuffelen!

Berichtdoor Violette » 16 jul 2017 06:31

lyly:Dat "je moet bereid zijn je mening te geven over andere gezinnen" was voor mij al echt een no-go, wat een vreemd concept? [dontknow]

Ik krijg direct reality tv associaties :). Denk "jouw vrouw, mijn vrouw". Mensen met een levenstijl/hobby/vulmaarin die net iets afwijkt van "normaal" en vervolgens elkaar afzeiken... mij inderdaad niet gezien ;).

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
dochter van voorjaar 2014 en zoon zomer 2017
Violette

Hobbies: koken

Berichtdoor Izzie » 16 jul 2017 09:04

Selectie vindt plaats in mei? Het is blijkbaar moeilijk om 'ons soort ouders' te strikken [lol]

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Trotse moeder van zl september '14 en dl maart '17
Izzie

Hobbies: Crossfit!

Berichtdoor elize80 » 16 jul 2017 09:52

Geekess:Even een caveat hierbij: het gaat om Ouders van Nu, die borstvoeding/langvoeden/samenslapen/wasbare luiers etc geen echt goed hart toedragen, aangezien ze een Nutricia mondstuk zijn, en reclame hun core business is.

Maar ik ben in de loop der jaren heel veel AP-vriendelijke artikelen tegengekomen in de Ouders van Nu. Ik lees het blad nu niet meer maar ik vond het tussen de Viva Mama, KEK Mama en wat heb je allemaal nog meer juist het betere moederblaadje.

Geekess:En de kern van het programma is dat de ouders die meedoen elkaar afkraken ("kritisch over de andere ouders zijn"). Dan is de kans dat het een genuanceerde en respectvolle BBC-stijl-documentaire wordt best wel klein ;-)

Daar ben ik het mee eens.

-- Tapatalk --
Moeder van 2 jongens, geboren in september 2011 en november 2014
elize80

Hobbies: lalala

Berichtdoor mama van 1 zoon » 02 aug 2017 20:04

Violette:
lyly:Dat "je moet bereid zijn je mening te geven over andere gezinnen" was voor mij al echt een no-go, wat een vreemd concept? [dontknow]

Ik krijg direct reality tv associaties :). Denk "jouw vrouw, mijn vrouw". Mensen met een levenstijl/hobby/vulmaarin die net iets afwijkt van "normaal" en vervolgens elkaar afzeiken... mij inderdaad niet gezien ;).

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Sorry * off topic* Zag ineens voor me dat er ook echt gewisseld van gezin ging worden [lol] [eeks]
mama van 1 zoon

Hobbies: :)

Berichtdoor lyly » 02 aug 2017 20:59

[lol]
mama van twee blije kikkers! (februari 2013) en (augustus 2015)
lyly

Hobbies: knuffelen!

Keer terug naar Oproepen